Motocyklové rukojeti Progrip ve dvouvrstvém provedení s hliníkovými kroužky určené pro silniční motocykly a velké skútry.
Eloxované hliníkové kroužky dodávají rukojetím jedinečný vzhled a zároveň poskytují pevnější uchycení na řídítkách a vynikající pocit při držení.
- dvouvrstvé (DUAL Layer)
- průměr - 22 / 25mm
- délka - 122mm
- tvrdost materiálu - SH 35 MEDIUM
- provedení - s hliníkovími kroužky
Značka Progrip nabízí široký sortiment rukojetí pro off-roadové motocykly, silniční motocykly, skútry, čtyřkolky, vodní skútry, sněžné skútry a jízdní kola.
Pro každou aplikaci je možnost výběru z několika modelů (designů), různých kvalitativních provedení (1-vrstvé / 2-vrstvé / 3-vrstvé) a také různých délek (sortiment zahrnuje více jak 100 modelů).
Všechny rukojeti jsou vyráběny v Itálii již od roku 1925, kdy se nejprve vyráběli z buvolích rohů. Kolem roku 1945 se začali rukojet vyrábět z plastů a denní produkce byla kolem 1.000ks. Nyní se rukojeti Progrip výrábí pomocí nejmodernějších technologií z kvalitních, nezávadných a normalizovaných materiálů a denní produkce převyšuje 100.000ks.
Rukojeti značky Progrip používali a používají jezdci nejvyšší světové úrovně:
MotoGP - Marc Marquez, Loris Capirossi, Cal Crutchlow, Toni Elias, Stefan Bradl, Esteve Rabat, Colin Edwards, Karel Abraham a další ...
MXGP - Antonio Cairoli, Tim Gajser, Romain Febvre, Max Nagl, Tanel Leok, Max Anstie, Christophe Pourcel, Jeremy van Horebeek, David Philippaerts a mnoho dalších ...
Enduro - Matthew Phillips, Juha Ahola, Alex Salvini, Matti Seistola, Oscar Polli, Franco Picco, Danny La Porte a další.
PROGRIP = Comfort and technology for your hands!
Motocyklové rukojeti Progrip ve dvouvrstvém provedení s hliníkovými kroužky určené pro silniční motocykly a velké skútry.
Eloxované hliníkové kroužky dodávají rukojetím jedinečný vzhled a zároveň poskytují pevnější uchycení na řídítkách a vynikající pocit při držení.
- dvouvrstvé (DUAL Layer)
- průměr - 22 / 25mm
- délka - 122mm
- tvrdost materiálu - SH 35 MEDIUM
- provedení - s hliníkovími kroužky
Značka Progrip nabízí široký sortiment rukojetí pro off-roadové motocykly, silniční motocykly, skútry, čtyřkolky, vodní skútry, sněžné skútry a jízdní kola.
Pro každou aplikaci je možnost výběru z několika modelů (designů), různých kvalitativních provedení (1-vrstvé / 2-vrstvé / 3-vrstvé) a také různých délek (sortiment zahrnuje více jak 100 modelů).
Všechny rukojeti jsou vyráběny v Itálii již od roku 1925, kdy se nejprve vyráběli z buvolích rohů. Kolem roku 1945 se začali rukojet vyrábět z plastů a denní produkce byla kolem 1.000ks. Nyní se rukojeti Progrip výrábí pomocí nejmodernějších technologií z kvalitních, nezávadných a normalizovaných materiálů a denní produkce převyšuje 100.000ks.
Rukojeti značky Progrip používali a používají jezdci nejvyšší světové úrovně:
MotoGP - Marc Marquez, Loris Capirossi, Cal Crutchlow, Toni Elias, Stefan Bradl, Esteve Rabat, Colin Edwards, Karel Abraham a další ...
MXGP - Antonio Cairoli, Tim Gajser, Romain Febvre, Max Nagl, Tanel Leok, Max Anstie, Christophe Pourcel, Jeremy van Horebeek, David Philippaerts a mnoho dalších ...
Enduro - Matthew Phillips, Juha Ahola, Alex Salvini, Matti Seistola, Oscar Polli, Franco Picco, Danny La Porte a další.
PROGRIP = Comfort and technology for your hands!
LED blinkry Mini v provedení "MYRA" z nové řady s moderním designem
- pro univerzální použití na většině typů motocyklů, skútrů a čtyřkolek
- snadná a rychlá montáž do konců řidítek
- odolné proti vibracím
- úzké provedení, aby nerozšiřovali šířku motocyklu
- napájení 12V baterií
- dvoudiodové provedení (oranžová barva + bílá barva)
- připojení přes externí přerušovač (relé/přerušovač blinkrů)
Použitý materiál: plast/černá matná
Barva sklíčka blinkru: čiré
Homologace: nehomologováno
Rozměry:
- celková délka blinkru A: 54mm
- průměr závitu B: M8
- délka sklíčka (světelné plochy blinkru) C: 8mm
- výška blinkru D: 33mm
délka dříku (délka dříku bez závitu a bez sklíčka) E: 32mm
Balení obsahuje 1 pár (2ks)
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Olejové filtry Hiflo Filtro v provedení RACING COMPETITION s nástavcem na klíč:
- vybaveny vysoce výkonným filtračním třívláknovým médiem
- zdokonalená filtrace pro optimální výkon i při závodním použití
- vysoká kapacita a lepší průtok oleje
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Harley Davidson 63796-77
Harley Davidson 63805-80A
Harley Davidson 63805-80T
Harley Davidson 63806-83
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Harley Davidson XL53C Sportster Custom 53 / 99-03
Harley Davidson XL883 Sportster R / 02-03
Harley Davidson XLH883 Sportster / 86-06
Harley Davidson XL883 Sportster (EFI) / 07-08
Harley Davidson XLH883 Sportster Hugger / 99-03
Harley Davidson XLH883 Sportster R Flat Track / 00
Harley Davidson XLH883C Sportster Custom / 03-06
Harley Davidson XL883C Sportster Custom (EFI) / 07-09
Harley Davidson XLH883L Sportster Low / 05-06
Harley Davidson XL883L Sportster Low (EFI) / 07-19
Harley Davidson XL883L Sportster SuperLow (EFI) 18-19
Harley Davidson XL883N Sportster Iron 18-19
Harley Davidson XLH883R Sportster R / 06
Harley Davidson XL883R Sportster R (EFI) / 07
Harley Davidson XL883R Sportster Roadster (EFI) / 12
Harley Davidson XL1000 (from late 1984) / 84-85
Harley Davidson XLS1000 (from late 1984) / 84-85
Harley Davidson XLX1000 (from late 1984) / 84-85
Harley Davidson XLH1100 / 86-88
Harley Davidson XL50 50th Anniversary Sportster (EFI) / 07
Harley Davidson XLH1200 Sportster / 99
Harley Davidson XLH1200 Sportster / 88-95
Harley Davidson XL1200C Classic Sportster / 96-98
Harley Davidson XL1200C Sportster 1200 Custom / 99-19
Harley Davidson XL1200CX Sportster 1200 Roadster / 17-19
Harley Davidson XL1200L Sportster 1200 Low (EFI) / 07-11
Harley Davidson XL1200N Sportster 1200 Nightster (EFI) / 08-12
Harley Davidson XL1200R Sportster 1200 Roadster / 04-06
Harley Davidson XL1200R Sportster 1200 Roadster (EFI) / 07-08
Harley Davidson XL1200S Sportster 1200 Sport / 96-03
Harley Davidson XL1200T Sportster 1200 SuperLow / 17-18
Harley Davidson XL1200V Sportster 1200 Seventy-Two / 13-16
Harley Davidson XL1200X Sportster 1200 Forty-Eight / 10-19
Harley Davidson XL1200X Sportster 1200 Forty-Eight Special / 18-19
Harley Davidson XL1200NS Sportster Iron 1200 / 18-19
Harley Davidson XR1200 Sportster / 09-10
Harley Davidson XR1200X Sportster / 11-12
Harley Davidson FLHS / 87-94
Harley Davidson FLHT (from late 1984) / 84-89
Harley Davidson FLHT Electra Glide / 96-99
Harley Davidson FLHTC Classic / 84-98
Harley Davidson FLHTC-UI Ultra Classic / 80-82
Harley Davidson FLHTC-UI Ultra Classic / 87-98
Harley Davidson FLHR Road King / 96-98
Harley Davidson FLSTC Softail Classic / 80-98
Harley Davidson FLSTC Heritage Softail Classic / 99
Harley Davidson FLSTF Fat Boy / 89-99
Harley Davidson FLSTN Softail Special / 96
Harley Davidson FLSTS Heritage Springer / 98-99
Harley Davidson FLT / 80-90
Harley Davidson FLTC Tour Glide / 80-92
Harley Davidson FLTC-U / 87-94
Harley Davidson FLTR Road Glide / 98
Harley Davidson FXLR Low Rider / 87-94
Harley Davidson FXR Super Glide / 82-94
Harley Davidson FXRC Low Rider / 87
Harley Davidson FXRD Grand Touring / 86
Harley Davidson FXRS Low Glide / 82-82
Harley Davidson FXRS Low Rider / 87-94
Harley Davidson FXRS Low Rider Convertible / 90-94
Harley Davidson FXRT Sport Glide / 83-89
Harley Davidson FXST Softail / 84-85
Harley Davidson FXST Softail / 87-90
Harley Davidson FXSTB Night Train / 99
Harley Davidson FXSTC Softail Custom / 87-99
Harley Davidson FXSTSB Bad Boy / 96
Harley Davidson FXSTS Springer Softail / 87-99
Pístní sada pro moped československé výroby Jawa Pionýr
- vhodné pro modely Jawa Pionýr 05, Jawa Pionýr 20, Jawa Pionýr 21, Jawa Pionýr 23 Mustang
- jedná se o pístní sadu pro originální motor s originální klikovou hřídelí
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Pionýr
Rozměry pístu:
A = 38,25mm
B = 57mm
C = 14,1mm
D = 21,5mm
E=
F=
G=16mm
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada pro moped československé výroby Jawa Pionýr
- vhodné pro modely Jawa Pionýr 05, Jawa Pionýr 20, Jawa Pionýr 21, Jawa Pionýr 23 Mustang
- jedná se o pístní sadu pro originální motor s originální klikovou hřídelí
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Pionýr
Rozměry pístu:
A = 38,50mm
B = 57mm
C = 14,1mm
D = 21,5mm
E=
F=
G=16mm
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada pro moped československé výroby Jawa Pionýr
- vhodné pro modely Jawa Pionýr 05, Jawa Pionýr 20, Jawa Pionýr 21, Jawa Pionýr 23 Mustang
- jedná se o pístní sadu pro originální motor s originální klikovou hřídelí
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Pionýr
Rozměry pístu:
A = 38,75mm
B = 57mm
C = 14,1mm
D = 21,5mm
E=
F=
G=16mm
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada pro moped československé výroby Jawa Pionýr
- vhodné pro modely Jawa Pionýr 05, Jawa Pionýr 20, Jawa Pionýr 21, Jawa Pionýr 23 Mustang
- jedná se o pístní sadu pro originální motor s originální klikovou hřídelí
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Pionýr
Rozměry pístu:
A = 39,00mm
B = 57mm
C = 14,1mm
D = 21,5mm
E=
F=
G=16mm
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada pro moped československé výroby Jawa Pionýr
- vhodné pro modely Jawa Pionýr 05, Jawa Pionýr 20, Jawa Pionýr 21, Jawa Pionýr 23 Mustang
- jedná se o pístní sadu pro originální motor s originální klikovou hřídelí
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Pionýr
Rozměry pístu:
A = 39,25mm
B = 57mm
C = 14,1mm
D = 21,5mm
E=
F=
G=16mm
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada pro moped československé výroby Jawa Pionýr
- vhodné pro modely Jawa Pionýr 05, Jawa Pionýr 20, Jawa Pionýr 21, Jawa Pionýr 23 Mustang
- jedná se o pístní sadu pro originální motor s originální klikovou hřídelí
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Pionýr
Rozměry pístu:
A = 39,50mm
B = 57mm
C = 14,1mm
D = 21,5mm
E=
F=
G=16mm
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada pro moped československé výroby Jawa Pionýr
- vhodné pro modely Jawa Pionýr 05, Jawa Pionýr 20, Jawa Pionýr 21, Jawa Pionýr 23 Mustang
- jedná se o pístní sadu pro originální motor s originální klikovou hřídelí
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Pionýr
Rozměry pístu:
A = 39,75mm
B = 57mm
C = 14,1mm
D = 21,5mm
E=
F=
G=16mm
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada pro moped československé výroby Jawa Pionýr
- vhodné pro modely Jawa Pionýr 05, Jawa Pionýr 20, Jawa Pionýr 21, Jawa Pionýr 23 Mustang
- jedná se o pístní sadu pro originální motor s originální klikovou hřídelí
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Pionýr
Rozměry pístu:
A = 40,00mm
B = 57mm
C = 14,1mm
D = 21,5mm
E=
F=
G=16mm
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Originální vodící pouzdro do předních vidlic (pérování) od rakouského výrobce WP (White Power)
- jedná se o originální díl přímo od výrobce WP, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě
- použitý materiál, povrchová teflonová úprava a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celé vidlice
Výrobce WP je významným a renomovaným dodavatelem komponentů pérování pro evropské motocykly a řadí se mezi světovou špičku.
Rozměry:
- vnitřní průměr "A" = 48mm
- vnější průměr "B" = 52mm
- výška "L" = 12mm
- teflonový povrch = uvnitř "tef-in"
Prodej po páru (za 2 kusy), ale cena uváděna vždy za 1 kus.
Vhodné pro motocykly: KTM, Husaberg, Husqvarna, Sherco, Gas-Gas
Přípravek k roztažení brzdiče DRC UNIT Brake Pad Opener
- vhodný pro rozevření brzdových třmenů kotoučových brzd při výměně destiček
- čepel adekvátně přihnutá pro snazší a rychlejší práci
- vyrobeno z kvalitní oceli pro dlouhou životnost
- anatomicky tvarovaná rukojeť s protiskluzovou úpravou pro přesnou a pohodlou práci
- vhodné pro většinu motocyklových brzdičů
Určeno pro motocykly k dílenskému použití.
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Značka DRC patří do skupiny Dirtfreak Japan, která vyrábí náhradní díly a příslušenství pro motocykly již od roku 2003.
Do skupiny Dirtfreak patří následující značky => DRC, ZETA, Z-WHEEL, DFG, Z-CARBON, MUD-OFF, UNIT, DELTA a MOTION.
Motocyklové zapalovací svíčky NGK jsou nejčastěji používané svíčky jak v prvovýrobě, tak i v náhradních dílech.
Většina svíček je k dispozici ve více kvalitativních variantách:
- se standardní elektrodou
- platinovou elektrodou
- iridiovou elektrodou
rozměr klíče = 21
rozměr závitu = M14x1,25
délka závitu = 19mm
varianta svíčky = Laser Iridium
Tato svíčka je ekvivalentní náhradou se svíčkami následujících výrobců:
ACDelco 41XL
Bosch 0241262506
Bosch W2CS
Bosch W3CC
Bosch W3CP
Bosch 7529
Brisk L10JW
Brisk LOR12LGS
Brisk LR12SL
Champion 307
Champion C61
Champion N2C
Champion N3G
Champion N87
Champion N87G
Champion OE078
Champion OE078T10
Champion 805
Denso 4030
Denso 4032
Denso 5316
Denso 5713
Denso IW01-24
Denso IW24
Denso W24ES-U
Denso W24ES-ZU
Denso W24ESZ-U
Denso W24ESZU
Denso 4032
Honda 98079-58644
Motorcraft AE23
Motorcraft AG091
Motorcraft AG901
Motorcraft AG901X
Motorcraft 69
NGK 5627
Suzuki 09482-00208
Yamaha 94703-00279
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
Značka NGK je celosvětově největším dodavatelem do prvovýroby automobilů, motocyklů, vodních skútrů. Často se podílí na vývoji nejvhodnějšího řešení pro danou aplikaci již v počáteční fázi vývoje motoru společně s konstruktéry výrobce motoru, tak aby byly splněny všechny požadavky a normy a dosažena vysoká spolehlivost, účinnost a výkon za všech provozních podmínek.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Volnoběžná tryska karburátoru Dell'Orto.
- rozměr trysky = 33
- průměr závitu = M5
- délka trysky = 32mm
- pro karburátor = Dell'Orto
Trysky jsou italské výroby "Made in Italy" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Trysky jsou shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku