Motocyklové zapalovací svíčky NGK jsou nejčastěji používané svíčky jak v prvovýrobě, tak i v náhradních dílech.
Většina svíček je k dispozici ve více kvalitativních variantách:
- se standardní elektrodou
- platinovou elektrodou
- iridiovou elektrodou
- rozměr klíče = 14
- rozměr závitu = M10x1
- délka závitu = 21mm
- varianta svíčky = Laser Iridium
Tato svíčka je ekvivalentní náhradou se svíčkami následujících výrobců:
Brisk 1715
Brisk CR10YS
Honda 31909-MEN-A31
Honda 31909-MEN-A310-M1
Značka NGK je celosvětově největším dodavatelem do prvovýroby automobilů, motocyklů, vodních skútrů. Často se podílí na vývoji nejvhodnějšího řešení pro danou aplikaci již v počáteční fázi vývoje motoru společně s konstruktéry výrobce motoru, tak aby byly splněny všechny požadavky a normy a dosažena vysoká spolehlivost, účinnost a výkon za všech provozních podmínek.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Jednotka zapalování (CDI jednotka / modul zapalování / řídící jednotka)
- vhodné pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
Tato řídící jednotka nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Aprilia AP8212474
Aprilia AP8212119
Beta 1120632800
Fantic 36845005660
Garelli 2250003810
Lambretta 9110018
Malaguti 02402200
MBK 1D4-H5540-00
Peugeot 753408
Piaggio 00H03330171
Piaggio 00F03310171
Piaggio 00F03320171
Piaggio 00H03300011
Piaggio 00H03320011
Rieju 0005.070.2005
Rieju 0005.070.2020
Rieju 0005.070.2025
Vespa 244128
Vespa 2441285
Vespa 9110018
Yamaha 1D4-H5540-00
Řídící jednotky v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a odzkoušením - každý kus je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro motocykly:
Aprilia RX50
Aprilia RS50
Aprilia MX50
Aprilia SX50
Aprilia Red Rose 50
Aprilia AF1 Futura 50
Aprilia Pegaso 50
Aprilia Europa 50
Beta RR50
Beta RR50 Enduro
Beta RR50 Motard
Beta RR50 Supermotard
Beta RR6 50 Motor
Beta Tempo 50
Bultaco Lobito 50
Cagiva Mito 50
Derbi GPR50
Derbi GPR50 Racing
Derbi Senda 50 SM DRD X-Treme
Derbi Senda 50 SM DRD Racing
Derbi Senda 50 SM
Derbi Senda 50 R X-Treme
Derbi Senda 50 R DRD X-Treme
Derbi Senda 50 R X-Race
Derbi Fenix 50
Derbi Furax 50
Generic Trigger X-Enduro
Generic Trigger SM50
Gilera GPR50
Gilera RCR50
Gilera SMT50
Gilera RCR50
Gilera GSM50
Gilera Zulu 50
Fantic Motor Regolarita Casa 50
Fantic Motor Caballero SM50
Fantic Motor Casa 50 Enduro
Fantic Motor Casa 50 Motard
HM-Moto CRE50 Supermoto
HM-Moto CRE50 Enduro
HM-Moto CRE50 Baja
HM-Moto Derapage 50
Malaguti XTM50
Malaguti XSM50
Malaguti NKD50 Drakon
MBK X-Power 50
MBK X-Limit 50
Motorhispania Furia 50
Motorhispania RX50
Motorhispania RYZ50 Enduro
Motorhispania RYZ50 SM Pro Racing
Motorhispania MH10 Enduro
Motorhispania MH10 SM
Motorhispania YR11 50 Enduro
Motorhispania YR11 50 SM
Peugeot XPS
Peugeot XPS 50 Enduro
Peugeot XPS 50 SM
Rieju Tango 50
Rieju Spike 50
Rieju SMX50
Rieju MRX50
Rieju MRT50
Rieju Drac 50
Rieju RR50
Rieju RR50 Sport
Rieju RS2 50
Rieju RS2 Matrix
Rieju RS1 50
Rieju RS-1 Evolution
Rieju RRX 50
Sherco SE50R
Sherco SM50R
Yamaha DT50R
Yamaha TZR50R
Motobaterie IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
- značka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2
Baterie YB9L-A2 patří do řady WET - (mokrý) klasický deskový akumulátor s tekutým elektrolytem.
ETN (evropské typové číslo): 509.016.008
Napětí: 12 V
Kapacita: 9 Ah
Nabíjecí proud: 0,9 A
Start. proud CCA/-18°C: 80 A
Rozměry: D135 x Š75 x V139
Hmotnost: 3,1 kg
Typ: klasická olověná s tekutým elektrolytem
Pólování: pól + vpravo
Odvětrání: odpařovací kanálek vlevo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
4RIDE CB9L-A2
YUASA YB9L-A2
BANNER YB9L-A2
BOSCH M4 F27
EXIDE YB9LA2
MOTTOBAT MB9U
VARTA YB9L-A2
Možnost použití pro:
Derbi Boulevard 125 4T / 03-05
Derbi Boulevard 150 / 07-09
Kawasaki EL250 Eliminator / 96-03
Kawasaki ER250 Scorpion / 86-90
Kawasaki GPZ305 Belt Drive / 85-89
Kawasaki ZXR250 / 90-95
Kawasaki ZZR250 / 90-93
MZ ETS125 / 69-73
MZ 125 Saxon / 93-97
MUZ ETS125 / 69-73
MUZ 125 Saxon / 93-97
Suzuki GT550 / 73-76
a další ...
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Vzduchové filtry pro silniční motocykly jsou kvalitní produkty pro filtraci vzduchu vyráběné dle originálního dílu
- poskytují dobrou ochranu motoru díky dobré filtraci při zachování průtoku vzduchu k dosažení spolehlivého výkonu
- díky kvalitě použitých materiálů a moderní technologii výroby jsou ekvivalentní levnější náhradou za originální díl
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
Tento vzduchový filtr nahrazuje toto originální číslo (OEM):
BMW 13711464916
BMW 13 71 1 464 916
Klíč pro montáž a demontáž vnitřní cartridge přední vidlice
- určeno pro provedení kompletní demotáže přední vidlice, kdy vyjmutím kompletní cartridge může být provedeno celkové vyčištění a celková výměna olejové náplně
- kvalitní ocelové provedení pro dlouhou životnost i při častějším používání
- vybaven otvorem pro přidržení proti protáčení pomocí šroubováku nebo tyčky
- dutá konstrukce umožňuje jednoduchou a neomezující manipulaci při práci ve stísněných podmínkách
- sortiment zahrnuje 5 klíčů s 10 různými koncovkami pro použití na vidlicích Kayaba a Showa
Rozměry:
- nástrčkový klíč se 4 výstupky: 34mm
- vnitřní šestihranný klíč: 30mm
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Vhodné pro motocykly:
Honda CR125R / 91-03
Honda CR250R / 91
Honda CR500R / 91-92
Honda CRF450R / 15-16
Yamaha YZ125 / 04
Yamaha YZ250 / 04
Yamaha YZ250F / 04
Yamaha YZ450F / 04
Yamaha WR250F / 05-11
Yamaha WR450F / 05-11
Kawasaki KX125 / 90-03
Kawasaki KX250 / 90-03
Kawasaki KX500 / 90-03
Suzuki RM-Z250 / 16-17
Ložiska japonského výrobce NTN, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 30mm
- vnější průměr "B" = 72mm
- šířka "C" = 19mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Toto ložisko nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda 91001-MKE-A71
Sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně. Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Pneumatiky MTZ jsou určeny pro offroadové použití.
Jedná se o pneumatiky s velmi dobrým poměrem cena/výkon pro hobby jezdce (Enduro a MX).
Dezén pneumatiky nabízí velmi dobrou trakci a oporu při jízdě.
Pneumatika je vyrobena z gumové směsi a tvrdších příměsí pro prodloužení životnosti a snížení opotřebení.
NEHOMOLOGOVÁNO.
Instrukce pro montáž a demontáž = Ujistěte se, že ráfek, pneumatika a duše jsou kompatibilní. Zkontrolujte, zda je pneumatika pro motocykl vhodná - používejte pouze ráfky a pneumatiky doporučené, případně schválené výrobcem motocyklu. Montáž a demontáž pneumatik může být nebezpečná a měla by být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným personálem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávné dodržení těchto postupů může znamenat chybné nasazení pneumatiky na ráfek a následně způsobit destrukci pneumatiky s explozivní silou, která může znamenat vážné zranění nebo smrt. Nikdy nezkoušejte demontovat patky nahuštěné pneumatiky. Zkontrolujte před demontáží, za je pneumatika kompletně bez vzduchu. Nikdy nepoužívejte nářadí, které může poškodit ráfek nebo patky pláště.
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 30mm
- vnější průměr "B" = 62mm
- šířka "C" = 23,8mm
- typ ložiska = dvouřadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Toto ložisko je možné jako náhrada za originální ložisko:
KTM 0625032067
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Spodní jehlová ložiska od americké značky Hot Rods jsou vysoce kvalitní náhrady za originální díl
-zaručují bezpečný a dlouhodobý provoz i při použití v závodních podmínkách
- rozměrově přesné a technologicky precizně zpracované jehly dokonale přenáší radiální sílu i při vyšším zatížení
- nabízí hladký provoz a odolávají vyšším otáčkám
- vysoká kvalita zpracování, dokonalá konstrukce klece pro vyšší zatížení, dokonalá struktura materiálu pro dlouhou životnost i v náročných podmínkách použití
- vnitřní průměr "A" = 24mm
- vnější průměr "B" = 30mm
- šířka "C" = 15mm
Originální mikrospínač brzdy (brzdového světla) brzdového systému BREMBO
- jedná se originální díl přímo od italského výrobce Brembo, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl použitý v prvovýrobě (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě výrobce motocyklu
- použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji a výrobě motocyklu
- jedná se o originální výrobek BREMBO, čímž je zaručena dokonalá kvalita všech materiálů a přesné rozměry dle OEM specifikace
Tento díl nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Ducati 53940351A
Výrobce BREMBO je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl. Řadí se mezi světovou špičku v oblasti brzdových systémů a jejich komponentů. Za více jak 50 let historie značky byla cesta růstu společnosti Brembo poseta velkými technologickými, sportovními a obchodními úspěchy, které z této společnosti udělaly špičkového lídra v Itálii i na celém světě - jméno značky Brembo je synonymem pro „brzdy“ po celém světě. Mezi počáteční úspěchy patří výroba prvního kompletního brzdového systému, instalovaného standardně na motocykly v roce 1972; dodávky do Formule 1 pro Ferrari v roce 1975 nebo první hliníkový třmen a první karbonové kotouče v 80. letech minulého století. Značka Brembo byla vždy průkopníkem v používání inovativních materiálů k neustálému zlepšování výkonu a odolnosti svých produktů.
Produkty Brembo jsou dodávány do prvovýroby mnoha značek motocyklů (jako například KTM, Husqvarna, Beta, Gas-Gas, Sherco, Moto Guzzi, Aprilia, Cagiva, BMW,
ale i do prvovýroby automobilů (portfolio zahrnuje prestižní automobilové značky jako Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Fiat-Chrysler, Ferrari, Ford, General Motors, Lamborghini a Porsche a další...).
Motobaterie IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
- začka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2
Baterie YB7L-B patří do řady WET - (mokrý) klasický deskový akumulátor s tekutým elektrolytem.
ETN (evropské typové číslo): 507.012.004
Napětí: 12 V
Kapacita: 8 Ah
Nabíjecí proud: 0,8 A
Start. proud CCA/-18°C: 40 A
Rozměry: D137 x Š76 x V134 mm
Hmotnost: 2,9kg
Typ: klasická olověná s tekutým elektrolytem
Pólování: pól + vpravo
Odvětrání: odpařovací kanálek vpravo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
YUASA 12N7-3B
YUASA YB7L-B
BANNER YB7L-B
BOSCH M4 F210
EXIDE 12N7-3B
EXIDE EB7L-B
MOTTOBAT MB9U
VARTA 50712 (YB7L-B)
Možnost použití pro:
Aermacchi SX125
Aermacchi SX 175
Peugeot Elyseo 100 G2AAK
Yamaha Majesty 125 / 98-06
Aprilia SR125 / 92-02
Yamaha YFM 80 Raptor / 02-
Hyosung GA125 Cruise
Hyosung GA125 Cruise II
Peugeot Looxor 50 TSDI
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Ložiska japonského výrobce NTN, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 30mm
- vnější průměr "B" = 76mm
- šířka "C" = 17,5mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně. Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Řemen variátoru 815x19,7x9,3mm pro skútry
- řemeny z našeho portfolia jsou plnohodnotnou náhradou sériového řemene
- umožňují plně využít výkon motoru, aniž by byla ohrožena jeho životnost a spolehlivost
- řemeny se vyznačují vysokou odolností a velmi tichým chodem
Parametry:
- délka: 815
- šířka: 19,7
- výška zubu (tloušťka): 9,3mm
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
SYM 1B01HNA01
SYM 1BO1HNA01
SYM 23100-HNA-0000
SYM G552158
Dayco LE-8233K
Vhodné pro motocykly:
SYM GTS 125 Joymax Evo LM12W 4T LC / 10-12
SYM GTS 125 Joymax LM12W 4T LC / 05-09
SYM GTS 125i Joymax Evo LN12W 4T LC / 12-15
SYM GTS 150 Joymax Evo LM15W 4T LC / 10-12
SYM GTS 150 Joymax LM15W 4T LC / 05-09
SYM Joyride 125 Evo LF12W 4T LC / 09-11
SYM Joyride 150 Evo LF15W 4T LC / 09-11
Před objednáním je potřeba pečlivě zkontrolovat manuál motocyklu nebo parametry původního řemene.
»» Značka Gates vyrobila jako první na světě klínový řemen (vynalezl ho John Gates) a od založení firmy v roce 1911 je firma lídrem ve výrobě klínových řemenů, V-žebrovaných řemenů i ozubených řemenů.
- Boost to jsou kvalitní řemeny ve variantách Reinforced (vyztužený) a Super Reinforced
Značka Gates je významný dodavatelem hnacích rozvodů pro automobilový průmysl - rozvodové řemeny, klínové Micro-V řemeny, napínací kladky nebo pryžové hadice značky Gates je možné nalézt jako originální díl v automobilech Volkswagen, Audi, Škoda, Mercedes Benz, Honda, Porsche, Ferrari, Toyota, Volvo, Ford, Mazda, atd. V současnosti Gates dodává své výrobky více než 30 značkám OEM (Original Equipment Manufacturer – dodavatel prvovýroby) do jejich výrobních závodů po celém světě.
»» Athena v současné době nabízí kompletní, aktualizovaný sortiment náhradních dílů pro převodovky skútrů a maxiskútrů, jako jsou variátory, korektory točivého momentu a hnací řemeny.
- Athena to jsou kvalitní řemeny pro dlouhou životnost ve variantách Gold - standardní řemeny s dobrým poměrem kvalita/cena a Platinum - řemeny nejvyšší řady vhodné pro použití u vysoce výkonných nebo vyladěných motorů. Umožňují vám plně využít výkon motoru, aniž by byla ohrožena životnost a spolehlivost.
Athena, založená v roce 1973 jako malá řemeslná firma, je dnes mezinárodní společností, která vyrábí a distribuuje produkty po celém světě a může se pochlubit ročním globálním obratem 146,8 milionů eur. Značka Athena je zárukou inovace a kvality. Všechny produkty, od nejmenších až po ty nejsložitější komponenty, jsou vyrobeny kombinací vysoce specializovaného know-how a nejmodernějších technologií.
»» Dayco se řadí ke světovým lídrům v oblasti dodávek náhradních dílů. Největší část jeho portfolia tvoří originální vybavení (OEM), především pásy a díly řemenových pohonů.
Dayco se zaměřuje především na výrobu drážkových, klínových a rozvodových řemenů. Kromě těchto dílů věnuje velkou pozornost také produkci rozvodových sad (např. s vodními pumpami).
- Dayco to jsou kvalitní řemeny ve variantách Reinforced (vyztužený aramidovými vlákny), Super Reinforced a Hyper Reinforced High Performance
Spínací skříňky od výrobce EMGO jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální spínací skříňky. Nabízí výbornou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů.
Nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 3DM-82510-00
Spínací skříňky od výrobce EMGO jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální spínačku.
Nabízí výbornou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů.
Dodáváno v balení se dvěma klíči.
Nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki 27005-1103
Kawasaki 27005-1227
Kawasaki 27005-1239
Kawasaki 27005-1226
Kawasaki 27005-1129
Motocyklové zapalovací svíčky NGK jsou nejčastěji používané svíčky jak v prvovýrobě, tak i v náhradních dílech.
Většina svíček je k dispozici ve více kvalitativních variantách:
- se standardní elektrodou
- platinovou elektrodou
- iridiovou elektrodou
-rozměr klíče = 18
-rozměr závitu = M14x1,25
-délka závitu = 19mm
-varianta svíčky = Laser Iridium
Tato svíčka je ekvivalentní náhradou se svíčkami následujících výrobců:
Aprilia 8122586
Bosch 242140500
Bosch 242145503
Bosch 242150501
Bosch X4C
Bosch XR4CS
Bosch XR6CC
Bosch YR5LDE
Champion RAX94C
Champion RAX94YC
Denso IX27B
Denso X22EPU9
Denso X24EPR-U9
Denso X24EPR-ZU9
Denso X24EPRU9
Denso X24EPRZU9
Denso X24EPZU9
Denso X24ESR-U
Denso X24ESRU
Denso X24ESZU
Denso X24EU
Denso X24GPR-U
Denso X27EPR-U9
Denso X27EPRU9
Denso X27EPRZU9
Denso X27EPZU9
Denso X27ESR-U
Denso X27ESRU
Denso X27ESZU
Denso X27ETR
Denso X31ETR
Denso XU22EPRU
Denso XU24EPRU
Ducati 67040141A
Ducati 67040171A
Ducati 67040351A
NGK D8EA
NGK D9EA
NGK D9EVX
NGK DCPR8EKP
NGK DP8EA-9
NGK DP9EA-9
NGK DP9EA9
NGK DPR8EA-9
NGK DPR8EA9
NGK DPR8EIX-9
NGK DPR8EVX-9
NGK DPR9EA-9
NGK DPR9EA9
NGK DPR9EIX-9
NGK DPR9EVX-9
NGK DPR9Z
NGK DR7ES
NGK DR8EA
NGK DR8EB
NGK DR8EIX
NGK DR8ES
NGK DR8ES-L
NGK DR8ESL
NGK DR9EA
NGK DR9EIX
NGK IJR8B-9
NGK IJR8B9
NGK JR8B
NGK JR9B
NGK JR9C
Torch D7CA
Torch D7RC
Torch D8RC
Torch D8RTC
Torch D8RTC-9
Torch D8TC
Torch D8TC-9
Torch D9C
Torch D9RC
Torch D9RTC-9
Torch D9TC-9
Torch DK7RTC
Torch DK8RTC
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
Značka NGK je celosvětově největším dodavatelem do prvovýroby automobilů, motocyklů, vodních skútrů. Často se podílí na vývoji nejvhodnějšího řešení pro danou aplikaci již v počáteční fázi vývoje motoru společně s konstruktéry výrobce motoru, tak aby byly splněny všechny požadavky a normy a dosažena vysoká spolehlivost, účinnost a výkon za všech provozních podmínek.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku