Nejmodernější a nejdokonalejší 100% syntetický 4T závodní motorový olej.Obsahuje unikátní systém aditiv N-tech.Nabízí plnou kompatibilitu s moderními frikčními materiály spojek, jedinečnou účinnost spojky vysokou úroveň ochrany proti opotřebení pro všechny komponenty motoru, excelentní tekutost i při nízkých teplotách, maximální a konstantní účinnost, výborné čistící vlastnosti a permanentní vysokou kvalitu během celé doby používání.
Tento plně syntetický čtyřtaktní motorový olej byl navržen speciálně pro silniční a závodní motocykly, které pracují za nejnáročnějších podmínek.
Hlavní vlastnosti a výhody oleje s aditivy EsterTech:
- extrémně nízké opotřebení motoru a převodovky
- minimální spotřeba oleje
- vynikající viskozitní vlastnosti i při nízkých teplotách, což výrazně zabraňuje opotřebení při studených startech
- vynikající čisticí vlastnosti zajišťující dlouhodobý a optimální výkon motoru
- vynikající mazací vlastnosti po celou dobu životnosti
Základní vlastnosti motorového oleje Putoline EsterTech Syntec4+:
- viskozita = 10W40
- klasifikace = API SN
- výkonností specifikace = JASO MA2
- hustota = 0,854 kg/l
- index viskozity = 164
- bod vznícení = 242 °C
- bod tuhnutí = -33 °C
Objem: 4 litry
Putoline Oil je světoznámý dodavatel širokého sortimentu olejů, maziv a přípravků pro údržbu.
Specializuje se a vyrábí pouze a výhradně výrobky pro motocykly, skútry a čtyřkolky, což značku Putoline činí jedinečnou mezi opravdovými prvovýrobci olejů!
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu a dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Značka je součástí koncernu KroonOil, který vyrábí oleje již od roku 1906. Díky podpoře vlastních laboratoří a velkého technologického zázemí si značka Putoline klade za cíl neustále zdokonalovat své výrobky za pomoci nejmodernější technologií, což má i ve svém mottu "Putoline Oil, Driven by Technology!".
Nejmodernější a nejdokonalejší 100% syntetický 4T závodní motorový olej.Obsahuje unikátní systém aditiv N-tech.Nabízí plnou kompatibilitu s moderními frikčními materiály spojek, jedinečnou účinnost spojky vysokou úroveň ochrany proti opotřebení pro všechny komponenty motoru, excelentní tekutost i při nízkých teplotách, maximální a konstantní účinnost, výborné čistící vlastnosti a permanentní vysokou kvalitu během celé doby používání.
Tento plně syntetický čtyřtaktní motorový olej byl navržen speciálně pro silniční a závodní motocykly, které pracují za nejnáročnějších podmínek.
Hlavní vlastnosti a výhody oleje s aditivy EsterTech:
- extrémně nízké opotřebení motoru a převodovky
- minimální spotřeba oleje
- vynikající viskozitní vlastnosti i při nízkých teplotách, což výrazně zabraňuje opotřebení při studených startech
- vynikající čisticí vlastnosti zajišťující dlouhodobý a optimální výkon motoru
- vynikající mazací vlastnosti po celou dobu životnosti
Základní vlastnosti motorového oleje Putoline EsterTech Syntec4+:
- viskozita = 15W50
- klasifikace = API SN
- výkonností specifikace = JASO MA2
- hustota = 0,855 kg/l
- index viskozity = 168
- bod vznícení = 242 °C
- bod tuhnutí = -33 °C
Objem: 4 litry
Putoline Oil je světoznámý dodavatel širokého sortimentu olejů, maziv a přípravků pro údržbu.
Specializuje se a vyrábí pouze a výhradně výrobky pro motocykly, skútry a čtyřkolky, což značku Putoline činí jedinečnou mezi opravdovými prvovýrobci olejů!
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu a dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Značka je součástí koncernu KroonOil, který vyrábí oleje již od roku 1906. Díky podpoře vlastních laboratoří a velkého technologického zázemí si značka Putoline klade za cíl neustále zdokonalovat své výrobky za pomoci nejmodernější technologií, což má i ve svém mottu "Putoline Oil, Driven by Technology!".
Speciální přípravek DRC pro snadné a rychlé odvzdušnění zadního tlumiče.
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Tento regulátor nahrazuje originální díl (OEM):
Suzuki 32800-42F10
Suzuki 32800-44G00
Suzuki 32800-44G01
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Ocelové ventily jsou vyrobeny japonským výrobcem, který dodává do prvovýroby většiny značek japonských výrobců motocyklů, a jsou tedy plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Nahrazuje originální díl (OEM):
Suzuki 12911-12D00
Rozměry:
- průměr dříku (A): 7mm
- délka (L): 98mm
- průměr kloboučku/talířku (D): 32,5mm
Balení obsahuje 1 kus
Univerzální zapalovací cívka (model Honda)
- dvouvývodové provedení
- univerzální provedení pro více značek a typů motocyklů
Parametry: 12V / 2,45Ohm
Délka: 80mm
Celková délka (i s vývody): 120mm
Průměr: 46mm
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Tento regulátor nahrazuje originální díl (OEM):
Aprilia 584533
Aprilia 58086R
Derbi 584533
Derbi 58086R
Ducati 434406003
Gilera 584533
Gilera 58086R
Piaggio 584533
Piaggio 58086R
Malaguti 02602400
Malaguti 65051900
Peugeot 767293
Parametry: 12V
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro motocykly:
Aprilia Atlantic125 / 06-08
Aprilia Atlantic250 / 06-08
Aprilia Scarabeo500 / 03-05
Aprilia Scarabeo250 / 06-08
Aprilia Scarabeo300 / 09-10
Aprilia Sportcity125 / 08
Aprilia Sportcity Cube250 / 08-10
Aprilia Sportcity Street300 / 12
Aprilia SR125 Max / 11-14
Aprilia SR300 Max / 11-14
Aprilia Atlantic500 / 01-08
Aprilia Atlantic400 / 05-08
Aprilia Scarabeo400 / 06-08
Gilera Fuoco500 / 07-13
Gilera Nexus125 / 09-10
Gilera Nexus250 / 06-07
Gilera Nexus300 / 08-16
Gilera Nexus500 / 03-11
Malaguti Blog125 / 09-11
Malaguti Blog160 / 09-11
Malaguti Centro125 / 07-11
Malaguti Centro160 / 08-11
Malaguti Madison3 250 / 06-16
Malaguti Spidermax GT500 / 04-06
Malaguti Spidermax RS500 / 08
Peugeot Geopolis250 / 06-07
Peugeot Geopolis400 / 06-16
Peugeot Geopolis500 / 06-16
Peugeot Satelis250 / 06-07
Peugeot Satelis400 / 06-16
Peugeot Satelis500 / 06-16
Piaggio X EVO250 / 07-13
Piaggio X EVO400 / 07-11
Piaggio X7 250 / 08-16
Piaggio X8 250 / 05-08
Piaggio X8 400 / 06-08
Piaggio X9 500 / 01-02
Piaggio X9 EVO500 / 03-07
Piaggio Beverly250 / 06-08
Piaggio Beverly400 / 06-07
Piaggio Beverly500 / 02-08
Piaggio Beverly Cruiser250 / 07-09
Piaggio Beverly Cruiser500 / 07-12
Piaggio Beverly Sport250 / 06-08
Piaggio Beverly Tourer250 / 06-08
Piaggio Beverly Tourer300 / 09-10
Piaggio Beverly Tourer400 / 08-10
Piaggio Carnaby250 / 08
Piaggio Carnaby Cruiser300 / 09-12
Piaggio MP3 250 / 06-09
Piaggio MP3 400 / 07-11
Piaggio MP3 Hybrid125 / 09-10
Piaggio MP3 500 / 11-13
Vespa GT250 / 06-07
Vespa GTS250 / 05-16
Vespa GTS300 Super / 08-12
Vespa GTV250 / 06-09
Ojniční sady Prox jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejná originální ojnice z Japonska jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy!
- unikátní technologie dvojitého kování výkovků předává ojnicím PROX vynikající pevnost, odolnost a rozměrovou stálost
- kromě technologie dvojitého kování jsou výkovky ošetřeny kuličkováním, čímž je docíleno dokonalého spojení povrchové textury po vykování a odstraněno pnutí
- přesné rozmístění a sklon mazacích otvorů zaručuje dokonalé mazání jehlových ložisek a čepů
- ojniční sady PROX obsahují vysoce kvalitní jehlová ložiska s přesným tvarem a počtem jehel s dokonalou tolerancí jako originální díly a čepy
- díky všem použitým technologiím a materiálům vysoké kvality na všechny komponenty je zaručena nejdelší možná životnost celé ojniční sady i při použití v náročných podmínkách
Vždy jsou dodávány jako ojniční sada, tedy včetně jehlových ložisek, distančních příložek a spodního čepu nejvyšší kvality.
Rozměry:
- rozteč: 94mm
- horní kolo: průměr 15mm / šířka 11,60mm
- spodní kolo: průměr 26mm / šířka 11,60mm
- spodní čep: 20x46mm
Tato ojniční sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Yamaha 1W7-11651-00
Yamaha 4BC-11651-00
Yamaha 93310-420F2
Yamaha 2Y1-11681-00
Yamaha 174-11681-00
Yamaha 4BC-11681-00
Yamaha 90209-20159
Yamaha 174-11685-00
Yamaha 4BC-11557-00
Yamaha 90209-20M23
Tato ojnice je součástí sady klikového hřídele dle originálního dílu (OEM Replacement):
Yamaha 1W7-11400-01
Yamaha 1W7-11400-02
Yamaha 1W7-11400-00
Yamaha 1W7-11400-11
Yamaha 1HA-11400-00
Yamaha 4BC-11400-00
Ojnice PROX vyrábí jeden z největších světových výrobců, který dodává do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jeho zkušenosti a know-how jsou použity samozřejmě i při výrobě ojnic PROX, kdy jsou detailně dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce, mazací otvory a provedení přesně podle originálních dílů (OEM).
Ojniční sada PROX je dokonalým a výhodným výběrem. V balení Prox je stejná originální ojnice jako např. od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Upozornění: při výměně ojniční sady je potřeba dokonale provést přelisování včetně extrémně přesného vycentrování klikové hřídele, aby byla zajištěna dlouhá životnost ojnice i dalších komponentů a hladký chod motoru. Je doporučeno vyměnit ložiska (nejlépe jen japonské značky NTN, Koyo, Nachi), gufera na klice a vždy postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Tento regulátor nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 31600-KGB-901
Honda 31600-KGB-900
Husqvarna 8000B0563
Shindengen SH693-12
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro motocykly:
Honda NT650V Deauville / 01-05
Honda VT125 Shadow / 01-07
Honda XL1000V Varadero / 99-02
Honda VTR1000F Firestorm / 01
Husqvarna WRE125 / 09-13
Husqvarna SMS125 / 09-13
Husqvarna TE250 / 08-12
Husqvarna TXC250 / 08-12
Husqvarna TE310 / 10-12
Husqvarna TXC310 / 11-12
Husqvarna SMR450 / 08-10
Husqvarna SMR510 / 08-10
Husqvarna TE450 / 08-10
Husqvarna TE510 / 08-10
Motobaterie AMG IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
- značka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2
Baterie YTZ12S-BS patří do řady AGM - Technologie AGM - (Absorbent Glass Mat) savé skleněné mikrovlákno používá mikroporézní, vysoce porézní a odolný separátor, který zajišťuje nerozlitelnost akumulátoru a dobrý kontakt elektrolytu s deskami akumulátoru.
Baterii po zprovoznění není třeba dolévat a je odolná proti vytečení elektrolytu až do náklonu 45°.
Baterie je odolnější proti otřesům, extrémním podmínkám a podává skvělé výkony.
ETN (evropské typové číslo): 509.901.020
Napětí: 12 V
Kapacita: 11 Ah
Nabíjecí proud: 1,1 A
Start. proud CCA/-18°C: 130 A
Rozměry: D150 x Š87 x V110 mm
Hmotnost: 3,8 kg
Typ: AGM s tekutým elektrolytem
Pólování: pól + vlevo
Odvětrání: uzavřené
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
DYNAVOLT DTZ12S-C
INTACT YTZ12S
YUASA YTZ12S
LANDPORT YTZ12S-BS
EXIDE ETZ12-BS
MOTOBATT MBTX9U
FIAMM YTZ12S-BS
BOSCH 0 092 M60 120
VARTA 509.901.020
Možnost použití pro:
BMW R1200C Avantgarde / 00-04
Honda CBR1100XX Blackbird / 01-08
Honda CTX700 / 14-16
Honda CBR1100XX Blackbird / 01-08
Honda VFR800A (ABS) / 06-11
Yamaha XT1200 Super Tenere ES / 14-18
a další ...
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Ložiska japonského výrobce NTN, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 35mm
- vnější průměr "B" = 72mm
- šířka "C" = 17mm
- typ ložiska = válečkové
- provedení = NJ207ECS42 Specialized Bearing
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 56530123000
KTM 56530123100
KTM 56530123200
Husaberg 56530123100
Husqvarna 56530123000
Husqvarna 56530123100
Husqvarna 56530123200
Sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně. Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Motobaterie AMG IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
- značka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2
Baterie YT14B-BS patří do řady AGM - Technologie AGM - (Absorbent Glass Mat) savé skleněné mikrovlákno používá mikroporézní, vysoce porézní a odolný separátor, který zajišťuje nerozlitelnost akumulátoru a dobrý kontakt elektrolytu s deskami akumulátoru.
Baterie po zprovoznění není třeba dolévat a je odolná proti vytečení elektrolytu až do náklonu 45°.
Baterie je odolnější proti otřesům, extrémním podmínkám a podává skvělé výkony.
ETN (evropské typové číslo): 512.903.013
Napětí: 12 V
Kapacita: 12 Ah
Nabíjecí proud: 1,2 A
Start. proud CCA/-18°C: 140 A
Rozměry: D150 x Š70 x V145 mm
Hmotnost: 3,95 kg
Typ: AGM s tekutým elektrolytem
Pólování: pól + vlevo
Odvětrání:
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
YUASA YT14B-BS
BANNER GT14B-4
EXIDE YT14B-BS
FIAMM FT14B-BS
MOTOBATT MBT14B4
VARTA 512.903.013
Možnost použití pro:
Yamaha BT1100 Bulldog / 03 -06
Yamaha FJ1200 / 84-85,91-93
Yamaha FJR1300A (ABS) / 03-16
Yamaha FZS1000 Fazer / 01-05
Yamaha XJR1300 / 98-06
Yamaha XV1900A Midnight Star / 06-10
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 31600-HN5-671
Honda 31600-HN5-670
Honda 31600-HM7-830
Honda 31600-HM7-003
Honda 31600-HM7-000
Honda 31600-HN5-M40
Honda 31600-KPF-961
Honda 31600-HN7-003
Honda 31600-HN7-A21
Honda 31600-KTB-003
Honda 31600-HN0-670
Honda 31600-HN0-671
Honda 31600-HP6-A01
KTM 60311034000
Tourmax RGU-146
Vhodné pro:
Honda TRX350FE Rancher 4x4 / 00-06
Honda TRX350FM Fourtrax Rancher 4x4 / 00-06
Honda TRX350TE Fourtrax Rancher ES / 00-06
Honda TRX350TM Fourtrax Rancher / 00-06
Honda TRX400FA Fourtrax AT / 04-07
Honda TRX400FW Fourtrax Foreman / 95-03
Honda TRX450ER Sportrax / 06-14
Honda TRX450S Fourtrax Foreman / 98-01
Honda TRX450ES Fourtrax Foreman ES / 98-01
Honda TRX450FE Fourtrax Foreman 4x4 ES / 02-04
Honda TRX450FM Fourtrax Foreman 4x4 / 02-04
Honda TRX450R Sportrax / 04-08
Honda TRX700XX / 08-09
Honda VT750C Shadow Aero / 04-09
Honda VT750C2 Shadow Spirit / 07-11
Honda VT750CA Shadow / 04-09
Honda XL650V Transalp / 01-06
Honda CRF230L / 08-10
Honda CRF230M / 09
Honda CBF250 / 04-06
KTM 1190 LC8 Adventure / 13-14
KTM 1190 LC8 Adventure R / 13-14
KTM 1290 Superduke R / 14
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Tento regulátor nahrazuje originální díl (OEM):
BMW 61312346550
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro motocykly:
BMW F650GS Dakar / 99-07
BMW F650CS / 01-05
BMW F800S / 05-08
BMW F800ST / 05-13
BMW F800R / 06-17
BMW G650GS Sertao / 08-16
BMW F650GS Twin / 09-12
BMW G450X / 09-10
BMW F700GS / 10-17
BMW F800GS / 12-17
BMW F800GT / 12-16
Stator generátoru (alternátor) se snímačem otáček klikového hřídele pro Yamaha XT 125
- Použití pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním (enduro, motokros). Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního. Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- Nebo pro generování napětí pro baterii a indukční zapalování (silniční motocykly). Primární část indukční cívky se před zapálením připojí pomocí tranzistoru k palubnímu napětí motocyklu a v okamžiku zapálení se odpojí. Při velké změně napětí na primární části indukční cívky se indukuje na sekundární části vysoké napětí pro svíčku.
- 12V
- 12 cívek
- Konektor (2 piny) + konektor (4 piny)
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Yamaha 3D6-H1410-10
Yamaha 3D6-H1410-00
Ocelové ventily jsou vyrobeny japonským výrobcem, který dodává do prvovýroby většiny značek japonských výrobců motocyklů, a jsou tedy plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Nahrazuje originální díl (OEM):
Suzuki 12912-37400
Rozměry:
- průměr dříku (A): 7mm
- délka (L): 91,5mm
- průměr kloboučku/talířku (D): 28mm
Balení obsahuje 1 kus
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku