Speciální přípravek pro demontáž pružiny zadního tlumiče od japonské značky DRC UNIT
- vhodné pro většinu typů zadních tlumičů, jak verze monoshock tak verze twinshock
- kvalitní ocelové provedení pro dlouhou životnost i při častějším používání
- dodáváno včetně nástavců pro tlumiče s vidlicí nebo tlumiče s okem (Bracket Type a Loop Type)
- snadná manipulace funguje pro většinu zadních odpružení motocyklů bez ohledu typ tlumiče (jednoduché nebo dvojité odpružení)
- dodáváno s pásem, díky kterému lze nedojde k poškození pružiny ani těla tlumiče
- vybaveno gumou na boku pro práci na pracovním stole (na ponku)
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Značka DRC patří do skupiny Dirtfreak Japan, která vyrábí náhradní díly a příslušenství pro motocykly již od roku 2003.
Do skupiny Dirtfreak patří následující značky => DRC, ZETA, Z-WHEEL, DFG, Z-CARBON, MUD-OFF, UNIT, DELTA a MOTION.
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé) od americké značky Arrowhead
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Nahrazuje originální díl (OEM):
KTM 77211034000
KTM 77311034000
Shindengen SH
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Značka Arrowhead Electrical Products vyrábí široký sortiment elektrických komponentů a jejich součástí. Sortiment zahrnuje startéry motoru, startovací kartáče, startovací uhlíky, alternátory, statory, regulátory pro motocykly, čtyřkolky a vodní skútry. Díky 45 letým zkušenostem disponují všechny výrobky vysokou kvalitou a zpracováním.
Sada ložisek klikové hřídele pro Kawasaki KX450 + KXF450 + KLX450R
- kvalitní materiál a zpracování
- plnohodnotná náhrada originálu
- kompletní sestava pro okamžitou montáž
- dodáváno jako sada (1 pár)
Tato sada nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Kawasaki 92045-0074
Kawasaki 92045-0132
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Parametry: 12V
Tento regulátor nahrazuje originální díl (OEM):
Suzuki 32800-12E00
Suzuki 32800-12E01
Vhodné pro motocykly:
Suzuki VS600 Intruder / 96-00
Suzuki DR650R / 92-94
Suzuki DR650RE / 94-95
Suzuki DR650S / 92-93
Suzuki DR650SE / 92-95
Suzuki DR650SES ELECTRICAL / 92-95
Suzuki DR650S ELECTRICAL / 93
Suzuki VS800 Intruder / 96-05
Suzuki VS800GL, GLV / 92-09
Suzuki VS800 Intruder S800 (Boulevard S50) / 06-09
Suzuki VS1400 Intruder / 96-04
Suzuki VS1400 Intruder (Boulevard S83) / 05-09
Suzuki VS1400GL, GLP / 96-09
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Motobaterie IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic, Lithium
- začka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2
Lithiová (LiFePO4) baterie LFP7 má dlouhou životnost (více jak 2000 nabíjecích cyklů).
Je 3x lehčí než běžná olověná baterie, přesto je schopná poskytnout překvapivě vyšší výkon i při opakovaném startování a nižších teplotách.
Je odolná vůči vibracím a pádům - může být uložena v libovolné poloze.
Je možné ji dobíjet v jakémkoli stavu nabití moderní nabíječkou bez automatického desulfatačního režimu! Samovybíjecí efekt u těchto článků prakticky neexistuje.
Neobsahuje žádné kyseliny ani těžké kovy, je nevýbušná a nehořlavá.
Napětí: 12,8 V
Kapacita: 2 Ah
Energie: 24 Wh
Start. proud CCA/-18°C: 120 A
Rozměry: D107 x Š56 x V85 mm
Hmotnost: 0,5 kg
Typ: LiFePO4
Pólování: pól + vpravo
Obsah balení: akumulátor (baterie)
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tato baterie nahrazuje originální díl (OEM):
KTM 58511053000
Honda 31500-KPH-B31
Nahrazuje baterie typu: YTZ5S, YTX7L-BS, YB7L-B, 12N7 - 3B, 12N7 - 4A, 12N7 - 4B, 12N7CZ-3D, 12N7D - 3B
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
LANDPORT ML-LFP7
BS BSLI-02
EXIDE ELTZ5S
SKYRICH HJTZ5S-FP
Možnost použití pro:
HONDA Air Blade 110 / 08
HONDA Click 110 / 08
HONDA Supra 110 / 08
HONDA Wave 110 / 08
KTM EXC 250 / 03-
KTM EXC Racing 250 / 03-05
KTM EXC Racing 400 / 03-05
KTM EXC Racing 450 / 03-05
KTM EXC Racing 525 / 03-
KTM EXC Racing 530 / 03-05
SUZUKI E-Starter 110
SUZUKI E-Starter 125
YAMAHA AF115 115
YAMAHA AT135 Cast 135
YAMAHA JT135,T135Fl / 07
YAMAHA FZ150 150
YAMAHA YTZF-R15 175
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu. Lithiové baterie jsou velmi náchylné na stav vybití, tzn. při použití v nízkém stavu nabití (nulová hranice je 10V) se velmi rychle poškodí, a to nevratně. Nenechte vybít akumulátor pod 10V hranici a pečlivě kontrolujte jeho stav nabití po každé jízdě. Vyvarujte se ponechání vybité baterie bez údržby (nabití), což může být důvodem pro ztrátu záruky a důvod neuznání reklamace.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Cívka indukční (zapalovací cívka) je plnohodnotnou náhradou za originání díl
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce
- některé typy dodávány včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (kontrola obsahu viz. fotografie)
- před montáží je nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nové cívky)
Parametry: 12V
Délka: mm
Celková délka (i s vývody): mm
Průměr: mm
Tato cívka nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 30510-KT7-023
Honda 30510-KT7-003
Honda 30510-KT7-013
Honda 30510-KT7-000
Honda 30510-MM5-003
Honda 30510-MZ0-760
Hodna 30510-MW0-003
Cívka v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý kus je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro motocykly:
Honda CB600F Hornet / 98-02
Honda CB900F Hornet / 02-05
Honda CB400F / 89-91
Honda CB1000 / 94-95
Honda CB1000F Big One / 93-96
Honda CB1300X4
Honda CB750 F2 Seven Fifty / 92-01
Honda CB750 Nighthawk / 91-93
Honda CBR250RR / 90-94
Honda CBR400RR / 86-94
Honda CBR900RR Fireblade / 92-99
Honda CBR500F Hurricane / 87-91
Honda CBR600F / 87-98
Honda CBR1000F / 87-00
Honda CBR1000F Hurricane / 87-99
Honda GL1500 Goldwing / 88-02
Honda GL1500 F6C Valkyrie / 97-03
Honda GL1500 SE Goldwing / 92-00
Honda PCX150 / 15-18
Honda ST1100 / 90-03
Honda ST1100 Pan European / 93-00
Honda RVF400R / 94-96
Honda RVF750R / 94-95
Honda VFR400 / 89-92
Honda CMX250 Rebel / 85-87
Cívka indukční (zapalovací cívka) je plnohodnotnou náhradou za originání díl
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce
- některé typy dodávány včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (kontrola obsahu viz. fotografie)
- před montáží je nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nové cívky)
Parametry: 12V
Délka: mm
Celková délka (i s vývody): mm
Průměr: mm
Tato cívka nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 30510-MCC-003
Honda 30510-MCC-000
Cívka v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý kus je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro motocykly:
Honda CB600F Hornet / 03-15
Honda CB900F Hornet / 06-07
Honda CB1000R / 08-19
Honda CB1100SF X-Eleven (X-11) / 00-03
Honda CBF1000 / 06-12
Honda CBF1000F / 06-16
Honda CBF600N / 04-13
Honda CBF600S / 04-13
Honda CBR600F / 11-13
Honda FJS400 Silver Wing / 06-13
Honda FJS600 Silver Wing / 01-19
Honda ST1300 Pan European / 93-18
Honda VT750DC Black Widow / 00-03
Honda VT750DCA Shadow Spirit / 07-10
Honda VT1100C Shadow / 01-02
Honda VT1100C Shadow Sabre / 01-07
Honda VTX1300S / 03-09
Honda VTX1300C / 03-09
Honda VTX1800C / 02-08
Honda VTX1800S / 02-08
Regulátor dobíjení 12V (relé dobíjení / dobíjecí relé) od japonského značkového výrobce Tour Max
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje regulátory napětí pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- rozměry, parametry a zapojení jsou naprosto totožné s originálním relé - plnohodnotná náhrada za originální díl
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvalitní díly pro profesionály.
Plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu - Made in Japan.
Nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 5GT-81960-00
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro motocykly:
Yamaha YFM125 Grizzly / 04-14
Yamaha YFM250R Raptor / 08-14
Yamaha YFM250X Bear Tracker / 00-05
Yamaha YFM250 Big Bear
Yamaha YFM250 Bruin
Yamaha YFM350R
Yamaha YFM350 Raptor
Yamaha YFM350 Grizzly / 04-17
Yamaha YFM350 Wolverine
Yamaha YFM400 Big Bear / 00-05
Yamaha YFM400 Kodiak / 00-05
Yamaha YFM450 Kodiak / 03-07
Yamaha YFM450F Wolverine / 06-11
Yamaha YFM450 Grizzly / 07-16
Yamaha YFM600F Grizzly / 99-01
Yamaha YFM660R Raptor / 01-05
Yamaha XT250 / 13-16
Motobaterie IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
- začka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2
Baterie 51913 (12V - 21Ah) patří do řady gelových baterií. Baterie poskytuje o 30% vyšší startovací výkon. Baterie byla speciálně vyvinuta pro moderní motocykly, je odolná vibracím. Lze ji instalovat v nakloněné poloze 90°.
Napětí: 12 V
Kapacita: 21 Ah
Start. proud CCA/-18°C: 300 A
Rozměry: D185 x Š80 x V170 mm
Hmotnost: 6,1kg
Typ: gelová
Pólování: + pól vpravo
Odvětrání:
Obsah balení: akumulátor, připojovací šrouby
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Akumulátor je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
Varta 51814
YUASA 51814
YUASA 51913
EXIDE GEL12-19 51913
4RIDE CB18-12
Možnost použití:
BMW
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Cívka indukční (zapalovací cívka) je plnohodnotnou náhradou za originání díl
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce
- některé typy dodávány včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (kontrola obsahu viz. fotografie)
- před montáží je nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nové cívky)
Tato cívka nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 30510-MM8-003
Kawasaki 21121-0003
Kawasaki 21121-0004
Kawasaki 21121-1157
Kawasaki 21121-1158
Kawasaki 21121-1166
Kawasaki 21121-1167
Kawasaki 21121-1172
Kawasaki 21121-1173
Kawasaki 21121-1184
Kawasaki 21121-1185
Kawasaki 21121-1201
Kawasaki 21121-1202
Kawasaki 21121-1208
Kawasaki 21121-1209
Kawasaki 21121-1210
Kawasaki 21121-1211
Kawasaki 21121-1218
Kawasaki 21121-1219
Kawasaki 21121-1220
Kawasaki 21121-1221
Kawasaki 21121-1227
Kawasaki 21121-1228
Kawasaki 21121-1237
Kawasaki 21121-1238
Kawasaki 21121-1241
Kawasaki 21121-1242
Kawasaki 21121-1243
Kawasaki 21121-1244
Kawasaki 21121-1253
Kawasaki 21121-1255
Kawasaki 21121-1258
Kawasaki 21121-1259
Kawasaki 21121-1267
Kawasaki 21121-1268
Kawasaki 21121-1271
Kawasaki 21121-1277
Kawasaki 21121-1280
Kawasaki 21121-1283
Kawasaki 21121-1288
Kawasaki 21121-1289
Kawasaki 21121-1300
Kawasaki 21121-1302
Kawasaki 21121-1303
Suzuki K2112-11302
Suzuki K2112-11303
Yamaha 3TJ-82310-00
Yamaha 3TJ-82320-00
Rozměry:
- rozteč montážních otvorů/šroubů: 80mm
- délka těla cívky: 62mm
- průměr těla cívky: 38/45mm
- délka kabeláže: 40cm
Cívka v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý kus je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro motocykly:
Honda CB1300N / 03-09
Honda CB1300S / 03-09
Honda CB1300 Super Four / 03-13
Honda CBR1100XX Super Blackbird / 97-08
Honda RVF750R / 94-95
Honda NV400C Steed / 95-97
Honda NV600C / 93-94
Honda NT650 Bros / 88-92
Honda NT650V Deauville / 98-05
Honda NT650GT Hawk
Honda NTV650 Revere / 88-97
Honda NTV600 / 88-91
Honda XL650V Transalp / 00-07
Honda XL600V Transalp / 96-00
Honda XRV750 Africa Twin / 96-03
Honda VF750C Magna / 87-03
Honda ATC250 / 85-87
Honda VT600C Shadow / 88-07
Honda VT750C Shadow / 97-15
Honda VT1100C Shadow / 85-99
Honda VT1300C / 10-20
Honda VTX1300 / 03-09
Honda VTX1800 / 02-08
Honda PC800 Pacific Coast / 89-98
Kawasaki VN1500 Vulcan / 96-08
Kawasaki VN1500 Drifter / 99-05
Kawasaki VN1500 Mean Streak / 02-03
Kawasaki VN1500 Nomad / 99-04
Kawasaki VN1600 Vulcan / 03-09
Kawasaki VN1600 Mean Streak / 04-09
Kawasaki VN1600 Nomad / 05-08
Kawasaki VN1700 Vulcan / 09
Kawasaki W650 / 99-02
Kawasaki ZR1100 Zephyr / 92-97
Kawasaki ZRX1100 / 97-00
Kawasaki ZRX1200 / 01-06
Kawasaki ZX6 Ninja / 90-01
Kawasaki ZX600R Ninja / 88-97
Kawasaki ZX6R Ninja / 95-99
Kawasaki ZX7 Ninja / 89-95
Kawasaki ZX7R Ninja / 91-03
Kawasaki ZX9R Ninja / 94-97
Kawasaki ZX10 Ninja / 88-90
Kawasaki ZX11 Ninja / 90-01
Kawasaki ZX1100 (GPZ1100) / 95-98
Kawasaki ZX1200 (ZZR1200) / 02-05
Kawasaki ZXR750 / 89-95
Kawasaki ZZR1100 / 90-01
Kawasaki ZZR1200 / 02-05
Kawasaki ZZR400 / 90-92
Kawasaki ZZR600 / 90-05
Yamaha FZR400 / 89-94
Suzuki VZ1600 Marauder / 04-05
Cívka indukční (zapalovací cívka) je plnohodnotnou náhradou za originání díl
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce
- některé typy dodávány včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (kontrola obsahu viz. fotografie)
- před montáží je nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nové cívky)
Parametry: 12V
Délka: mm
Celková délka (i s vývody): mm
Průměr: mm
Tato cívka nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 1AE-82310-60
Yamaha 1AE-82320-60
Yamaha 1KT-82310-50
Yamaha 1UF-82310-10
Yamaha 1UF-82320-10
Yamaha 1WG-82310-09
Yamaha 2GH-82310-10
Yamaha 2GH-82320-10
Yamaha 2KT-82310-10
Yamaha 2KT-82320-10
Yamaha 2KR-82310-50
Yamaha 2KR-82320-50
Yamaha 2XL-82310-10
Yamaha 2XL-82320-10
Yamaha 2YK-82310-00
Yamaha 3FV-82310-00
Yamaha 3FV-82320-00
Yamaha 3HE-82310-00
Yamaha 3HE-82310-01
Yamaha 3HE-82320-00
Yamaha 3LD-82310-00
Yamaha 3LD-82310-01
Yamaha 3LD-82310-09
Yamaha 3LN-82310-00
Yamaha 3LN-82320-00
Yamaha 3VD-82310-00
Yamaha 3VD-82310-01
Yamaha 3YX-82310-00
Yamaha 4G0-82310-60
Yamaha 4G0-82310-61
Yamaha 4G0-82320-60
Yamaha 4G0-82320-61
Yamaha 4H7-82310-61
Yamaha 4H7-82320-61
Yamaha 4KM-82310-00
Yamaha 4KM-82310-01
Yamaha 4KM-82320-00
Yamaha 4KM-82320-01
Yamaha 5DM-82310-00
Yamaha 5DM-82320-00
Suzuki 33410-03F00
Suzuki 33410-10D00
Suzuki 33410-19C00
Suzuki 33410-19C01
Suzuki 33410-21E00
Suzuki 33410-21E01
Suzuki 33410-26D00
Suzuki 33410-26E01
Suzuki 33410-32X50
Suzuki 33410-33220
Suzuki 33410-48B00
Suzuki 33420-03F00
Suzuki 33420-19C00
Suzuki 33420-19C01
Suzuki 33420-21E00
Suzuki 33420-21E01
Suzuki 33420-26D00
Suzuki 33420-26E01
Suzuki 33420-31F00
Suzuki 33420-33220
Suzuki 33420-34C00
Suzuki 33420-48B00
Kawasaki 21121-1164
Kawasaki 21121-1175
Cívka v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý kus je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro motocykly:
Suzuki GSF1200 Bandit / 96-00
Suzuki GSF600 Bandit / 95-04
Suzuki GSF400 Bandit / 91-93
Suzuki GSX1100F / 88-94
Suzuki GSX1100G / 91-94
Suzuki GSX600F / 88-06
Suzuki GSX750F / 89-06
Suzuki GSX750 Inazuma / 98-02
Suzuki GSX-R1100 / 89-92
Suzuki GSX-R1100W / 93-96
Suzuki GSX-R750 / 88-95
Suzuki RF600R / 93-97
Suzuki RF900R / 94-98
Yamaha FJR1300 / 01-05
Yamaha FZ6N Fazer / 04-07
Yamaha FZ6S Fazer / 04-07
Yamaha FZS1000 Fazer / 01-05
Yamaha FZS600 Fazer / 98-03
Yamaha GTS1000 ABS / 93-00
Yamaha TDM850 / 91-95
Yamaha XJ900S Diversion / 95-03
Yamaha XJ6 / 09-16
Yamaha XJ6 F/S Diversion / 09-16
Yamaha XP500 T-MAX / 01-03
Yamaha XP500 T-MAX / 04-11
Yamaha XP530 T-MAX / 12-16
Yamaha XTZ750 Super Tenere / 89-95
Yamaha YZF1000R Thunder Ace / 96-01
Yamaha YZF-R1 1000 / 98-01
Yamaha YZF600R Thunder Cat / 96-03
Yamaha YZF750RR/SP / 93-99
a další...
Fajfka/Botka od japonského výrobce NGK pro zapalovací svíčku
Tato díl nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 30700-MEN-A31
Fajfky/botky NGK disponují odrušovacími rezistory, které potlačují různé rušivé frekvence v celkovém rozsahu a zabraňují jejich šíření, čímž nedochází k negativnímu ovlivnění nebo narušení vlastností motoru (dokonalého stavu může být dosaženo použitím odrušených zapalovacích svíček).
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
Značka NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Fajfka/Botka od japonského výrobce NGK pro zapalovací svíčku
Tato díl nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 33D-82370-00
Fajfky/botky NGK disponují odrušovacími rezistory, které potlačují různé rušivé frekvence v celkovém rozsahu a zabraňují jejich šíření, čímž nedochází k negativnímu ovlivnění nebo narušení vlastností motoru (dokonalého stavu může být dosaženo použitím odrušených zapalovacích svíček).
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
Značka NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Vrchní kufr od francouzské značky S-LINE
- robustní konstrukce s uzamykatelným odklápěcím víkem (v barvě carbon)
- s opěrkou spolujezdce
- francouzský design s kompaktními a čistými liniemi
- horní víko s odrazkou pro vyšší bezpečnost
- zamykání na klíček (dodáváno s 2 klíči)
- možnost dokoupit příslušenství: náhradní zámek, barevnou odrazku
Objem: 42 litrů
Barva: černá + carbon
Přepravní nosnost: 3kg
Rozměry (š-v-h): 40x49x31 cm
Upozornění: Tento kufr je použitelný výhradně jako horní kufr na nosič. Plotna dodaná s kufrem slouží k uchycení na stávající nosič motocyklu (skútru/endura).
Upozornění: Pravidelná kontrola a údržba je vyžadována na všech částech zavadla a jeho připevnění! Pokud je zavadalo poškozeno, nepoužívejte jej a
okamžitě demontujte z motocyklu. Kufr může být instalován různými způsoby na různé motocykly v závislosti na typu motocyklu a na zamýšleném použití a rovněž dle doporučení výrobce motocyklu. Nesprávná instalace nebo použití kufru může ovlivnit ovládání a provoz motocyklu, a může potenciálně vést k osobnímu zranění nebo smrti. Pokud máte nějaké otázky ohledně instalace nebo použití příslušenství, vyhledejte kvalifikovanou technickou pomoc.
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé) od japonského značkového výrobce Tour Max
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje regulátory napětí pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- rozměry, parametry a zapojení jsou naprosto totožné s originálním relé - plnohodnotná náhrada za originální díl
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvalitní díly pro profesionály.
Plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu - Made in Japan.
Nahrazuje originální díl (OEM):
Kawasaki 21066-1052
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KLR250 / 84-05
Kawasaki KMX200 / 88-98
Kawasaki KL600
Kawasaki KLR600
Kawasaki KLX650
Kawasaki KLR650
Kawasaki KLF220 Bayou / 88-95
Kawasaki KLF185 Bayou / 85-88
Kawasaki KLF110E Mojave / 87-88
Fajfka/Botka od japonského výrobce NGK pro zapalovací svíčku
Tato díl nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 30700-MEB-671
Fajfky/botky NGK disponují odrušovacími rezistory, které potlačují různé rušivé frekvence v celkovém rozsahu a zabraňují jejich šíření, čímž nedochází k negativnímu ovlivnění nebo narušení vlastností motoru (dokonalého stavu může být dosaženo použitím odrušených zapalovacích svíček).
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
Značka NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku