Ocelové ventily jsou vyrobeny japonským výrobcem, který dodává do prvovýroby většiny značek japonských výrobců motocyklů, a jsou tedy plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Nahrazuje originální díl (OEM):
Suzuki 12912-42A00
Rozměry:
- průměr dříku (A): 5,5mm
- délka (L): 89mm
- průměr kloboučku/talířku (D): 28mm
Balení obsahuje 1 kus
Písty Vertex jsou vysoce technicky inovativní a vysoce kvalitní písty vyráběné ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích v Itálii..
- rozměr pístu = 41,00mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Všechny písty jsou tepelně zušlechťovány T5 nebo T6 kalením a popouštěním, a jsou opatřeny speciální povrchovou úpravou Molybden-Bisulfid.
2-taktní písty jsou výhradně lité písty (nejsou kované) - vyrobené z speciální hliníkové slitiny s obsahem samomazného křemíku (obsah 18%), který zajišťuje snížení tření mezi pístem a válcem pro zvýšení životnosti pístu i při závodním použití a odlehčení pístu při zachování potřebné pevnosti.
4-taktní písty jsou výhradně kované písty se zdokonalenou pevností a životností.
Písty ve variantě RACE jsou dostupné jen pro některé modely a značky motocyklů a jejich konstrukce byla zdokonalena vývojovým oddělením značky Vertex za účelem dosažení kvalitnějšího pístu, zvýšené komprese, nižší hmotnosti a vyššího výkonu.
Písty ve variantě PRO jsou kované písty se speciálním hliníko-křemičiným legováním, jejich konstrukce je speciálně upravena pro závodní použití a odlehčena (extra lehké písty), jsou vybaveny chromovanými pístními kroužky a extra odlehčeným čepem s dvojitým konusem.
Značka VERTEX je výrobcem komponentů motoru nejvyšší světové úrovně od roku 1953. Sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, motokáry, skútry, vodní skútry, lodě, sněžné skútry, zahradní techniku, užitková vozidla, kompresory.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, jakostní výrobní normy a systémy řízení výrobních procesů. Od roku 1996 je Vertex dodavatelem do prvovýroby značky KTM! Výrobky značky Vertex jsou používány v prvovýrobě i dalších značek (Beta, Gas-Gas, Husqvarna, Sherco, Moto TM a další) a také závodními týmy nejvyšší světové úrovně (Kawasaki Pro Circuit, Honda HRC Racing, Yamaha Factory, Beta Factory, Moto3).
Vhodné pro motocykly:
Aprilia 50 Habana
Derbi 50 Manhattan
Derbi 50 Courier
Derbi 50 Atlantis Wave
Derbi 50 Atlantis H2O
Derbi 50 Atlantis Red Bullet
Derbi 50 Atlantis AC
Derbi 50 Vamos
Derbi 50 Hunter
Derbi 50 Predator
Derbi 50 Fura
Derbi 50 Aventura
Italjet 50 Formula
Italjet 50 Jackpot
Italjet 50 Torpedo
Italjet 50 Cruise
Italjet 50 Velocifero
Malaguti 50 Crosser
Piaggio 50 Scorza
Piaggio 50 Speedline
Piaggio 50 Rivanna
Piaggio 50 Acrostec
Piaggio 50 202T
Piaggio 50 303T
Suzuki CP50
Suzuki AY50
Suzuki 50 Address
Suzuki 50 Sepia
TGB 50 F409
TGB 50 303R
Atala 50 Hacker
Hyosung 50 SuperCab
Hyosung 50 Rush
Hyosung 50 Fast
Hyosung 50 SF
motor Franco Morini
Písty Vertex jsou vysoce technicky inovativní a vysoce kvalitní písty vyráběné ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích v Itálii..
- rozměr pístu = 41,50mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Všechny písty jsou tepelně zušlechťovány T5 nebo T6 kalením a popouštěním, a jsou opatřeny speciální povrchovou úpravou Molybden-Bisulfid.
2-taktní písty jsou výhradně lité písty (nejsou kované) - vyrobené z speciální hliníkové slitiny s obsahem samomazného křemíku (obsah 18%), který zajišťuje snížení tření mezi pístem a válcem pro zvýšení životnosti pístu i při závodním použití a odlehčení pístu při zachování potřebné pevnosti.
4-taktní písty jsou výhradně kované písty se zdokonalenou pevností a životností.
Písty ve variantě RACE jsou dostupné jen pro některé modely a značky motocyklů a jejich konstrukce byla zdokonalena vývojovým oddělením značky Vertex za účelem dosažení kvalitnějšího pístu, zvýšené komprese, nižší hmotnosti a vyššího výkonu.
Písty ve variantě PRO jsou kované písty se speciálním hliníko-křemičiným legováním, jejich konstrukce je speciálně upravena pro závodní použití a odlehčena (extra lehké písty), jsou vybaveny chromovanými pístními kroužky a extra odlehčeným čepem s dvojitým konusem.
Značka VERTEX je výrobcem komponentů motoru nejvyšší světové úrovně od roku 1953. Sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, motokáry, skútry, vodní skútry, lodě, sněžné skútry, zahradní techniku, užitková vozidla, kompresory.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, jakostní výrobní normy a systémy řízení výrobních procesů. Od roku 1996 je Vertex dodavatelem do prvovýroby značky KTM! Výrobky značky Vertex jsou používány v prvovýrobě i dalších značek (Beta, Gas-Gas, Husqvarna, Sherco, Moto TM a další) a také závodními týmy nejvyšší světové úrovně (Kawasaki Pro Circuit, Honda HRC Racing, Yamaha Factory, Beta Factory, Moto3).
Vhodné pro motocykly:
Aprilia 50 Habana
Derbi 50 Manhattan
Derbi 50 Courier
Derbi 50 Atlantis Wave
Derbi 50 Atlantis H2O
Derbi 50 Atlantis Red Bullet
Derbi 50 Atlantis AC
Derbi 50 Vamos
Derbi 50 Hunter
Derbi 50 Predator
Derbi 50 Fura
Derbi 50 Aventura
Italjet 50 Formula
Italjet 50 Jackpot
Italjet 50 Torpedo
Italjet 50 Cruise
Italjet 50 Velocifero
Malaguti 50 Crosser
Piaggio 50 Scorza
Piaggio 50 Speedline
Piaggio 50 Rivanna
Piaggio 50 Acrostec
Piaggio 50 202T
Piaggio 50 303T
Suzuki CP50
Suzuki AY50
Suzuki 50 Address
Suzuki 50 Sepia
TGB 50 F409
TGB 50 303R
Atala 50 Hacker
Hyosung 50 SuperCab
Hyosung 50 Rush
Hyosung 50 Fast
Hyosung 50 SF
motor Franco Morini
Písty Vertex jsou vysoce technicky inovativní a vysoce kvalitní písty vyráběné ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích v Itálii..
- rozměr pístu = 41,75mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Všechny písty jsou tepelně zušlechťovány T5 nebo T6 kalením a popouštěním, a jsou opatřeny speciální povrchovou úpravou Molybden-Bisulfid.
2-taktní písty jsou výhradně lité písty (nejsou kované) - vyrobené z speciální hliníkové slitiny s obsahem samomazného křemíku (obsah 18%), který zajišťuje snížení tření mezi pístem a válcem pro zvýšení životnosti pístu i při závodním použití a odlehčení pístu při zachování potřebné pevnosti.
4-taktní písty jsou výhradně kované písty se zdokonalenou pevností a životností.
Písty ve variantě RACE jsou dostupné jen pro některé modely a značky motocyklů a jejich konstrukce byla zdokonalena vývojovým oddělením značky Vertex za účelem dosažení kvalitnějšího pístu, zvýšené komprese, nižší hmotnosti a vyššího výkonu.
Písty ve variantě PRO jsou kované písty se speciálním hliníko-křemičiným legováním, jejich konstrukce je speciálně upravena pro závodní použití a odlehčena (extra lehké písty), jsou vybaveny chromovanými pístními kroužky a extra odlehčeným čepem s dvojitým konusem.
Značka VERTEX je výrobcem komponentů motoru nejvyšší světové úrovně od roku 1953. Sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, motokáry, skútry, vodní skútry, lodě, sněžné skútry, zahradní techniku, užitková vozidla, kompresory.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, jakostní výrobní normy a systémy řízení výrobních procesů. Od roku 1996 je Vertex dodavatelem do prvovýroby značky KTM! Výrobky značky Vertex jsou používány v prvovýrobě i dalších značek (Beta, Gas-Gas, Husqvarna, Sherco, Moto TM a další) a také závodními týmy nejvyšší světové úrovně (Kawasaki Pro Circuit, Honda HRC Racing, Yamaha Factory, Beta Factory, Moto3).
Vhodné pro motocykly:
Aprilia 50 Habana
Derbi 50 Manhattan
Derbi 50 Courier
Derbi 50 Atlantis Wave
Derbi 50 Atlantis H2O
Derbi 50 Atlantis Red Bullet
Derbi 50 Atlantis AC
Derbi 50 Vamos
Derbi 50 Hunter
Derbi 50 Predator
Derbi 50 Fura
Derbi 50 Aventura
Italjet 50 Formula
Italjet 50 Jackpot
Italjet 50 Torpedo
Italjet 50 Cruise
Italjet 50 Velocifero
Malaguti 50 Crosser
Piaggio 50 Scorza
Piaggio 50 Speedline
Piaggio 50 Rivanna
Piaggio 50 Acrostec
Piaggio 50 202T
Piaggio 50 303T
Suzuki CP50
Suzuki AY50
Suzuki 50 Address
Suzuki 50 Sepia
TGB 50 F409
TGB 50 303R
Atala 50 Hacker
Hyosung 50 SuperCab
Hyosung 50 Rush
Hyosung 50 Fast
Hyosung 50 SF
motor Franco Morini
Písty Vertex jsou vysoce technicky inovativní a vysoce kvalitní písty vyráběné ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích v Itálii..
- rozměr pístu = 42,00mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Všechny písty jsou tepelně zušlechťovány T5 nebo T6 kalením a popouštěním, a jsou opatřeny speciální povrchovou úpravou Molybden-Bisulfid.
2-taktní písty jsou výhradně lité písty (nejsou kované) - vyrobené z speciální hliníkové slitiny s obsahem samomazného křemíku (obsah 18%), který zajišťuje snížení tření mezi pístem a válcem pro zvýšení životnosti pístu i při závodním použití a odlehčení pístu při zachování potřebné pevnosti.
4-taktní písty jsou výhradně kované písty se zdokonalenou pevností a životností.
Písty ve variantě RACE jsou dostupné jen pro některé modely a značky motocyklů a jejich konstrukce byla zdokonalena vývojovým oddělením značky Vertex za účelem dosažení kvalitnějšího pístu, zvýšené komprese, nižší hmotnosti a vyššího výkonu.
Písty ve variantě PRO jsou kované písty se speciálním hliníko-křemičiným legováním, jejich konstrukce je speciálně upravena pro závodní použití a odlehčena (extra lehké písty), jsou vybaveny chromovanými pístními kroužky a extra odlehčeným čepem s dvojitým konusem.
Značka VERTEX je výrobcem komponentů motoru nejvyšší světové úrovně od roku 1953. Sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, motokáry, skútry, vodní skútry, lodě, sněžné skútry, zahradní techniku, užitková vozidla, kompresory.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, jakostní výrobní normy a systémy řízení výrobních procesů. Od roku 1996 je Vertex dodavatelem do prvovýroby značky KTM! Výrobky značky Vertex jsou používány v prvovýrobě i dalších značek (Beta, Gas-Gas, Husqvarna, Sherco, Moto TM a další) a také závodními týmy nejvyšší světové úrovně (Kawasaki Pro Circuit, Honda HRC Racing, Yamaha Factory, Beta Factory, Moto3).
Vhodné pro motocykly:
Aprilia 50 Habana
Derbi 50 Manhattan
Derbi 50 Courier
Derbi 50 Atlantis Wave
Derbi 50 Atlantis H2O
Derbi 50 Atlantis Red Bullet
Derbi 50 Atlantis AC
Derbi 50 Vamos
Derbi 50 Hunter
Derbi 50 Predator
Derbi 50 Fura
Derbi 50 Aventura
Italjet 50 Formula
Italjet 50 Jackpot
Italjet 50 Torpedo
Italjet 50 Cruise
Italjet 50 Velocifero
Malaguti 50 Crosser
Piaggio 50 Scorza
Piaggio 50 Speedline
Piaggio 50 Rivanna
Piaggio 50 Acrostec
Piaggio 50 202T
Piaggio 50 303T
Suzuki CP50
Suzuki AY50
Suzuki 50 Address
Suzuki 50 Sepia
TGB 50 F409
TGB 50 303R
Atala 50 Hacker
Hyosung 50 SuperCab
Hyosung 50 Rush
Hyosung 50 Fast
Hyosung 50 SF
motor Franco Morini
Písty Vertex jsou vysoce technicky inovativní a vysoce kvalitní písty vyráběné ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích v Itálii..
- rozměr pístu = 42,25mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Všechny písty jsou tepelně zušlechťovány T5 nebo T6 kalením a popouštěním, a jsou opatřeny speciální povrchovou úpravou Molybden-Bisulfid.
2-taktní písty jsou výhradně lité písty (nejsou kované) - vyrobené z speciální hliníkové slitiny s obsahem samomazného křemíku (obsah 18%), který zajišťuje snížení tření mezi pístem a válcem pro zvýšení životnosti pístu i při závodním použití a odlehčení pístu při zachování potřebné pevnosti.
4-taktní písty jsou výhradně kované písty se zdokonalenou pevností a životností.
Písty ve variantě RACE jsou dostupné jen pro některé modely a značky motocyklů a jejich konstrukce byla zdokonalena vývojovým oddělením značky Vertex za účelem dosažení kvalitnějšího pístu, zvýšené komprese, nižší hmotnosti a vyššího výkonu.
Písty ve variantě PRO jsou kované písty se speciálním hliníko-křemičiným legováním, jejich konstrukce je speciálně upravena pro závodní použití a odlehčena (extra lehké písty), jsou vybaveny chromovanými pístními kroužky a extra odlehčeným čepem s dvojitým konusem.
Značka VERTEX je výrobcem komponentů motoru nejvyšší světové úrovně od roku 1953. Sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, motokáry, skútry, vodní skútry, lodě, sněžné skútry, zahradní techniku, užitková vozidla, kompresory.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, jakostní výrobní normy a systémy řízení výrobních procesů. Od roku 1996 je Vertex dodavatelem do prvovýroby značky KTM! Výrobky značky Vertex jsou používány v prvovýrobě i dalších značek (Beta, Gas-Gas, Husqvarna, Sherco, Moto TM a další) a také závodními týmy nejvyšší světové úrovně (Kawasaki Pro Circuit, Honda HRC Racing, Yamaha Factory, Beta Factory, Moto3).
Vhodné pro motocykly:
Aprilia 50 Habana
Derbi 50 Manhattan
Derbi 50 Courier
Derbi 50 Atlantis Wave
Derbi 50 Atlantis H2O
Derbi 50 Atlantis Red Bullet
Derbi 50 Atlantis AC
Derbi 50 Vamos
Derbi 50 Hunter
Derbi 50 Predator
Derbi 50 Fura
Derbi 50 Aventura
Italjet 50 Formula
Italjet 50 Jackpot
Italjet 50 Torpedo
Italjet 50 Cruise
Italjet 50 Velocifero
Malaguti 50 Crosser
Piaggio 50 Scorza
Piaggio 50 Speedline
Piaggio 50 Rivanna
Piaggio 50 Acrostec
Piaggio 50 202T
Piaggio 50 303T
Suzuki CP50
Suzuki AY50
Suzuki 50 Address
Suzuki 50 Sepia
TGB 50 F409
TGB 50 303R
Atala 50 Hacker
Hyosung 50 SuperCab
Hyosung 50 Rush
Hyosung 50 Fast
Hyosung 50 SF
motor Franco Morini
Písty Vertex jsou vysoce technicky inovativní a vysoce kvalitní písty vyráběné ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích v Itálii..
- rozměr pístu = 42,50mm
- komprese = standardní
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Všechny písty jsou tepelně zušlechťovány T5 nebo T6 kalením a popouštěním, a jsou opatřeny speciální povrchovou úpravou Molybden-Bisulfid.
2-taktní písty jsou výhradně lité písty (nejsou kované) - vyrobené z speciální hliníkové slitiny s obsahem samomazného křemíku (obsah 18%), který zajišťuje snížení tření mezi pístem a válcem pro zvýšení životnosti pístu i při závodním použití a odlehčení pístu při zachování potřebné pevnosti.
4-taktní písty jsou výhradně kované písty se zdokonalenou pevností a životností.
Písty ve variantě RACE jsou dostupné jen pro některé modely a značky motocyklů a jejich konstrukce byla zdokonalena vývojovým oddělením značky Vertex za účelem dosažení kvalitnějšího pístu, zvýšené komprese, nižší hmotnosti a vyššího výkonu.
Písty ve variantě PRO jsou kované písty se speciálním hliníko-křemičiným legováním, jejich konstrukce je speciálně upravena pro závodní použití a odlehčena (extra lehké písty), jsou vybaveny chromovanými pístními kroužky a extra odlehčeným čepem s dvojitým konusem.
Značka VERTEX je výrobcem komponentů motoru nejvyšší světové úrovně od roku 1953. Sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, motokáry, skútry, vodní skútry, lodě, sněžné skútry, zahradní techniku, užitková vozidla, kompresory.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, jakostní výrobní normy a systémy řízení výrobních procesů. Od roku 1996 je Vertex dodavatelem do prvovýroby značky KTM! Výrobky značky Vertex jsou používány v prvovýrobě i dalších značek (Beta, Gas-Gas, Husqvarna, Sherco, Moto TM a další) a také závodními týmy nejvyšší světové úrovně (Kawasaki Pro Circuit, Honda HRC Racing, Yamaha Factory, Beta Factory, Moto3).
Vhodné pro motocykly:
Aprilia 50 Habana
Derbi 50 Manhattan
Derbi 50 Courier
Derbi 50 Atlantis Wave
Derbi 50 Atlantis H2O
Derbi 50 Atlantis Red Bullet
Derbi 50 Atlantis AC
Derbi 50 Vamos
Derbi 50 Hunter
Derbi 50 Predator
Derbi 50 Fura
Derbi 50 Aventura
Italjet 50 Formula
Italjet 50 Jackpot
Italjet 50 Torpedo
Italjet 50 Cruise
Italjet 50 Velocifero
Malaguti 50 Crosser
Piaggio 50 Scorza
Piaggio 50 Speedline
Piaggio 50 Rivanna
Piaggio 50 Acrostec
Piaggio 50 202T
Piaggio 50 303T
Suzuki CP50
Suzuki AY50
Suzuki 50 Address
Suzuki 50 Sepia
TGB 50 F409
TGB 50 303R
Atala 50 Hacker
Hyosung 50 SuperCab
Hyosung 50 Rush
Hyosung 50 Fast
Hyosung 50 SF
motor Franco Morini
Kompletní startér od nizozemské značky Horse Power Ignition
- druhovýrobní kvalitní startér, který poskytuje vysokou spolehlivost a požadovaný výkon
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž
Upozornění: startér je vhodný pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
Upozornění: Startéry v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy startéru či kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu.
Tento startér nahrazuje originální díl (OEM):
Aprilia AP2QCA000041
Derbi 00G03901891
Suzuki 31100-36C02
Suzuki 3110036C02
Malaguti 61110200
Malaguti 62211800
Vhodné pro motocykly:
Suzuki AD50 Address / 89-94
Suzuki AE50 Hi-Up/Style / 90-99
Suzuki AG50 Address / 92
Suzuki AJ ZZ Sepia S 50 / 92-97
Suzuki TR50 Street Magic / 98-00
Suzuki Estilete 50 AC 2T / 00-01
Suzuki AY50 Katana / 97-00
Suzuki AY50 W Katana / 97-00
Suzuki Katana 50 AC 2T / 97-00
Suzuki Katana 50 LC 2T / 97-00
Suzuki Katana-R 50 AC 2T / 01-06
Suzuki Katana-R 50 LC 2T / 01-06
Suzuki Zilion UX 50 LC 2T / 99-00
Aprilia Habana Custom 50 AC 2T / 93-04)
Aprilia Habana Retro 50 AC 2T / 93-03)
Aprilia Mojito Custom 50 AC 2T / 99-04
Aprilia Mojito Retro 50 AC 2T / 99-03
Aprilia Scarabeo Ditech 50 / 01-04
Aprilia SR 50 Ditech Eu2 / 00-03
Aprilia SR 50 Ditech carburatore LC / 00-03
Aprilia SR 50 Racing LC 2T / 00-03
Aprilia SR 50 Sport LC 2T / 00-03
Aprilia SR R Factory 50 (mot.Aprilia) / 05
Atala Byte AT10 50 AC 2T / 97-99
Atala Byte AT18 50 AC 2T / 98-
Atala Hacker 50 LC 2T / 95-99
Atala Hacker AT12 50 AC 2T / 96-99
Atala Hacker AT12 50 LC 2T / 98-99
Atala Hacker Racing 50 AC 2T / 96-99
Atala Skeggia 50 AC 2T / 98-02
Atala Skeggia 50 LC 2T / 00-01
Benelli 491 ST 50 AC 2T (mot.Morini) / 03-10
Benelli Naked 50 AC 2T (mot.Morini) / 03-10
Benelli Hunter 50 / 96-97
Benelli Paddock 50 / 98-99
Predator 50 / 98-01
Derbi Atlantis 50 / 99-01
Derbi Atlantis LC 50 / 99-01
Derbi Hunter 50 / 96-97
Derbi Paddock 50 / 98-99
Derbi Predator LC 50 / 98-01
Derbi Predator O2 50 / 98-01
Italjet Cruise 50 AC 2T / 93-98
Italjet Formula 50 AC 2T (mot.Morini) / 94-02
Italjet Formula 50 LC 2T (mot.Morini) / 97-02
Italjet Formula 125
Italjet Torpedo 50 AC 2T (mot.Morini) / 99-02
Italjet Velocifero 50 AC 2T / 98-02
Malaguti Crosser CR1 50 AC 2T / 95-99
Malaguti Crosser EL 50 AC 2T / 00-02
Rieju Crosser 50 AC 2T / 97-99
Řemen variátoru 820x22x10mm pro skútr
- řemeny z našeho portfolia jsou plnohodnotnou náhradou sériového řemene
- umožňují plně využít výkon motoru, aniž by byla ohrožena jeho životnost a spolehlivost
- řemeny se vyznačují vysokou odolností a velmi tichým chodem
Parametry:
- délka: 820mm
- šířka: 22mm
- výška zubu (tloušťka): 10mm
- rozteč (úhel): 30°
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda 23100-KZY-701
Vhodné pro motocykly:
Honda PCX150 / 12-14
Před objednáním je potřeba pečlivě zkontrolovat manuál motocyklu nebo parametry původního řemene.
»» Značka Gates vyrobila jako první na světě klínový řemen (vynalezl ho John Gates) a od založení firmy v roce 1911 je firma lídrem ve výrobě klínových řemenů, V-žebrovaných řemenů i ozubených řemenů.
- Boost to jsou kvalitní řemeny ve variantách Reinforced (vyztužený) a Super Reinforced
Značka Gates je významný dodavatelem hnacích rozvodů pro automobilový průmysl - rozvodové řemeny, klínové Micro-V řemeny, napínací kladky nebo pryžové hadice značky Gates je možné nalézt jako originální díl v automobilech Volkswagen, Audi, Škoda, Mercedes Benz, Honda, Porsche, Ferrari, Toyota, Volvo, Ford, Mazda, atd. V současnosti Gates dodává své výrobky více než 30 značkám OEM (Original Equipment Manufacturer – dodavatel prvovýroby) do jejich výrobních závodů po celém světě.
»» Athena v současné době nabízí kompletní, aktualizovaný sortiment náhradních dílů pro převodovky skútrů a maxiskútrů, jako jsou variátory, korektory točivého momentu a hnací řemeny.
- Athena to jsou kvalitní řemeny pro dlouhou životnost ve variantách Gold - standardní řemeny s dobrým poměrem kvalita/cena a Platinum - řemeny nejvyšší řady vhodné pro použití u vysoce výkonných nebo vyladěných motorů. Umožňují vám plně využít výkon motoru, aniž by byla ohrožena životnost a spolehlivost.
Athena, založená v roce 1973 jako malá řemeslná firma, je dnes mezinárodní společností, která vyrábí a distribuuje produkty po celém světě a může se pochlubit ročním globálním obratem 146,8 milionů eur. Značka Athena je zárukou inovace a kvality. Všechny produkty, od nejmenších až po ty nejsložitější komponenty, jsou vyrobeny kombinací vysoce specializovaného know-how a nejmodernějších technologií.
»» Dayco se řadí ke světovým lídrům v oblasti dodávek náhradních dílů. Největší část jeho portfolia tvoří originální vybavení (OEM), především pásy a díly řemenových pohonů.
Dayco se zaměřuje především na výrobu drážkových, klínových a rozvodových řemenů. Kromě těchto dílů věnuje velkou pozornost také produkci rozvodových sad (např. s vodními pumpami).
- Dayco to jsou kvalitní řemeny ve variantách Reinforced (vyztužený aramidovými vlákny), Super Reinforced a Hyper Reinforced High Performance
Přípravek k montáži brzd Disc Brake Spreader
- nástroj pro roztažení brzdových pístků v posuvných brzdičích pro montáž nových brzdových destiček
- vhodné pro většinu kotoučových brzd motocyklů (přední i zadní brzdové třmeny)
- jednoduchá instalace destiček
- obroustranná ramena pro přesnější práci
- odolná konstrukce pro dlouhou životnost
- protiskluzová úprava těla přípravku
- rozsah do 50mm
Určeno pro motocykly k dílenskému použití.
Pneumatika pro skútry, dezén MC28S.
Pneumatiky MITAS jsou vyráběny za použití moderních výrobních postupů a unikátních technologií, které jsou v mnoha případech adaptovány přímo na typ pneumatiky:
- OGT3D – Technologie 3D optimálních drážek
- SCT – Technologie silné kostry
- FEA – analýza konečných prvků
- OSCT – Technologie optimálního ocelového kordu
- Technologie okamžité přilnavosti
Při výběru materiálů MITAS spolupracuje přímo s výrobci základních surovin jako jsou např. kaučuky, plniva a přísady, a podílí se na vývoji nových surovin se zaměřením na dosažení nejlepších možných výkonnostních indikátorů (každá směs je vyvíjena s důrazem na nejčastější použití).
Všechny tyto aspekty aktivně přispívající k dosažení lepšího výkonu pneumatiky, prodloužení životnosti a dosažení větší bezpečnosti.
Společnost Mitas patří mezi přední evropské výrobce pneumatik pro motocykly. Všechny motocyklové pneumatiky značky Mitas jsou vyráběny v Evropě podle nejpřísnější kvalitativních norem. Značky Mitas a úspěšně pokračuje v dlouhé tradici výroby pneumatik pro jednostopá a speciální vozidla, která začala již v roce 1920 (bývala dceřinou společností Michelinu, z čehož pochází i název MITAS = MIchelin + VeriTAS).
Mitas nabízí širokou škálu pneumatik pro skútry, offroad, enduro a silniční závodní pneumatiky. Motocyklové pneumatiky MITAS jsou používány řadou motocyklových mistrů z různých disciplín - výsledkem spolupráce s týmy v MXGP je neustálé zlepšování vlastností všech motokrosových pneumatik. Tato spolupráce je základem pro další vývoj motokrosových pneumatik Mitas.
Značení pneumatik pro motokros a enduro:
Červený pruh – značení pneumatik určených pro sportovní motokros
Žlutý pruh – pneumatiky s měkčí směsí vhodné pro enduro FIM a soutěže cross country
Zelený pruh – pneumatiky s měkčí kostrou a měkkým běhounem pro soutěže hard enduro
Dvojitý zelený pruh – pneumatiky s měkčí kostrou a velmi měkkou směsí běhounu pro soutěže extrem hard enduro
Bílý pruh – pneumatiky pro použití v zimě, motoskyöring a motokros na ledu
Pneumatiky bez pruhu - klasické motokrosové pneumatiky
Instrukce pro montáž a demontáž = Ujistěte se, že ráfek, pneumatika a duše jsou kompatibilní. Zkontrolujte, zda je pneumatika pro motocykl vhodná - používejte pouze ráfky a pneumatiky doporučené, případně schválené výrobcem motocyklu. Montáž a demontáž pneumatik může být nebezpečná a měla by být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným personálem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávné dodržení těchto postupů může znamenat chybné nasazení pneumatiky na ráfek a následně způsobit destrukci pneumatiky s explozivní silou, která může znamenat vážné zranění nebo smrt. Nikdy nezkoušejte demontovat patky nahuštěné pneumatiky. Zkontrolujte před demontáží, za je pneumatika kompletně bez vzduchu. Nikdy nepoužívejte nářadí, které může poškodit ráfek nebo patky pláště.
Mitas 130/60-13" 60P TOURING FORCE-SC
Přední i zadní městská pneumatika pro skútry na cesty po městě a okolí.
Technologie stabilní kostry větších rozměrů a speciálně vyvinutý materiál běhounu poskytují vysoký jízdní komfort a vynikající ovladatelnost. Dezén běhounu končí před okrajem ramene pneumatiky a poskytuje skvělou stabilitu, přesnost na rovinách i v zatáčkách.
Unikátní směs běhounu je vyrobena z S-SBR elastomerů spolu s vysoce aktivním vyztužovacím plnivem a se speciálními pryskyřicemi je zárukou vysoké přilnavosti za mokrých i suchých podmínek.
Pneumatiky MITAS jsou vyráběny za použití moderních výrobních postupů a unikátních technologií, které jsou v mnoha případech adaptovány přímo na typ pneumatiky:
- OGT3D – Technologie 3D optimálních drážek
- SCT – Technologie silné kostry
- FEA – analýza konečných prvků
- OSCT – Technologie optimálního ocelového kordu
- Technologie okamžité přilnavosti
Při výběru materiálů MITAS spolupracuje přímo s výrobci základních surovin jako jsou např. kaučuky, plniva a přísady, a podílí se na vývoji nových surovin se zaměřením na dosažení nejlepších možných výkonnostních indikátorů (každá směs je vyvíjena s důrazem na nejčastější použití).
Všechny tyto aspekty aktivně přispívající k dosažení lepšího výkonu pneumatiky, prodloužení životnosti a dosažení větší bezpečnosti.
Společnost Mitas patří mezi přední evropské výrobce pneumatik pro motocykly. Všechny motocyklové pneumatiky značky Mitas jsou vyráběny v Evropě podle nejpřísnější kvalitativních norem. Značky Mitas a úspěšně pokračuje v dlouhé tradici výroby pneumatik pro jednostopá a speciální vozidla, která začala již v roce 1920 (bývala dceřinou společností Michelinu, z čehož pochází i název MITAS = Michelin + VeriTAS).
Mitas nabízí širokou škálu pneumatik pro skútry, offroad, enduro a silniční závodní pneumatiky. Motocyklové pneumatiky MITAS jsou používány řadou motocyklových mistrů z různých disciplín - výsledkem spolupráce s týmy v MXGP je neustálé zlepšování vlastností všech motokrosových pneumatik. Tato spolupráce je základem pro další vývoj motokrosových pneumatik Mitas.
Značení pneumatik pro motokros a enduro:
Červený pruh – značení pneumatik určených pro sportovní motokros
Žlutý pruh – pneumatiky s měkčí směsí vhodné pro enduro FIM a soutěže cross country
Zelený pruh – pneumatiky s měkčí kostrou a měkkým běhounem pro soutěže hard enduro
Dvojitý zelený pruh – pneumatiky s měkčí kostrou a velmi měkkou směsí běhounu pro soutěže extrem hard enduro
Bílý pruh – pneumatiky pro použití v zimě, motoskyöring a motokros na ledu
Pneumatiky bez pruhu - klasické motokrosové pneumatiky
Instrukce pro montáž a demontáž = Ujistěte se, že ráfek, pneumatika a duše jsou kompatibilní. Zkontrolujte, zda je pneumatika pro motocykl vhodná - používejte pouze ráfky a pneumatiky doporučené, případně schválené výrobcem motocyklu. Montáž a demontáž pneumatik může být nebezpečná a měla by být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným personálem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávné dodržení těchto postupů může znamenat chybné nasazení pneumatiky na ráfek a následně způsobit destrukci pneumatiky s explozivní silou, která může znamenat vážné zranění nebo smrt. Nikdy nezkoušejte demontovat patky nahuštěné pneumatiky. Zkontrolujte před demontáží, za je pneumatika kompletně bez vzduchu. Nikdy nepoužívejte nářadí, které může poškodit ráfek nebo patky pláště.
Pneumatiky KYOTO jsou určeny pro offroadové použití.
Jedná se o pneumatiky s velmi dobrým poměrem cena/výkon pro hobby jezdce (Enduro a MX).
Dezén pneumatiky nabízí velmi dobrou trakci a oporu při jízdě.
Pneumatika je vyrobena z gumové směsi a tvrdších příměsí pro prodloužení životnosti a snížení opotřebení.
NEHOMOLOGOVÁNO.
Instrukce pro montáž a demontáž = Ujistěte se, že ráfek, pneumatika a duše jsou kompatibilní. Zkontrolujte, zda je pneumatika pro motocykl vhodná - používejte pouze ráfky a pneumatiky doporučené, případně schválené výrobcem motocyklu. Montáž a demontáž pneumatik může být nebezpečná a měla by být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným personálem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávné dodržení těchto postupů může znamenat chybné nasazení pneumatiky na ráfek a následně způsobit destrukci pneumatiky s explozivní silou, která může znamenat vážné zranění nebo smrt. Nikdy nezkoušejte demontovat patky nahuštěné pneumatiky. Zkontrolujte před demontáží, za je pneumatika kompletně bez vzduchu. Nikdy nepoužívejte nářadí, které může poškodit ráfek nebo patky pláště.
Ložiska japonského výrobce NTN, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 35mm
- vnější průměr "B" = 72mm
- šířka "C" = 17mm
- typ ložiska = válečkové
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 56530123000
KTM 56530123100
KTM 56530123200
Husaberg 56530123100
Husqvarna 56530123000
Husqvarna 56530123100
Husqvarna 56530123200
Sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně. Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Vodící pouzdro do předních vidlic (pérování) od švédské značky Öhlins
- jedná se o originální díl přímo od výrobce Öhlins, který je nejvhodnější a nejdokonalejší volbou při opravně předních vidlic, cartridgí předních vidlic a zadních tlumičů, protože shodný díl je osazován v prvovýrobě
- použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji přední vidlice nebo tlumiče
Rozměry:
- vnitřní průměr "A" = 46mm
- vnější průměr "B" = 50mm
- výška "L" = 24mm
- teflonový povrch = uvnitř "tef-in"
Kód Öhlins 02373-01
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Značka Öhlins je významným a renomovaným výrobcem systému odpružení pro automobily a motocykly (celkově pro motosport). Produkty Öhlins se používají v různých odvětvích motosportu, jako je MotoGP, MXGP, Formule 1, FIA World Endurance Championship, FIA World Rallycross Championship, World Rally Championship, World Superbike Championship a British Superbike Championship, ISDE Six Days, Indianapolis 500, IndyCar, X-Games, atd. Značka Öhlins získala více než 300 titulů mistra světa ve všech odvětvích motosportu!
Velký objem výroby značky Öhlins je určen pro montáž v prvovýrobě motocyklů (OEM Supplier pro značky Yamaha, Ducati, BMW a Kawasaki) a také pro výrobu závodních automobilů po celém světě.
Sortiment značky Öhlins může nabídnout technologii odpružení pro širokou škálu vozidel, jako jsou motocykly, automobily, čtyřkolky, sněžné skútry a horská kola.
Ojniční sady španělské značky Samarin jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl, neboť značka Samarin je dodavatelem do prvovýroby mnoha evropských výrobců motocyklů
- neustálý rozvoj, proces zlepšování výroby a výhradní specializace na vývoj a výrobu ojnic řadí značku Samarin mezi významné značky na trhu
- ojnice Samarin mají velmi dobré vlastnosti pro zajištění výkonu a dlouhé životnosti - disponují vysokou pevností, velmi dobrou odolností a rozměrovou stálostí
- tělo ojnice je vyrobeno ze speciální oceli (Cr / Ni / Mo) a mnohé modely mají upravené vnitřní mazání
- spodní klikové čepy s dokonalou povrchovou úpravou a dokonale přesným obráběním, zesílená postříbřená ložiska typu GP a postříbřené vymezovací příložky jen potvrzují špičkovou úroveň kvality a zpracování
Sada obsahuje: ojnici, spodní ojniční čep, spodní ojniční ložisko a pro 2taktní motocykly i horní ojniční ložisko, tedy kompletní díly pro okamžité použití.
Tato ojniční sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Derbi
Tato ojnice je součástí sady klikového hřídele dle originálního dílu (OEM Replacement):
Derbi
Sortiment zahrnuje 2taktní, 4taktní i víceválcové motocykly, čtyřkolky (ATV/Quad), skútry a další aplikace.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku