Písty Vertex jsou vysoce technicky inovativní a vysoce kvalitní písty vyráběné ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích v Itálii.
- rozměr pístu = pro vrtání 41,00mm
- komprese = standard (Replica)
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Suzuki
Jawa
Všechny písty jsou tepelně zušlechťovány T5 nebo T6 kalením a popouštěním, a jsou opatřeny speciální povrchovou úpravou Molybden-Bisulfid.
2-taktní písty jsou výhradně lité písty (nejsou kované) - vyrobené z speciální hliníkové slitiny s obsahem samomazného křemíku (obsah 18%), který zajišťuje snížení tření mezi pístem a válcem pro zvýšení životnosti pístu i při závodním použití a odlehčení pístu při zachování potřebné pevnosti.
4-taktní písty jsou výhradně kované písty se zdokonalenou pevností a životností.
Písty ve variantě RACE jsou dostupné jen pro některé modely a značky motocyklů a jejich konstrukce byla zdokonalena vývojovým oddělením značky Vertex za účelem dosažení kvalitnějšího pístu, zvýšené komprese, nižší hmotnosti a vyššího výkonu.
Písty ve variantě PRO jsou kované písty se speciálním hliníko-křemičiným legováním, jejich konstrukce je speciálně upravena pro závodní použití a odlehčena (extra lehké písty), jsou vybaveny chromovanými pístními kroužky a extra odlehčeným čepem s dvojitým konusem.
Značka VERTEX je výrobcem komponentů motoru nejvyšší světové úrovně od roku 1953. Sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, motokáry, skútry, vodní skútry, lodě, sněžné skútry, zahradní techniku, užitková vozidla, kompresory.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, jakostní výrobní normy a systémy řízení výrobních procesů. Od roku 1996 je Vertex dodavatelem do prvovýroby značky KTM! Výrobky značky Vertex jsou používány v prvovýrobě i dalších značek (Beta, Gas-Gas, Husqvarna, Sherco, Moto TM a další) a také závodními týmy nejvyšší světové úrovně (Kawasaki Pro Circuit, Honda HRC Racing, Yamaha Factory, Beta Factory, Moto3).
Písty Vertex jsou vysoce technicky inovativní a vysoce kvalitní písty vyráběné ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích v Itálii.
- rozměr pístu = pro vrtání 41,75mm
- komprese = standard (Replica)
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Suzuki
Jawa
Všechny písty jsou tepelně zušlechťovány T5 nebo T6 kalením a popouštěním, a jsou opatřeny speciální povrchovou úpravou Molybden-Bisulfid.
2-taktní písty jsou výhradně lité písty (nejsou kované) - vyrobené z speciální hliníkové slitiny s obsahem samomazného křemíku (obsah 18%), který zajišťuje snížení tření mezi pístem a válcem pro zvýšení životnosti pístu i při závodním použití a odlehčení pístu při zachování potřebné pevnosti.
4-taktní písty jsou výhradně kované písty se zdokonalenou pevností a životností.
Písty ve variantě RACE jsou dostupné jen pro některé modely a značky motocyklů a jejich konstrukce byla zdokonalena vývojovým oddělením značky Vertex za účelem dosažení kvalitnějšího pístu, zvýšené komprese, nižší hmotnosti a vyššího výkonu.
Písty ve variantě PRO jsou kované písty se speciálním hliníko-křemičiným legováním, jejich konstrukce je speciálně upravena pro závodní použití a odlehčena (extra lehké písty), jsou vybaveny chromovanými pístními kroužky a extra odlehčeným čepem s dvojitým konusem.
Značka VERTEX je výrobcem komponentů motoru nejvyšší světové úrovně od roku 1953. Sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, motokáry, skútry, vodní skútry, lodě, sněžné skútry, zahradní techniku, užitková vozidla, kompresory.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, jakostní výrobní normy a systémy řízení výrobních procesů. Od roku 1996 je Vertex dodavatelem do prvovýroby značky KTM! Výrobky značky Vertex jsou používány v prvovýrobě i dalších značek (Beta, Gas-Gas, Husqvarna, Sherco, Moto TM a další) a také závodními týmy nejvyšší světové úrovně (Kawasaki Pro Circuit, Honda HRC Racing, Yamaha Factory, Beta Factory, Moto3).
Písty Vertex jsou vysoce technicky inovativní a vysoce kvalitní písty vyráběné ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích v Itálii.
- rozměr pístu = pro vrtání 42,25mm
- komprese = standard (Replica)
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Suzuki
Jawa
Všechny písty jsou tepelně zušlechťovány T5 nebo T6 kalením a popouštěním, a jsou opatřeny speciální povrchovou úpravou Molybden-Bisulfid.
2-taktní písty jsou výhradně lité písty (nejsou kované) - vyrobené z speciální hliníkové slitiny s obsahem samomazného křemíku (obsah 18%), který zajišťuje snížení tření mezi pístem a válcem pro zvýšení životnosti pístu i při závodním použití a odlehčení pístu při zachování potřebné pevnosti.
4-taktní písty jsou výhradně kované písty se zdokonalenou pevností a životností.
Písty ve variantě RACE jsou dostupné jen pro některé modely a značky motocyklů a jejich konstrukce byla zdokonalena vývojovým oddělením značky Vertex za účelem dosažení kvalitnějšího pístu, zvýšené komprese, nižší hmotnosti a vyššího výkonu.
Písty ve variantě PRO jsou kované písty se speciálním hliníko-křemičiným legováním, jejich konstrukce je speciálně upravena pro závodní použití a odlehčena (extra lehké písty), jsou vybaveny chromovanými pístními kroužky a extra odlehčeným čepem s dvojitým konusem.
Značka VERTEX je výrobcem komponentů motoru nejvyšší světové úrovně od roku 1953. Sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, motokáry, skútry, vodní skútry, lodě, sněžné skútry, zahradní techniku, užitková vozidla, kompresory.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, jakostní výrobní normy a systémy řízení výrobních procesů. Od roku 1996 je Vertex dodavatelem do prvovýroby značky KTM! Výrobky značky Vertex jsou používány v prvovýrobě i dalších značek (Beta, Gas-Gas, Husqvarna, Sherco, Moto TM a další) a také závodními týmy nejvyšší světové úrovně (Kawasaki Pro Circuit, Honda HRC Racing, Yamaha Factory, Beta Factory, Moto3).
Písty Vertex jsou vysoce technicky inovativní a vysoce kvalitní písty vyráběné ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích v Itálii.
- rozměr pístu = pro vrtání 42,50mm
- komprese = standard (Replica)
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Suzuki
Jawa
Všechny písty jsou tepelně zušlechťovány T5 nebo T6 kalením a popouštěním, a jsou opatřeny speciální povrchovou úpravou Molybden-Bisulfid.
2-taktní písty jsou výhradně lité písty (nejsou kované) - vyrobené z speciální hliníkové slitiny s obsahem samomazného křemíku (obsah 18%), který zajišťuje snížení tření mezi pístem a válcem pro zvýšení životnosti pístu i při závodním použití a odlehčení pístu při zachování potřebné pevnosti.
4-taktní písty jsou výhradně kované písty se zdokonalenou pevností a životností.
Písty ve variantě RACE jsou dostupné jen pro některé modely a značky motocyklů a jejich konstrukce byla zdokonalena vývojovým oddělením značky Vertex za účelem dosažení kvalitnějšího pístu, zvýšené komprese, nižší hmotnosti a vyššího výkonu.
Písty ve variantě PRO jsou kované písty se speciálním hliníko-křemičiným legováním, jejich konstrukce je speciálně upravena pro závodní použití a odlehčena (extra lehké písty), jsou vybaveny chromovanými pístními kroužky a extra odlehčeným čepem s dvojitým konusem.
Značka VERTEX je výrobcem komponentů motoru nejvyšší světové úrovně od roku 1953. Sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, motokáry, skútry, vodní skútry, lodě, sněžné skútry, zahradní techniku, užitková vozidla, kompresory.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, jakostní výrobní normy a systémy řízení výrobních procesů. Od roku 1996 je Vertex dodavatelem do prvovýroby značky KTM! Výrobky značky Vertex jsou používány v prvovýrobě i dalších značek (Beta, Gas-Gas, Husqvarna, Sherco, Moto TM a další) a také závodními týmy nejvyšší světové úrovně (Kawasaki Pro Circuit, Honda HRC Racing, Yamaha Factory, Beta Factory, Moto3).
Řemen variátoru pro skútry (721x18,0x8,5mm)
- řemeny z našeho portfolia jsou plnohodnotnou náhradou sériového řemene
- umožňují plně využít výkon motoru, aniž by byla ohrožena jeho životnost a spolehlivost
- řemeny se vyznačují vysokou odolností a velmi tichým chodem
Parametry:
- délka: 721mm
- šířka: 18,0mm
- výška zubu (tloušťka): 8,5mm
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Kymco 00107842
Kymco 23100KCX9000
Kymco 23100-KCX-9000
Před objednáním je potřeba pečlivě zkontrolovat manuál motocyklu nebo parametry původního řemene.
»» Značka Gates vyrobila jako první na světě klínový řemen (vynalezl ho John Gates) a od založení firmy v roce 1911 je firma lídrem ve výrobě klínových řemenů, V-žebrovaných řemenů i ozubených řemenů.
- Boost to jsou kvalitní řemeny ve variantách Reinforced (vyztužený) a Super Reinforced
Značka Gates je významný dodavatelem hnacích rozvodů pro automobilový průmysl - rozvodové řemeny, klínové Micro-V řemeny, napínací kladky nebo pryžové hadice značky Gates je možné nalézt jako originální díl v automobilech Volkswagen, Audi, Škoda, Mercedes Benz, Honda, Porsche, Ferrari, Toyota, Volvo, Ford, Mazda, atd. V současnosti Gates dodává své výrobky více než 30 značkám OEM (Original Equipment Manufacturer – dodavatel prvovýroby) do jejich výrobních závodů po celém světě.
»» Athena v současné době nabízí kompletní, aktualizovaný sortiment náhradních dílů pro převodovky skútrů a maxiskútrů, jako jsou variátory, korektory točivého momentu a hnací řemeny.
- Athena to jsou kvalitní řemeny pro dlouhou životnost ve variantách Gold - standardní řemeny s dobrým poměrem kvalita/cena a Platinum - řemeny nejvyšší řady vhodné pro použití u vysoce výkonných nebo vyladěných motorů. Umožňují vám plně využít výkon motoru, aniž by byla ohrožena životnost a spolehlivost.
Athena, založená v roce 1973 jako malá řemeslná firma, je dnes mezinárodní společností, která vyrábí a distribuuje produkty po celém světě a může se pochlubit ročním globálním obratem 146,8 milionů eur. Značka Athena je zárukou inovace a kvality. Všechny produkty, od nejmenších až po ty nejsložitější komponenty, jsou vyrobeny kombinací vysoce specializovaného know-how a nejmodernějších technologií.
»» Dayco se řadí ke světovým lídrům v oblasti dodávek náhradních dílů. Největší část jeho portfolia tvoří originální vybavení (OEM), především pásy a díly řemenových pohonů.
Dayco se zaměřuje především na výrobu drážkových, klínových a rozvodových řemenů. Kromě těchto dílů věnuje velkou pozornost také produkci rozvodových sad (např. s vodními pumpami).
- Dayco to jsou kvalitní řemeny ve variantách Reinforced (vyztužený aramidovými vlákny), Super Reinforced a Hyper Reinforced High Performance
Narážeč gufer přední vidlice od anglické značky K-TECH Suspension
- je nezbytným nářadím potřebným k servisu předních vidlic
- pro rychlé, bezpečné a snadné nasazení simerinku přední vidlice
- použití narážeče minimalizuje nebezpečí poškození simerinků vidlic při montáži
- protiskluzový "mřížkovaný" povrch pro dokonalého uchopení i se znečištěnýma rukama
- povrchová úprava - zinkování
- nářadí a nástroje od značky K-Tech jsou navrženy tak, aby pomohly mechanikům zlepšit efektivitu, neboť jsou modifikovány díky více než dvacetiletým zkušenostem v oboru
- kvalitní zpracování od anglické značky K-Tech Suspension
Balení: 1ks
Motobaterie VARTA POWERSPORTS AGM jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) VARTA POWERSPORTS AGM poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- motocyklové baterie VARTA POWERSPORTS AGM poskytují spolehlivou startovací energii
Baterie 509902008 (YT9B-BS) patří do řady AGM - Technologie AGM - (Absorbent Glass Mat) savé skleněné mikrovlákno používá mikroporézní, vysoce porézní a odolný separátor, který zajišťuje nerozlitelnost akumulátoru a dobrý kontakt elektrolytu s deskami akumulátoru.
Baterii po zprovoznění není třeba dolévat a je odolná proti vytečení elektrolytu až do náklonu 45°.
Baterie je odolnější proti otřesům, extrémním podmínkám a podává skvělé výkony.
ETN (evropské typové číslo): 509 902 008 A51 4
Napětí: 12 V
Kapacita: 8 Ah
Nabíjecí proud: 0,8 A
Start. proud CCA/-18°C: 115 A
Rozměry: D149 x Š70 x V105 mm
Hmotnost: 3,4 kg
Typ: AGM s tekutým elektrolytem
Pólování: pól + vlevo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
DYNAVOLT DT9B-4-C
YUASA YT9B-BS
BANNER GT9B-4
BANNER YT9B-BS
EXIDE ET9B-BS
EXIDE YT9B-BS
FIAMM FT9B-BS
MOTOBATT MBT9B4
VARTA 509.902.008
Možnost použití pro:
Yamaha MT-03 (660) / 06-13
Yamaha XP500 Tmax / 01-03
Yamaha XP500 Tmax ABS / 05-07
Yamaha XT660R / 04-12
Yamaha YFM700R Raptor / 06-10
Yamaha YP400 Majesty / 04-14
Yamaha YZF750R7 / 99-00
Yamaha YZF-R6 / 01-09
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Motobaterie 4RIDE jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) 4RIDE poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
Baterie YT12A-BS patří do řady GEL - elektrolyt je zde vázán v tixotropním křemičitém gelu SiO2, který je pak aditivován dalšími látkami.
ETN (evropské typové číslo): 511 901 014
Napětí: 12 V
Kapacita: 10 Ah
Nabíjecí proud: 1,0 A
Start. proud CCA/-18°C: 130 A
Rozměry: D151 x Š87 x V105
Hmotnost: 3,4 kg
Typ: gelová (bezúdržbová)
Pólování: pól + vlevo
Obsah balení: akumulátor/baterie
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
INTACT YTX12A-BS
YUASA YT12A-BS
EXIDE YT12A-BS
EXIDE ET12A-BS
FIAMM FT12A-BS
MOTOBATT MBTX9U
VARTA 511.901.014
Možnost použití pro:
Aprilia Tuono 1100 V4R / 11-13
Husqvarna 701 Svartpilen / 19
Kawasaki J300 / 15-18
Kawasaki Z1000SX (ABS) / 15-17
Suzuki AN250 Burgman / 99-05
Suzuki AN400 Burgman / 03-06
Suzuki GSF1200 Bandit / 96-06
Suzuki GSF1250 Bandit / 07-12
Suzuki GSX1300R Hayabusa / 01-16
Suzuki SFV650 Gladius / 10-15
Suzuki SFV650A Gladius ABS / 11-15
Suzuki SV650A ABS / 03-17
Suzuki TL1000R / 98-03
a další...
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Motobaterie VARTA POWERSPORTS AGM jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) VARTA POWERSPORTS AGM poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- motocyklové baterie VARTA POWERSPORTS AGM poskytují spolehlivou startovací energii
Baterie 508012008 (YTX9-BS) patří do řady AGM - Technologie AGM - (Absorbent Glass Mat) savé skleněné mikrovlákno používá mikroporézní, vysoce porézní a odolný separátor, který zajišťuje nerozlitelnost akumulátoru a dobrý kontakt elektrolytu s deskami akumulátoru.
Baterii po zprovoznění není třeba dolévat a je odolná proti vytečení elektrolytu až do náklonu 45°.
Baterie je odolnější proti otřesům, extrémním podmínkám a podává skvělé výkony.
ETN (evropské typové číslo): 508 012 008
Napětí: 12 V
Kapacita: 8 Ah
Nabíjecí proud: 0,8 A
Start. proud CCA/-18°C: 135 A
Rozměry: D152 x Š88 x V106 mm
Hmotnost: 3,4 kg
Typ: AGM s tekutým elektrolytem
Pólování: pól + vlevo
Odvětrání: uzavřené
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
DYNAVOLT DTX9-BS
YUASA YTX9-BS
BANNER YTX9-BS
EXIDE ETX9-BS
FIAMM FTX9-BS
MOTOBATT MBTX9U
VARTA 508.012.008
Možnost použití pro:
Aprilia Leonardo 150 / 98-00
Aprilia RS125 / 94-09
Aprilia 125 Tuareg / 87-92
Arctic Cat DVX400 / 04-08
BMW C650 Evolution / 16-18
BMW S1000XR / 16-17
BMW G310R / 16-19
Benelli 125 Velvet / 99-03
Beta 125 Eikon / 99-05
Cagiva 1000 Raptor / 04-05
Honda CB500 / 94-03
Honda CBR600 / 87-00
Honda CBR900RR Fireblade / 93-99
Honda NX650 Dominator / 88-89
Honda VT600C Shadow / 88-03
Honda XR650L / 93-18
Honda FX650 Vigor / 99-01
Honda TRX300 / 93-12
Honda TRX400 / 99-13
Honda TRX700 / 08-13
Hyosung GV250 / 09-16
Kawasaki KFX400 / 03-06
Kawasaki EX250 Ninja 250R / 09-12
Kawasaki EX300 Ninja / 13-17
Kawasaki KLX650 / 1993-1996
Kawasaki Ninja 1000 / 17-20
Kawasaki Ninja 400 / 08-19
Kawasaki Z800 / 13-16
Kawasaki Z900 / 17-19
Kawasaki Z750 / 05-06
Kawasaki ZX-6R Ninja / 08-19
Kawasaki ZX-7R Ninja / 91-97
Kawasaki ZX-9R Ninja / 00-03
Kawasaki Versys 1000 / 15-19
Kawasaki Versys-X 300 / 17-19
KTM LC4 640 Adventure / 96-02
KTM 640 Duke LC4 / 96-98
KTM 200 Duke
KTM 390 Duke / 15-18
KTM 690 Duke / 13-17
Kymco Venox 250 / 09-10
Polaris Predator 500 / 03-06
Polaris Outlaw 450 / 07-10
Polaris Outlaw 525 / 08-12
Royal Enfield 411 Himalayan / 17-20
Suzuki DR650 / 96-19
Suzuki LTZ400 QuadSport / 03-16
Suzuki GSF400 Bandit / 91-93
Suzuki GSF600 Bandit / 96-03
Suzuki GSXR600 / 92-19
Suzuki GSXR750 / 96-99
Suzuki GSX600F Katana / 98-06
Suzuki GSX650F / 08-11
Suzuki GSX750F Katana / 98-06
Suzuki AN400 Burgman / 03-16
Suzuki UH200 Burgman / 14-19
SYM HD125 / 10-11
SYM HD200 / 10-13
Triumph 1200 Bonneville
Triumph 600 Daytona
Triumph 600 Speed Four / 02-05
Triumph 600 Daytona
Triumph 675 Daytona / 11-16
Triumph 675 Street Triple / 08-18
Yamaha XJ600 Seca / 92-98
Yamaha XT600E / 90-95
a další ...
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Ojniční sady Prox jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejná originální ojnice z Japonska jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy!
- unikátní technologie dvojitého kování výkovků předává ojnicím PROX vynikající pevnost, odolnost a rozměrovou stálost
- kromě technologie dvojitého kování jsou výkovky ošetřeny kuličkováním, čímž je docíleno dokonalého spojení povrchové textury po vykování a odstraněno pnutí
- přesné rozmístění a sklon mazacích otvorů zaručuje dokonalé mazání jehlových ložisek a čepů
- ojniční sady PROX obsahují vysoce kvalitní jehlová ložiska s přesným tvarem a počtem jehel s dokonalou tolerancí jako originální díly a čepy
- díky všem použitým technologiím a materiálům vysoké kvality na všechny komponenty je zaručena nejdelší možná životnost celé ojniční sady i při použití v náročných podmínkách
Vždy jsou dodávány jako ojniční sada, tedy včetně jehlových ložisek, distančních příložek a spodního čepu nejvyšší kvality.
Rozměry:
- rozteč: 84mm
- horní kolo: průměr 15mm / šířka 15,50mm
- spodní kolo: průměr 24mm / šířka 11,50mm
- spodní čep: 18x37mm
Tato ojniční sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Yamaha 538-11650-01
Yamaha 1K9-11650-00
Yamaha 355-11650-00
Yamaha 3E1-11650-00
Yamaha 517-11650-00
Yamaha 538-11650-00
Yamaha 93310-11268
Yamaha 93310-11202
Yamaha 93310-11628
Yamaha 93310-41809
Yamaha 93310-418C4
Yamaha 93310-41810
Yamaha 93310-41847
Yamaha 93310-418E3
Yamaha 93310-418K1
Yamaha 93310-418N2
Yamaha 93310-418T0
Yamaha 93310-42427
Yamaha 13211-68500
Yamaha 90209-18112
Tato ojnice je součástí sady klikového hřídele dle originálního dílu (OEM Replacement):
Yamaha
Ojnice PROX vyrábí jeden z největších světových výrobců, který dodává do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jeho zkušenosti a know-how jsou použity samozřejmě i při výrobě ojnic PROX, kdy jsou detailně dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce, mazací otvory a provedení přesně podle originálních dílů (OEM).
Ojniční sada PROX je dokonalým a výhodným výběrem. V balení Prox je stejná originální ojnice jako např. od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Upozornění: při výměně ojniční sady je potřeba dokonale provést přelisování včetně extrémně přesného vycentrování klikové hřídele, aby byla zajištěna dlouhá životnost ojnice i dalších komponentů a hladký chod motoru. Je doporučeno vyměnit ložiska (nejlépe jen japonské značky NTN, Koyo, Nachi), gufera na klice a vždy postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada - pro skútr Suzuku UH125 Burgman + AN125 Burgman
- kompletní sada pro rychlou opravu
Průměr pístního čepu = 16 mm
Sada obsahuje:
- píst
- kroužky
- čep
- zajišťovací segrovky
Tato sada nahrazuje tyto OEM díly:
Suzuki 12111-21F00-0F0
Suzuki 12140-21F00
Suzuki 12151-08001
Suzuki 09381-16001
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé) od japonského značkového výrobce Tour Max
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje regulátory napětí pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- rozměry, parametry a zapojení jsou naprosto totožné s originálním relé - plnohodnotná náhrada za originální díl
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvalitní díly pro profesionály.
Plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu - Made in Japan.
Nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 31600-HP2-671
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Tento regulátor nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 31600-MJ1-671
Honda 31600-MJ1-672
Honda 31600-MJ1-780
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Relé startovací (relé startéru / elektromagnetický spínač startéru) od japonské značky Tourmax
- sortiment zahrnuje pro motocykly, skútry a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Dle typu a modelu balení obsahuje: relé, pojistky, konektor, držák, krytcí převlek - vhodnost použití a kontrola obsahu viz. fotografie!
Nahrazuje originální díl (OEM):
Suzuki 31800-47E00
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Kompletní startér pro čínské čtyřkolky, motocykly a skútry
- druhovýrobní kvalitní startér, který poskytuje vysokou spolehlivost a požadovaný výkon
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž
Upozornění: startér je vhodný pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
Upozornění: Startéry v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy startéru či kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu.
Technické údaje a parametry:
- napětí: 12V
- rozteč upevňovacích otvorů: 52 mm
- průměr hřídele: 13 mm
- počet zubů: 10
- délka hřídele: 24,50 mm
- průměr pouzdra na O-kroužku: 30 mm
- směr otáčení hřídele: CW (vpravo)
Vhodné pro ATV:
BASHAN
KINGWAY
SHINERAY
EAGLE
ZONGSEN
Ocelové ventily jsou vyrobeny japonským výrobcem, který dodává do prvovýroby většiny značek japonských výrobců motocyklů, a jsou tedy plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Nahrazuje originální díl (OEM):
Suzuki 12911-37400
Rozměry:
- průměr dříku (A): 7mm
- délka (L): 98mm
- průměr kloboučku/talířku (D): 33mm
Balení obsahuje 1 kus
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku