Sady větrného štítu od japonské značky Zeta
- dodávány jako kompletní montážní sada včetně držáku/rámu pro montáž mobilního telefonu nebo GPS navigace
- sada plexi štítu ZETA Adventure Wind Shield je vždy navržena pro konkrétní model motocyklu
- štít je vyroben z odolného a pevného polykarbonátu, montážní držák/rám je vyroben z kvalitního odolného hliníku
- tvar plexi štítu je navržen pro vysoký efekt ochrany před větrem a lze namontovat oboustranně (tedy i "vzhůru nohama") pro úpravu viditelnosti nebo designového efektu (vzhledu na motocyklu)
- odolné komponenty montážní sady a hliníková montážní lišta pro bezpečné uchycení s kvalitní povrchovou úpravou
- možnost úpravy výšky a nastavení krytu
Materiál: Polykarbonát
Barva: Lehká kouřová
Rozměry štítu:
výška = 334 mm
šířka = 295 mm
síla = 3 mm
Vhodné pro modely:
Husqvarna 701 Enduro / 16-22
Husqvarna 701 Enduro LR / 20-21
Husqvarna 701 Supermoto / 16-22
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány jak hobby jezdci, tak i profesionálními závodníky nejvyšší světové úrovně kvůli jejich vysoké kvalitě a závodnímu provedení.
Kompletní kost přepákování pro přestavbu od japonského výrobce ZETA
- sada hlavního ramena přepákování pro snížení motocyklu Zeta Lowering Link Kit
- tato unikátní sada nabízí možnost snížení až o 30 mm (v závislosti na modelu motocyklu)
- hlavním účelem je snížení výšky sedla pro jezdce menšího vzrůstu
- dále se použitím zlepší kontakt motocyklu s podkladem (s tratí) a zvyší trakce a akcelerace
- jednoduchá instalace - stačí pouze vyměnit původní originální díl
- některé modely osazeny gufery (u některých se použijí originální díly)
- vyrobeno z nejkvalitnějšího duralového materiálu třídy AL7000 na moderních CNC obráběcích strojích
Tato sada nahrazuje originální díl OEM:
Honda 52475-MJP-G50
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Kompletní držák přepákování od japonského výrobce ZETA
- speciální tuningová kost přepákování pro snížení podvozku pro jezdce nižšího vzrůstu
- vyrobeno z nejkvalitnějšího duralového materiálu třídy AL7000 a obráběno na moderních CNC strojích
- jednoduše nastavitelná výška sedadla motocyklu otáčením nástavce pro změnu délky spojovací tyče
- vhodné pro snížení výšky motocyklu k dosažení pohodlnější jízdní výšky, aby i menší jezdci mohli ovládat motocykl ve všech situacích
- jednoduché nastavení v rozmezí od +5 mm do -25 mm (v závislosti na modelu)
- možnost nastavení zadního tlumiče podle situace na trati (změnou poměru)
- možnost nastavení 7 pozic (5 pozic pro snížení / 1 standardní pozice / 1 pozice pro zvýšení)
- osazeno ložisky a gufery pro jednoduchou montáž (výměnu originálního přepákování)
Tato sada nahrazuje originální díl OEM:
Honda 52475-KRN-A80
Vhodné pro modely:
Honda CRF250R / 14-17
Honda CRF450R / 16
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Kompletní držák přepákování od japonského výrobce ZETA
- speciální tuningová kost přepákování pro snížení podvozku pro jezdce nižšího vzrůstu
- vyrobeno z nejkvalitnějšího duralového materiálu třídy AL7000 a obráběno na moderních CNC strojích
- jednoduše nastavitelná výška sedadla motocyklu otáčením nástavce pro změnu délky spojovací tyče
- vhodné pro snížení výšky motocyklu k dosažení pohodlnější jízdní výšky, aby i menší jezdci mohli ovládat motocykl ve všech situacích
- jednoduché nastavení v rozmezí od +5 mm do -25 mm (v závislosti na modelu)
- možnost nastavení zadního tlumiče podle situace na trati (změnou poměru)
- možnost nastavení 7 pozic (5 pozic pro snížení / 1 standardní pozice / 1 pozice pro zvýšení)
- osazeno ložisky a gufery pro jednoduchou montáž (výměnu originálního přepákování)
Tato sada nahrazuje originální díl OEM:
Suzuki 62601-28820
Vhodné pro modely:
Suzuki RMZ250 / 13-18
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Kompletní držák přepákování od japonského výrobce ZETA
- speciální tuningová kost přepákování pro snížení podvozku pro jezdce nižšího vzrůstu
- vyrobeno z nejkvalitnějšího duralového materiálu třídy AL7000 a obráběno na moderních CNC strojích
- jednoduše nastavitelná výška sedadla motocyklu otáčením nástavce pro změnu délky spojovací tyče
- vhodné pro snížení výšky motocyklu k dosažení pohodlnější jízdní výšky, aby i menší jezdci mohli ovládat motocykl ve všech situacích
- jednoduché nastavení v rozmezí od +5 mm do -25 mm (v závislosti na modelu)
- možnost nastavení zadního tlumiče podle situace na trati (změnou poměru)
- možnost nastavení 7 pozic (5 pozic pro snížení / 1 standardní pozice / 1 pozice pro zvýšení)
- osazeno ložisky a gufery pro jednoduchou montáž (výměnu originálního přepákování)
Tato sada nahrazuje originální díl OEM:
Suzuki 62601-28830
Vhodné pro modely:
Suzuki RMZ450 / 13-17
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Kompletní držák přepákování od japonského výrobce ZETA
- speciální tuningová kost přepákování pro snížení podvozku pro jezdce nižšího vzrůstu
- vyrobeno z nejkvalitnějšího duralového materiálu třídy AL7000 a obráběno na moderních CNC strojích
- jednoduše nastavitelná výška sedadla motocyklu otáčením nástavce pro změnu délky spojovací tyče
- vhodné pro snížení výšky motocyklu k dosažení pohodlnější jízdní výšky, aby i menší jezdci mohli ovládat motocykl ve všech situacích
- jednoduché nastavení v rozmezí od +5 mm do -25 mm (v závislosti na modelu)
- možnost nastavení zadního tlumiče podle situace na trati (změnou poměru)
- možnost nastavení 7 pozic (5 pozic pro snížení / 1 standardní pozice / 1 pozice pro zvýšení)
- osazeno ložisky a gufery pro jednoduchou montáž (výměnu originálního přepákování)
Tato sada nahrazuje originální díl OEM:
Yamaha 5XC-2217F-90-00
Vhodné pro modely:
Yamaha WRF250 / 07-14
Yamaha WRF450 / 07-15
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Kompletní držák přepákování od japonského výrobce ZETA
- speciální tuningová kost přepákování pro snížení podvozku pro jezdce nižšího vzrůstu
- vyrobeno z nejkvalitnějšího duralového materiálu třídy AL7000 a obráběno na moderních CNC strojích
- jednoduše nastavitelná výška sedadla motocyklu otáčením nástavce pro změnu délky spojovací tyče
- vhodné pro snížení výšky motocyklu k dosažení pohodlnější jízdní výšky, aby i menší jezdci mohli ovládat motocykl ve všech situacích
- jednoduché nastavení v rozmezí od +5 mm do -25 mm (v závislosti na modelu)
- možnost nastavení zadního tlumiče podle situace na trati (změnou poměru)
- možnost nastavení 7 pozic (5 pozic pro snížení / 1 standardní pozice / 1 pozice pro zvýšení)
- osazeno ložisky a gufery pro jednoduchou montáž (výměnu originálního přepákování)
Tato sada nahrazuje originální díl OEM:
Yamaha 1C3-2217F-50-00
Vhodné pro modely:
Yamaha YZ125 / 06-22
Yamaha YZ250 / 06-22
Yamaha YZ125X / 17-22
Yamaha YZ250X / 16-22
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Hlavní hydraulický spojkový válec od německého výrobce MAGURA
- originální náhrada za pumpy osazované v provovýrobě na motocyklech KTM, Husqvarna, Husaberg, Gas-Gas, Sherco
- spojková pumpa Magura v černém provedení (dodáváno s dlouhou černou spojkovou páčkou 163mm)
- již v základním provedení vybavena výklopnou páčkou, která snižuje možnost zlomení
- spojkové/brzdové pumpy HYMEC výrazně zlepšují ovládání spojky
- možnost dokonalého nastavení záběru spojky
- dokonalá kvalita a zpracování - kvalitní německá výroba - 100% Made in Germany
Parametry:
- pákový poměr = 1:4
- průměr pístku = 10,5mm
- rozměr závitu pro hadici = M10x1
- pro minerální olej
Sada obsahuje spínač spojky s kabeláží, montážní set zrcátek.
Neobsahuje dekompresor!
Upozornění na možnost záměny - některé modely spojkových pump i brzdových pump Magura jsou použitelné s minerálním olejem (Mineral Hydraulic Oil) a některé zase výhradně s brzdovou kapalinou (Brake Fluid DOT).
Výrobce MAGURA je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to převážně evropských značek), a řadí se mezi světovou špičku v oblasti ovládání spojky a brzdových systémů.
Radiální brzdová pumpa od německého výrobce MAGURA - Magura HC1 - model 195 - v černém provedení
- 70° úhel vůči řídítkům nabízí snížené tření a přímější pocit brzdění pro lepší kontrolu
- MAGURA „HCT“ je schválen pro trvalý provoz se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu s ohledem na kompenzaci tlaku (ABS zpětnému rázu)
- dodáváno s externím zásobníkem a montážní konzolou s minimálním požadavkem na prostor a s designovým kouřovým sklem
Brzdová radiální pumpa MAGURA HC1 je dodávána komplet "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky (M10x1)
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínač brzdových světel nebo bezpečnostním spínačem startu
- průměr 12mm
- pro brzdovou kapalinu DOT
Výrobce MAGURA je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to převážně evropských značek), a řadí se mezi světovou špičku v oblasti ovládání spojky a brzdových systémů.
Radiální brzdová pumpa od německého výrobce MAGURA - Magura HC1 - model 195 - v černém provedení
- 70° úhel vůči řídítkům nabízí snížené tření a přímější pocit brzdění pro lepší kontrolu
- MAGURA „HCT“ je schválen pro trvalý provoz se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu s ohledem na kompenzaci tlaku (ABS zpětnému rázu)
- dodáváno s externím zásobníkem a montážní konzolou s minimálním požadavkem na prostor a s designovým kouřovým sklem
Brzdová radiální pumpa MAGURA HC1 je dodávána komplet "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky (M10x1)
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínač brzdových světel nebo bezpečnostním spínačem startu
- průměr 15mm
- pro brzdovou kapalinu DOT
Výrobce MAGURA je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to převážně evropských značek), a řadí se mezi světovou špičku v oblasti ovládání spojky a brzdových systémů.
Radiální brzdová pumpa od německého výrobce MAGURA - HC1 - model 195 - v černém provedení.
- 70° úhel vůči řídítkům nabízí snížené tření a přímější pocit brzdění pro lepší kontrolu
- MAGURA „HCT“ je schválen pro trvalý provoz se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu s ohledem na kompenzaci tlaku (ABS zpětnému rázu)
- dodáváno s externím zásobníkem a montážní konzolou s minimálním požadavkem na prostor a s designovým kouřovým sklem
Brzdová radiální pumpa MAGURA HC1 je dodávána komplet "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky (M10x1)
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínač brzdových světel nebo bezpečnostním spínačem startu
- průměr 18mm
- pro brzdovou kapalinu DOT
Výrobce MAGURA je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to převážně evropských značek), a řadí se mezi světovou špičku v oblasti ovládání spojky a brzdových systémů.
Radiální spojková pumpa od německého výrobce MAGURA - HC1 - model 195 - v černém provedení.
- 70° úhel vůči řídítkům nabízí snížené tření a přímější pocit brzdění pro lepší kontrolu
- MAGURA „HCT“ je schválen pro trvalý provoz se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu s ohledem na kompenzaci tlaku (ABS zpětnému rázu)
- dodáváno s externím zásobníkem a montážní konzolou s minimálním požadavkem na prostor a s designovým kouřovým sklem
Brzdová radiální pumpa MAGURA HC1 je dodávána komplet "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky (M10x1)
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínač brzdových světel nebo bezpečnostním spínačem startu
- průměr 12mm
- pro brzdovou kapalinu DOT
Výrobce MAGURA je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to převážně evropských značek), a řadí se mezi světovou špičku v oblasti ovládání spojky a brzdových systémů.
Radiální spojková pumpa od německého výrobce Magura - HC1 - model 195 - v černém provedení.
- 70° úhel vůči řídítkům nabízí snížené tření a přímější pocit brzdění pro lepší kontrolu
- MAGURA „HCT“ je schválen pro trvalý provoz se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu s ohledem na kompenzaci tlaku (ABS zpětnému rázu)
- dodáváno s externím zásobníkem a montážní konzolou s minimálním požadavkem na prostor a s designovým kouřovým sklem
Brzdová radiální pumpa MAGURA HC1 je dodávána komplet "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky (M10x1)
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínač brzdových světel nebo bezpečnostním spínačem startu
- průměr 12mm
- pro minerální olej
Výrobce MAGURA je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to převážně evropských značek), a řadí se mezi světovou špičku v oblasti ovládání spojky a brzdových systémů.
Radiální spojková pumpa od německého výrobce MAGURA - HC1 - model 195 - v černém provedení.
- 70° úhel vůči řídítkům nabízí snížené tření a přímější pocit brzdění pro lepší kontrolu
- MAGURA „HCT“ je schválen pro trvalý provoz se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu s ohledem na kompenzaci tlaku (ABS zpětnému rázu)
- dodáváno s externím zásobníkem a montážní konzolou s minimálním požadavkem na prostor a s designovým kouřovým sklem
Brzdová radiální pumpa MAGURA HC1 je dodávána komplet "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky (M10x1)
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínač brzdových světel nebo bezpečnostním spínačem startu
- průměr 13mm
- pro brzdovou kapalinu DOT
Výrobce MAGURA je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to převážně evropských značek), a řadí se mezi světovou špičku v oblasti ovládání spojky a brzdových systémů.
Radiální spojková pumpa od německého výrobce MAGURA - HC1 - model 195 - v černém provedení.
- 70° úhel vůči řídítkům nabízí snížené tření a přímější pocit brzdění pro lepší kontrolu
- MAGURA „HCT“ je schválen pro trvalý provoz se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu s ohledem na kompenzaci tlaku (ABS zpětnému rázu)
- dodáváno s externím zásobníkem a montážní konzolou s minimálním požadavkem na prostor a s designovým kouřovým sklem
Brzdová radiální pumpa MAGURA HC1 je dodávána komplet "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky (M10x1)
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínač brzdových světel nebo bezpečnostním spínačem startu
- průměr 16mm
- pro brzdovou kapalinu DOT
Výrobce MAGURA je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to převážně evropských značek), a řadí se mezi světovou špičku v oblasti ovládání spojky a brzdových systémů.
MAGURA HYMEC - profesionální hydraulický spojkový systém nahrazující standardní originální mechanickou spojku - standardně vybaven pumpou (model 167) s výklopnou nezlomitelnou páčkou
- jednoduchá a rychlá instalace nahradí klasickou lankovou spojku moderním, malým, lehkým a perfektně fungujícím hydraulickým systémem, který zdokonaluje funkci spojky, přesnou modulaci a zvýší celkovou ovladatelnost motocyklu
- sada kapalinové spojky MAGURA HYMEC zajišťuje konstantní tlakový stupeň, konstantní krok a dávkování spojky, bod záběru spojky a samoseřizování, aby se spojka nemusela neustále nastavovat a upravovat
- hladká funkce spojky, dokonalá akcelerace při startu a perfektní funkce spojky jsou každodenní samozřejmostí
- jedná se o mnohokrát osvědčený nejkvalitnější a výkonný hydraulický spojkový systém pro offroadové motocykly
- systém MAGURA HYMEC nahrazuje lankovou spojku malým, lehkým hydraulickým systémem pro lepší ovládání spojky
- kompletní sestava hydraulické spojky poskytuje snazší provozní tlak, konstantní tlakový bod, žádné další nastavování lanka a hladké zapojení spojky, aby byl pokaždé zajištěn perfektní start
- sada Hymec výrazně zlepšuje výkon motocyklu tím, že umožňuje uživateli cítit bod, ve kterém se spojka uvolní a sepne
- tento produkt byl vyvíjen po mnoho let a testován v těch nejdrsnějších podmínkách ve světě terénních motocyklových sportů, používali ho mistři světa, kteří se všichni shodují na výhodách, ale stejně užitečný je i pro úplného nováčka nebo hobby jezdce
Sortiment zahrnuje motocykly a čtyřkolky značek Honda / Kawasaki / KTM / Suzuki / Yamaha / Husqvarna / Husaberg / Beta / BMW / Bombardier, kde jsou tyto spojkové systémy osazovány již v prvovýrobě jako originální vybavení.
Výrobce MAGURA je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to převážně evropských značek), a řadí se mezi světovou špičku v oblasti ovládání spojky a brzdových systémů.
Značka Magura byla založena v roce 1893 Gustavem Magenwirthem, který byl specialistou na brzdy. Logo Magura se stylizovaným hřebenem řízení zobrazuje relikvii prvních ovládacích pák vyvinutých společností MAGURA pro motorová vozidla. Citát zakladatele "S odvahou a dokonalostí k úspěchu!" je dnes stejně aktuální, jako byl v době založení společnosti, neboť odpovědnost k historii bere společnost vážně a prosazuje nové trendy mobility s obsáhlým know-how a vývojem technických inovací.
Značka MAGURA je po mnoho desetiletí spolehlivým dodavatelem pro motocyklový a cyklistický průmysl, a v budoucnu bude i nadále vést v dalších změnách paradigmatu, jako je zavedení ABS a CBS asistovaných brzdových systémů a dalších vyspělých a inovativních produktů vlastní konstrukce.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku