Jednotka zapalování (CDI jednotka / modul zapalování) od americké značky Arrowhead
Zaručuje nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšuje funkce motoru při nižších otáčkách.
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového dílu)
- 12V
- 4x vodič (1 kontakt)
Nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 2YM-82305-00-00
Arrowhead 160-02056
Arrowhead IYA6000
Moduly v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý kus je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
UPOZORNĚNÍ: ZBOŽÍ NEJDE VRÁTIT!!
Značka Arrowhead Electrical Products vyrábí široký sortiment elektrických komponentů a jejich součástí. Sortiment zahrnuje startéry motoru, startovací kartáče, startovací uhlíky, alternátory, statory, CDI moduly, regulátory pro motocykly, čtyřkolky a vodní skútry. Díky 45 letým zkušenostem disponují všechny výrobky vysokou kvalitou a zpracováním.
Stator generátoru zapalování se snímačem otáček klikového hřídele pro motory Minarelli (2takt)
Používá se pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním. Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního.
Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- 12V
- 6+1 cívek
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Aprilia AP8212701
Aprilia AP8206462
Aprilia AP8206201
Yamaha 3CP8556001
Yamaha 2JA85550M0
Yamaha 2JA8555000
Yamaha 3KJ8556000
CPI 20915
Vhodné pro:
2T čínské skútry, ATV
Aprilia Amico 50 / 92-00
Aprilia Area 51 / 98-03
Aprilia Sonic 50 / 99-13
Aprilia 1Gulliver 50 / 96-00
Aprilia Scarabeo 50 / 95-13
Aprilia Sonic 50 / 99-12
CPI Aragon 50AC / 06-08
CPI Hussar 50 / 00-03
CPI Oliver 50 / 03-04
CPI Oliver City 50 / 05-06
Keeway F-Act 50 / 07-15
Keeway Flash 50 / 06-09
MBK CW 50 Booster / 90-15
MBK EW 50 Stunt / 00-12
MBK EW 50 Slider / 00-06
Malaguti F10 50Jetline / 92-99
Malaguti F12 50AC Phantom / 94-05
Malaguti F12 50LC Phantom / 96-09
Yamaha BW50 / 96
Yamaha CG50 Jog / 88-91
Yamaha CS50R Jog / 91-15
Yamaha NS50 Aerox / 13-16
Yamaha YN50 Neos / 05-16
Yamaha YQ50R Aerox / 97-15
Cívka indukční (zapalovací cívka) je plnohodnotnou náhradou za originální díl
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce
- některé typy dodávány včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (kontrola obsahu viz. fotografie)
- před montáží je nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nové cívky)
Základní funkcí zapalovací cívky je vytvořit pomocí magnetické indukce vysoké napětí pro zapalovací svíčku.
Systémy zapalování CDI a tzv. induktivní (bateriové, tranzistorové, TI, TCI) používají rozdílné indukční cívky. Indukční cívka u magneto-tyristorového zapalování má velice nízký odpor primárního vinutí (cca. 0,3 Ohm) a indukční cívka zapalování bateriového má odpor vyšší (3,5 Ohm) a proto je nelze zaměňovat.
Parametry: 12V
- 2x konektor (1 kontakt)
Tato cívka nahrazuje originální díl OEM:
Aprilia AP2RD4000034
RMS 246010122
Cívka v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý kus je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Motobaterie 4RIDE jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) 4RIDE poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
Baterie CB5L-B (12V - 5Ah) patří do řady WET - (mokrý) klasický deskový akumulátor s tekutým elektrolytem.
ETN (evropské typové číslo): 505 012 003
Napětí: 12 V
Kapacita: 5 Ah
Nabíjecí proud: 0,5 A
Start. proud CCA/-18°C: 65 A
Rozměry: D121 x Š61 x V131 mm
Hmotnost: 1,98kg
Typ: klasická olověná s tekutým elektrolytem (údržbová)
Pólování: pól + vpravo
Odvětrání: odpařovací kanálek vpravo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
Exide 12N5-3B
Exide YB5L-B
Yuasa 12N5-3B
Yuasa YB5L-B
Landport YB5L-B
Varta YB5L-B
Akuma 12N5-3B
Fiamm 12N53B
GS Battery GM5Z-3B
GS GT6A
Unibat CB5L-B
Fulbat FB5L-B
Možnost použití pro:
Kawasaki AR650 / 90-01
Suzuki DR650 / 90-01
Suzuki GT125 / 74-01
Suzuki GT250 / 73-01
Suzuki RG250FC (Gamma) / 86-01
Suzuki SP600 / 85-01
Suzuki T20 SuperSix / 68-01
Yamaha SRX600 / 86-01
Yamaha XT550 / 82-01
a další ...
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Základní funkcí zapalovací cívky je vytvořit pomocí magnetické indukce vysoké napětí pro zapalovací svíčku.
Systémy zapalování CDI a tzv. induktivní (bateriové, tranzistorové, TI, TCI) používají rozdílné indukční cívky. Indukční cívka u magneto-tyristorového zapalování má velice nízký odpor primárního vinutí (cca. 0,3 Ohm) a indukční cívka zapalování bateriového má odpor vyšší (3,5 Ohm) a proto je nelze zaměňovat.
Provedení:
- 2x konektor
Tato cívka nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 30510-GZ9-000
Cívky v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každá je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro:
Honda NSR125R / 93,97-03
Honda SH100 / 97-01
Honda SH50 Scoopy / 96-00
Honda SRX50 Shadow / 98-99
Honda SRX90 Shadow / 98-99
Honda TRX90 / 93-94
Honda TRX90 Fourtax / 93-05
Motobaterie VARTA POWERSPORTS AGM jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) VARTA POWERSPORTS AGM poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- motocyklové baterie VARTA POWERSPORTS AGM poskytují spolehlivou startovací energii
Baterie 503 014 003 (YT4L-BS) patří do řady AGM - Technologie AGM - (Absorbent Glass Mat) savé skleněné mikrovlákno používá mikroporézní, vysoce porézní a odolný separátor, který zajišťuje nerozlitelnost akumulátoru a dobrý kontakt elektrolytu s deskami akumulátoru.
Baterii po zprovoznění není třeba dolévat a je odolná proti vytečení elektrolytu až do náklonu 45°.
Baterie je odolnější proti otřesům, extrémním podmínkám a podává skvělé výkony.
ETN (evropské typové číslo): 503 014 003 A51 4
Napětí: 12 V
Kapacita: 3 Ah
Nabíjecí proud: 0,3 A
Start. proud CCA/-18°C: 40 A
Rozměry: D114 x Š71 x V86 mm
Hmotnost: 1,7 kg
Typ: AGM s tekutým elektrolytem
Pólování: pól + vpravo
Typ kontaktů: Y5 - hranatý konektor s očkem
Odvětrání: uzavřené
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
DYNAVOLT DTX4L-BS
YUASA YTX4L-BS
BANNER YTX4L-BS
EXIDE ETX4L-BS
FIAMM FTX4L-BS
MOTOBATT MBTX4U
VARTA 503014003
VARTA YT4L-BS
Možnost použití pro:
Arctic Cat Y-12 90 2T / 02-05
Arctic Cat Y-12 90 4T / 02-05
Beta 50 Quadra / 97-00
Beta Afrika 250 / 00-01
Bombardier DS50 / 03-06
Can-Am DS70 / 08-15
Cagiva City 50 Lucky Explorer / 92-97
Gas Gas Pampera 250 / 97-01
Gas Gas Pampera 320 / 98-01
Honda CRF250X / 04-06
Honda XR250R / 86-96
Husqvarna FC250 / 14-17
Husqvarna WR125 / 95-
Husqvarna WRE125 / 95-05
a další...
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Závodní komplet obsahující silikonovou fajfku/botku a kabel od japonského výrobce NGK
- úhel: 90°
- pro průměr svíčky: 10-12-14mm
- odpor: 5kOhm
- provedení: pro svíčku s koncovkou/kloboučkem
- provedení: silikonová
- barva: červená
Závodní komplety NGK Racing Cables byly vyvinuty pro opravdové motocyklové nadšence za účelem dodání maximální energie pro závodní použití v nejnovějších závodních aplikacích - nízkodporové závodní kabely zdokonalují energii jiskření vedoucí k zdokonalenému výkonu motoru.
Fajfky/botky obsažené v kompletech NGK Racing Cables se vyznačují odolnou konstrukcí s keramickým rezistorem a masivním měděným jádrem, vysoce odolným silikonovým pláštěm pro maximální teplotní odolnost a prodlouženou životnost a dále spolehlivou ochranou proti vodě díky lisovanému provedení.
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
Značka NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Jednotka zapalování (CDI jednotka / modul zapalování) včetně zapalovací cívky
Zaručuje nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšuje funkce motoru při nižších otáčkách.
- vhodné pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
- 12V
- 1x konektor (3 kontakty)
- 1x konektor (1 kontakt)
- 1x vodič kabel.oko
Tato CDI jednotka nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Beta 1120670000
Malaguti 02403300
RMS 246010030
Vhodné pro:
Beta Ark 50 / 97-07
Beta Quadra 50 / 95-98
Beta Tempo 50 / 96-99
Malaguti Centro 50 / 93-00
Malaguti Ciak 50 / 99-03
Malaguti F10 50 / 93-02
Malaguti F12 50 Phantom / 94-02
Malaguti F15 50 Firefox / 96-00
Malaguti Yesterday 50 / 97-00
Zapalovací jednotky v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a odzkoušením - každý kus je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Jednotka zapalování (CDI jednotka / modul zapalování)
Zaručuje nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšuje funkce motoru při nižších otáčkách.
- vhodné pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
- 12V
- 1x konektor (3 kontakty)
- 1x vodič kabel.oko
Tato CDI jednotka nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Gilera 638678
RMS 246010070
Vhodné pro:
Gilera Easy Moving 50 / 95-96
Gilera Stalker 50 / 97-08
Gilera Runner 50 / 98-00
Piaggio Free 50 / 95-99
Piaggio NRG 50 / 96-04
Piaggio Sfera 50 / 94-97
Piaggio Zip 50 / 96-00
Zapalovací jednotky v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a odzkoušením - každý kus je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Motobaterie VARTA řady Powersports Freshpack jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) VARTA Powersports Freshpack poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie VARTA Powersports Freshpack poskytují spolehlivou startovací energii
- VARTA poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
Baterie VARTA 006012003 (6N6-3B-1) patří do řady WET - (mokrý) klasický deskový akumulátor s tekutým elektrolytem.
ETN (evropské typové číslo): 006 012 003 A51 4
Napětí: 6 V
Kapacita: 6 Ah
Nabíjecí proud: 0,6 A
Start. proud CCA/-18°C: 30 A
Rozměry: D100 x Š57 x V110 mm
Hmotnost: 1,28kg
Typ: klasická olověná s tekutým elektrolytem (údržbová)
Pólování: + pól vpravo
Odvětrání: odpařovací kanálek vpravo
Obsah balení: akumulátor, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Akumulátor je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
Dynavolt 6N6-3B
A-TECH 6N6-3B
YUASA 6N6-3B
Možnost použití:
Benelli 125 / 76
Benelli 1252CSE / 76
Honda CB125S / 73-80
Honda CL100 Scrambler / 70-73
Honda MT125 / 74-76
Honda MT250 (Elsion) / 74-76
Honda SL100 / 70-73
Honda XL100 / 74-76
Honda XL175 / 73-78
Motocyklové baterie IntAct Battery-Power poskytují spolehlivý startovací výkon. Robustní technologie, přesně přizpůsobená speciálním zatížením při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost.
Motocyklové baterie DYNAVOLT poskytují spolehlivou startovací energii pro motocykly, skútry, čtyřkolky a sněžné skútry. Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic. Jako první na světě vyrábí Dynavolt baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů. Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2.
Pro správnou údržbu a nabíjení použijte některou z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi.
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterie bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Originální brzdový spínač s palcovým závitem (spínač brzdového světla) brzdového systému BREMBO
- jedná se originální díl přímo od italského výrobce Brembo, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl použitý v prvovýrobě (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě výrobce motocyklu
- použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji a výrobě motocyklu
- jedná se o originální výrobek BREMBO, čímž je zaručena dokonalá kvalita všech materiálů a přesné rozměry dle OEM specifikace
Výrobce BREMBO je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl. Řadí se mezi světovou špičku v oblasti brzdových systémů a jejich komponentů. Za více jak 50 let historie značky byla cesta růstu společnosti Brembo poseta velkými technologickými, sportovními a obchodními úspěchy, které z této společnosti udělaly špičkového lídra v Itálii i na celém světě - jméno značky Brembo je synonymem pro „brzdy“ po celém světě. Mezi počáteční úspěchy patří výroba prvního kompletního brzdového systému, instalovaného standardně na motocykly v roce 1972; dodávky do Formule 1 pro Ferrari v roce 1975 nebo první hliníkový třmen a první karbonové kotouče v 80. letech minulého století. Značka Brembo byla vždy průkopníkem v používání inovativních materiálů k neustálému zlepšování výkonu a odolnosti svých produktů.
Produkty Brembo jsou dodávány do prvovýroby mnoha značek motocyklů (jako například KTM, Husqvarna, Beta, Gas-Gas, Sherco, Moto Guzzi, Aprilia, Cagiva, BMW,
ale i do prvovýroby automobilů (portfolio zahrnuje prestižní automobilové značky jako Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Fiat-Chrysler, Ferrari, Ford, General Motors, Lamborghini a Porsche a další...).
Tlačítko startu s klemou, kabelem a konektorem pro motocykly Honda CRF250X + CRF450X
Tento přepínač nahrazuje originální číslo (OEM code):
Honda 35150-KSC-671
Honda 35150-KSC-670
Oprav. sada brzdové pumpy obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
- jedná se originální díl přímo od italského výrobce Brembo, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl použitý v prvovýrobě (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě výrobce motocyklu
- použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji a výrobě motocyklu
- jedná se o originální výrobek BREMBO, čímž je zaručena dokonalá kvalita všech materiálů a přesné rozměry dle OEM specifikace
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - pístek, gufero, prachovku, pojistné kroužky, pružinu a příložky.
Tato sada nahrazuje originání díl (OEM Replacement):
Ducati 61041891A
Rozměry:
Průměr: 15mm
Celková délka: 34mm
Vhodné pro motocykly:
Ducati Scrambler 800 / 17-22
Ducati 800 Cafe Racer / 17-22
Výrobce BREMBO je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl. Řadí se mezi světovou špičku v oblasti brzdových systémů a jejich komponentů. Za více jak 50 let historie značky byla cesta růstu společnosti Brembo poseta velkými technologickými, sportovními a obchodními úspěchy, které z této společnosti udělaly špičkového lídra v Itálii i na celém světě - jméno značky Brembo je synonymem pro „brzdy“ po celém světě. Mezi počáteční úspěchy patří výroba prvního kompletního brzdového systému, instalovaného standardně na motocykly v roce 1972; dodávky do Formule 1 pro Ferrari v roce 1975 nebo první hliníkový třmen a první karbonové kotouče v 80. letech minulého století. Značka Brembo byla vždy průkopníkem v používání inovativních materiálů k neustálému zlepšování výkonu a odolnosti svých produktů.
Produkty Brembo jsou dodávány do prvovýroby mnoha značek motocyklů (jako například KTM, Husqvarna, Beta, Gas-Gas, Sherco, Moto Guzzi, Aprilia, Cagiva, BMW,
ale i do prvovýroby automobilů (portfolio zahrnuje prestižní automobilové značky jako Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Fiat-Chrysler, Ferrari, Ford, General Motors, Lamborghini a Porsche a další...).
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé) od americké značky Arrowhead
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Parametry:
- 12V
- 1x konektor (4 kontakty)
Nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 31600-GAG-K20
Honda 31600-GAG-K21
Honda 31600-GAH-004
Honda 31600-GBL-871
Honda 31600-KRP-981
Kymco 31600-LBC6-900
Kymco 31600-LBC6-90B
Arrowhead AHA6048
Arrowhead 230-58081
Arrowhead ESP2012
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Značka Arrowhead Electrical Products vyrábí široký sortiment elektrických komponentů a jejich součástí. Sortiment zahrnuje startéry motoru, startovací kartáče, startovací uhlíky, alternátory, statory, regulátory pro motocykly, čtyřkolky a vodní skútry. Díky 45 letým zkušenostem disponují všechny výrobky vysokou kvalitou a zpracováním.
Motobaterie VARTA řady Powersports Freshpack jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) VARTA Powersports Freshpack poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie VARTA Powersports Freshpack poskytují spolehlivou startovací energii
- VARTA poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
Baterie VARTA 503012001 (YB3L-A) patří do řady WET - (mokrý) klasický deskový akumulátor s tekutým elektrolytem.
ETN (evropské typové číslo): 503 012 001 A51 4
Napětí: 12 V
Kapacita: 3 Ah
Nabíjecí proud: 0,3 A
Start. proud CCA/-18°C: 30 A
Rozměry: D100 x Š58 x V112 mm
Hmotnost: 1,22 kg
Typ: klasická olověná s tekutým elektrolytem (údržbová)
Pólování: pól + vpravo
Odvětrání: odpařovací kanálek vlevo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
YUASA YB3L-A
BANNER YB3L-A
FIAMM 6D2PS
EXIDE EB3L-A
Možnost použití pro:
Cagiva 350 T4 R
Malaguti 125 Runner VS, Rally
Yamaha 50DT R
Honda 50 MBX
Honda 50 NSR
Honda 80 MBX
Honda 80MTX RS/R2
Honda 125XL RC
Honda 250XL RC
Honda 350XL R
Honda 600XL R
Kawasaki 125 KDX
Kawasaki 125 KDX B1-B4
Kawasaki 125 KDX SR
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Jednotka zapalování (CDI jednotka / modul zapalování) pro skútry Kymco
- řídící zapalovací modul zaručuje nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách
- modulové boxy zapalování (Ignition CDI Box) jsou také známé jako systémy zapalování s výbojem kondenzátoru
- tyto zapalovací jednotky ukládají energii a poté ji téměř okamžitě uvolňují pro účinné zapalování motoru
- tento elektronický systém, který funguje jako spouštěcí mechanismus, se běžně používá v motocyklech, čtyřkolkách, vodních skútrech i silničních skútrech
- vhodné pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie) - před montáží je nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru
- každý modul CDI prochází před prodejem přísným vícebodovým testovacím programem a splňuje standardy jak pro kvalitu, tak pro montáž
Parametry:
- 12V
- 1x konektor (2 kontakty)
- 1x konektor (4 kontakty)
Jednotky zapalování CDI v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku