Čidlo neutrálu (snímač polohy volnoběhu) od japonské značky Tourmax
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 35600-422-003
Honda 35600-422-013
Honda 35600-422-023
Honda 35600-MM5-003
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Vhodné pro motocykly:
Honda CB1000F Super Four / 93-96
Honda CBR600F / 87-90
Honda CBR1000F / 87-00
Honda CBX1000 / 79-83
Honda GL1500 Goldwing / 91-00
Honda GL1800 Goldwing / 01-11
Honda NSR125R / 94-03
Honda XLV750R / 83-85
a další ...
Snímač otáček klikového hřídele k zapalovací cívce, nebo statoru zapalování pro motocykly, skútry a čtyřkolky
- magnetický sensor zapalování
- Pick Up Pulser Coil / Pick up Impulse Generator Coil
Rozměry:
roztěč montážních otvorů = 32 mm
průměr montážních otvorů = 6,5 mm
délka kabeláže = 400 mm
konektor 2 piny
Čidlo neutrálu (snímač polohy volnoběhu) od japonské značky Tourmax
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 35600-HA0-003
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Vhodné pro motocykly:
Honda CB1300 Super Four / 03-06
Honda CB1300F Super Four / 03-06
Honda CBR1000RR Fireblade / 04-07
a další ...
Čidlo teploty vody (sensor teploty vody) od japonské značky Tourmax
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Nahrazuje originální díl (OEM):
Suzuki 34850-14F00
Suzuki 34850-82012
Rozměry:
- průměr závitu: 10 mm
- průměr těla (do motoru): 7,5 mm
- instalační délka čidla (po matičku): 20,2 mm
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Vhodné pro motocykly:
Suzuki RGV250 / 91-94
Suzuki RG125 / 92-94
Suzuki TS125R / 89-93
a další ...
Jednotka zapalování (CDI jednotka / modul zapalování) pro čínské skútry
- řídící zapalovací modul zaručuje nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách
- modulové boxy zapalování (Ignition CDI Box) jsou také známé jako systémy zapalování s výbojem kondenzátoru
- tyto zapalovací jednotky ukládají energii a poté ji téměř okamžitě uvolňují pro účinné zapalování motoru
- tento elektronický systém, který funguje jako spouštěcí mechanismus, se běžně používá v motocyklech, čtyřkolkách, vodních skútrech i silničních skútrech
- vhodné pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie) - před montáží je nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru
- každý modul CDI prochází před prodejem přísným vícebodovým testovacím programem a splňuje standardy jak pro kvalitu, tak pro montáž
Parametry:
- 12V
- 1x konektor (2 kontakty)
- 1x konektor (4 kontakty)
Jednotky zapalování CDI v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Jednotka zapalování (CDI jednotka / modul zapalování) pro čínské skútry
- řídící zapalovací modul zaručuje nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách
- modulové boxy zapalování (Ignition CDI Box) jsou také známé jako systémy zapalování s výbojem kondenzátoru
- tyto zapalovací jednotky ukládají energii a poté ji téměř okamžitě uvolňují pro účinné zapalování motoru
- tento elektronický systém, který funguje jako spouštěcí mechanismus, se běžně používá v motocyklech, čtyřkolkách, vodních skútrech i silničních skútrech
- vhodné pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie) - před montáží je nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru
- každý modul CDI prochází před prodejem přísným vícebodovým testovacím programem a splňuje standardy jak pro kvalitu, tak pro montáž
Parametry:
- 12V
- 1x konektor (4 kontakty)
Jednotky zapalování CDI v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Klíč na svíčku trubkový
- profesionální provedení pro mechaniky
- příprava pro možnost montáže gola sadou (nástrčný otvor)
- pro montáž a demontáž zapalovacích svíček
- rozměry pro montážní klíč 13mm a 14mm
- protiskluzový pás pro montáž rukou
- úzké provedení i pro motory, kde je opravdu málo místa ve víku
- robustní ocelové provedení ze silnostěnného materiálu
- pro svíčky s rozměrem šestihranu 14mm
Rozměr klíče: 14mm
Délka: 76mm
Cívka indukční (zapalovací cívka) je plnohodnotnou náhradou za originální díl
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce
- některé typy dodávány včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (kontrola obsahu viz. fotografie)
- před montáží je nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nové cívky)
Parametry:
- 12V
- 1x konektor (1 kontakt)
Tato cívka nahrazuje originální díl (OEM):
Aprilia AP8206125
Benelli R51240011A0
Malaguti 02403000
MBK 3KJ823101000
Yamaha 3KJ-82310-10-00
RMS 246010040
Cívka v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý kus je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro:
Aprilia Amico 50 / 94-98
Aprilia Gulliver 50 / 95-98
Aprilia Rally 50 / 95-02
Aprilia SR 50 / 94-01
Aprilia Scarabeo 50 / 94-05
Aprilia Sonic 50 / 98-08
Benelli 491 50 / 98-01
Benelli K2 50 / 98-01
Benelli Naked 50 / 02
Benelli Pepe 50 / 99-01
MBK CW50 / 90-03
MBK Doodo 125 / 01
MBK EW50 / 00-02
MBK Evolis 50 / 92-95
MBK Fizz 50 / 94-95
MBK YA50R / 94-96
MBK YH50 Flipper / 98-04
MBK YN50R Ovetto / 02-04
MBK YN100R Ovetto / 00-02
MBK YP125R Skyliner / 98-00
MBK YQ50 Nitro / 99-04
MBK YQ100 Nitro / 00-02
Malaguti Centro 50SL / 94-98
Malaguti F10 50 Jestline / 92-98
Yamaha BW S50 / 98-05
Yamaha CW50 / 97-03
Yamaha DT125 / 99-00
Yamaha EW50 Slider / 00-02
Yamaha PW50 / 04-07
Yamaha SR125 / 99-00
Yamaha TW125 Trailway / 99-03
Yamaha WR200 / 93
Yamaha XN125 Teos / 00
Yamaha YA50 Axis
Yamaha YH50 Why / 98-05
Yamaha YM50 Breeze / 94-95
Yamaha YN50R Neos / 97-06
Yamaha YN100 Neos / 99-02
Yamaha YP125R Majesty / 98-00
Yamaha YQ50R Aerox / 99-10
Yamaha YQ100 Aerox / 00-02
Jednotka zapalování (CDI jednotka / modul zapalování) pro skútry Kymco
- řídící zapalovací modul zaručuje nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách
- modulové boxy zapalování (Ignition CDI Box) jsou také známé jako systémy zapalování s výbojem kondenzátoru
- tyto zapalovací jednotky ukládají energii a poté ji téměř okamžitě uvolňují pro účinné zapalování motoru
- tento elektronický systém, který funguje jako spouštěcí mechanismus, se běžně používá v motocyklech, čtyřkolkách, vodních skútrech i silničních skútrech
- vhodné pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie) - před montáží je nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru
- každý modul CDI prochází před prodejem přísným vícebodovým testovacím programem a splňuje standardy jak pro kvalitu, tak pro montáž
Parametry:
- 12V
- 1x konektor (2 kontakty)
- 1x konektor (4 kontakty)
Jednotky zapalování CDI v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Spínací skříňky od výrobce S-LINE jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální spínací skříňky zapalování
- nabízí výbornou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyrobeny podle originální (OEM) specifikace a parametrů
- sada 2 kusů zámků se 2 klíči
Upozornění: spínačky jsou určeny jako alternativní náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie. Konektory nemusí být vhodné pro všechny typy a ročníky výroby!
Rozměry:
- průměr těla: 13mm
- průměr hlavičky (pro klíč): 17mm
- délka těla (zástavbová délka s nožičkama): 31mm
- délka těla (zástavbová délka bez nožiček): 26mm
- celková délka: 35mm
Klíč na svíčku trubkový s nástavcem pro prodloužení
- profesionální provedení pro mechaniky
- příprava pro možnost montáže gola sadou (nástrčný otvor)
- pro montáž a demontáž zapalovacích svíček
- rozměry pro montážní klíč 19mm
- úzké provedení i pro motory, kde je opravdu málo místa ve víku
- robustní ocelové provedení ze silnostěnného materiálu
- pro svíčky s rozměrem šestihranu 16mm
Rozměr klíče: 16mm
Délka: 65mm
Přepínač sdružený univerzální
Univerzální přepínač pro motocykly, čtyřkolky, skútry s funkcemi včetně kabeláže pro:
- ovládání světel tlumená / dálková + světelná houkačka
- ovládání světel směrových světel (blinkrů)
- ovládání houkačky (klaksonu)
Barva: černá
Materiál:
Řidítka: mm
Kabeláž: 10 kabelů (6 pinový konektor)
Délka kabeláže: cm
Cívka indukční (zapalovací cívka) je plnohodnotnou náhradou za originální díl
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce
- některé typy dodávány včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (kontrola obsahu viz. fotografie)
- před montáží je nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nové cívky)
Základní funkcí zapalovací cívky je vytvořit pomocí magnetické indukce vysoké napětí pro zapalovací svíčku.
Systémy zapalování CDI a tzv. induktivní (bateriové, tranzistorové, TI, TCI) používají rozdílné indukční cívky. Indukční cívka u magneto-tyristorového zapalování má velice nízký odpor primárního vinutí (cca. 0,3 Ohm) a indukční cívka zapalování bateriového má odpor vyšší (3,5 Ohm) a proto je nelze zaměňovat.
- 12V
- 1x konektor (1 kontakt)
Tato cívka nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Gilera 826115
RMS 246010010
Vhodné pro:
Gilera 50Easy Moving / 95-96
Gilera 50Storm / 94-95
Gilera 50Typhoon / 94-00
Gilera Runner125 / 97-02
Gilera Runner180 / 97-02
Piaggio 50Sfera / 95-97
Piaggio 50Zip / 92-96
Piaggio 125Hexagon / 94-99
Piaggio 125Liberty / 98-02
Piaggio 125Sfera / 95-97
Piaggio 125Skipper / 94-99
Piaggio 180Hexagon / 98-99
Vespa 125ET4 / 96-02
Cívka v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý kus je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Relé blinkrů / přerušovač blinkrů vhodný pro motocykly, se zvukovou signalizací.
- vhodné rovněž pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
Kompaktní rélé/přerušovač vyrobené z kvalitních komponentů od renomovaného výrobce pro dosažení maximální bezporuchovosti a dlouhé životnosti.
- 12V
- 2 póly (2 kontakty)
- s gumovým držákem/příchytkou
- doporučené žárovky 10W
- výrobce neudává maximální zatížení
Termostat chladícího systému motoru (termostat teploty vody)
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- hlavní pružina, vysouvací jehla, otevírací víčko jsou vyrobeny z kvalitních materiálů pro větší spolehlivost a životnost ve standardním provozu
- vhodná náhrada za originální díl
Nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 19300-KE8-000
Vhodné pro motocykly:
Honda VTR250 / 09-11
Honda CB500 / 95-02
Honda CB500S / 98-02
Honda VT500 Shadow / 83-85
Honda XL600V Transalp / 90-99
Honda VT600C Shadow / 88-99
Honda XL600 / 88
Honda NTV650 Revere / 88-97
Honda NT650V Deauvile / 98-05
Honda XRV650 Africa Twin / 88
Honda VT750C / 99-07
Honda VT750C2 / 99-02
Honda VT750DC / 01-02
Honda XRV750 Africa Twin / 90-00
Jednotka zapalování (CDI jednotka / modul zapalování)
- řídící zapalovací modul zaručuje nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách
- modulové boxy zapalování (Ignition CDI Box) jsou také známé jako systémy zapalování s výbojem kondenzátoru
- tyto zapalovací jednotky ukládají energii a poté ji téměř okamžitě uvolňují pro účinné zapalování motoru
- tento elektronický systém, který funguje jako spouštěcí mechanismus, se běžně používá v motocyklech, čtyřkolkách, vodních skútrech i silničních skútrech
- vhodné pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie) - před montáží je nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru
- každý modul CDI prochází před prodejem přísným vícebodovým testovacím programem a splňuje standardy jak pro kvalitu, tak pro montáž
Parametry:
- 12V
- 1x konektor (3 kontakty)
- 1 vodič
Jednotky zapalování CDI v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro:
Aprilia - Mojito Custom 50 [Piaggio]
Aprilia - SR 50 Di-Tech LC / vodou chlazený 2003-2007 [Vstřikovač Piaggio] ZD4VFB00
Aprilia - SR 50 R Factory Di-Tech LC / vodou chlazený 2003-07-2013 [Vstřikovač Piaggio ] ZD4VFB00
Aprilia - SR 50 R LC / vodou chlazený 2006-2014 [Piaggio] ZD4VFD00
Aprilia - SR 50 Racing od 2003/07 [Piaggio Motor]
Aprilia - SR 50 Sport od 07/07 [Piaggio Street Motor] Aprilia - SR 50 / vodou chlazený 2004-2011 [Piaggio] ZD4TEA
Gilera - DNA 50 ZAPC270
Gilera - Ice 50 ZAPC300
Gilera - Runner 50 1998 DT ZAPC 1400
Gilera - Runner 50 2001 DD ZAPC30 Runner 50 2001 DD ZAPC305 Runej Purej0 Gilera 2001 DD ZAPC305 Runner 05 Purej0 2005 ZAPC462
Gilera - Runner 50 SP s karburátorem 2001-2004 ZAPC36
Gilera - Runner 50 SP s karburátorem od roku 2005 ZAPC461
Gilera - Stalker 50 DD do 1998 ZAPC130
Gilera - Stalker 50 DD 19399-03
Gilera Gilera -0399-03010
Gilera -0399-0301101 DT 1999-2003 ZAPC130
Gilera - Storm 50 TEC1
Gilera - Storm 50 od roku 2007 ZAPC290
Piaggio - Diesis 50 DT od roku 2001 ZAPC341
Piaggio - Diesis 50 ZAPC343
Piaggio - Easy Fly54 - Easy Flyaggio - EasyT500Moving ZAPC341 DT 2T / 2-taktní ZAPC441
Piaggio - zdarma 50 DT FCS2T
Piaggio - zdarma 50 sloupků DT FCS2T
Piaggio - zdarma 50 TT FCS2T
Piaggio - Liberty 50 2T / 2-taktní od roku 1997 ZAPC150
Piaggio - Liberty 50 2T / 2-taktní od roku 2007 ZAPC425
Piaggio - Liberty 50 2T / 2-taktní od roku 2009 ZAPC491
Piaggio- 202Tstro Liberty - Liberty
Piaggio - Liberty 50 2T / 2-taktní RST 2004-2006 ZAPC421
Piaggio - Liberty 50 2T / 2-taktní RST ZAPC374
Piaggio - Liberty 50 2T / 2-taktní Sport 2007-2008 /ZAPC-2008 ZAPC-509 vodou chlazený ZAPC-425 1996 SAL1T
Piaggio - NRG 50 mc2 DD LC / vodou chlazený 1996-1998 ZAPC040
Piaggio - NRG 50 mc2 DD LC / vodou chlazený od roku 1998 ZAPC18
Piaggio - NRG 50 mc2 /vodou chlazený DT0909 LC / vodou chlazený 1998 ZAPC040 - vodou chlazený -chlazený od roku 1998 ZAPC18
Piaggio - NRG 50 mc2 Extreme DD LC / vodou chlazené 1999-2002 ZAPC220
Piaggio - NRG 50 mc2 Extreme DT AC / vzduchem chlazené 1999-2002 ZAPC210 Piaggio - NRG 50 mc3 DD LC / vodou chlazené -2005 NRG 50 mc2 1996 SAL1T
Piaggio - Quartz 50 DT LC / vodou chlazený 1992-1996 NSP1T
Piaggio - Sphere 50 TT AC / vzduchem chlazený 1991-1994 NSL1T
Piaggio - Sphere NSL 50 TT AC / vzduchem chlazený 1991-109
Piaggio 1991-109 Piaggio 1991-109 Piaggio vzduchem chlazený -1997 ZAPC010
Piaggio - Storm 50 DT AC / vzduchem chlazený 1994-1996 TEC1T
Piaggio - TPH 50 / Nový TPH 50 DT AC / vzduchem chlazený 2008-2010 LBMC481
Piaggio - TPHDTPH 50 / Nový chlazený od roku 2010 LBMC501
Piaggio - TPH 50 / Typhoon 50 DT AC / vzduchem chlazený 1993-1997 TEC1T
Piaggio - TPH-X 50 DT AC / vzduchem chlazený 1999-1903 TEC2T Piaggio - TPH-XR 50 DT AC / vzduchem chlazený od 2000000 ZAPC TPH-XR 50 DT AC/ vzduchem chlazený od roku 2001 ZAPC290
Piaggio - Zip 2 SP 50 DT LC / vodou chlazený od roku 2000 ZAPC250
Piaggio - Zip 50 TT AC / vzduchem chlazený 1992-1994 SSLipT
Piaggio Base vzduchem chlazený 1996-1998 SSP2T
Piaggio - Zip Base 50 DT AC / Vzduchem chlazený 1996-1998 SSP2T
Piaggio - Zip Base 50 TT AC / Vzduchem chlazený 1996-1998 SSP2T
Piaggio - Zip Fast Rider 50 DT91 AC / SSP2T191 AC
Piaggio - Zip Fast Rider 50 DT AC / vzduchem chlazený 1996-2000 ZAPC070
Piaggio - Zip RST 50 DT 1996-2000 ZAPC060
Piaggio - Zip RST 50 TT 1996-2000 ZAPC060
Piaggio - Zip SP 50 DT LC / vodou chlazený 1996-2000 ZAPC110
Piaggio - Zip SSL 25 TT AC / vzduchem chlazený 1992-1996 SSL1T S990
Piaggio - vzduchem chlazený 1996 SSL1T
Vespa - ET2 50 až 2000 ZAPC160
Vespa - ET2 50 od 2000 ZAPC381
Vespa - LX 50 2T / 2-taktní Vespa ZAPC381 Vespa - LX 50 4T / 4-taktní 2037-200PC 03X02 2T / 2-taktní Sport od roku 2012 ZAPC381
Vespa - S 50 2T / 2-taktní ZAPC381
Vespa - S 50 4T / 4-taktní 2V 2010 ZAPC389
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku