Stator zapalování se snímačem otáček pro čínské pitbike a motocross
Při magnetoelektrickém zapalování se energie pro jiskru získává z otáčivého pohybu magnetu, proto nepotřebuje baterii (Magneto).
Setrvačník s permanentními magnety (rotor) je přímo spojen s klikovým hřídelem, se kterým se otáčí. Na bloku motoru je připevněn stator s cívkami. Pohyb magnetů v blízkosti jádra cívky na nich indukuje napětí. Toto napětí způsobuje, že primárním vinutím protéká proud I. Tento proud způsobí, že v primárním vinutí se akumuluje elektromagnetická energie. Po přerušení proudu kontaktem vačky (snímače otáček) se v primární cívce magnetická energie rychle ztrácí a v sekundární cívce se indukuje vysoké napětí.
- pro napájení dalších spotřebičů (např. žárovky) jsou na statoru umístěny další cívky určené pouze pro tyto spotřebiče.
- vhodné pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
Parametry:
- 12V
- 1 cívka
- 3 vodiče
Rozměry:
vnitřní průměr = 18 mm
rozteč šroubů = 101 mm
Stator generátoru zapalování pro Suzuki AD50 + AG50 + AH50 + AP50 Address / 89-99
- Použití pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním (enduro, motokros). Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního. Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- Nebo pro generování napětí pro baterii a indukční zapalování (silniční motocykly). Primární část indukční cívky se před zapálením připojí pomocí tranzistoru k palubnímu napětí motocyklu a v okamžiku zapálení se odpojí. Při velké změně napětí na primární části indukční cívky se indukuje na sekundární části vysoké napětí pro svíčku.
- 12V
- 3+1 cívek
- průměr otvoru statoru 36mm
- průměr statoru 84,2mm
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Suzuki 32101-29C01
Suzuki 32101-29C02
Suzuki 32101-29C03
INPARTS IP000062
Blinkry japonské značky DRC- model 601LED - kouřové
- dlouhé provedení (celková délka bez montážního šroubu = 87mm)
- univerzální LED blinkry (12V AC/DC)
- moderní trojúhelníkový tvar
- vysoce svítivé LED diody
Dodáváno v páru.
Není homologováno - jedná se o tuningové LED blinkry japonské výroby, které nemají evropskou homologaci!!
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Stator generátoru zapalování se snímačem otáček klikového hřídele pro 2taktní skútry
Používá se pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním. Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního.
Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- 12V
- 5+1 cívek
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Kymco 31120-GAR1-941
Vhodné pro:
Honda Dio 50 / 04
Honda NB 50MF Vision X / 86-88
Honda NE 50 Vision / 85-90
Honda NH 50MS Lead / 86-94
Honda ZX 50 / 94-97
Kymco K12 / 95-00
Kymco KB 50 / 94-04
Kymco ZX 50II Fever / 00-07
Peugeot Buxy 50 / 94-96
Peugeot Elyseo 50 / 97-03
Peugeot Elystar 50 / 03-05
Peugeot Speedake 50 / 94-00
Peugeot Speedfight 50LC / 97-00
Peugeot Speedfight 50MC / 96-98
Peugeot Speedfight II / 00-08
Peugeot Squab 50 / 96-00
Peugeot TKR 50 / 01-11
Peugeot Trekker 50 / 98-00
Peugeot Vivacity 50 / 98-04
Peugeot Zenith 50 / 94-00
Blinkry Mini pro univerzální použití na většině typů motocyklů, skútrů a čtyřkolek.
- univerzální ukazatele směru
- dodáváno včetně kabeláže
- univerzální použití pro offroadové motocykly, enduro motocykly, cestovní enduro a podobně
Homologace pro silniční provoz (CE-Approval / E11).
Použitý materiál: plast/černá matná
Barva sklíčka blinkru: neon
Rozměry:
- celková délka blinkru A: 86mm
- průměr závitu B: M8
- délka sklíčka (světelné plochy blinkru) C: 50mm
- výška blinkru D: 27mm
délka dříku (délka dříku bez závitu a bez sklíčka) E: 18mm
Balení obsahuje 1 pár (2ks)
Zásuvku univerzální vhodná pro napájení telefonů, GPS navigací, kamer a dalších zařízení
- vybavena zobrazením napětí palubní sítě (voltmetrem napětí)
- při zapnutém zapalování a nenastartovaném motoru zobrazuje napětí akumulátoru
- krytka/víčko pro zakrytí otvorů zásuvek
- napětí 12V/24V
- USB zásuvka 5V/2.1+1A
- stupeň krytí IP54
- přívodní kabel v délce 1,5m
- jednoduchá instalace a použití
Sada dlouhých trubkových klíčů na svíčky.
Rozměry v sadě:
- 6 mm
- 7 mm
- 8 mm
- 9 mm
- 10 mm
- 11 mm
- 12 mm
- 13 mm
- 14 mm
- 15 mm
- 16 mm
- 17 mm
- 18 mm
- 19 mm
- 20 mm
- 22 mm
Nabíječka Amio Auto/Moto 6V/12V pro motocykly, skútry, čtyřkolky a automobily
- vhodné pro kyselinové baterie (WET), uzavřené baterie se zasáknutým elektrolytem (AGM), pro gelové baterie (GEL), olověné bezúdržbové baterie (SLA)
- ideální pro motocykly a čtyřkolky a automobily
- automatická detekce napětí 6V nebo 12V
- inteligentní nabíječka řízená mikroprocesorem
- LED signalizace a digitální displej
- automatické vestavěné ochrany proti obrácené polaritě, nadproudu, přepětí a přehřátí
- nabíjecí proud: režim Motocyklu 2A (+/-10%) / režim Auto 6A (+/-10%)
- vstupní napětí AC 220-240V
- výstupní napětí DC 6V/12V
- včetně sady svorek na baterie
Rozměry: 10x16x6cm
Indikátor stavu nabití baterie pro jednoduché a rychlé zjištění stavu baterie pomocí mobilního telefonu (smartphonu) díky připojení přes Bluetooth.
Nejdříve je však zapotřebí stáhnout a nainstalovat aplikaci do mobilního telefonu (buď z AppStore pro zařízení se systémem IoS nebo z GooglePlay/ObchodPlay pro zařízení se systémem Android).
Senzor teploty větráku od japonské značky Tourmax
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 37760-MB9-000
Honda 37760-371-003
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Vhodné pro motocykly:
Honda GL1000 Goldwing / 76-79
Honda GL1100 Goldwing / 80-83
Honda GL1200 Gold Wing / 84-88
Motobaterie VARTA řady Powersports Freshpack jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) VARTA Powersports Freshpack poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie VARTA Powersports Freshpack poskytují spolehlivou startovací energii
- VARTA poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
Baterie VARTA 509014008 (YB9-B) patří do řady WET - (mokrý) klasický deskový akumulátor s tekutým elektrolytem.
ETN (evropské typové číslo): 509 014 008 A51 4
Napětí: 12 V
Kapacita: 9 Ah
Nabíjecí proud: 0,9 A
Start. proud CCA/-18°C: 85 A
Rozměry: D136 x Š79 x V134 mm
Hmotnost: 3,4 kg
Typ: klasická olověná s tekutým elektrolytem (údržbová)
Pólování: pól + vlevo
Odvětrání: odpařovací kanálek vpravo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
4RIDE 12N9-4B-1
YUASA 12N9-4B-1
YUASA YB9B
BANNER YB9-B
BOSCH M4 F25
EXIDE 12N9-4B-1
EXIDE EB9-B
EXIDE YB9-B
MOTTOBAT MB9U
Možnost použití pro:
Aprilia ETX125
Aprilia RS125 Extrema
Aprilia RS125 Replica
Aprilia STX125 Tuareg (E-Start)
Aprilia 125STX
Aprilia AF-1 125 Futura
Aprilia AF1 125 Futura
Aprilia Classic 125
Aprilia Pegaso 125
Aprilia Rally 125
Aprilia Red Rose 125
Aprilia RX125 Extrema
Benelli 125CS
Cagiva C10 125 / 87-90
Cagiva C12 125 / 90
Derbi Boulevard 125 / 08-09
Gilera RV125 Sport / 86-88
Gilera RX125 Trail / 86-88
Gilera Runner 125FX / 97-99
Honda CBX250RS / 84-86
Honda VT250F / 84-86
Piaggio Cosa 200 / 89-91
Vespa Cosa 200 / 89-91
Yamaha RD200 DX / 75-78
a další ...
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Profesionální inteligentní nabíječka výrobce LANDPORT
- 100% automatická, bezpečná a snadná obsluha
- funkce oživení hluboce vybité baterie normálním nabíjecím proudem
- chytré nabíjení konstantním proudem pro rychlejší a efektivnější nabíjení baterie s funkcí postupného zvyšování nabíjecího proudu po připojení proti případnému poškození baterie
- funkce pro stálé napojení baterie pro tzv. udržovací nabíjení
- elektronická ochrana proti přepólóvání a přebití
Motobaterie VARTA řady Powersports Freshpack jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) VARTA Powersports Freshpack poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie VARTA Powersports Freshpack poskytují spolehlivou startovací energii
- VARTA poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
Baterie VARTA 512013012 (YB12AL-A) patří do řady WET - (mokrý) klasický deskový akumulátor s tekutým elektrolytem.
ETN (evropské typové číslo): 512 013 012 A51 4
Napětí: 12 V
Kapacita: 12 Ah
Nabíjecí proud: 1,2 A
Start. proud CCA/-18°C: 160 A
Rozměry: D136 x Š82 x V161 mm
Hmotnost: 4,56kg
Typ: klasická olověná s tekutým elektrolytem (údržbová)
Pólování: pól + vpravo
Odvětrání: odpařovací kanálek vlevo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
YUASA YB12AL-A
4RIDE CB12AL-A
EXIDE YB12AL-A
VARTA YB12AL-A
Možnost použití pro:
Aprilia Atlantic 125 / 03-12
Aprilia Atlantic 200 (Rama) / 04
Aprilia Atlantic 250 / 04-05
Aprilia Leonardo 125 / 96-01
Aprilia Leonardo 250 / 99-01
Aprilia Leonardo 300 / 05-06
Aprilia Pegaso 650 / 93-02
Aprilia Pegaso 650ie / 01-04
Aprilia Scarabeo 125 / 99-04
BMW F650 / 93-99
BMW F650GS / 99-08,12
BMW F650GS ABS / 00-08
BMW G650GS ABS / 08-16
Honda CB450N / 85
Honda CB1100R / 83
Honda CBX650E / 83-84
Kawasaki EN500 Vulcan / 96-09
Kawasaki ZXR500 Stinger / 90
Malaguti Madison 400 / 02-06
Yamaha FZ600 / 86-88
Yamaha FZR600 / 89-99
Yamaha FZR600H Genesis / 89-93
Yamaha XT600Z Tenere / 86-91
Yamaha XV535 Virago / 89-03
a další ...
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Stator generátoru zapalování se snímačem otáček klikového hřídele
- Použití pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním (enduro, motokros). Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního. Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- Nebo pro generování napětí pro baterii a indukční zapalování (silniční motocykly). Primární část indukční cívky se před zapálením připojí pomocí tranzistoru k palubnímu napětí motocyklu a v okamžiku zapálení se odpojí. Při velké změně napětí na primární části indukční cívky se indukuje na sekundární části vysoké napětí pro svíčku.
- 12V
- 15+1 cívek
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Malaguti 78201900
MBK 5DS855100000
Yamaha 5DS-85510-00-00
Benelli 21-427
RMS 246350230
Vhodné pro:
Malaguti Madison 125 / 99-06
Malaguti Madison 150 / 99-05
Malaguti Phantom Max 125 / 03-08
MBK Doodo 125 / 01-11
MBK Doodo 150 / 00-11
MBK Skyliner 125 / 99-11
MBK Skyliner 150 / 98-03
MBK Skyliner 180 / 03-07
MBK Thunder 125 / 01-03
MBK Thunder 150 / 01-02
Yamaha NX125 Teos / 00-11
Yamaha NX150 Teos / 00-11
Yamaha YP125 Majesty / 98-11
Yamaha YP150 Majesty / 00-03
Yamaha YP180R Majesty / 03-07
Yamaha XQ150 Maxster / 01-03
Benelli Velvet 125 / 99-03
Benelli Velvet 150 / 99-03
Italjet Jupiter 125 / 01-02
Italjet Millennium 125 / 00-02
Italjet Jupiter 150 / 01-02
Italjet Millennium 150 / 00-02
Stator generátoru (alternátor) zapalování se snímačem otáček klikového hřídele
- Použití pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním (enduro, motokros). Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního. Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- Nebo pro generování napětí pro baterii a indukční zapalování (silniční motocykly). Primární část indukční cívky se před zapálením připojí pomocí tranzistoru k palubnímu napětí motocyklu a v okamžiku zapálení se odpojí. Při velké změně napětí na primární části indukční cívky se indukuje na sekundární části vysoké napětí pro svíčku.
- 12V
- 18 cívek
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Aprilia 638848
Aprilia AP8176335
Derbi 638848
Gilera 58070R
Gilera 58112R
Gilera 638848
Malaguti 48202000
Piaggio 58070R
Piaggio 58112R
Piaggio 638848
RMS 246350102
Vhodné pro:
Aprilia SR Max 125 / 12-
Aprilia Atlantic 125 / 03-13
Aprilia Atlantic 250 / 04-09
Aprilia Scarabeo 250 TD / 04-06
Aprilia Scarabeo 250 VR / 07-
Aprilia Scarabeo 300 / 09-12
Aprilia Sportcity 125 / 04-08
Derbi Rambla 125 (4T) / 08-
Derbi Rambla 250i / 08-
Derbi Rambla 300 / 10-
Gilera Nexus 125 / 07-13
Gilera Nexus 250SP / 06
Gilera Nexus 300 / 08-13
Malaguti Madison 3 125 / 06-11
Piaggio X7 / 08-13
Piaggio Beverly 250 Cruiser / 07-08
Piaggio Beverly 250 Tourer / 08-09
Piaggio Beverly 300 i.e. Tourer / 08-13
Piaggio Carnaby 250 / 08-09
Piaggio Carnaby Cruiser 300 / 09-13
Piaggio X8 250 / 04-07
Piaggio X-Evo 250 / 07-13
Vespa GTS 250 / 05-12
Vespa GTV 250 / 07-12
Vespa GTV 300 / 07-12
Stator generátoru (alternátor) 12V od nizozemské značky Horse Power Ignition
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- stator generátoru poskytuje stálý výkon v celém rozsahu provozu
- vysoká odolnost vinutí statoru vůči průrazu při vysokých teplotách
- drát vinutí s elektroizolačním lakem prvotřídní kvality nabízí vynikající proudovou zatížitelnost a odolnost vůči teplu
- konstrukce s redukcí tepla prodlužuje životnost
- kvalitní izolace kabelů proti opotřebení pro dlouhou životnost
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Malaguti 78201900
MBK 5DS855100000
Yamaha 5DS-85510-00-00
Benelli 21-427
HPI G412
Vhodné pro:
Malaguti Madison 125 / 99-06
Malaguti Madison 150 / 99-05
Malaguti Phantom Max 125 / 03-08
MBK Doodo 125 / 01-11
MBK Doodo 150 / 00-11
MBK Skyliner 125 / 99-11
MBK Skyliner 150 / 98-03
MBK Skyliner 180 / 03-07
MBK Thunder 125 / 01-03
MBK Thunder 150 / 01-02
Yamaha NX125 Teos / 00-11
Yamaha NX150 Teos / 00-11
Yamaha YP125 Majesty / 98-11
Yamaha YP150 Majesty / 00-03
Yamaha YP180R Majesty / 03-07
Yamaha XQ150 Maxster / 01-03
Benelli Velvet 125 / 99-03
Benelli Velvet 150 / 99-03
Italjet Jupiter 125 / 01-02
Italjet Millennium 125 / 00-02
Italjet Jupiter 150 / 01-02
Italjet Millennium 150 / 00-02
Upozornění: Statory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy včetně kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku