• 867 936 produktů skladem ihned k expedici
  • Osobní odběr ve Strakonicích od 8:00 do 16:00

Díly pro Váš motocykl

ELEKTRO

Fajfka/Botka TD T-173 - Yamaha YZF450 / 10-19 + YZF450X + WRF450 / 16-20 + WRF250 / 15-16
NGK

Fajfka/Botka TD T-173 - Yamaha YZF450 / 10-19 + YZF450X + WRF450 / 16-20 + WRF250 / 15-16

Fajfka/Botka od japonského výrobce NGK pro zapalovací svíčku

Tato díl nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 33D-82370-00

Fajfky/botky NGK disponují odrušovacími rezistory, které potlačují různé rušivé frekvence v celkovém rozsahu a zabraňují jejich šíření, čímž nedochází k negativnímu ovlivnění nebo narušení vlastností motoru (dokonalého stavu může být dosaženo použitím odrušených zapalovacích svíček).

NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
Značka NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...

Skladem - Ihned expedujeme
1 999,00 Kč
Regulátor dobíjení RGU-407 Tourmax - Kawasaki KLR250 / 84-05 + KMX200 / 88-98 + KL600+KLR600+KLR650+KLX650 + KLF220 Bayou + KLF185 Bayou + KLF110E Mojave
Tourmax

Regulátor dobíjení RGU-407 Tourmax - Kawasaki KLR250 / 84-05 + KMX200 / 88-98 + KL600+KLR600+KLR650+KLX650 + KLF220 Bayou + KLF185 Bayou + KLF110E Mojave

Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé) od japonského značkového výrobce Tour Max
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje regulátory napětí pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- rozměry, parametry a zapojení jsou naprosto totožné s originálním relé - plnohodnotná náhrada za originální díl
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)

Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvalitní díly pro profesionály.
Plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu - Made in Japan.

Nahrazuje originální díl (OEM):
Kawasaki 21066-1052

Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.

Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KLR250 / 84-05
Kawasaki KMX200 / 88-98
Kawasaki KL600
Kawasaki KLR600
Kawasaki KLX650
Kawasaki KLR650
Kawasaki KLF220 Bayou / 88-95
Kawasaki KLF185 Bayou / 85-88
Kawasaki KLF110E Mojave / 87-88

Skladem - Ihned expedujeme
1 999,00 Kč
Baterie (akumulátor motocyklový) YTX16-BS-1 (12V/14Ah)
Dynavolt

Baterie (akumulátor motocyklový) YTX16-BS-1 (12V/14Ah)

Motobaterie AMG IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
- značka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2

Baterie YTX16-BS-1 patří do řady AGM - Technologie AGM - (Absorbent Glass Mat) savé skleněné mikrovlákno používá mikroporézní, vysoce porézní a odolný separátor, který zajišťuje nerozlitelnost akumulátoru a dobrý kontakt elektrolytu s deskami akumulátoru.
Baterii po zprovoznění není třeba dolévat a je odolná proti vytečení elektrolytu až do náklonu 45°.
Baterie je odolnější proti otřesům, extrémním podmínkám a podává skvělé výkony.

ETN (evropské typové číslo): 514.901.022

Napětí:                            12 V
Kapacita:                         14 Ah
Nabíjecí proud:               1,4 A
Start. proud CCA/-18°C: 220 A
Rozměry:                        D150 x Š87 x V160 mm
Hmotnost:                       5,16 kg
Typ:                                 AGM s tekutým elektrolytem
Pólování:                         pól + vlevo
Odvětrání:                       uzavřené

Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby

Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.

Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
DYNAVOLT DTX16-BS-1
YUASA YTX16-BS-1
FIAMM FTX16-BS-1
MOTOBATT MBTX16U
VARTA 514.901.022

Možnost použití pro:
Suzuki 1500 Boulevard / 06-11
Suzuki LT-A 500F Quadmaster / 00-03
Suzuki LT-F 500F Vinson / 00-02
Suzuki VL1500 Intruder / 01-16
Suzuki VS1400GL / 87-08
Suzuki VZ1500 Intruder / 09-10

Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.

Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!

!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!

Skladem - Ihned expedujeme
2 045,00 Kč
Spínací skříňka s uzamykatelným víčkem nádrže - KTM LC4 640 / 03-06 + LC4 640 Supermoto  + LC4 400
Vicma

Spínací skříňka s uzamykatelným víčkem nádrže - KTM LC4 640 / 03-06 + LC4 640 Supermoto + LC4 400

Spínací skříňky od výrobce Vicma jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální spínací skříňky. Nabízí výbornou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
- sada obsahuje ''spínačku'', zamykatelný uzávěr nádrže a dva klíče
- uzávěr nádrže přesných rozměrů vhodný jako náhrada za originální víčko (bez nutnosti úprav)

Jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů.
Nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 58411066000
KTM 58407008100

Rozměry:
- průměr těla: 33 mm
- montážní rozteč: 50 mm
- délka kabeláže: 21 cm

Skladem - Ihned expedujeme
2 085,00 Kč
Regulátor dobíjení RGU-210 Tourmax - Yamaha BT1100 Bulldog + VP125 X-City + VP250 X-City + XV1600 Wild Star + XVS125 Dragstar + XVS250 Dragstar + XVS650 Dragstar + XVS1100 Dragstar + YBR250 + YFM660 Grizzly + YFM700R Raptor + YFZ450R + YXR450+YXR660
Tourmax

Regulátor dobíjení RGU-210 Tourmax - Yamaha BT1100 Bulldog + VP125 X-City + VP250 X-City + XV1600 Wild Star + XVS125 Dragstar + XVS250 Dragstar + XVS650 Dragstar + XVS1100 Dragstar + YBR250 + YFM660 Grizzly + YFM700R Raptor + YFZ450R + YXR450+YXR660

Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé) od japonského značkového výrobce Tour Max
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje regulátory napětí pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- rozměry, parametry a zapojení jsou naprosto totožné s originálním relé - plnohodnotná náhrada za originální díl
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)

Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály.
Plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu - Made in Japan.

Nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 5BN-81960-00

Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.

Vhodné pro motocykly:
Yamaha BT1100 Bulldog / 02-06
Yamaha VP125 X-City / 07-16
Yamaha VP250 X-City / 07-16
Yamaha XV1600 Wild Star / 99-04
Yamaha XVS125 Drag Star / 04
Yamaha XVS250 Drag Star / 01-04
Yamaha XVS650 Drag Star / 98-00
Yamaha XVS650 Drag Star Classic / 98-00
Yamaha XVS1100 Drag Star / 99-02
Yamaha XV1600 Road Star
Yamaha XV1600 Road Star Silverado
Yamaha XV1700 Road Star
Yamaha YBR250 / 07-13
Yamaha YFM660FWA Grizzly / 02-08
Yamaha YFM700 Raptor / 06-20
Yamaha YXR450 Rhino
Yamaha YXR660 Rhino
Yamaha YFZ450R / 09-19
Yamaha YFZ450X
Yamaha YP125R X-Max / 06-15
Yamaha YP125RA X-Max ABS / 14-15
Yamaha YP250R X-Max / 07-15

Skladem - Ihned expedujeme
2 089,00 Kč
Regulátor dobíjení RGU-209 Tourmax - Yamaha YZF-R6 + YZF-R1 + TDM850+TRX850 + YZF600R ThunderCat + SZR660+FZR600R + YP250 Majesty + YZF-R125 + XVS650 Dragstar + XT600Z Tenere + MGK+Benelli+Peugeot+Italjet
Tourmax

Regulátor dobíjení RGU-209 Tourmax - Yamaha YZF-R6 + YZF-R1 + TDM850+TRX850 + YZF600R ThunderCat + SZR660+FZR600R + YP250 Majesty + YZF-R125 + XVS650 Dragstar + XT600Z Tenere + MGK+Benelli+Peugeot+Italjet

Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé) od japonského značkového výrobce Tour Max
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje regulátory napětí pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- rozměry, parametry a zapojení jsou naprosto totožné s originálním relé - plnohodnotná náhrada za originální díl
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)

Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály.
Plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu - Made in Japan.

Nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 4JH-81960-01
Yamaha 4JH-81960-00

Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.

Vhodné pro motocykly:
Yamaha FZR600R Genesis / 94-99
Yamaha XVS650 Dragstar / 97
Yamaha XVS650 Drag Star
Yamaha XTZ660 Tenere / 94-99
Yamaha SZR660 / 95-98
Yamaha TDM850 / 96-01
Yamaha YZF-R125 / 08-09
Yamaha YZF-R6 / 99-02
Yamaha YZF600R Thunder Cat / 96-03
Yamaha YZF-R1 / 98-01
Yamaha XP500 T-Max / 01-04
Yamaha YP125R X-Max / 10-13
Yamaha YP250 Majesty / 00-07
Peugeot 125 Elyseo / 98-04
Peugeot 150 Elyseo / 00-04
Peugeot 125 Elystar / 02-07
Peugeot 150 Elystar / 02-07
Peugeot 125 Looxor / 03-05
Peugeot 125 Jet Force / 03-11
MBK YP250 Skyliner / 00-02
Italjet 250 Jupiter / 02-03
Benelli 250 Velvet / 00-07

Skladem - Ihned expedujeme
2 099,00 Kč
Baterie (akumulátor motocyklový) YTX20L-BS (12V-18Ah)
Dynavolt

Baterie (akumulátor motocyklový) YTX20L-BS (12V-18Ah)

Motobaterie AMG IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
- značka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2

Baterie YTX20L-BS patří do řady AGM - Technologie AGM - (Absorbent Glass Mat) savé skleněné mikrovlákno používá mikroporézní, vysoce porézní a odolný separátor, který zajišťuje nerozlitelnost akumulátoru a dobrý kontakt elektrolytu s deskami akumulátoru.
Baterii po zprovoznění není třeba dolévat a je odolná proti vytečení elektrolytu až do náklonu 45°.
Baterie je odolnější proti otřesům, extrémním podmínkám a podává skvělé výkony.

ETN (evropské typové číslo): 518.901.026

Napětí:                            12 V
Kapacita:                         18 Ah
Nabíjecí proud:               1,8 A
Start. proud CCA/-18°C: 280 A
Rozměry:                        D175 x Š87 x V155 mm
Hmotnost:                       6,3 kg
Typ:                                 AGM s tekutým elektrolytem
Pólování:                         pól + vpravo
Odvětrání:                       uzavřené

Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby

Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.

Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
DYNAVOLT DTX20HL-BS
DYNAVOLT DTX20L-BS
YUASA YTX20L-BS
BANNER YTX20L-BS
EXIDE ETX20H-BS
FIAMM FTX20L-BS
MOTOBATT MBTX20U
VARTA 518.901.026

Možnost použití pro:
Bombardier Outl. 400XT / 04-06
Bombardier Outl. 4002 4WD / 03-06
CAN-AM Outlander. 400 / 06-14
CAN-AM Outlander. 650 / 04-10
Honda GL1800 A Goldwing / 01-08
Honda TRX680 Rincon / 09-17
Honda  VTX1800 / 03-11
Kawasaki KZ1000 / 81-03
Kawasaki Z/ZG1000 Concours / 86-06
Kymco MXU500 / 06-14
Triumph Rocket 2300 Classic / 06-10
Triumph Thunderbird 1600 / 08-14
Yamaha XV1600A Wild Star / 99-04

Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.

Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!

!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!

Skladem - Ihned expedujeme
2 110,00 Kč
Fajfka/Botka TD T-174 - Yamaha YZF250 / 17-25 + WRF250 / 17-25
NGK

Fajfka/Botka TD T-174 - Yamaha YZF250 / 17-25 + WRF250 / 17-25

Fajfka/Botka od japonského výrobce NGK pro zapalovací svíčku

Tato díl nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 1SM-82370-00
Yamaha 1SM-82370-01

Fajfky/botky NGK disponují odrušovacími rezistory, které potlačují různé rušivé frekvence v celkovém rozsahu a zabraňují jejich šíření, čímž nedochází k negativnímu ovlivnění nebo narušení vlastností motoru (dokonalého stavu může být dosaženo použitím odrušených zapalovacích svíček).

NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
Značka NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...

Skladem - Ihned expedujeme
2 149,00 Kč
Fajfka/Botka NGK XF05EMGEK - Honda CRF450R / 17-23 + CRF450RX+CRF450X+CRF450L
NGK

Fajfka/Botka NGK XF05EMGEK - Honda CRF450R / 17-23 + CRF450RX+CRF450X+CRF450L

Fajfka/Botka od japonského výrobce NGK pro zapalovací svíčku

Tato díl nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 30700-MKE-A01

Fajfky/botky NGK disponují odrušovacími rezistory, které potlačují různé rušivé frekvence v celkovém rozsahu a zabraňují jejich šíření, čímž nedochází k negativnímu ovlivnění nebo narušení vlastností motoru (dokonalého stavu může být dosaženo použitím odrušených zapalovacích svíček).

NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
Značka NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...

Skladem - Ihned expedujeme
2 169,00 Kč
Baterie (akumulátor motocyklový) LFP01 (12,8V-2Ah) Lithium LiFePO4
Dynavolt

Baterie (akumulátor motocyklový) LFP01 (12,8V-2Ah) Lithium LiFePO4

Motobaterie IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic, Lithium
- začka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2

Lithiová (LiFePO4) baterie LFP01 má dlouhou životnost (více jak 2000 nabíjecích cyklů).
Je 3x lehčí než běžná olověná baterie, přesto je schopná poskytnout překvapivě vyšší výkon i při opakovaném startování a nižších teplotách.  
Je odolná vůči vibracím a pádům - může být uložena v libovolné poloze.
Je možné ji dobíjet v jakémkoli stavu nabití moderní nabíječkou bez automatického desulfatačního režimu! Samovybíjecí efekt u těchto článků prakticky neexistuje.
Neobsahuje žádné kyseliny ani těžké kovy, je nevýbušná a nehořlavá.

Napětí:                            12,8 V
Kapacita:                         2 Ah
Energie:                          24Wh
Start. proud CCA/-18°C: 120 A
Rozměry:                        D92 x Š52 x V90 mm
Hmotnost:                       0,5 kg
Typ:                                 LiFePO4
Pólování:                         pól + vpravo

Obsah balení: akumulátor (baterie),šroubky na připojení

Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.

Tato baterie nahrazuje originální díl (OEM):
KTM 79011153000
KTM 79111053000
Husqvarna 79011153000
Husqvarna 79111053000
Honda 31500-MKE-D61

Nahrazuje baterie typu YTZ5S, YTX4L-BS, YTX5L-BS

Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
EXIDE ELTZ5S
SKYRICH HJTX5L-FP
LANDPORT ML-LFP01
MOTOBATT MPLX4U-P

Možnost použití pro:
Honda CRF250R+CRF450R+RX + KTM 250SXF+350SXF+450SXF + 250EXCF+350EXCF+450EXCF+500EXCF + 150EXC+250EXC+300EXC + Husqvarna FC250+FC350+FC450 + FE250+FE350+FE450+FE501 + TE125+TE150+TE250+TE300

Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie LiFePO4!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu. Lithiové baterie jsou velmi náchylné na stav vybití, tzn. při použití v nízkém stavu nabití (nulová hranice je 10V) se velmi rychle poškodí, a to nevratně. Nenechte vybít akumulátor pod 10V hranici a pečlivě kontrolujte jeho stav nabití po každé jízdě. Vyvarujte se ponechání vybité baterie bez údržby (nabití), což může být důvodem pro ztrátu záruky a důvod neuznání reklamace.

Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.

Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!

!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!

Skladem - Ihned expedujeme
2 339,00 Kč
Baterie (akumulátor motocyklový) LFP7Z (12,8V-2,4Ah) Lithium LiFePO4
IntAct

Baterie (akumulátor motocyklový) LFP7Z (12,8V-2,4Ah) Lithium LiFePO4

Motobaterie IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic, Lithium
- začka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2

Lithiová (LiFePO4) baterie LFP7Z má dlouhou životnost (více jak 2000 nabíjecích cyklů).
Je 3x lehčí než běžná olověná baterie, přesto je schopná poskytnout překvapivě vyšší výkon i při opakovaném startování a nižších teplotách.  
Je odolná vůči vibracím a pádům - může být uložena v libovolné poloze.
Je možné ji dobíjet v jakémkoli stavu nabití moderní nabíječkou bez automatického desulfatačního režimu! Samovybíjecí efekt u těchto článků prakticky neexistuje.
Neobsahuje žádné kyseliny ani těžké kovy, je nevýbušná a nehořlavá.

Napětí:                            12,8 V
Kapacita:                         2,4 Ah
Energie:                          28,8 Wh
Start. proud CCA/-18°C: 144 A
Rozměry:                        D107 x Š56 x V85 mm
Hmotnost:                       0,5 kg
Typ:                                 LiFePO4
Pólování:                         pól + vpravo

Obsah balení: akumulátor (baterie)

Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.

Tato baterie nahrazuje originální díl (OEM):
KTM 58511053000
Honda 31500-KPH-B31

Nahrazuje baterie typu: YTZ7S, YTX7L-BS, TTZ7-S

Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
LANDPORT ML-LFP7
BS BSLI-02
EXIDE ELTZ5S
SKYRICH HJTZ7S-FP

Možnost použití pro:
HONDA Air Blade 110 / 08
HONDA Click 110 / 08
HONDA Supra 110 / 08
HONDA Wave 110 / 08
KTM EXC 250 / 03-
KTM EXC Racing 250 / 03-05
KTM EXC Racing 400 / 03-05
KTM EXC Racing 450 / 03-05
KTM EXC Racing 525 / 03-
KTM EXC Racing 530 / 03-05
SUZUKI E-Starter 110
SUZUKI E-Starter 125
YAMAHA AF115 115
YAMAHA AT135 Cast 135
YAMAHA JT135,T135Fl / 07
YAMAHA FZ150 150
YAMAHA YTZF-R15 175

Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu. Lithiové baterie jsou velmi náchylné na stav vybití, tzn. při použití v nízkém stavu nabití (nulová hranice je 10V) se velmi rychle poškodí, a to nevratně. Nenechte vybít akumulátor pod 10V hranici a pečlivě kontrolujte jeho stav nabití po každé jízdě. Vyvarujte se ponechání vybité baterie bez údržby (nabití), což může být důvodem pro ztrátu záruky a důvod neuznání reklamace.

Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.

Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!

!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!

Skladem - Ihned expedujeme
2 349,00 Kč
Regulátor dobíjení Kawasaki KMX125 + KLF220 Bayou + KLE250 + KLR600 + KLR650 + KLX650 + KLR650 Tengai + GPZ750A Unitrak + VN1500 Vulcan + Suzuki DR650SE + XF650 Freewind + Yamaha XC125 Cygnus X + YP125 Majesty + YP180 Majesty + XP500 T-Max
Arrowhead

Regulátor dobíjení Kawasaki KMX125 + KLF220 Bayou + KLE250 + KLR600 + KLR650 + KLX650 + KLR650 Tengai + GPZ750A Unitrak + VN1500 Vulcan + Suzuki DR650SE + XF650 Freewind + Yamaha XC125 Cygnus X + YP125 Majesty + YP180 Majesty + XP500 T-Max

Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé) od americké značky Arrowhead
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)

Parametry:
- 12V
- 1x konektor (6 kontaktů)

Nahrazuje originální díl (OEM):
Kawasaki 21066-1052
Kawasaki 21066-1039
Kawasaki 21066-1038
Kawasaki 21066-0027
Kawasaki 21066-1089
Kawasaki 21066-1055
Kawasaki 21066-1101
Kawasaki 21066-2004
Kawasaki 21066-1034
Kawasaki 21066-2056
Kawasaki 21066-1091
Kawasaki 21066-1088
Suzuki 32800-32E00
Yamaha 4HM-81960-00
Yamaha 5ML-81960-00
Yamaha 4HM-81960-01
Yamaha 4JH-81960-01
Yamaha 5VX-81960-00
Yamaha 5SL-81960-00
Yamaha 4JH-81960-00
Shindengen SH548-12
Arrowhead AKI6017
Arrowhead ESP2065
Arrowhead 230-58133

Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KLF110 Mojave E / 87-88
Kawasaki AR125 / 84-91
Kawasaki KDX125 / 90-99
Kawasaki KMX125 / 86-02
Kawasaki KLF185 Bayou / 85-88
Kawasaki KMX200 / 87-91
Kawasaki KDX220 / 94-99
Kawasaki KLF220 Bayou / 88-02
Kawasaki ER250 / 88
Kawasaki EX250 Ninja / 08-12
Kawasaki KLE250 / 93-01
Kawasaki KLF250 Bayou / 03-11
Kawasaki KLR250 (KL250) / 85-05
Kawasaki KLX250S / 09-14
Kawasaki KLX250SF / 09-10
Kawasaki KR250 (KR-1) / 88-89
Kawasaki KR250 (KR-1R) / 89-90
Kawasaki KR250 (KR-1S) / 89-901
Kawasaki Z250 Scorpion (EX250) / 88
Kawasaki ZR250 Balius / 91-96
Kawasaki ZR250 Balius II / 97-07
Kawasaki ZXR250 (ZX250) / 89-91
Kawasaki KAF300 Mule 500 / 94-96
Kawasaki KAF300 Mule 520 / 00-02
Kawasaki KAF300 Mule 550 / 97-04
Kawasaki KEF300 Lakota / 95-00
Kawasaki KEF300 Lakota Sport / 01-04
Kawasaki KLF300 Bayou / 86-98
Kawasaki KLF300 Bayou 4x4 / 89-98
Kawasaki GPZ305 (EX305) / 83-94
Kawasaki Z305CSR (KZ305) / 88
Kawasaki Z305LTD (KZ305) / 87-88
Kawasaki FX400R (ZX400) / 86-90
Kawasaki GPX400R (ZX400) / 87
Kawasaki GPZ400 (ZX400) / 85-88
Kawasaki GPZ400R (ZX400) / 89
Kawasaki Z400F II (ZX400) / 85-88
Kawasaki ZL400 Eliminator / 94-95
Kawasaki ZL400 Eliminator LX / 88-90
Kawasaki ZL400 Eliminator SE / 88-90
Kawasaki ZR400 Xanthus / 92-95
Kawasaki ZR400 Zephyr / 89-93
Kawasaki ZX400 / 85-06
Kawasaki ZX400 ZX-4 / 88
Kawasaki ZXR400 (ZX400) / 89-99
Kawasaki ZXR400R (ZX400) / 89-99
Kawasaki ZZ-R400 (ZX400) / 93-06
Kawasaki GPX500R (ZX500) / 88-90
Kawasaki GPZ500R (ZX500) / 85-87
Kawasaki KLR500 (KL500) / 87-89
Kawasaki KLR500 Tengai (KL500) / 89-90
Kawasaki ZX500 Ninja / 85-90
Kawasaki ZZ-R500 (ZX500) / 93-94
Kawasaki KAF540 Mule 2010
Kawasaki KAF540 Mule 2020
Kawasaki KAF540 Mule 2030
Kawasaki GPZ550 (ZX550) / 84-89
Kawasaki ZR550 Zephyr / 90-93
Kawasaki ZX550 / 84-89
Kawasaki KLR600 (KL600) / 84-94
Kawasaki GPX600R (ZX600) / 88-97
Kawasaki GPZ600R (ZX600) / 85-89
Kawasaki GPZ600RX (ZX600) / 87
Kawasaki ZL600 Eliminator / 86-97
Kawasaki ZX600 Ninja / 85-89
Kawasaki ZX600 Ninja R / 88-97
Kawasaki ZX600 Ninja RX / 87
Kawasaki ZX600 Ninja (ZX-6) / 90-05
Kawasaki ZX600 Ninja (ZX-6R) / 95-97
Kawasaki ZZ-R600 (ZX600) / 90-05
Kawasaki KAF620 Mule 2500 / 95-00
Kawasaki KAF620 Mule 2500E / 94
Kawasaki KAF620 Mule 2510 / 95-00
Kawasaki KAF620 Mule 2520
Kawasaki KLR650 (KL650) / 87-14
Kawasaki KLR650 Tengai (KL650) / 89-91
Kawasaki KLX650 / 93-96
Kawasaki KLX650R / 93-01
Kawasaki VN700 Vulcan / 85
Kawasaki ZN700 LTD Shaft / 84-85
Kawasaki GPZ750 Unitrack (ZX750) / 83-87
Kawasaki GT750 (Z750) / 93-94
Kawasaki VN750 Vulcan / 86-06
Kawasaki Z750 (GT750) / 93-94
Kawasaki ZR750 Zephyr / 91-02
Kawasaki ZR750 (ZR-7) / 99-03
Kawasaki ZR750 (ZR-7S) / 01-05
Kawasaki ZX750 Ninja / 83-87
Kawasaki ZN1100 LTD Shaft / 84-85
Kawasaki ZN1300 Voyager SE / 83-88
Kawasaki VN1500 Vulcan / 87-96
Kawasaki VN1500 Vulcan L / 94-97
Kawasaki VN1500 Vulcan SE / 87-92

MuZ 500 Silverstar
MuZ 600/660 Scorpion

Suzuki DR650SE / 96-13
Suzuki XF650 Freewind / 97-01
Suzuki DR800S / 96-97

Yamaha XC125 Cygnus X / 04-11
Yamaha XC125 Vity / 08-10
Yamaha XN125 Teo's / 03-11
Yamaha YB125 SPD / 08
Yamaha YBR125 / 07-09
Yamaha YP125 Majesty / 02-11
Yamaha YP125 X-Max / 10-11
Yamaha YW125 BW's Zuma / 10-11
Yamaha YZF-R125  / 08-10
Yamaha XN150 Teo's / 03-11
Yamaha YP150 Majesty / 02
Yamaha YP180 Majesty / 03-07
Yamaha YP250 Majesty / 96-01
Yamaha YP250 X-Max / 10-11
Yamaha SRX400 / 96
Yamaha XP500 T-Max / 01-07
Yamaha XP500 T-Max ABS / 05-07
Yamaha FZ6-N Fazer / 04-07
Yamaha FZ6-NA Fazer / 07
Yamaha FZ6-NAHG Fazer / 07-09
Yamaha FZ6-NHG Fazer / 07-09
Yamaha FZ6-NS Fazer / 05-06
Yamaha FZ6-R Fazer / 09-10
Yamaha FZ6-S Fazer / 04-07
Yamaha FZ6-SA Fazer / 06-07
Yamaha FZ6-SAHG Fazer / 07-09
Yamaha FZ6-SHG Fazer / 07-09
Yamaha FZ6-SS Fazer / 06
Yamaha FZR600R Genesis / 94-99
Yamaha XJ6F / 10
Yamaha XJ6N / 10
Yamaha XJ6N ABS / 10
Yamaha XJ6S / 09-10
Yamaha XJ6S ABS / 09-10
Yamaha XJ600N Diversion / 96-02
Yamaha XJ600S Diversion / Seca II / 96-02
Yamaha YZF-R6 / 99-05
Yamaha YZF-R6S / 03-09
Yamaha YZF600R Thunder Cat / 95-07
Yamaha XVS650 Drag Star / 97
Yamaha SZR660 / 95-98
Yamaha XT660R / 04-11
Yamaha XT660X / 04-11
Yamaha XTZ660 Tenere / 94-98
Yamaha TDM850 / 96-01
Yamaha YZF-R1 / 98-01

Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.

Značka Arrowhead Electrical Products vyrábí široký sortiment elektrických komponentů a jejich součástí. Sortiment zahrnuje startéry motoru, startovací kartáče, startovací uhlíky, alternátory, statory, regulátory pro motocykly, čtyřkolky a vodní skútry. Díky 45 letým zkušenostem disponují všechny výrobky vysokou kvalitou a zpracováním.

Skladem - Ihned expedujeme
2 355,00 Kč
Baterie (akumulátor motocyklový) YTX20CH-BS (12V-18Ah)
Dynavolt

Baterie (akumulátor motocyklový) YTX20CH-BS (12V-18Ah)

Motobaterie AMG IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
- značka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2

Baterie YTX20CH-BS patří do řady AGM - Technologie AGM - (Absorbent Glass Mat) savé skleněné mikrovlákno používá mikroporézní, vysoce porézní a odolný separátor, který zajišťuje nerozlitelnost akumulátoru a dobrý kontakt elektrolytu s deskami akumulátoru.
Baterii po zprovoznění není třeba dolévat a je odolná proti vytečení elektrolytu až do náklonu 45°.
Baterie je odolnější proti otřesům, extrémním podmínkám a podává skvělé výkony.

ETN (evropské typové číslo): 518.908.027

Napětí:                            12 V
Kapacita:                         18 Ah
Nabíjecí proud:               1,8 A
Start. proud CCA/-18°C: 280 A
Rozměry:                        D150 x Š87 x V161 mm
Hmotnost:                       5,25 kg
Typ:                                 AGM s tekutým elektrolytem
Pólování:                         pól + vlevo
Odvětrání:                       uzavřené

Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby

Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.

Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
DYNAVOLT DTX20CH-BS-C
YUASA YTX20CH-BS
BANNER YTX20CH-BS
EXIDE YTX20CH-BS
FIAMM FTX20CH-BS
MOTOBATT MBTX16U
VARTA 518.908.027

Možnost použití pro:
Honda XL1000V Varadero / 03-11
Honda XL1000V Varadero ABS / 03-11
Kawasaki VN2000 Vulcan / 04-09
Kawasaki ZR 1100 Zephyr / 92-97
Suzuki GSX750R / 04-09
Suzuki VLR1800R Intruder / 08-12
Suzuki VZR1800M Intruder / 06-14

Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.

Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!

!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!

Skladem - Ihned expedujeme
2 374,00 Kč
Regulátor dobíjení - Aprilia Atlantic+Scarabeo+Sport City + Derbi GP1 + Gilera Nexus+Fuoco + Peugeot Geopolis+Satelis+Citystar + Piaggio Beverly+Carnaby + Vespa X7+X8+X9 + GTS125+GTS250 + Malaguti Madison+Spidermax+Blog+Centro
S-Line

Regulátor dobíjení - Aprilia Atlantic+Scarabeo+Sport City + Derbi GP1 + Gilera Nexus+Fuoco + Peugeot Geopolis+Satelis+Citystar + Piaggio Beverly+Carnaby + Vespa X7+X8+X9 + GTS125+GTS250 + Malaguti Madison+Spidermax+Blog+Centro

Regulátor dobíjení (regulátor napětí / relé dobíjení) pro motocykly, skútry a čtyřkolky
Plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu.

Parametry 12V

Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.

Vhodné pro motocykly:
Aprilia 250 Atlantic / 07-08
Aprilia 400 Atlantic / 07-09
Aprilia 500 Atlantic / 02-10
Aprilia 250 Scarabeo / 07-12
Aprilia 300 Scarabeo / 09-13
Aprilia 400 Scarabeo / 07-09
Aprilia 500 Scarabeo / 02-06
Aprilia Sport City / 06-09
Aprilia Sport City / 08-14
Aprilia SR125 Motard / 12-16
Aprilia SR300 Max / 11-16
Derbi GP1 250 / 07-10
Derbi 250 Rambla / 08-09
Derbi 300 Rambla / 10-13
Gilera 125 Nexus / 09-15
Gilera 250 Nexus / 06-08
Gilera 300 Nexus / 08-15
Gilera 500 Nexus / 04-12
Gilera 500 Fuoco / 07-19
Peugeot 125 Citystar / 11-17
Peugeot 125 RS Citystar / 13-19
Peugeot 125 Geopolis / 07-13
Peugeot 125 RS Geopolis / 08-13
Peugeot 250 Geopolis / 06-12
Peugeot 300 Geopolis / 10-18
Peugeot 300 RS Geopolis / 11-14
Peugeot 400 Geopolis / 07-13
Peugeot 400 RS Geopolis / 08-13
Peugeot 125 Satelis / 06-17
Peugeot 125 Satelis Urban / 12-17
Peugeot 125 RS Satelis / 08-18
Peugeot 500 Satelis / 07-13
Piaggio 250 Beverly / 05-11
Piaggio 300 Beverly / 09-10
Piaggio 400 Beverly / 06-12
Piaggio 500 Beverly / 02-14
Piaggio 250 Carnaby / 08-09
Piaggio 300 Carnaby / 09-13
Piaggio MP3 125 / 07-11
Piaggio MP3 250 / 06-10
Piaggio MP3 400 / 07-12
Piaggio MP3 500 / 12-13
Vespa GTS 125 / 09-19
Vespa GTS 250 / 05-16
Vespa GTS 300 / 08-17
Vespa XEVO 250 / 07-16
Vespa XEVO 400 / 07-11
Piaggio X7 250 / 08-09
Piaggio X8 250 / 06-08
Piaggio X8 400 / 06-11
Piaggio X9 500 / 00-07
a další ...

Skladem - Ihned expedujeme
2 449,00 Kč
Regulátor dobíjení RGU-225 Tourmax - Yamaha XJ6 / 09-15 + XJ6 Diversion / 09-15 + XT660R+XT660X / 04-16 + YZF-R6 / 03-05
Tourmax

Regulátor dobíjení RGU-225 Tourmax - Yamaha XJ6 / 09-15 + XJ6 Diversion / 09-15 + XT660R+XT660X / 04-16 + YZF-R6 / 03-05

Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé) od japonského značkového výrobce Tour Max
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje regulátory napětí pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- rozměry, parametry a zapojení jsou naprosto totožné s originálním relé - plnohodnotná náhrada za originální díl
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)

Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály.
Plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu - Made in Japan.

Nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 5SL-81960-00

Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.

Vhodné pro motocykly:
Yamaha XJ6 600N / 09-15
Yamaha XJ6 600S Diversion / 09-15
Yamaha XJ6 600F Diversion / 10-15
Yamaha XT660R / 04-16
Yamaha XT660X / 04-16
Yamaha YZF-R6 600 / 03-05

Skladem - Ihned expedujeme
2 449,00 Kč
Jednotka zapalování (CDI jednotka) 8pólová / 12V - Yamaha XV250 Virago + čínské skútry a čtyřkolky
S-Line

Jednotka zapalování (CDI jednotka) 8pólová / 12V - Yamaha XV250 Virago + čínské skútry a čtyřkolky

Jednotka zapalování (CDI jednotka / modul zapalování / řídící jednotka)
- vhodné pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)

- 12V
- 8 pólová (8 kontaktů)

Tato řídící jednotka nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 3LS-82803-00
Yamaha 4RF-82305-00
Yamaha 2UJ-82305-00
Yamaha 2VJ-82305-00

Vhodné pro motocykly:
Yamaha XV250 Virago / 89-00
Yamaha XV250 V-Star
Yamaha XV250 Dragstar
Yamaha XV125 Virago
Yamaha XTZ750 Super Tenere
Lifan LF200
Lifan LF250
Yuki 250 Darker
Yuki LF250 Darker
Keeway 250 Cruiser
Zongshen ZS 250-5
Xinling 250
Vado MC-18 Roketa
CXM 250 A
VENTO 250 Colt
Rhino Hunter Sport 250

Řídící jednotky v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a odzkoušením - každý kus je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.

Skladem - Ihned expedujeme
2 499,00 Kč
Objednejte do pondělí, 13 hod. a zboží obdržíte v úterý.
Potřebujete zboží ještě dnes?
Vyzvědnětě si jej osobně na naší prodejně ve Strakonicích v době od 8 do 16h.
Platí pouze pro zboží označené skladem.
Doprava zdarma
při nákupu nad 2 200,00 Kč
Platí pro maloobchodní prodej do ČR
Chcete dostávat informace z našeho obchodu?

867 936 kusů zboží skladem ihned k expedici, 59 007 produktů v nabídce
14 dnů na vrácení a výměnu zakoupeného zboží
30 let zkušeností s prodejem náhradních dílů a příslušenství na všechny druhy motocyklů
Vlastní prodejna ve Strakonicích, kde si můžete zboží ihned osobně vyzvednout
Dlouhá historie firmy - na trhu od roku 1996.
Oficiální zastoupení více jak 45 značek pro Českou republiku
Odborná pomoc při výběru náhradních dílů a příslušenství na motocykly a čtyřkolky
Věrnostní program za každý nákup
ONLINE Live Chat každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin s proškoleným technikem

Motodíly od A do Z

 

 

 

MTZ Mototechnika s.r.o.

Telefon:  601 303 001  /  601 303 002

               601 303 003  /  601 303 004

E-mail: info@mototechnika.cz

Prodejna:

U Blatenského mostu 1482
(průmyslová zóna Kání Vrch)
386 01 Strakonice

Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod.

Informace

Kontakt a prodejna

Články, novinky

Doprava a platba

Obchodní podmínky

Reklamační řád

Výměna / Vrácení zboží

Ochrana osobních údajů

FAQ - Časté dotazy

Nastavení Cookies

O společnosti

Zastupované značky

Všechny prodávané značky

Velkoobchod

Profil společnosti

Historie společnoti

Podporujeme

Zapůjčení nýtovačky

Velikosti oblečení

Zboží bylo přidáno do košíku

Pokračovat Přejít do košíku