Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé) od japonského značkového výrobce Tour Max
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje regulátory napětí pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- rozměry, parametry a zapojení jsou naprosto totožné s originálním relé - plnohodnotná náhrada za originální díl
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály.
Plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu - Made in Japan.
Tento regulátor nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 1SD-H1960-00
Yamaha 4XY-81960-00
Suzuki 32800-42F00
Shindengen SH678A-11
Arrowhead AYA6020
Arrowhead 230-58185
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro motocykly:
Yamaha XVS125 Dragstar / 00-04
Yamaha XVS250 Dragstar / 01-04
Yamaha WR250R / 08-16
Yamaha WR250X / 08-14
Yamaha SR400 / 14-16
Yamaha MT03 / 06-12
Yamaha YZF-R6 / 06-16
Yamaha XT660Z Tenere / 08-15
Yamaha XVS1100 Dragstar / 03-06
Yamaha XVZ1300 Royal Star Venture / 99-01
Yamaha XVZ1300 Royal Star / 05
Yamaha VP300 Versity / 03-05
Yamaha YP250 Majesty / 02-03
Yamaha YP250R X-Max / 05-06
Yamaha YP400 Majesty / 05-16
Yamaha X-Max400 / 17
Yamaha XP500A T-Max / 08-10
Yamaha YFM450F Grizzly / 11-16
Suzuki UH125 / 14-20
Suzuki UH200 / 14-21
Suzuki DL1000V-Strom / 02-09
Suzuki LT-A450 King Quad
Suzuki LT-A500 King Quad
Suzuki LT-A700 King Quad
Suzuki LT-A750 King Quad
Fajfka/Botka od japonského výrobce NGK pro zapalovací svíčku
- úhel: 90°
- odpor: 5kOhm
- provedení: silikonová/gumová
- určeno výhradně pro závodní zapalovací svíčky NGK R6120, NGK R7282, Denso IA01-31, Denso IA01-32, Denso IA01-34, Denso IAE01-32, Denso IAE01-34
- vhodné pro montáž s 7mm kabelem
Krátká závodní fajfka zapalovací svíčky s vysoce kvalitního gumového materiálu s vestavěným odporem vyrobeným ze speciálního keramického materiálu pro maximální potlačení rušení kmitočtů bez negativních vlivů na výkon motoru.
Při použití se svíčkami NGK R7282 a NGK R6120 je s lehkou úpravou možná instalace na:
Yamaha YZ125 / 05-18
KTM 125SX / 98-18
Fajfky/botky NGK disponují odrušovacími rezistory, které potlačují různé rušivé frekvence v celkovém rozsahu a zabraňují jejich šíření, čímž nedochází k negativnímu ovlivnění nebo narušení vlastností motoru (dokonalého stavu může být dosaženo použitím odrušených zapalovacích svíček).
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
Značka NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé) od americké značky Arrowhead
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru).
Tento regulátor nahrazuje originální díl (OEM):
KTM 78111034000
Husqvarna 78111034000
Husaberg 78111034000
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Značka Arrowhead Electrical Products vyrábí široký sortiment elektrických komponentů a jejich součástí. Sortiment zahrnuje startéry motoru, startovací kartáče, startovací uhlíky, alternátory, statory, regulátory pro motocykly, čtyřkolky a vodní skútry. Díky 45 letým zkušenostem disponují všechny výrobky vysokou kvalitou a zpracováním.
Motobaterie IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic, Lithium
- začka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2
Lithiová (LiFePO4) baterie LFP09 má dlouhou životnost (více jak 2000 nabíjecích cyklů).
Je 3x lehčí než běžná olověná baterie, přesto je schopná poskytnout překvapivě vyšší výkon i při opakovaném startování a nižších teplotách.
Je odolná vůči vibracím a pádům - může být uložena v libovolné poloze.
Je možné ji dobíjet v jakémkoli stavu nabití moderní nabíječkou bez automatického desulfatačního režimu! Samovybíjecí efekt u těchto článků prakticky neexistuje.
Neobsahuje žádné kyseliny ani těžké kovy, je nevýbušná a nehořlavá.
Napětí: 12,8 V
Kapacita: 3 Ah
Energie: 36 Wh
Start. proud CCA/-18°C: 180 A
Rozměry: D134 x Š65 x V92 mm
Hmotnost: 0,6 kg
Typ: LiFePO4
Pólování: pól + vpravo
Obsah balení: akumulátor (baterie)
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tato baterie nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 9079R2427800
Suzuki 33610-03D00
Nahrazuje baterie typu: YT7B-4, GT7B-4, YT7B-BS, YT9B-4, GT9B-4, YT9B-BS
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
LANDPORT ML-LFP9
SKYRICH HJTZ9B-FP
BS BSLI-03
Možnost použití pro:
APRILIA RALLY 50 AC 2T / 95-
APRILIA SR50 2T (PIAGGIO) / 93-96
DAYTONA DY50
GILERA RUNNER50 2T LC
TYPHOON 50 2T
HONDA ASTREA GRAND100 / 92-01
HONDA C50C 12V / 83-92
HONDA C90 (GLX) / 84-02
HONDA SUPRA NF100 (98-03)
KAWASAKI KAZE-R115 / 00-04
KYMCO KB50 / 94
KYMCO PEOPLE 50 / 99
MALAGUTI F12 50 2T / 98
PIAGGIO LIBERTY50 2T
SUZUKI ADDRESS 50 2T / 92-
YAMAHA AEROX50 / 97-01
YAMAHA BREEZE50 (4RC)(YM50)
YAMAHA BW50 R (4BX)
YAMAHA CRYPTON105 T105 / -98
YAMAHA CT50 S / 93
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu. Lithiové baterie jsou velmi náchylné na stav vybití, tzn. při použití v nízkém stavu nabití (nulová hranice je 10V) se velmi rychle poškodí, a to nevratně. Nenechte vybít akumulátor pod 10V hranici a pečlivě kontrolujte jeho stav nabití po každé jízdě. Vyvarujte se ponechání vybité baterie bez údržby (nabití), což může být důvodem pro ztrátu záruky a důvod neuznání reklamace.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Fajfka/Botka od japonského výrobce NGK pro zapalovací svíčku
Tato díl nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha B2W-82370-00
Fajfky/botky NGK disponují odrušovacími rezistory, které potlačují různé rušivé frekvence v celkovém rozsahu a zabraňují jejich šíření, čímž nedochází k negativnímu ovlivnění nebo narušení vlastností motoru (dokonalého stavu může být dosaženo použitím odrušených zapalovacích svíček).
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
Značka NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé) od japonského značkového výrobce Tour Max
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje regulátory napětí pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- rozměry, parametry a zapojení jsou naprosto totožné s originálním relé - plnohodnotná náhrada za originální díl
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvalitní díly pro profesionály.
Plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu - Made in Japan.
Nahrazuje originální díl (OEM):
Kawasaki 21066-1127
Kawasaki 21066-0705
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki ER6F / 06-11
Kawasaki ER6N / 05-11
Kawasaki KLE650 Versys / 07-14
Kawasaki VN900B Vulcan / 06-15
Kawasaki VN900C Vulcan Custom / 07-15
Kawasaki Z750J / 04-06
Kawasaki Z750S / 05-06
Kawasaki Z750L / 07-10
Kawasaki Z750R / 12-14
Kawasaki Z750M ABS / 07-14
Kawasaki Z1000A / 03-09
Kawasaki Z1000D / 10-13
Kawasaki Z1000SX / 11-14
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Tento regulátor nahrazuje originální díl (OEM):
Aprilia 680167
BMW 12318523367
BMW 12317718422
Can Am 278002021
Ducati 54040301A
Ducati 54040301B
Honda 31600-HR0-F01
Honda 31600-MGZ-J01
Honda 31600-HR0-F01
Honda 31600-MGZ-J01
Honda 31600-HR0-F01
Honda 31600-MJF-A01
Honda 31600-MGZ-J01
Kawasaki 21066-0771
Kawasaki 21066-0744
Kawasaki 21066-0022
Kawasaki 21066-0714
Kawasaki 21066-0008
Suzuki 32800-26J00
Suzuki 32800-26J01
Triumph T1300470
Triumph T1300675
Yamaha 5JW-81960-00
Yamaha 1D7-81960-01
Yamaha 1D7-81960-00
Yamaha 5YU-81960-00
Yamaha 27D-81960-00
Shindengen FH020AA
Shindengen FH012AA
Shindengen SH775AA
Shindengen SH775BA
Shindengen FH012AA
Tourmax RGU-239
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro motocykly:
Aprilia Caponord 1200 / 13-17
BMW C650 GT / 11-17
BMW C600 Sport / 11-15
BMW C650 Sport / 15-17
BMW HP4 1000 / 12-15
BMW R1200RT / 13-17
BMW R1200GS Adventure / 13-17
BMW R1200R / 14-17
BMW R1200RS / 14-17
BMW R1200GS / 12-17
BMW S1000 / 09-17
Ducati Diavel1200
Ducati Multistrada 1200
Honda CB500 FA / 13-16
Honda CB500 X / 13-16
Honda CB1100 / 13-14
Honda CBR650F / 14-16
Honda CBR500R / 13-16
Honda CBR600RA / 13-16
Honda CBR600RR / 13-16
Honda CBR500RA / 13-16
Honda CBR650F / 14-16
Honda CRF1000 Africa Twin / 16
Honda CTX700 / 14-17
Kawasaki KLZ1000 Versys / 12-14
Kawasaki ZG1400 Concours / 08-16
Kawasaki GTR1400 / 11-15
Kawasaki ZX10R Ninja / 04-07
Kawasaki ZX14 Ninja / 06-17
Suzuki AN650 Burgman / 13-17
Suzuki GSXR 1000 / 16-17
Suzuki GSX1000 S / 16-17
Triumph Rocket III / 05-10
Triumph Speed Triple1050 / 94-14
Triumph Speed Triple1050R / 11-14
Triumph Street Triple675 / 07-14
Triumph Street Triple675R / 08-14
Triumph Tiger800XC / 11-14
Triumph Tiger800 / 11-14
Triumph Tiger1050 / 13-14
Yamaha FJR1300 / 06-15
Yamaha FZ1 1000N / 06-15
Yamaha FZ1 1000S Fazer / 06-15
Yamaha FZ8 800N / 11-16
Yamaha FZ8 800S Fazer / 10-16
Yamaha FZR1000 Genesis / 87-88
Yamaha MT-01 1670 / 08-12
Yamaha MT-09 850 / 13-15
Yamaha MT-09 850 Sport Tracker / 14-15
Yamaha MT-09 850 Street Rally / 14-15
Yamaha Tracer 900 850TRA MT09 ABS / 15-16
Yamaha VMX-17 1700A V-Max ABS / 09-15
Yamaha XT1200Z Super Tenere ABS /10-12
Yamaha XT1200Z Super Tenere Worldcrosser ABS / 13-16
Yamaha XV950 / 14-15
Yamaha XV950R / 14-15
Yamaha XV950 Racer ABS / 15
Yamaha XV1900A Midnight Star / 06-16
Yamaha XVS950A Midnight Star / 09-10
Yamaha XVS1300A Midnight Star / 07-13
Yamaha YFM550 FWA Grizzly / 09-16
Yamaha YFM700 FWAD Grizzly EPS / 07-15
Yamaha YXM700 Viking / 14-16
Yamaha YXR700 Rhino / 08-14
Yamaha YZF-R1 1000 / 07-15
Yamaha YZF-R1 1000M Special Edition / 15
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé) od japonského značkového výrobce Tour Max
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje regulátory napětí pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- rozměry, parametry a zapojení jsou naprosto totožné s originálním relé - plnohodnotná náhrada za originální díl
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvalitní díly pro profesionály.
Plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu - Made in Japan.
Nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 1SL-81960-00
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé) od japonského značkového výrobce Tour Max
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje regulátory napětí pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- rozměry, parametry a zapojení jsou naprosto totožné s originálním relé - plnohodnotná náhrada za originální díl
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvalitní díly pro profesionály.
Plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu - Made in Japan.
Nahrazuje originální díl (OEM):
Suzuki 32800-49X50
Suzuki 32800-45210
Suzuki 32800-45250
Suzuki 32800-45110
Suzuki 32800-49310
Suzuki 32800-49320
Suzuki 32800-49140
Suzuki 32800-44120
Suzuki 32800-45240
Suzuki 32800-47020
Suzuki 32800-47121
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné na motocykly:
Suzuki GS425E / 79
Suzuki GS425 / 92
Suzuki GS450E / 80-82
Suzuki GS450L / 80-82
Suzuki GS450S / 80-82
Suzuki GS250T / 80-81
Suzuki GS450T / 96
Suzuki GS250 / 99
Suzuki GS550 / 79-80
Suzuki GS450L / 82
Suzuki GS450L / 96-99
Suzuki GS450T / 81-82
Suzuki GS850 / 79
Suzuki GS750L / 79
Suzuki GS850 / 86
Suzuki GS1000E / 80
Suzuki GS1000S / 80
Suzuki GS850G / 80-81
Suzuki GS850GL / 80-81
Suzuki GS850GT / 96
Suzuki GS850GX / 99
Suzuki GS1000 / 96
Suzuki GS1100 / 80-81
Suzuki GS750 / 80-81
Suzuki GS1000G / 80-81
Suzuki GS1000GL / 80-81
Suzuki GS1000GT
Suzuki GS1000GX
Suzuki GS1000S / 82-82
Suzuki GS650E / 81-82
Suzuki GS550EX / 81
Suzuki GS550L / 80-82
Suzuki GS550M / 81-82
Suzuki GS550T / 81
Suzuki GS500E / 82-83
Suzuki GS850GL / 82-83
Suzuki GS750T / 82-83
Suzuki GS750E / 82
Suzuki GS1000G
Suzuki GS1000GL
Suzuki GS1100E
Suzuki GS850GL
Suzuki GS1100S
Suzuki GS750S
Suzuki GSX400 / 96-99
Suzuki GSX1100 / 80-81
Suzuki GSX750 / 81
Suzuki GSX750 / 96-99
Suzuki GSX1000S
Suzuki GSX750S
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Tento regulátor nahrazuje originální díl (OEM):
Aprilia 680167
BMW 12318523367
BMW 12317718422
Can Am 278002021
Ducati 54040301A
Ducati 54040301B
Honda 31600-HR0-F01
Honda 31600-MGZ-J01
Honda 31600-HR0-F01
Honda 31600-MGZ-J01
Honda 31600-HR0-F01
Honda 31600-MJF-A01
Honda 31600-MGZ-J01
Kawasaki 21066-0771
Kawasaki 21066-0744
Kawasaki 21066-0022
Kawasaki 21066-0714
Kawasaki 21066-0008
Suzuki 32800-26J00
Suzuki 32800-26J01
Triumph T1300470
Triumph T1300675
Yamaha 5JW-81960-00
Yamaha 1D7-81960-01
Yamaha 1D7-81960-00
Yamaha 5YU-81960-00
Yamaha 27D-81960-00
Shindengen FH020AA
Shindengen FH012AA
Shindengen SH775AA
Shindengen SH775BA
Shindengen FH012AA
Tourmax RGU-239
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro motocykly:
Aprilia Caponord 1200 / 13-17
BMW C650 GT / 11-17
BMW C600 Sport / 11-15
BMW C650 Sport / 15-17
BMW HP4 1000 / 12-15
BMW R1200RT / 13-17
BMW R1200GS Adventure / 13-17
BMW R1200R / 14-17
BMW R1200RS / 14-17
BMW R1200GS / 12-17
BMW S1000 / 09-17
Ducati Diavel1200
Ducati Multistrada 1200
Honda CB500 FA / 13-16
Honda CB500 X / 13-16
Honda CB1100 / 13-14
Honda CBR650F / 14-16
Honda CBR500R / 13-16
Honda CBR600RA / 13-16
Honda CBR600RR / 13-16
Honda CBR500RA / 13-16
Honda CBR650F / 14-16
Honda CRF1000 Africa Twin / 16
Honda CTX700 / 14-17
Kawasaki KLZ1000 Versys / 12-14
Kawasaki ZG1400 Concours / 08-16
Kawasaki GTR1400 / 11-15
Kawasaki ZX10R Ninja / 04-07
Kawasaki ZX14 Ninja / 06-17
Suzuki AN650 Burgman / 13-17
Suzuki GSXR 1000 / 16-17
Suzuki GSX1000 S / 16-17
Triumph Rocket III / 05-10
Triumph Speed Triple1050 / 94-14
Triumph Speed Triple1050R / 11-14
Triumph Street Triple675 / 07-14
Triumph Street Triple675R / 08-14
Triumph Tiger800XC / 11-14
Triumph Tiger800 / 11-14
Triumph Tiger1050 / 13-14
Yamaha FJR1300 / 06-15
Yamaha FZ1 1000N / 06-15
Yamaha FZ1 1000S Fazer / 06-15
Yamaha FZ8 800N / 11-16
Yamaha FZ8 800S Fazer / 10-16
Yamaha FZR1000 Genesis / 87-88
Yamaha MT-01 1670 / 08-12
Yamaha MT-09 850 / 13-15
Yamaha MT-09 850 Sport Tracker / 14-15
Yamaha MT-09 850 Street Rally / 14-15
Yamaha Tracer 900 850TRA MT09 ABS / 15-16
Yamaha VMX-17 1700A V-Max ABS / 09-15
Yamaha XT1200Z Super Tenere ABS /10-12
Yamaha XT1200Z Super Tenere Worldcrosser ABS / 13-16
Yamaha XV950 / 14-15
Yamaha XV950R / 14-15
Yamaha XV950 Racer ABS / 15
Yamaha XV1900A Midnight Star / 06-16
Yamaha XVS950A Midnight Star / 09-10
Yamaha XVS1300A Midnight Star / 07-13
Yamaha YFM550 FWA Grizzly / 09-16
Yamaha YFM700 FWAD Grizzly EPS / 07-15
Yamaha YXM700 Viking / 14-16
Yamaha YXR700 Rhino / 08-14
Yamaha YZF-R1 1000 / 07-15
Yamaha YZF-R1 1000M Special Edition / 15
Motobaterie IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic, Lithium
- začka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2
Lithiová (LiFePO4) baterie LFP16 má dlouhou životnost (více jak 2000 nabíjecích cyklů).
Je 3x lehčí než běžná olověná baterie, přesto je schopná poskytnout překvapivě vyšší výkon i při opakovaném startování a nižších teplotách.
Je odolná vůči vibracím a pádům - může být uložena v libovolné poloze.
Je možné ji dobíjet v jakémkoli stavu nabití moderní nabíječkou bez automatického desulfatačního režimu! Samovybíjecí efekt u těchto článků prakticky neexistuje.
Neobsahuje žádné kyseliny ani těžké kovy, je nevýbušná a nehořlavá.
Napětí: 12,8 V
Kapacita: 5 Ah
Energie: 60 Wh
Start. proud CCA/-18°C: 350 A
Rozměry: D165 x Š86 x V130 mm
Hmotnost: 1,1 kg
Typ: LiFePO4
Pólování: pól + vpravo
Obsah balení: akumulátor (baterie)
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tato baterie nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 31500-ZB7-633
Nahrazuje baterie typu: YB18L-A, YB16CL-B, YB16L-B
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
LANDPORT ML-LFP16
SKYRICH HJTZ14S-FP (L+)
Možnost použití pro:
Honda CBX1000 Pro Link / 81-83
Honda 1100S / 84-85
Kawasaki AE50 / 81-83
Kawasaki KZ1000 / 81-97
Kawasaki ZG1000 Concours / 94-06
Moto Guzzi NTX650 / 87-95
Moto Guzzi V35 Custom / 82-85
Moto Guzzi V50 Custom / 82-86
Moto Guzzi V75 / 85-86
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu. Lithiové baterie jsou velmi náchylné na stav vybití, tzn. při použití v nízkém stavu nabití (nulová hranice je 10V) se velmi rychle poškodí, a to nevratně. Nenechte vybít akumulátor pod 10V hranici a pečlivě kontrolujte jeho stav nabití po každé jízdě. Vyvarujte se ponechání vybité baterie bez údržby (nabití), což může být důvodem pro ztrátu záruky a důvod neuznání reklamace.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Motobaterie IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic, Lithium
- začka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2
Lithiová (LiFePO4) baterie LFP20 má dlouhou životnost (více jak 2000 nabíjecích cyklů).
Je 3x lehčí než běžná olověná baterie, přesto je schopná poskytnout překvapivě vyšší výkon i při opakovaném startování a nižších teplotách.
Je odolná vůči vibracím a pádům - může být uložena v libovolné poloze.
Je možné ji dobíjet v jakémkoli stavu nabití moderní nabíječkou bez automatického desulfatačního režimu! Samovybíjecí efekt u těchto článků prakticky neexistuje.
Neobsahuje žádné kyseliny ani těžké kovy, je nevýbušná a nehořlavá.
Napětí: 12,8 V
Kapacita: 6 Ah
Energie: 72 Wh
Start. proud CCA/-18°C: 330 A
Rozměry: D165 x Š86 x V130 mm
Hmotnost: 1,3 kg
Typ: LiFePO4
Pólování: pól + vpravo
Obsah balení: akumulátor (baterie)
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tato baterie nahrazuje originální díl (OEM):
Harley-Davidson 65989-97C
Harley Davidson 66000174
Harley-Davidson 66000229
Nahrazuje baterie typu: YTX20-BS, Y50N18L-A2, YTX20L-BS, SLA12-22, Y50N18L-A3, Y50-N18L-A-CX, YTX20HL-BS, YTX24HL-BS, Y50N18L-A2, Y50-N18L-A, SY50-N18L-AT
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
LANDPORT ML-LFP20
SKYRICH HJP21L-FP
Možnost použití pro:
Harley-Davidson FLHR,FLHRC,FLHTC,FLHX,FLHXXX,FLSTBI,FLSTC,FLSTCI,FLSTDI,FLSTF,
FLSTFB,FLSTFI,FLSTFSE,FLSTI,FLSTN,FLSTNI,FLSTS,FLSTSCI,FLTRI,
FLTRX,FXC,C,FXD,FXDB,FXDBI,FXDC,FXDF,FXDI,FXDL,FXSTB,FXSTBI,
FXSTBIC,FXSTC,XL,XLH
Honda NRX1800 Valkyrie Rune / 04-05
Honda TRX680 Rincon / 06-17
Kawasaki KZ1000 / 81-02
Kawasaki Z/ZG1000 Concours / 86-04
Moto Guzzi V65 Florida / 86-95
Triumph Thunderbird 1600 / 08-14
Yamaha XV1600 Road Star / 99-03
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu. Lithiové baterie jsou velmi náchylné na stav vybití, tzn. při použití v nízkém stavu nabití (nulová hranice je 10V) se velmi rychle poškodí, a to nevratně. Nenechte vybít akumulátor pod 10V hranici a pečlivě kontrolujte jeho stav nabití po každé jízdě. Vyvarujte se ponechání vybité baterie bez údržby (nabití), což může být důvodem pro ztrátu záruky a důvod neuznání reklamace.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Motobaterie IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic, Lithium
- začka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2
Lithiová (LiFePO4) baterie LFP30 má dlouhou životnost (více jak 2000 nabíjecích cyklů).
Je 3x lehčí než běžná olověná baterie, přesto je schopná poskytnout překvapivě vyšší výkon i při opakovaném startování a nižších teplotách.
Je odolná vůči vibracím a pádům - může být uložena v libovolné poloze.
Je možné ji dobíjet v jakémkoli stavu nabití moderní nabíječkou bez automatického desulfatačního režimu! Samovybíjecí efekt u těchto článků prakticky neexistuje.
Neobsahuje žádné kyseliny ani těžké kovy, je nevýbušná a nehořlavá.
Napětí: 12,8 V
Kapacita: 8 Ah
Energie: 96 Wh
Start. proud CCA/-18°C: 420 A
Rozměry: D165 x Š86 x V130 mm
Hmotnost: 1,6 kg
Typ: LiFePO4
Pólování: pól + vpravo
Obsah balení: akumulátor (baterie)
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tato baterie nahrazuje originální díl (OEM):
Moto Guzzi GU01704501
Moto Guzzi GU01704500
Polaris 4010630
Nahrazuje baterie typu: YB30L-B, Y60N30L-A, YB30CL-B, Y60N30L-B
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
LANDPORT ML-LFP30
SKYRICH HJP30L-FP
Možnost použití pro:
Arctic Cat Prowler 550 / 11-15
BMW K 75 / 85-93
BMW K1 1000 / 88-92
Harley Davidson FL1584 / 07
Moto Guzzi California 1100 / 95-01
Moto Guzzi Daytona 1000RS / 97-01
Moto Guzzi S1000 / 90-93
Polaris Ranger 500 4x4 / 04-10
Polari Sportsman 700 / 02-06
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu. Lithiové baterie jsou velmi náchylné na stav vybití, tzn. při použití v nízkém stavu nabití (nulová hranice je 10V) se velmi rychle poškodí, a to nevratně. Nenechte vybít akumulátor pod 10V hranici a pečlivě kontrolujte jeho stav nabití po každé jízdě. Vyvarujte se ponechání vybité baterie bez údržby (nabití), což může být důvodem pro ztrátu záruky a důvod neuznání reklamace.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Motocyklové zapalovací svíčky NGK jsou nejčastěji používané svíčky jak v prvovýrobě, tak i v náhradních dílech.
Většina svíček je k dispozici ve více kvalitativních variantách:
- se standardní elektrodou
- platinovou elektrodou
- iridiovou elektrodou
- rozměr klíče = 21
- rozměr závitu = M14x1,25
- délka závitu = 19mm
- varianta svíčky = Gold - Palladium
Tato svíčka je ekvivalentní náhradou se svíčkami následujících výrobců:
ACDelco 41XL
Bosch 0241268506
Bosch W08CS
Bosch W2CC
Bosch WR3CP
Brisk L11S
Brisk L11SL
Brisk L12W
Champion C59
Champion N2G
Champion N86G
Champion N94
Champion OE125
Champion OE125T10
Champion QC59C
Denso 4046
Denso 4048
Denso 5317
Denso 5714
Denso IW01-27
Denso IW27
Denso W27ES-U
Denso W27ES-ZU
Denso W27ESZ-U
Denso W27ESZU
Denso 4048
Honda 98079-59644
Motorcraft AG071
Motorcraft AG603
Motorcraft AG701X
Motorcraft 68
NGK 5827
Suzuki 09482-00209
Yamaha 94701-00N02
Yamaha 94703-00277
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
Značka NGK je celosvětově největším dodavatelem do prvovýroby automobilů, motocyklů, vodních skútrů. Často se podílí na vývoji nejvhodnějšího řešení pro danou aplikaci již v počáteční fázi vývoje motoru společně s konstruktéry výrobce motoru, tak aby byly splněny všechny požadavky a normy a dosažena vysoká spolehlivost, účinnost a výkon za všech provozních podmínek.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Blinkry japonské značky DRC- model 601LED - kouřové
- krátké provedení (celková délka bez montážního šroubu = 50mm)
- univerzální LED blinkry (12V AC/DC)
- moderní trojúhelníkový tvar
- vysoce svítivé LED diody
Dodáváno v páru.
Není homologováno - jedná se o tuningové LED blinkry japonské výroby, které nemají evropskou homologaci!!
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku