Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 40mm
- výška "H" = 9mm
Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference NO):
Kawasaki 92049-1300
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 35 mm
- vnější průměr "B" = 47 mm
- výška "H" = 7 mm
- provedení = dvoubřité
Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference NO):
KTM 0760354774
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 15mm
- vnější průměr "B" = 32mm
- šířka "C" = 8mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 0625160020
Husqvarna 0625160020
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 12mm
- vnější průměr "B" = 28mm
- šířka "C" = 8mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 93306-00105
Yamaha 93306-00101
Yamaha 93306-00106
Yamaha 93306-001Y1
Yamaha B6001
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 52mm
- šířka "C" = 15mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Kuličková zakrytá ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek. Jendá se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, velmi odolná, schopná fungovat ve vyšších otáčkách a vyžadující standardní údržbu.
Jsou vhodná pro použití v nábojích kol motocyklů, neboť se vyznačují sníženou hlučností a dosahují dlouhé životnosti. Oboustranné krytí ložisek (pryžovým těsněním) zamezuje vstupu nečistot a prodlužuje tak životnost ložiska.
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 39mm
- šířka "C" = 9mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky PROX
- jehlová ložiska PROX jsou vyráběna přesně podle OEM parametrů v Japonsku stejným výrobcem, který dodává do prvovýroby japonských i evropských značek
- osazeny vysoce kvalitně zpracovanými jehlami, které disponují dlouhou životností a nízkým koeficientem tření
- klec vyrobena z legované oceli nejvyšší kvality, jenž díky tepelné úpravě a legování disponuje tvrdším povrchem
- plnohodnotná náhrada za originální díl ("Made in Japan")
- vnitřní průměr "A" = 12mm
- vnější průměr "B" = 15mm
- šířka "C" = 14,3mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 93310-11201
Sady těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z jakostních materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Horní sady "Top-End" těsnění CENTAURO vždy obsahují všechny těsnící komponenty, které jsou zapotřebí při opravě motoru:
- těsnění pod válec,
- těsnění pod hlavu,
- těsnění sání,
- těsnění výfuku,
- o-kroužky, gufera přívěry, atd.
U 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie (může se stát, že v sadě může chybět těsnění, které výrobce z nějakého důvodu nevyrábí a není tedy obsaženo v této sadě).
Všechna těsnění jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost a velmi dobrou ochranu před únikem oleje.
Produkty od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální díly, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Vhodné pro:
Derbi GP1 50 LC / 01-04
Derbi GP1 50 Open LC / 06-09
Derbi GP1 50 Race LC / 05-09
Derbi 50 Revolution
Derbi 50 Atlantis LC / 02-07
Aprilia SR50 Factory LC/ 04-12
Aprilia SR50 Racing LC / 07-09
Aprilia SR50 Sport LC / 07-08
Aprilia SR50 Street LC / 07-12
Gilera DNA50 LC / 00-04
Gilera DNA50 GP 50 LC / 02-05
Gilera DNA50 RST 50 LC / 06-09
Gilera Runner 50 LC / 98-09
Gilera Runner DD 50 LC / 98-02
Gilera Runner SP 50 LC / 02-09
Piaggio NRG MC2 DD 50 / 98-09
Piaggio NRG MC2 Extreme 50 LC / 99-00
Piaggio NRG MC3 DD 50 LC / 01-04
Piaggio NRG Power DD 50 LC / 05-09
Piaggio Zip SP2 50 LC / 01-09
Piaggio Zip2 50
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Honda 15410-NX7-000
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Honda NSF250R / 11-
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
TM Racing F66508
Yamaha 1UY-13440-01
Yamaha 1UY-13440-02
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
TM Racing 250 4T / 07
TM Racing 450 4T / 07-10
TM Racing 660 4T / 08-09
Yamaha YFM350 XT,XU Warrior / 87-88
Yamaha YFM350 ERT,ERU / 87-88
Yamaha YFM350 FW-T,U,W,F,J,BJ Big Bear / 87-99
Yamaha YFM350 FW-A,B,D,E,F,G / 90-95
Yamaha YFM350 UH / 96
Yamaha YFM350 FX-H,J,K,L,M,N,P,R,S,T Wolverine 4x4 / 96-05
Yamaha YFM350 X- W,B,D,E,F,G,H,J,L,M,N,P,R,S Warrior / 89-04
Yamaha YFM350 R-T,V,W,X,Y,Z,A,B,D Raptor / 05-13
Yamaha YFM350 RSE-W Raptor Special Edition / 07
Yamaha YFM350 RSE2-W Raptor Special Edition 2 / 07
Yamaha YFP350 T,U Terrapro / 88
Yamaha YFM400 FWF,FWG,FWH,FWK Kodiak / 94-99
Yamaha YFM400 Big Bear / 93-02
Yamaha YFM400 N,S Big Bear 2WD (Foam air filter outer cover) / 03-04
Yamaha YFM400 FW Big Bear 4x4 (Foam air filter outer cover) / 03-06
Yamaha YFM400 FB-W,X,Y,Z,A,B Big Bear IRS (Foam air filter outer cover) / 07-12
Yamaha YFM400 FBH-W,X,Y,Z,A,B Big Bear Hunter IRS (Foam air filter outer cover) / 07-12
Yamaha TT-R250 / 00-06
Yamaha WR250 F-N,P / 01-02
Yamaha YZ250 F-N,P / 01-02
Yamaha WR400 F / 99-01
Yamaha YZ400 F-K,L / 98-99
Yamaha WR426 F / 01-02
Yamaha YZ426 F / 00-02
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Yamaha 3UH-E3440-00
Yamaha 5H0-13440-00
Yamaha 5H0-13440-09
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
MBK 125XC Flame T / 95-99
MBK 125XC K Flame R / 97-99
MBK 125XC Flame F / 00-03
MBK 125XC Vertex / 97
Yamaha YTM200 (Tri Moto) / 83-85
Yamaha YTM225 DXK,DXL,DXN,DRS (Tri Moto) / 83-86
Yamaha YTM225 DRN,DRS / 85-86
Yamaha YFM200 N / 85-89
Yamaha YFM200 DXS,DXW / 86-87
Yamaha YFM225 S,T,U / 86-90
Yamaha YFM230 BearTracker / 03-04
Yamaha YFB250 D,G / 92-95
Yamaha YFB250 Timberwolf / 94-00
Yamaha YFM250 W / 89-92
Yamaha YFM250 ERW,ERA,D / 89-93
Yamaha YFM250 Bear Tracker / 91-04
Yamaha YFM250 Bruin (Foam air filter outer cover) / 06
Yamaha YFM250 W,X,Y Big Bear (Foam air filter outer cover) / 07-09
Yamaha SR125 SE / 80-99
Yamaha SR125 3MW / 00-02
Yamaha TW125 5EK,5RS / 99-04
Yamaha XT125 / 82-86
Yamaha XT125 2YE / 88-90
Yamaha XT125 2YU / 91-96
Yamaha SR185 H,J / 81-82
Yamaha AG200 1FE
Yamaha BW200 N,S,ES,ET,EU / 85-88
Yamaha TW200 T,U,W,A,B,D,E,F (USA) / 87-94
Yamaha TW200 H,HC,J,JC,N,NC,P,PC,R,RC Trailway / 96-03
Yamaha TW200 S,SC,T,TC,V,VC,W,WC,X,XC,Y,YC,Z,ZC,A1,B1,D1,E1,F1,G1,H1 / 04-17
Yamaha XT200 J,K,KC / 82-83
Yamaha XT200 (Japan)
Yamaha XT225 D,E,F,G.H,J,K,L,M Serow / 92-00
Yamaha XT225 N,P,R,S,T,V,W / 01-07
Yamaha TT225 S,T / 86-87
Yamaha TT-R225 / 00-04
Yamaha TT-R230 / 05-16
Yamaha SRX250 N,T,CT / 87
Yamaha XT250 T (Japan)
Yamaha XT250 L,LC / 84
Yamaha BW350 U2JN / 88
Yamaha TT350 S,T,W / 86-89
Yamaha TT350 A,B / 90-92
Yamaha XT350 55V,3YT / 85-01
Yamaha TT600 S,E / 97
Yamaha TT600 E / 99-00
Yamaha TT600 R / 99-03
Yamaha XC125T / K Cygnus R / 95-03
Yamaha YJ125 Vino (USA) / 06-09
Yamaha 150 Fly One / 98-99
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Yamaha 1J7-13440-90
Yamaha 1J7-13440-91
Yamaha 1J7-13441-10
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Yamaha XS750 / 77-80
Yamaha XS850 G,LG,SG,H,LH,SH / 80-81
Yamaha XJ1100 J / 82
Yamaha XS1100 S,E,F,G,H / 78-84
Yamaha VMX1200 (V-Max) / 85-95
Yamaha XVZ1200 TK,TD,L,K,T,DN / 83-86
Yamaha XVZ13 T,DN,DS,DT,T,TC,DU,DUC / 85-88
Yamaha XVZ13 U2WV / 88
Yamaha XVZ13 DB,DBC,DE,DEC / 91-93
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Aprilia 0256187
Bombardier 420256188
Bombardier 711256188
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Aprilia ETV1000 Caponord / 01-08
Aprilia RST1000 Futura / 01-06
Aprilia RSV1000 Mille / 99-04
Aprilia RSV1000R Mille / 00-03
Aprilia RSV1000R / 04-05
Aprilia RSV1000R Factory / 04-09
Aprilia RSV1000R Nera / 04-08
Aprilia RSV1000R Tuono / 04-10
Aprilia RSV1000R Tuono Factory / 05-10
Aprilia RSV1000 Tuono Fighter / 03-04
Aprilia RSV1000 Tuono Racing / 04
Aprilia RSV1000 SL Mille / 00
Aprilia RSV1000 SP Mille / 00-01
Aprilia SL1000 Falco / 00-06
Bombardier 330 Outlander 330 H.O. 2x4, 4x4 / 04-06
Bombardier 400 Outlander 400 H.O. 2x4, 4x4 / 04-06
Bombardier 400 Outlander 400 H.O. 4x4 XT / 04-06
Bombardier 400 Outlander Max 400 H.O. / 04-06
Bombardier 400 Outlander Max 400 H.O. XT / 04-06
Bombardier DS650 / 01-06
Bombardier DS650 Baja / 03-04
Bombardier DS650 X / 05-06
Bombardier 650 Outlander H.O. EFI / 06
Bombardier 650 Outlander H.O. EFI XT / 06
Bombardier 650 Outlander Max H.O. EFI / 06
Bombardier 650 Outlander Max H.O. EFI XT / 06
Bombardier 800 Outlander 800 H.O. EFI / 06
Bombardier 800 Outlander 800 H.O. EFI XT / 06
Bombardier 800 Outlander Max 800 H.O. EFI / 06
Bombardier 800 Outlander Max 800 H.O. EFI XT / 06
Can-Am 400 Outlander EFI / 09-14
Can-Am 400 Outlander EFI XT / 09-13
Can-Am 400 Outlander H.O / 07-08
Can-Am 400 Outlander H.O XT / 07-08
Can-Am 400 Outlander Max EFI / 09-15
Can-Am 400 Outlander Max EFI XT / 09-15
Can-Am 400 Outlander Max H.O / 07-08
Can-Am 400 Outlander Max H.O XT / 07-08
Can-Am 450 Outlander L EFI / 15-18
Can-Am 450 Outlander EFI / 19
Can-Am 450 Outlander 6x6 EFI / 19
Can-Am 450 Outlander EFI - T3 / 19
Can-Am 450 Outlander 6x6 EFI - T3 / 19
Can-Am 450 Outlander L DPS EFI / 16-17
Can-Am 450 Outlander L Max EFI / 15-18
Can-Am 450 Outlander Max EFI / 19
Can-Am 450 Outlander Max 6x6 EFI / 19
Can-Am 450 Outlander Max EFI - T3 / 19
Can-Am 450 Outlander Max 6x6 EFI - T3 / 19
Can-Am 450 Outlander L Max DPS EFI / 16-17
Can-Am 500 Outlander EFI / 09-15
Can-Am 500 Outlander L EFI / 15
Can-Am 500 Outlander EFI DPS / 13-14
Can-Am 500 Outlander EFI XT / 09-14
Can-Am 500 Outlander EFI XT-P / 14
Can-Am 500 Outlander H.O EFI / 07-08
Can-Am 500 Outlander H.O EFI XT / 07-08
Can-Am 500 Outlander Max EFI / 09-13
Can-Am 500 Outlander L Max EFI / 15
Can-Am 500 Outlander Max EFI DPS / 13
Can-Am 500 Outlander Max EFI XT / 09-13
Can-Am 500 Outlander Max H.O EFI / 07-08
Can-Am 500 Outlander Max H.O EFI XT / 07-08
Can-Am 500 Renegade EFI / 08-15
Can-Am 500 Renegade X xc EFI / 14
Can-Am 570 Outlander EFI / 16-19
Can-Am 570 Outlander DPS PRO EFI - T3 / 19
Can-Am 570 Outlander PRO Nordic EFI - T3 / 19
Can-Am 570 Outlander L Mossy Oak Hunting Edition EFI / 16-17
Can-Am 570 Outlander L LE EFI / 16
Can-Am 570 Outlander L Max EFI / 16-18
Can-Am 570 Outlander Max EFI / 19
Can-Am 570 Outlander Max DPS XT EFI - T3 / 19
Can-Am 570 Outlander Max PRO Nordic EFI - T3 / 19
Can-Am 570 Outlander L Max mr EFI / 16
Can-Am 570 Outlander L Max DPS EFI / 16-17
Can-Am 570 Outlander DPS EFI / 16
Can-Am 570 Outlander XT EFI / 16-17
Can-Am 570 Outlander Max XT EFI / 17
Can-Am 570 Outlander T3 Max EFI PRO / 18
Can-Am 570 Outlander X mr / 17
Can-Am 570 Renegade EFI / 16-19
Can-Am 570 Renegade X mr / 17
Can-Am 650 Outlander EFI / 09-19
Can-Am 650 Outlander EFI T3 / 19
Can-Am 650 Outlander DPS / 13-17
Can-Am 650 Outlander EFI X mr / 15-17
Can-Am 650 Outlander EFI XT / 09-17
Can-Am 650 Outlander EFI XT-P / 14
Can-Am 650 Outlander H.O EFI / 07-08
Can-Am 650 Outlander H.O EFI XT / 07-08
Can-Am 650 Outlander Max EFI / 09-19
Can-Am 650 Outlander Max 6x6 EFI / 19
Can-Am 650 Outlander Max EFI - T3 / 18-19
Can-Am 650 Outlander Max 6x6 EFI -T3 / 19
Can-Am 650 Outlander Max EFI DPS / 13-17
Can-Am 650 Outlander Max EFI XT / 09-17
Can-Am 650 Outlander Max EFI XT-P / 12
Can-Am 650 Outlander Max H.O EFI / 07-08
Can-Am 650 Outlander Max H.O EFI XT / 07-08
Can-Am 650 Outlander X mr / 14
Can-Am 650 Outlander 6x6 EFI / 15-18
Can-Am 650 Outlander 6x6 DPS / 17
Can-Am 650 Outlander 6x6 XT EFI / 16
Can-Am 650 Renegade EFI - T3 / 19
Can-Am 800 Outlander H.O EFI / 07-08
Can-Am 800 Outlander H.O EFI XT / 07-08
Can-Am 800 Outlander Max H.O EFI / 07-08
Can-Am 800 Outlander Max H.O EFI Ltd / XT / 07-08
Can-Am 800 R Outlander EFI / 09-15
Can-Am 800 R Outlander EFI DPS / 13-14
Can-Am 800 R Outlander EFI XT / 09
Can-Am 800 R Outlander EFI XT, XT-P / 10-13
Can-Am 800 R Outlander EFI X xc / 10-12
Can-Am 800 R Outlander EFI XT mr / 10-12
Can-Am 800 R Outlander EFI XMR / 15
Can-Am 800 R Outlander Max EFI / 09-15
Can-Am 800 R Outlander Max EFI DPS / 13-14
Can-Am 800 R Outlander Max EFI Ltd. / 09-14
Can-Am 800 R Outlander Max EFI XT / 09-13
Can-Am 800 R Outlander Max EFI XT-P / 11-14
Can-Am 800 R Renegade EFI / 08-15
Can-Am 800 R Renegade EFI X / 08-10
Can-Am 800 R Renegade EFI X xc / 11-14
Can-Am 850 Outlander DPS / 16-17
Can-Am 850 Outlander XT / 16-17
Can-Am 850 Outlander XT-P / 16-17
Can-Am 850 Outlander EFI / 19
Can-Am 850 Outlander Max EFI / 18-19
Can-Am 850 Outlander Max Ltd. / 16
Can-Am 850 Outlander Max XT / 17
Can-Am 850 Outlander Max XT-P / 17
Can-Am 850 Outlander EFI X mr / 16-17
Can-Am 850 Renegade EFI / 16-19
Can-Am 850 Renegade X xC / 16-17
Can-Am 1000 Outlander / 12-14
Can-Am 1000 Outlander EFI / 15
Can-Am 1000 Outlander DPS / 13-17
Can-Am 1000 Outlander T3 EFI / 18-19
Can-Am 1000 Outlander R DPS / 16
Can-Am 1000 Outlander R EFI / 18-19
Can-Am 1000 Outlander XT / 12-14
Can-Am 1000 Outlander XT-P / 13-14
Can-Am 1000 Outlander R XT-P / 16-17
Can-Am 1000 Outlander R XT / 16-17
Can-Am 1000 Outlander R Max EFI / 15-19
Can-Am 1000 Outlander R Max LTD / 17
Can-Am 1000 Outlander R Max XT / 17
Can-Am 1000 Outlander R Max XT-P / 17
Can-Am 1000 Outlander R Mossy Oak Huntng Edition / 17
Can-Am 1000 Outlander R X mr EFI / 15-18
Can-Am 1000 Outlander Max DPS / 13-14
Can-Am 1000 Outlander Max LTD. / 13-14
Can-Am 1000 Outlander Max EFI LTD. / 15
Can-Am 1000 Outlander Max XT / 13-14
Can-Am 1000 Outlander Max XT-P / 13-14
Can-Am 1000 Outlander T3 Max EFI / 18-19
Can-Am 1000 Outlander X mr / 13-14
Can-Am 1000 Outlander X mr EFI / 15
Can-Am 1000 Outlander 6x6 EFI / 15-18
Can-Am 1000 Outlander Max 6x6 EFI - T3 / 19
Can-Am 1000 Outlander 6x6 EFI - T3 / 19
Can-Am 1000 Outlander Max 6x6 EFI - T3 / 19
Can-Am 1000 Outlander 6x6 XT EFI / 16-17
Can-Am 1000 Renegade / 12-17
Can-Am 1000 Renegade T3 EFI / 18-19
Can-Am 1000 Renegade R EFI / 18-19
Can-Am 1000 Renegade X mr / 17
Can-Am 1000 Renegade X xc / 12-17
Can-Am 425 Defender DPS (HD5 Engine) / 17-19
Can-Am 425 Traxter (HD5 Engine) / 17-18
Can-Am 425 Traxter (HD5 Engine) T1B Series / 19
Can-Am 800 Defender DPS / XT / XT CAB (HD8 Engine) / 16-19
Can-Am 800 Defender Max DPS / XT (HD8 Engine) / 16-19
Can-Am 800 Traxter (HD8 Engine) / 16-18
Can-Am 800 Traxter (HD8 Engine) T1B Series / 19
Can-Am 800 Traxter MAX (HD8 Engine) / 18
Can-Am 800 SSV R Commander EFI / 11-19
Can-Am 800 SSV R Commander Max EFI / 19
Can-Am 800 SSV R Commander DPS / 13-17
Can-Am 800 SSV R Commander XT / 12-17
Can-Am 800 SSV Maverick Trail EFI / 18
Can-Am 800 SSV Maverick Base T2B Series / 19
Can-Am 800 SSV Maverick Base DPS Series / 19
Can-Am 800 SSV Maverick Base DPS T2B Series / 19
Can-Am 975 Defender DPS / XT / XT CAB (HD10 Engine) / 16-19
Can-Am 975 Defender Max DPS / XT / XMR (HD10 Engine) / 16-19
Can-Am 975 Defender Mossy Oak Hunter Ed. (HD10 Engine) / 16-17
Can-Am 975 Traxter (HD10 Engine) / 17-18
Can-Am 975 Traxter T1B Series (HD10 Engine) / 19
Can-Am 975 Traxter Xmr (HD10 Engine) / 18
Can-Am 975 Traxter MAX (HD10 Engine) / 18
Can-Am 1000 SSV Commander 4x4 / 11-15
Can-Am 1000 SSV Commander DPS. 4x4 / 13-17
Can-Am 1000 SSV Commander Ltd. 4x4 / 12-17
Can-Am 1000 SSV Commander R EFI 4x4 / 18
Can-Am 1000 SSV Commander X 4x4 / 11-15
Can-Am 1000 SSV Commander XT 4x4 / 11-17
Can-Am 1000 SSV Commander XT-P 4x4 / 14-16
Can-Am 1000 SSV Commander MAX XT 4x4 / 14-17
Can-Am 1000 SSV Commander MAX DPS 4x4 / 16-17
Can-Am 1000 SSV Commander MAX Ltd 4x4 / 16-17
Can-Am 1000 SSV Commander MAX R EFI / 18-19
Can-Am 1000 SSV Commander Mossy Oak Hunter Edition / 16-17
Can-Am 1000 SSV Maverick Sport 1000 Base DPS / 19
Can-Am 1000 SSV Maverick 1000R / 14-15
Can-Am 1000 SSV Maverick 1000R / 16
Can-Am 1000 SSV Maverick 1000R DPS / 16-19
Can-Am 1000 SSV Maverick 1000R DPS T1B Series / 19
Can-Am 1000 SSV Maverick 1000R xc / 17-18
Can-Am 1000 SSV Maverick 1000R xc DPS / 17-18
Can-Am 1000 SSV Maverick 1000R Turbo / 17
Can-Am 1000 SSV Maverick X ds 1000R / 16
Can-Am 1000 SSV Maverick X ds 1000R Turbo / 16
Can-Am 1000 SSV Maverick X RS 1000R / 14-16
Can-Am 1000 SSV Maverick X RS 1000R Turbo / 16
Can-Am 1000 SSV Maverick X RS DPS 1000R / 14-15
Can-Am 1000 SSV Maverick X MR DPS 1000R / 14-16
Can-Am 1000 SSV Maverick X MR 1000R / 17-19
Can-Am 1000 SSV Maverick X XC 1000R / 17-19
Can-Am 1000 SSV Maverick X XC DPS 1000R / 14-16
Can-Am 1000 SSV Maverick MAX X ds 1000R / 16
Can-Am 1000 SSV Maverick MAX X ds 1000R Turbo / 16-17
Can-Am 1000 SSV Maverick Max X MR 1000R / 17
Can-Am 1000 SSV Maverick MAX X RS 1000R / 14-15
Can-Am 1000 SSV Maverick MAX X RS 1000R Turbo 16-17
Can-Am 1000 SSV Maverick MAX Turbo / 17
Can-Am 1000 SSV Maverick MAX DPS 1000R / 16-19
Can-Am 1000 SSV Maverick MAX DPS 1000R T1B Series / 19
Can-Am 1000 SSV Maverick Trail EFI / 18
Can-Am 1000 SSV Maverick Trail Base DPS / 19
Can-Am 1000 SSV Maverick Trail DPS - T2B Series / 19
Hisun 800HS UTV
CF Moto Gladiator X450
CF Moto Gladiator X520
CF Moto Gladiator X550
CF Moto Gladiator X600
CF Moto Gladiator X625
CF Moto Gladiator X850
CF Moto Gladiator X1000
CF Moto Gladiator UTV 550
CF Moto Gladiator UTV 830
CF Moto Gladiator UTV 1000
CF Moto Gladiator Z1000 V-Twin
CF Moto Gladiator X8
CF Moto Gladiator Z6
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 44mm
- výška "H" = 8mm
Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference NO):
Yamaha 93102-25331
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 12mm
- vnější průměr "B" = 28mm
- šířka "C" = 8mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Toto ložisko nahrazuje originální ložisko OEM:
Gas-Gas 0625060016
KTM 0625060016
KTM 0625060017
KTM 0625060010
Husqvarna 0625060016
Husqvarna 0625060017
Husqvarna 0625060010
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Vhodné pro motocykly:
Vhodné pro motocykly:
KTM 620 Super competition
KTM 620EGS
KTM 620 Duke
KTM LC4
KTM 50SX
KTM 250SX
KTM 300EXC
KTM 400SX
KTM 540SXC
KTM 660 Rally
KTM 690 Enduro
KTM 790 Duke
KTM 890 Adventure
KTM 890 SMT
KTM 990 Duke
KTM 1190 RC8
KTM 1290 Super Duke
KTM 1390 Super Duke
Husqvarna 701Enduro
Husqvarna 701Supermoto
Gas-Gas ES700
Gas-Gas SM700
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od italské značky Athena
- jehlová ložiska Athena jsou vyráběna v Itálii stejným výrobcem, který dodává do prvovýroby italských značek
- jejich vysoká kvalita umožňuje méně častou údržbu při skvělém poměru ceny a kvality
- disponují kvalitními komponenty, které jsou použitelné v podmínkách s vysokou rychlostí otáčení za vysokých teplot i při náhlém zrychlení
- vnitřní průměr "A" = 12mm
- vnější průměr "B" = 16mm
- šířka "C" = 15,2mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki 13033-028
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku