Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 35mm
- výška "H" = 7mm
Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference NO):
KTM 0760253570
Beta 1064661 000
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 28mm
- vnější průměr "B" = 56mm
- výška "H" = 8mm
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 40mm
- vnější průměr "B" = 55mm
- výška "H" = 6mm
Tento nahrazuje originální gufero (OEM Reference):
KTM 0760405561
Husqvarna 0760405561
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Hyosung 16510-HP7-600-HAS
PGO C1-082020000
Polaris 0452462
Polaris 2520724
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Aeon 300 Elite i.e.
Aeon 350 Urban i.e.
Aeon 400 Elite i.e.
Aeon 200 Quad / 02-08
Aeon 350 Cobra / S
Aeon 350 Crossland 2 x 4 / 4 x 4
Aeon 350 Cube 4 x 4
Benelli 350 Zanzero / 12-15
Hyosung MS3 125 / 06-11
Hyosung MS3 250 / 06-11
Hyosung GD250N / 17-
Hyosung GD250R / 17-
Keeway 300 Index / 11-15
PGO 125/150 X-Rider
PGO 125/150 Aloro
PGO 125/150 Buddy / Bubu Buddy
PGO 125/150 Buggy
PGO 125/150 Bugster
PGO 125/150 G-Max / Blur
PGO 125/150 i Bubu / My Bubu
PGO 125/150 i Charge
PGO 125/150 T-Rex
PGO 125/150 Libra Carb
PGO 125/150 Libra EFI
PGO 125/150 Ligero
PGO 125/150 X-Hot
PGO 200 G-Max / Blur
PGO 220 G-Max / Blur
Polaris 200 Phoenix (Foam air filter outer cover) / 05-19
Polaris 200 Sawtooth / 06-07
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 17mm
- vnější průměr "B" = 28mm
- výška "H" = 7mm
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Univerzální páskový klíč na olejové filtry
- klíč pro demontáž olejových filtrů pro motocykly, čtyřkolky, skútry i automobily
- vhodný pro průměr filtru od 60-100mm
- jednoduchá manipulace pomocí aretačního kolečka pro nastavení přesné velikosti dle rozměru filtru
- pro povolení nebo utažené olejového filtru bez nutnosti mít na každý rozměr filtru jiný klíč
- vhodné jako univerzální nářadí do garáže
Kuličková ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek
- jedná se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, odolná a vyžadující standardní údržbu
- sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně
- hlavní předností těchto ložisek je velmi příznivá cena při dodržení standadních kvalitativních parametrů
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 56mm
- šířka "C" = 16mm
- axiální vůle ložiska = C4
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = 63/22
Výklopné ložisko pro uchycení zadního tlumiče motocyklu
- bezúdržbové kloubové ložisko se skládá z vnitřního pohyblivého kroužku a vnějšího kroužku, které se zalisovává do oka zadního tlumiče
- díky své konstrukci jsou určena pro použití vyžadující přenos zatížení při naklápění, kde při relativně nízkých smykových rychlostech je potřeba umožnit kývavé pohyby nebo natáčení/otáčení/naklápění
- jedná se o kulové ložisko s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelné k zabezpečení prostorové nastavitelnosti dvou součástí
Jsou vhodná pro použití k uchycení pérování (zejména pro uložení zadního tlumiče).
- vnitřní průměr "A" = 14mm
- vnější průměr "B" = 26mm
- šířka vnějšího kroužku "C" = 13mm
- šířka vnitřního kroužku "D" = 14mm
- typ ložiska = standardní s mazací drážkou a "prasklým" vnějším kroužkem
Upozornění: Standardní kloubová ložiska jsou vyráběna jako ekonomická alternativa oproti kloubovým ložiskům Race. Z technologických důvodů je vnější kroužek už ve výrobní procesu naražen, aby bylo odstraněno pnutí. Kvůli tomu má ložisko na vnějším kroužku "prasklinu", která je následně nalisováním do oka tlumiče odstraněna a ložisko je plně funkční.
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky PROX
- jehlová ložiska PROX jsou vyráběna přesně podle OEM parametrů v Japonsku stejným výrobcem, který dodává do prvovýroby japonských i evropských značek
- osazeny vysoce kvalitně zpracovanými jehlami, které disponují dlouhou životností a nízkým koeficientem tření
- klec vyrobena z legované oceli nejvyšší kvality, jenž díky tepelné úpravě a legování disponuje tvrdším povrchem
- plnohodnotná náhrada za originální díl ("Made in Japan")
- vnitřní průměr "A" = 12mm
- vnější průměr "B" = 16mm
- šířka "C" = 15,7mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Suzuki 09263-12020
Jednostupňový převodový olej pro všechny moderní skútry, u kterých je doporučen olej SAE 30.Speciální převodový olej pro skútry (hlavně 2-taktní), kde je nutné použití speciálního přev. oleje k ochraně a mazání převod. skříně a ozuben. kol. Snižuje tření, chrání komponenty proti opotřebení, nepění,
neoxiduje. Je vhodný pro použití ve všech moderních skú-
trech, kde se doporučuje olej SAE30
Objem: 500 ml
Putoline Oil je světoznámý dodavatel širokého sortimentu olejů, maziv a přípravků pro údržbu.
Specializuje se a vyrábí pouze a výhradně výrobky pro motocykly, skútry a čtyřkolky, což značku Putoline činí jedinečnou mezi opravdovými prvovýrobci olejů!
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu a dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Značka je součástí koncernu KroonOil, který vyrábí oleje již od roku 1906. Díky podpoře vlastních laboratoří a velkého technologického zázemí si značka Putoline klade za cíl neustále zdokonalovat své výrobky za pomoci nejmodernější technologií, což má i ve svém mottu "Putoline Oil, Driven by Technology!".
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Aprilia 857187
Arctic Cat 0436-146
Arctic Cat 0812-005
Chery 375-101201
Kawasaki 52010-S005
Kymco 1541A-PWB1-900
Suzuki 16510-03G00
Suzuki 16510-03X07
Suzuki 16510-06B00
Suzuki 16510-06B01
Suzuki 16510-07J00
Suzuki 16510-34E00
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Aprilia RSV1000 RSV4 R / 09-11
Aprilia RSV1000 RSV4 R APRC / ABS / 12-14
Aprilia RSV1000 RSV4 R Factroy / 10-12
Aprilia RSV1000 RSV4 R APRC Factory / ABS / 11-14
Aprilia RSV4 RF / 15-18
Aprilia RSV4 RR / 15-17
Aprilia RSV1000 RSV4 R APRC Factory SE / 11-14
Aprilia RSV1000 RSV4 V4R Tuono / 11-13
Aprilia RSV1000 RSV4 V4R Tuono APRC / 12-13
Aprilia RSV1000 RSV4 V4R Tuono APRC ABS / 14
Aprilia Tuono V4 1100RR / 15-17
Aprilia Tuono V4 1100RF E4 ABS / 18
Aprilia Tuono Factory V4 1100 / 15-17
Arctic Cat 400 / 98-03
Arctic Cat 400 2x4 Automatic / 03-04
Arctic Cat 400 4x4 / 04-07
Arctic Cat 400 4x4 Automatic / 03-08
Arctic Cat 400 4x4 ACT / 04
Arctic Cat 400 4x4 ACT Auto / 04
Arctic Cat 400 4x4 VP / 05-06
Arctic Cat 454 / 96-98
Arctic Cat 500 / 98-04
Arctic Cat 500 4x4 / 04-08
Arctic Cat 500 4x4 Automatic / 04-07
Bimota 750 SB7 / 94-96
Bimota 1000 SB8K Santamonica / 06-
Cagiva 650 Raptor i.e. / 00-05
Cagiva 650 V-Raptor / 01-04
Cagiva 1000 Raptor / 00-05
Cagiva 1000 V-Raptor / 00-04
Cagiva 1000 Xtra-Raptor / 01-05
Cagiva 1000 Navigator / 00-05
Kawasaki KLV1000 / 04-06
Kymco 375 MXU / Maxxer / 08-12
Kymco 400 MXU (ATV) / 08-12
Kymco 450 MXU i / Maxxer i / 11-15
Sachs 800 Roadster / 00-05
Suzuki KLTA400 F King Quad 400 AS / 09-16
Suzuki KLTA400 FCKing Quad 400 AS Camo / 09-16
Suzuki LTA400 K2,K3,K4 Eiger 2x4 Automatic / 02-04
Suzuki LTA400 F-K7 Eiger 4x4 Automatic / 07
Suzuki LTF400 K2,K3,K4 Eiger 2x4 / 02-04
Suzuki LTF400 K7 Eiger 2WD / 07
Suzuki LTF400 F-K2,K3,K4 Eiger 4x4 / 02-04
Suzuki LTA400 F-K2,K3,K4,K5,K6 Eiger 4x4 Automatic / 02-07
Suzuki LTF400 FC-K4,K5,K6,K7 Eiger Automatic 4x4 Camouflage / 04-07
Suzuki LTA450 X K7,K8 King Quad / 07-08
Suzuki LTA450 X-K9,L0 King Quad 450 AXi / 09-10
Suzuki LTA450 XC-K9 King Quad 450 AXi Camo / 09
Suzuki LTF500 F Quadrunner / 98-02
Suzuki LTA500 F Quadrunner / 98-02
Suzuki LTA500 X-L1,L2,L3,L4,L5 King Quad AXi / 11-19
Suzuki LTA500 XC-L1,L2,L3,L4,L5 King Quad AXi Camo / 11-18
Suzuki LTA500 XP-K9,L0,L1,L2,L3,L4,L5 King Quad AXi Power Steering / 09-19
Suzuki LTA500 XPC-L1,L2,L3,L4,L5 King Quad AXi Power Steering Camo / 11-18
Suzuki LTF500 F-K2,K3,K4,K5,K6,K7 Vinson 4x4 / 02-06
Suzuki LTF500 FC-K5,K6,K7 Vinson 4x4 Manual Camouflage / 05-06
Suzuki LTA500 F-K3,K4,K5,K6,K7 Vinson Automatic 4x4 / 03-07
Suzuki LTA500 FB-K4,K5 Vinson Automatic 4x4 / 04-05
Suzuki LTA500 FC-K4,K5,K6 Vinson Automatic 4x4 Camouflage / 04-06
Suzuki LTA700 X-K5,K6,K7,K8 King Quad / 05-08
Suzuki LTA750 X-K8,K9,L0-L6 King Quad 750 AXi / 08-19
Suzuki LTA750 XK-K9,L0-L6 King Quad 750 AXi Camo / 09-18
Suzuki LTA750 XCK-K9 King Quad 750 AXi Camo / 09
Suzuki LTA750 XP-L1-L6 King Quad 750 AXi Power Steering / 11-19
Suzuki LTA750 XPC-L1-L6 King Quad 750 AXi Power Steering Camo / 11-18
Suzuki DL250 A-L8 V-Strom / 18
Suzuki DL250 A- V-Strom / 19
Suzuki DL250 A- M0 V-Strom / 20
Suzuki GSX250 R/RA-L7,L8 / 17-18
Suzuki GSX250 R-L9 / 19
Suzuki GSX250 R / 20
Suzuki GSX250 R GP / 20
Suzuki GW250 Inazuma F / Z / 12-18
Suzuki GSX-R400 RL,RM,RN (Japan) / 90-92
Suzuki GSF600 Bandit / 95-04
Suzuki GSR600 K6,K7,K8,K9,L0 / 06-10
Suzuki GSR600 B Yoshimura / 10
Suzuki GSX600 F / 88-06
Suzuki GSX-R600 / 92-16
Suzuki GSX-R600 Moto GP / 16
Suzuki RF600 R / 93-97
Suzuki VS600 S,T,V / 95-97
Suzuki VS600 GLF / 98
Suzuki DL650 V-Strom / 04-12
Suzuki DL650 L0 V-Strom X / 10
Suzuki DL650 A V-Strom ABS / 10-16
Suzuki DL650 A V-Strom Traveller / 10
Suzuki DL650 A V-Strom GT / 10
Suzuki GSF650 Bandit / 05-11
Suzuki GSF650 S Bandit / 05-11
Suzuki GSF650 S Bandit Traveller / 10
Suzuki GSF650 SA Bandit / 10-14
Suzuki GSX650 / 08-15
Suzuki SFV650 Gladius (ABS) / 09-15
Suzuki SFV650 Gladius Special Edition / 13
Suzuki SV650 / 99-08
Suzuki SV650 SK3,SK4,SK5,SK6,SK7,SK8,SK9,SL0 / 03-10
Suzuki SV650 A/SA-K7,K8,K9,L0-L5 (ABS) / 07-15
Suzuki SV650 A-L7,L8 / 17-18
Suzuki SV650 A-L9 (ABS) / 19
Suzuki SV650 A / 20
Suzuki SV650 X-L8 (ABS) / 18
Suzuki SV650 XA-L9 (ABS) / 19
Suzuki SV650 X / 20
Suzuki VS700 / 87-88
Suzuki GSR750 L1,L2,L3,L4,L5,L6 (ABS) / 11-16
Suzuki GSR750 Z-L5,L6 (ABS) / 15-16
Suzuki GSX750 F-K,L,M,N,P,R,S,T,V,W,X,Y,K1,K2,K3,K4,K5,K6GR78A / 89-06
Suzuki GSX750 W,X,Y,K1 (Retro Style) / 98-02
Suzuki GSX-R750 J (Japan) / 88
Suzuki GSX-R750 K,AK (Japan) / 89-90
Suzuki GSX-R750 L,M (Japan) / 90-91
Suzuki GSX-R750 J,K Sling Shot GR77B / 88-89
Suzuki GSX-R750 L,M Sling Shot GR7AD / 90-91
Suzuki GSX-R750 / 92-16
Suzuki GSX-R750 Moto GP / 16
Suzuki GSX-S750 L5,L6 / 15-16
Suzuki GSX-R750 Z-L4 / 14
Suzuki VS750 GLP-H,J,K,L,M Intruder / 87-91
Suzuki C50 K5-K9,L0-L6 Boulevard / 05-19
Suzuki C50 L4,L5,L6 Boulevard B.O.S.S. / 14-16
Suzuki C50 T-K5-K9,L0-L6 Boulevard / 05-19
Suzuki C50 B-K5,K6,K7 Boulevard Black / 05-07
Suzuki C50 K9,L0-L8 Boulevard / 09-19
Suzuki C800 Intruder (VL800 Intruder) / 05-15
Suzuki M50 Boulevard / 05-16
Suzuki M50 B-K5,K6 Boulevard Black / 05-06
Suzuki M800 Intruder (VZ800 Marauder) / 05-14
Suzuki M800 Intruder T / 14
Suzuki VL800 Intruder LC Volusia / 01-04
Suzuki VL800 Intruder LC Volusia SE / 04
Suzuki VL800 Volusia / 07-09
Suzuki VL800 Custom Volusia / 08-09
Suzuki VL800 Touring Volusia / 07-09
Suzuki VS800 GL-N,P,R,S,T,V,W,X,Y,K1-K9 Intruder (S50 Intruder) / 92-09
Suzuki VX800 L,M,N,P,R,S,T,V / 90-97
Suzuki VZ800 Marauder / 97-11
Suzuki S50 K5,K6,K7,K8,K9 Boulevard / 05-09
Suzuki RF900 R / 94-00
Suzuki DL1000 V-Strom / 02-10
Suzuki DL1000 A-L4,L5,L6 V-Strom ABS / 14-16
Suzuki DL1000 A-L4,L5,L6 V-Strom Adventure ABS / 14-16
Suzuki DL1000 V-Strom Desert ABS / 16
Suzuki DL1000 V-Strom Sport ABS / 16
Suzuki GSX-R1000 / 01-18
Suzuki GSX-R1000 F ABS / 15
Suzuki GSX-R1000 Commemorative Ed. / 16
Suzuki GSX-S1000 L5,L6 / 15-16
Suzuki GSX-S1000 A-L5,L6 (ABS0 / 15-18
Suzuki GSX-S1000 F/FA-L6,L7,L8 / 16-18
Suzuki GSX-S1000 AZ-L9 (ABS) / 19
Suzuki GSX-S1000 F/FA-L9 / 19
Suzuki GSX-S1000 F/FA-M0 / 20
Suzuki GSX-S1000 FZA-L9 / 19
Suzuki GSX-S1000 S/SA-L7 / 17
Suzuki GSX-S1000 Z-L8 / 18
Suzuki GSX-S1000 Z-M0 / 20
Suzuki SV1000 / 03-07
Suzuki TL1000 S-V,W,X,Y / 97-00
Suzuki TL1000 R-W,X,Y,K1,K2 / 98-02
Suzuki GSX1100 F-J,K,L,M,N,P,R,S,T / 88-96
Suzuki GSX1100 GM,GN,GP / 91-93
Suzuki GSX-R1100 / 86-97
Suzuki GSF1200 Bandit / 96-06
Suzuki GSF1200 SBandit / 97-06
Suzuki GSX1200 Inazuma / 99-00
Suzuki GSF1250 S Bandit / 07-16
Suzuki GSF1250 SA-L0 Bandit Traveller / 10
Suzuki GSX1250 F/FA / 10-16
Suzuki GSX1300 BK-K8,K9,L0,L1,L2 B-King / 08-12
Suzuki GSX1300 BKA-K9 B-King / 09
Suzuki GSXR1300 R Hayabusa / 99-18
Suzuki GSXR1300 R-L9 Hayabusa / 19
Suzuki GSXR1300 RA-L9 Hayabusa / 19
Suzuki GSXR1300 R Hayabusa 50th Anniversary Ed. / 14
Suzuki GSXR1300 RZ-K2,K3,K4 Hayabusa / 02-04
Suzuki GSX1400 K1,K2,K3,K4,K5.K6 / 01-06
Suzuki GV1400 GDH,GTH,GCH,GDJ / 87-88
Suzuki S83 Boulevard / 05-10
Suzuki VS1400 GLF-H,J / 87-88
Suzuki VS1400 GLP Intruder / 94-09
Suzuki C90 K5-K9,L0-L3 Boulevard / 05-13
Suzuki C90 SE Boulevard / 10
Suzuki C90 T K5-K9,L0-L6 Boulevard / 05-16
Suzuki C90 Boulevard B.O.S.S / 13-18
Suzuki C90 T Boulevard B.O.S.S / 13
Suzuki C90 B-K5,K6,K7 Boulevard Black / 05-07
Suzuki VZ1500 K9,L0-L6 M1500 Intruder / 09-16
Suzuki VZ1500 K9,L1-L6 M90 Boulevard / 09-16
Suzuki VL1500 LC Intruder / 98-05
Suzuki VL1500 LC C90 Intruder / 07-09
Suzuki VL1500 LC C90T Touring Intruder / 07-09
Suzuki VLR1800 C109R Boulevard / 08-10
Suzuki VLR1800 C109T Boulevard / 08
Suzuki VLR1800 C1800R Intruder / 08-13
Suzuki M109R Boulevard / 06-14
Suzuki M109R Boulevard B.O.S.S. / 14-18
Suzuki M109R Boulevard Limited Edition / 09-14
Suzuki M109R2 Boulevard / 09-10
Suzuki VZR1800 Intruder M1800 R / 06-12
Suzuki VZR1800 N Intruder M1800 R2 / 09
Suzuki VZR1800 Intruder M1800 / 10-19
Suzuki AN650 Burgman / 02-15
Suzuki AN650 Burgman Executive / 04-18
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Kymco 1541A-LBA2-E00
Yamaha 5DM-13440-00
Yamaha B16-E3440-00
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Kymco 500 MXU / XL / 06-15
Kymco 500 UXV 4x4 / 08-15
Kymco 550 MXU i.e. / 11-12
Kymco 700 MXU i.e. / 13
Kymco 500 Xciting / 05-09
Kymco 500 Xciting RI / 10-16
Kymco 700i MyRoad / 11-16
Yamaha YFM660 R-N,P,R,S,T Raptor / 01-05
Yamaha YFM660 RLE-R,S Raptor Black Limited Edition / 03-04
Yamaha YFM700 DH-G Grizzly Hunter / 16
Yamaha YFM700 P-G Grizzly 4WD FI EPS / 16
Yamaha YFM700 PH-G Grizzly Hunter EPS / 16
Yamaha YFM700 GPA-J Grizzly EPS / 18
Yamaha YFM700 GPH-J Grizzly EPS Hunter / 18
Yamaha YFM700 GPL-H,J Grizzly EPS 4WD LE / 17-18
Yamaha YFM700 GPS-H,J Grizzly EPS 4WD SE / 17-18
Yamaha YFM700 GPX-J Grizzly EPS / 18
Yamaha YFM700 KDH-G,H,J Kodiak 700 4WD Hunter / 16-18
Yamaha YFM700 KDX-J Kodiak 700 / 18
Yamaha YFM700 KPA-H,J Kodiak 700 4WD EPS Hunter / 17-18
Yamaha YFM700 KPH-G,H,J Kodiak 700 4WD EPS Hunter / 16-18
Yamaha YFM700 KPX-G,H,J Kodiak 700 4WD EPS / 16-18
Yamaha YFM700 KPS-G,H,J Kodiak 700 4WD EPS SE / 16-18
Yamaha FZS600 Fazer / 98-03
Yamaha FZS600 SP Fazer / 00-01
Yamaha XVS1300 A Midnight Star / 07-10
Yamaha XVS1300 A-W,X,Y V-Star (USA) / 07-09
Yamaha XVS1300 CT-W,X,Y V-Star Tourer (USA) / 07-09
Yamaha XP500 TMAX (1st Air Filter) / 01-07
Yamaha XP500 TMAX (Left Hand Side Air Filter) / 01-07
Yamaha XP500 TMAX (Right Hand Side V-Belt Filter) / 01-07
Yamaha XP500 TMAX TECH MAX ABS (1st Air Filter) / 11
Yamaha XP500 SP TMAX White MAX (1st Air Filter) / 10-11
Yamaha XP500 SP TMAX White MAX (Left Hand Side Air Filter) / 10-11
Yamaha XP500 SP TMAX White MAX (Right Hand Side V-Belt Filter) / 10-11
Yamaha XP530 TMAX / BLACK MAX / Iron Max (1st Air Filter) / 12-16
Yamaha XP530 TMAX / BLACK MAX / Iron Max (Left Hand Side Air Filter) / 12-16
Yamaha XP530 TMAX / BLACK MAX / Iron Max (Right Hand Side V-Belt Filter) / 12-16
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Peugeot 778117
Triumph T1210200
Benelli 260146090000
Benelli 260146090010
Benelli R320007101000
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Peugeot 400 Metropolis / 13-18
Triumph 600 Daytona / 03-04
Triumph 600 Speed Four / 03-04
Triumph 600 TT / 00-05
Triumph 800 America / 02-04
Triumph 800 Bonneville / 01-04
Triumph 800 Bonneville T100 / 02-04
Triumph 800 Speedmaster / 03-04
Triumph T595 Daytona / 97-98
Triumph 955i Daytona / 99-01
Triumph 955i Daytona (VIN 132513 > ) 02-04
Triumph T509 Speed Triple / 97-98
Triumph 955i Speed Triple / 99-01
Triumph 955i Speed Triple (VIN 141872 to 210444) / 02-04
Triumph 955 Sprint RS / 01
Triumph 955 Sprint RS (VIN 139277 > ) / 02-04
Triumph 955 Sprint ST / 01
Triumph 955 Sprint ST (VIN 139277 to 208166) / 02-04
Triumph 955 Tiger / 01-04
Benelli 302BN / 15-16
Benelli BN302 / 17-20
Benelli 302 Tornado 17-20
Benelli 500 Leoncino / 16-24
Benelli 500 Leoncino Trail / 18-24
Benelli 502 Cruiser / 19-24
Benelli 502 TRK / 17-24
Benelli 502 TRK X / 17-24
Benelli BN600 / 14-16
Benelli BN600 GT / 15-16
Benelli BN600 R / 14-16
Benelli 600BNi / 14-15
Benelli 752S / 19-24
Benelli 800 Leoncino / 22-24
Benelli 800 Leoncino Trail / 22-24
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Honda 15410-679-013
Honda 15410-MB0-003
Honda 15410-MB3-003
Honda 15410-MG7-003
Honda 15410-MJO-003
Kawasaki 16097-1054
Kawasaki 16097-1056
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 31mm
- vnější průměr "B" = 40mm
- výška "H" = 7mm
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 47mm
- šířka "C" = 12mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku