Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 40mm
- výška "H" = 8mm
- provedení = oboustranné WAD s dvěma těsnicími rty a dvěma pružinkami (například pro použití při těsnění dvou médií)
Tento simerink nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Yamaha 93103-25098
Yamaha 93102-25269
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 30mm
- vnější průměr "B" = 62mm
- výška "H" = 9mm
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky PROX
- jehlová ložiska PROX jsou vyráběna přesně podle OEM parametrů v Japonsku stejným výrobcem, který dodává do prvovýroby japonských i evropských značek
- osazeny vysoce kvalitně zpracovanými jehlami, které disponují dlouhou životností a nízkým koeficientem tření
- klec vyrobena z legované oceli nejvyšší kvality, jenž díky tepelné úpravě a legování disponuje tvrdším povrchem
- plnohodnotná náhrada za originální díl ("Made in Japan")
- vnitřní průměr "A" = 21mm
- vnější průměr "B" = 25mm
- šířka "C" = 23,8mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
290-832-550
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 32mm
- vnější průměr "B" = 48mm
- výška "H" = 7,5mm
Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference NO):
Honda 91201-KSE-671
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Klíč na olejové filtry (nástrčná hlavice) pro jednoduchou montáž a demontáž olejového filtru.
Vybaven otvorem (čtyřhran) pro nasazení ráčny gola-sady o rozměru 3/8".
- vnitřní průměr hlavice - 74 mm
- počet vnitřních hran hlavice - 14 hran
- připojovací otvor pro gola-sadu - čtyřhran 3/8"
Vhodné pro olejové filtry:
HF170 (Harley Davidson)
HF171 (Harley Davidson, Buell)
HF172 (Harley Davidson)
HF173 (Harley Davidson)
HF174 (Harley Davidson)
Tyto ojniční sady jsou vyráběny na Taiwanu výrobcem, jehož výrobky jsou prodávány pod různými druhovýrobními značkami.
Jsou vyrobeny z kvalitních materiálů a jsou ekvivalentním řešením pro přenos hnací energie motoru a dosažení plné úrovně výkonu.
Poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Přesná technologie výroby a kvalitní materiály zaručují adekvátní pevnost, odolnost a rozměrovou stálost.
Použitá jehlová ložiska jsou vyráběna přesně podle originální specifikace a parametrů a poskytují dobrou užitnou hodnotu.
Ojniční sada obsahuje: ojnici, spodní ojniční čep, spodní ojniční ložisko, horní ložisko pístního čepu (pro 2taktní motory), příložky (většinou 2 kusy) - obsah se může lišit v závislosti na modelu (kontrola obsahu viz. fotografie).
Tato ojniční sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Vhodné pro motocykly:
Jawa 50/20
Jawa 50/21
Jawa 50 Mustang
Plně syntetický motorový olej pro čtyřtaktní motocykly obsahující špičková aditiva Ester Tech. Poskytuje dokonalou ochranu proti opotřebení, maximální výkon a optimální kompatibilitu s mokrou spojkou.
Jedná se o 100% syntetický čtyřtaktní závodní motorový olej z řady "Premiére PRO-SELECTION" na bázi revolučního systému "Putoline ESTER TECH Additive pure bike", jenž zaručuje plnou kompatibilitu s moderními spojkovými třecími materiály pro společnou náplň motoru a převodovky či odddělené mazání převodovky a spojky / motoru.
Vyvinuto exkluzivně pro závodní silniční (road) motocykly ve spojení s předními výrobci motorů.
Hlavní vlastnosti a výhody oleje s aditivy EsterTech:
- velmi silný mazací film, a to i za nejextrémnějších provozních podmínek
- maximální výkon motoru
- velmi vysoký a velmi stabilní index viskozity
- optimální funkce mokré spojky
- přesné a plynulé řazení
- vynikající ochrana proti opotřebení
- minimální spotřeba oleje v důsledku nízké těkavosti
Základní vlastnosti motorového oleje Putoline EsterTech Syntec4+:
- viskozita = 10W40
- klasifikace = API SM
- výkonností specifikace = JASO MA2
- hustota = 0,853 kg/l
- index viskozity = 163
- bod vznícení = 236 °C
- bod tuhnutí = -33 °C
Objem: 1litr
Putoline Oil je světoznámý dodavatel širokého sortimentu olejů, maziv a přípravků pro údržbu.
Specializuje se a vyrábí pouze a výhradně výrobky pro motocykly, skútry a čtyřkolky, což značku Putoline činí jedinečnou mezi opravdovými prvovýrobci olejů!
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu a dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Značka je součástí koncernu KroonOil, který vyrábí oleje již od roku 1906. Díky podpoře vlastních laboratoří a velkého technologického zázemí si značka Putoline klade za cíl neustále zdokonalovat své výrobky za pomoci nejmodernější technologií, což má i ve svém mottu "Putoline Oil, Driven by Technology!".
Plně syntetický motorový olej pro čtyřtaktní motocykly obsahující špičková aditiva Ester Tech. Poskytuje dokonalou ochranu proti opotřebení, maximální výkon a optimální kompatibilitu s mokrou spojkou.
Jedná se o 100% syntetický čtyřtaktní závodní motorový olej z řady "Premiére PRO-SELECTION" na bázi revolučního systému "Putoline ESTER TECH Additive pure bike", jenž zaručuje plnou kompatibilitu s moderními spojkovými třecími materiály pro společnou náplň motoru a převodovky či odddělené mazání převodovky a spojky / motoru.
Vyvinuto exkluzivně pro závodní silniční (road) motocykly ve spojení s předními výrobci motorů.
Hlavní vlastnosti a výhody oleje s aditivy EsterTech:
- velmi silný mazací film, a to i za nejextrémnějších provozních podmínek
- maximální výkon motoru
- velmi vysoký a velmi stabilní index viskozity
- optimální funkce mokré spojky
- přesné a plynulé řazení
- vynikající ochrana proti opotřebení
- minimální spotřeba oleje v důsledku nízké těkavosti
Základní vlastnosti motorového oleje Putoline EsterTech Syntec4+:
- viskozita = 15W50
- klasifikace = API SM
- výkonností specifikace = JASO MA2
- hustota = 0,855 kg/l
- index viskozity = 160
- bod vznícení = 238 °C
- bod tuhnutí = -33 °C
Objem: 1litr
Putoline Oil je světoznámý dodavatel širokého sortimentu olejů, maziv a přípravků pro údržbu.
Specializuje se a vyrábí pouze a výhradně výrobky pro motocykly, skútry a čtyřkolky, což značku Putoline činí jedinečnou mezi opravdovými prvovýrobci olejů!
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu a dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Značka je součástí koncernu KroonOil, který vyrábí oleje již od roku 1906. Díky podpoře vlastních laboratoří a velkého technologického zázemí si značka Putoline klade za cíl neustále zdokonalovat své výrobky za pomoci nejmodernější technologií, což má i ve svém mottu "Putoline Oil, Driven by Technology!".
Kompletní sady gufer (simerinků) celého motoru většinou obsahují všechna gufera potřebná při kompletní generální opravě celého motoru:
- gufera klikové hřídele,
- gufero startovací páky,
- gufero řadící páky,
- gufero hřídele řetězového kolečka,
- gufero/a vodního čerpadla,
- gufero/a přívěry ve válci, atd.
(sady gufer pro 4taktní motoryneobsahují gufera ventilů - ta jsou obsažena v sadách těsnění - v kompletní sadě nebo v horní sadě).
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie (může se stát, že v sadě chybí gufera v rozměrech, která výrobce nevyrábí).
Všechna gufera jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje, vysokou mechanikou odolnost proti tření a opotřebení a odolnosti proti vysokým teplotám.
Vhodné pro motocykly:
Aprilia RX50 AM6
Aprilia Tuono50
BETA RK6
BETA RR50
Fantic Caballero50
Generic Trigger50
HM CRE50
HM Derapage50
HRD Sonic50
Malaguti XSM50
Malaguti XTM50
MBK X-Limit50
MBK X-POWER50
Peugeot XP7 50
Peugeot XPS 50
Peugeot XR6
Peugeot XR7
Rieju MRT50
Rieju MRX50
Rieju RR50
Rieju RS1
Rieju RS2
Rieju RS3
Rieju SMX50
Rieju Spike
Rieju Tango
Sherco Enduro50
Sherco SE-R50
Sherco SM-R50
Yamaha DT50R
Yamaha DT50SM
Yamaha TZR50
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 32mm
- vnější průměr "B" = 44mm
- výška "H" = 8mm
Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference NO):
Yamaha 93103-32099
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Pístní kroužek pro 2taktní motor od japonského výrobce RIK RIKEN
- vysocekvalitní pístní kroužky vyrobené z vysoce kvalitního pevného a zároveň pružného materiálu pro zajištění těsnosti mezi pístem a stěnou válce
- speciální materiál zajišťuje dokonalou funkčnost ve spalovací komoře motoru, kde jsou vystaveny tlaku hořících plynů a jejich vysoké teplotě
Rozměry:
- průměr (vrtání válce) = 43,00mm
- tloušťka (výška kroužku) = 1,0mm
Balení po 1 kuse
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Kroužek má ve volném stavu o něco větší vnější průměr než válec a pruží tak, aby pevně přiléhal ke stěnám válce a tím zajistil maximální těsnost - proveďte kontrolu vůle zámku pístních kroužků!
RIK RIKEN Corporation je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Pístní kroužky RIK RIKEN jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodné kroužky jsou osazovány v prvovýrobě.
Plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan.
Pístní kroužek pro 2taktní motor od japonského výrobce RIK RIKEN
- vysocekvalitní pístní kroužky vyrobené z vysoce kvalitního pevného a zároveň pružného materiálu pro zajištění těsnosti mezi pístem a stěnou válce
- speciální materiál zajišťuje dokonalou funkčnost ve spalovací komoře motoru, kde jsou vystaveny tlaku hořících plynů a jejich vysoké teplotě
Rozměry:
- průměr (vrtání válce) = 43,50mm
- tloušťka (výška kroužku) = 1,0mm
Balení po 1 kuse
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Kroužek má ve volném stavu o něco větší vnější průměr než válec a pruží tak, aby pevně přiléhal ke stěnám válce a tím zajistil maximální těsnost - proveďte kontrolu vůle zámku pístních kroužků!
RIK RIKEN Corporation je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Pístní kroužky RIK RIKEN jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodné kroužky jsou osazovány v prvovýrobě.
Plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan.
Pístní kroužek pro 2taktní motor od japonského výrobce RIK RIKEN
- vysocekvalitní pístní kroužky vyrobené z vysoce kvalitního pevného a zároveň pružného materiálu pro zajištění těsnosti mezi pístem a stěnou válce
- speciální materiál zajišťuje dokonalou funkčnost ve spalovací komoře motoru, kde jsou vystaveny tlaku hořících plynů a jejich vysoké teplotě
Rozměry:
- průměr (vrtání válce) = 44,00mm
- tloušťka (výška kroužku) = 1,0mm
Balení po 1 kuse
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Kroužek má ve volném stavu o něco větší vnější průměr než válec a pruží tak, aby pevně přiléhal ke stěnám válce a tím zajistil maximální těsnost - proveďte kontrolu vůle zámku pístních kroužků!
RIK RIKEN Corporation je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Pístní kroužky RIK RIKEN jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodné kroužky jsou osazovány v prvovýrobě.
Plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan.
Pístní kroužek pro 2taktní motor od japonského výrobce RIK RIKEN
- vysocekvalitní pístní kroužky vyrobené z vysoce kvalitního pevného a zároveň pružného materiálu pro zajištění těsnosti mezi pístem a stěnou válce
- speciální materiál zajišťuje dokonalou funkčnost ve spalovací komoře motoru, kde jsou vystaveny tlaku hořících plynů a jejich vysoké teplotě
Rozměry:
- průměr (vrtání válce) = 44,50mm
- tloušťka (výška kroužku) = 1,0mm
Balení po 1 kuse
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Kroužek má ve volném stavu o něco větší vnější průměr než válec a pruží tak, aby pevně přiléhal ke stěnám válce a tím zajistil maximální těsnost - proveďte kontrolu vůle zámku pístních kroužků!
RIK RIKEN Corporation je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Pístní kroužky RIK RIKEN jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodné kroužky jsou osazovány v prvovýrobě.
Plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan.
Ložiska japonského výrobce NTN, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 52mm
- šířka "C" = 15mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = 6304/22 Specialized Bearing
Sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně. Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Tyto pístní sady jsou vyráběny na Taiwanu výrobcem, jehož výrobky jsou prodávány pod různými druhovýrobními značkami.
Jsou vyrobeny z kvalitních materiálů a jsou ekvivalentním řešením pro přenos hnací energie motoru a dosažení plné úrovně výkonu.
Poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Přesná technologie výroby a kvalitní materiály zaručují adekvátní pevnost, odolnost a rozměrovou stálost.
Použitá jehlová ložiska jsou vyráběna přesně podle originální specifikace a parametrů a poskytují dobrou užitnou hodnotu.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM:
Jawa
Stadion
Jawetta
Rozměry pístu:
A = 38,25 mm
B = 57,5 mm
C = 10 mm
D = 23,5 mm
E =
F =
G = 16 mm
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Vhodné pro motocykly:
Jawa 50/550 Pionýr (Pařez)
Jawa 50 Pařez
Jawa 50/555 Pionýr
Jawetta 551
Jaweta
Stadion S11
Stadion S22
Stadion S23
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku