Testovací nástroj ke zjišťování nerovnosti a ohnutí trubek předních vidlic od anglické značky K-TECH
- přístroj k zjištění ohnutí přední vidlice s vysokou přesností
- jedná se o profesionální přístroj pro profesionály
- nástroj je navržen tak, aby pomohl mechanikům zlepšit efektivitu v jejich dílnách, neboť během chvíli je možné detekovat závadu
- všechny přípravky a nástroje K-Tech jsou navrženy s více než dvacetiletými zkušenostmi a umožňují efektivní a bezpečnou práci
Značka K-Tech je výrobce mnoha tuningových a funkčních doplňků pro vyladění předních vidlic a zadních tlumičů pro offroadové i silniční použití. Specializuje se na vývoj, výrobu a servis pro zajištění bezkonkurenčního odpružení motocyklu.
Všechny produkty K-Tech jsou navrženy tak, aby pomohly zlepšit výkon a ovladatelnost motocyklu pro hobby i závodní použití.
Sortiment zahrnuje plně kompatibilní náhradní díly pro pérování (těsnící komponenty, vodící pouzdra, pružiny, trubky, pístní tyče, atd.), vlastní tuningové produkty zlepšující funkci pérování oproti originálnímu vybavení (vnitřní cartridge, systémy vnitřních pístků, kompletní přední vidlice, kompletní zadní tlumiče, adaptéry, atd.) a specializované nářadí a přípravky pro montáž i demontáž na profesionální úrovni.
Polosyntetický čtyřtaktní motorový olej vyrobený na bázi revolučního systému "Putoline technomoto aditive pure bike", jenž zajišťuje jemný chod motoru, snižuje opotřebení komponentů a zaručuje plnou kompabilitu s moderními třecími materiály mokrých spojek. Tento polosyntetický čtyřtaktní motorový olej je vhodný zejména pro silniční, terénní motocykly, skútry a čtyřkolky, které pracují za nejnáročnějších podmínek.
Hlavní vlastnosti a výhody oleje SPORT 4R:
- minimální opotřebení motoru a převodovky
- minimální spotřeba oleje
- vynikající viskozitní vlastnosti i při nízkých teplotách, což výrazně zabraňuje opotřebení při studených startech
- vynikající čisticí vlastnosti zajišťují dlouhodobý a optimální výkon motoru
- vynikající mazací vlastnosti po celou dobu životnosti
Základní vlastnosti motorového oleje Putoline SPORT 4R:
- viskozita = 10W40
- klasifikace = API SM
- výkonností specifikace = JASO MA2
- hustota = 0,861 kg/l
- index viskozity = 153
- bod vznícení = 222 °C
- bod tuhnutí = -33 °C
Objem: 1litr
Putoline Oil je světoznámý dodavatel širokého sortimentu olejů, maziv a přípravků pro údržbu.
Specializuje se a vyrábí pouze a výhradně výrobky pro motocykly, skútry a čtyřkolky, což značku Putoline činí jedinečnou mezi opravdovými prvovýrobci olejů!
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu a dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Značka je součástí koncernu KroonOil, který vyrábí oleje již od roku 1906. Díky podpoře vlastních laboratoří a velkého technologického zázemí si značka Putoline klade za cíl neustále zdokonalovat své výrobky za pomoci nejmodernější technologií, což má i ve svém mottu "Putoline Oil, Driven by Technology!".
Polosyntetický čtyřtaktní motorový olej vyrobený na bázi revolučního systému "Putoline technomoto aditive pure bike", jenž zajišťuje jemný chod motoru, snižuje opotřebení komponentů a zaručuje plnou kompabilitu s moderními třecími materiály mokrých spojek. Tento polosyntetický čtyřtaktní motorový olej je vhodný zejména pro silniční, terénní motocykly, skútry a čtyřkolky, které pracují za nejnáročnějších podmínek.
Hlavní vlastnosti a výhody oleje SPORT 4R:
- minimální opotřebení motoru a převodovky
- minimální spotřeba oleje
- vynikající viskozitní vlastnosti i při nízkých teplotách, což výrazně zabraňuje opotřebení při studených startech
- vynikající čisticí vlastnosti zajišťují dlouhodobý a optimální výkon motoru
- vynikající mazací vlastnosti po celou dobu životnosti
Základní vlastnosti motorového oleje Putoline SPORT 4R:
- viskozita = 15W50
- klasifikace = API SM
- výkonností specifikace = JASO MA2
- hustota = 0,876 kg/l
- index viskozity = 150
- bod vznícení = 224 °C
- bod tuhnutí = -33 °C
Objem: 60 litrů
Putoline Oil je světoznámý dodavatel širokého sortimentu olejů, maziv a přípravků pro údržbu.
Specializuje se a vyrábí pouze a výhradně výrobky pro motocykly, skútry a čtyřkolky, což značku Putoline činí jedinečnou mezi opravdovými prvovýrobci olejů!
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu a dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Značka je součástí koncernu KroonOil, který vyrábí oleje již od roku 1906. Díky podpoře vlastních laboratoří a velkého technologického zázemí si značka Putoline klade za cíl neustále zdokonalovat své výrobky za pomoci nejmodernější technologií, což má i ve svém mottu "Putoline Oil, Driven by Technology!".
Jednotka zapalování (CDI jednotka / modul zapalování / řídící jednotka)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje komponenty pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- zapojení je totožné s originálním dílem - plnohodnotná náhrada za originální díl
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového dílu)
Upozornění: díl je od výrobce určený pro daný model a rok výroby - kontrola konektorů a vhodnost použití viz. fotografie!
Tato jednotka zapalování nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 30400-NX4-003
Honda 30400-NX4-771
Honda 30400-NX4-711
Vhodné pro motocykly:
Honda RS125R / 95-08
Produkty HPI v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku komponentu, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Rekluse Torq-Drive Clutch Pack je sada vysoce výkonné manuální spojky.
Instalace je stejně snadná jako výměna lamel spojky za komponenty OEM. Technologie tenkých třecích kotoučů TorqDrive umožňuje, aby se do prostoru OEM spojky vešlo více kotoučů, snižuje se tak prokluz a poskytuje plný výkon motoru.
Poznámka: Nejedná se o náhradní spojkovou sadu pro RadiusX, RadiusCX nebo Core Manual TorqDrive.
Rekluse TorqDrive zlepšil výkon přibližně o 25 % ve srovnání s původní spojkou. Je instalováno více spojkových obložení než originál a pro je zajištěn lepší přenos síly z motoru na převodovku bez prokluzu. Původní třecí obložení spojky a ocelové kotouče jsou při instalaci odstraněny a nahrazeny obložením Rekluse TorqDrive. Třecí destičky Rekluse TorqDrive používají ocelové jádro, zatímco spojkové destičky OEM používají hliník. Při zahřátí se ocelová jádra spojkových obložení Rekluse roztahují o méně než polovinu ve srovnání s hliníkovými jádry obložení OEM, což prakticky eliminuje vadnutí spojky. Během let výzkumu a testování vyvinula společnost Rekluse nejlepší třecí podložky pro motocykly z hlediska funkčnosti, přenosu síly a odolnosti. Třecí a spojkové obložení jsou trvanlivější a odolnější než jiné spojkové kotouče.
Kapacita točivého momentu se zvýší v průměru o 25 %, zatímco ovládací síly na spojkové páčce se sníží v průměru o 10 % (obě hodnoty se liší podle modelu). Pro ochranu spojkového koše jsou použity ocelové vložky, které zabraňují vyražení koše.
Vlastnosti a výhody:
- lepší přenos síly motoru na převodovku a na hnací řetěz
- eliminuje vadnutí spojky
- lepší rozjezdy a akcelerace ze zatáček
- zvýšená životnost spojky
- zlepšení přenosu výkonu o cca 25 %
- snížení síly potřebné pro ovládání spojky o cca 10 % (v závislosti na modelu)
Součástí dodávky:
- 11 ocelových kotoučů TorqDrive (o 1 více než OEM)
- 12 třecích obložení TorqDrive (o 1 více než OEM)
- Pružiny spojky pro přítlačnou desku
- Ocelové vložky do spojkového koše
Vhodné pro:
Indian Chief / 18
Indian Chief Classic / 14-17
Indian Chief Dark Horse / 16-20
Indian Chief Vintage / 14-20
Indian Chieftain / 14-19
Indian Chieftain Classic / 18-19
Indian Chieftain Dark Horse / 16-20
Indian Chieftain Elite / 17-19
Indian Chieftain Limited / 17-19
Indian Roadmaster / 15-20
Indian Roadmaster Classic / 17-19
Indian Roadmaster Dark Horse / 20
Indian Roadmaster Elite / 18-20
Indian Springfield / 16-19
Indian Springfield Dark Horse / 18-19
Rekluse Torq-Drive Clutch Pack je sada vysoce výkonné manuální spojky.
Instalace je stejně snadná jako výměna lamel spojky za komponenty OEM. Technologie tenkých třecích kotoučů TorqDrive umožňuje, aby se do prostoru OEM spojky vešlo více kotoučů, snižuje se tak prokluz a poskytuje plný výkon motoru.
Poznámka: Nejedná se o náhradní spojkovou sadu pro RadiusX, RadiusCX nebo Core Manual TorqDrive.
Rekluse TorqDrive zlepšil výkon přibližně o 25 % ve srovnání s původní spojkou. Je instalováno více spojkových obložení než originál a pro je zajištěn lepší přenos síly z motoru na převodovku bez prokluzu. Původní třecí obložení spojky a ocelové kotouče jsou při instalaci odstraněny a nahrazeny obložením Rekluse TorqDrive. Třecí destičky Rekluse TorqDrive používají ocelové jádro, zatímco spojkové destičky OEM používají hliník. Při zahřátí se ocelová jádra spojkových obložení Rekluse roztahují o méně než polovinu ve srovnání s hliníkovými jádry obložení OEM, což prakticky eliminuje vadnutí spojky. Během let výzkumu a testování vyvinula společnost Rekluse nejlepší třecí podložky pro motocykly z hlediska funkčnosti, přenosu síly a odolnosti. Třecí a spojkové obložení jsou trvanlivější a odolnější než jiné spojkové kotouče.
Kapacita točivého momentu se zvýší v průměru o 25 %, zatímco ovládací síly na spojkové páčce se sníží v průměru o 10 % (obě hodnoty se liší podle modelu). Pro ochranu spojkového koše jsou použity ocelové vložky, které zabraňují vyražení koše.
Vlastnosti a výhody:
- lepší přenos síly motoru na převodovku a na hnací řetěz
- eliminuje vadnutí spojky
- lepší rozjezdy a akcelerace ze zatáček
- zvýšená životnost spojky
- zlepšení přenosu výkonu o cca 25 %
- snížení síly potřebné pro ovládání spojky o cca 10 % (v závislosti na modelu)
Součástí dodávky:
- 11 ocelových kotoučů TorqDrive (o 1 více než OEM)
- 12 třecích obložení TorqDrive (o 1 více než OEM)
- Pružiny spojky pro přítlačnou desku
- Ocelové vložky do spojkového koše
Vhodné pro:
Indian FTR / 19-22
Indian FTR R Carbon / 21-22
Indian FTR Rally / 20-22
Indian FTR S / 19-22
Rekluse Torq-Drive Clutch Pack je sada vysoce výkonné manuální spojky.
Instalace je stejně snadná jako výměna lamel spojky za komponenty OEM. Technologie tenkých třecích kotoučů TorqDrive umožňuje, aby se do prostoru OEM spojky vešlo více kotoučů, snižuje se tak prokluz a poskytuje plný výkon motoru.
Poznámka: Nejedná se o náhradní spojkovou sadu pro RadiusX, RadiusCX nebo Core Manual TorqDrive.
Rekluse TorqDrive zlepšil výkon přibližně o 25 % ve srovnání s původní spojkou. Je instalováno více spojkových obložení než originál a pro je zajištěn lepší přenos síly z motoru na převodovku bez prokluzu. Původní třecí obložení spojky a ocelové kotouče jsou při instalaci odstraněny a nahrazeny obložením Rekluse TorqDrive. Třecí destičky Rekluse TorqDrive používají ocelové jádro, zatímco spojkové destičky OEM používají hliník. Při zahřátí se ocelová jádra spojkových obložení Rekluse roztahují o méně než polovinu ve srovnání s hliníkovými jádry obložení OEM, což prakticky eliminuje vadnutí spojky. Během let výzkumu a testování vyvinula společnost Rekluse nejlepší třecí podložky pro motocykly z hlediska funkčnosti, přenosu síly a odolnosti. Třecí a spojkové obložení jsou trvanlivější a odolnější než jiné spojkové kotouče.
Kapacita točivého momentu se zvýší v průměru o 25 %, zatímco ovládací síly na spojkové páčce se sníží v průměru o 10 % (obě hodnoty se liší podle modelu). Pro ochranu spojkového koše jsou použity ocelové vložky, které zabraňují vyražení koše.
Vlastnosti a výhody:
- lepší přenos síly motoru na převodovku a na hnací řetěz
- eliminuje vadnutí spojky
- lepší rozjezdy a akcelerace ze zatáček
- zvýšená životnost spojky
- zlepšení přenosu výkonu o cca 25 %
- snížení síly potřebné pro ovládání spojky o cca 10 % (v závislosti na modelu)
Součástí dodávky:
- 11 ocelových kotoučů TorqDrive (o 1 více než OEM)
- 12 třecích obložení TorqDrive (o 1 více než OEM)
- Pružiny spojky pro přítlačnou desku
- Ocelové vložky do spojkového koše
Vhodné pro:
Indian Scout / 15-21
Indian Scout 100th Anniversary / 20
Indian Scout Bobber / 18-21
Indian Scout Bobber Sixty / 20-21
Indian Scout Bobber Twenty / 20-21
Indian Scout Sixty / 16-20
Kufry boční S-LINE s francouzský elegantním a moderním designem.
- kufr je vyroben z masivního leteckého hliníku
- robustní konstrukce s uzamykatelným odklápěcím víkem
- kufr disponuje hydroizolací a vnitřními popruhy pro lepší držení obsahu kufru
- možnost přidání dalších lehkých věcí na víka kufrů přes vnější popruhy
- zamykání na klíček
- boční madla
Objem: 37 litrů
Barva: černá
Přepravní nosnost: 8 kg
Rozměry (š-v-h): 39x39x27,5 cm
Balení: 1 sada (1 pár)
Upozornění: Tyto kufry jsou použitelné výhradně jako boční kufry!
Upozornění: Pravidelná kontrola a údržba je vyžadována na všech částech zavadla a jeho připevnění! Pokud je zavadalo poškozeno, nepoužívejte jej a
okamžitě demontujte z motocyklu. Kufr může být instalován různými způsoby na různé motocykly v závislosti na typu motocyklu a na zamýšleném použití a rovněž dle doporučení výrobce motocyklu. Nesprávná instalace nebo použití kufru může ovlivnit ovládání a provoz motocyklu, a může potenciálně vést k osobnímu zranění nebo smrti. Pokud máte nějaké otázky ohledně instalace nebo použití příslušenství, vyhledejte kvalifikovanou technickou pomoc.
Vhodné pro motocykly:
Ducati Multistrada 1200S / 18-20
Ducati Multistrada 1200 Enduro / 18-20
Ducati Multistrada 950 / 18-20
Ducati Multistrada 1260 / 19-20
Ducati Multistrada 1260 Enduro / 19-20
Ducati Multistrada 950S / 19-20
Ducati Multistrada 1200S Touring / 18-20
Honda CB500X / 19-22
Kufry boční S-LINE s francouzský elegantním a moderním designem
- kufr je vyroben z masivního leteckého hliníku
- robustní konstrukce s uzamykatelným odklápěcím víkem
- kufr disponuje hydroizolací a vnitřními popruhy pro lepší držení obsahu kufru
- možnost přidání dalších lehkých věcí na víka kufrů přes vnější popruhy
- zamykání na klíček
- boční madla
Objem: 37 litrů
Barva: hliník
Přepravní nosnost: 8 kg
Rozměry (š-v-h): 39x39x27,5 cm
Balení: 1 sada (1 pár)
Upozornění: Tyto kufry jsou použitelné výhradně jako boční kufry!
Upozornění: Pravidelná kontrola a údržba je vyžadována na všech částech zavadla a jeho připevnění! Pokud je zavadalo poškozeno, nepoužívejte jej a
okamžitě demontujte z motocyklu. Kufr může být instalován různými způsoby na různé motocykly v závislosti na typu motocyklu a na zamýšleném použití a rovněž dle doporučení výrobce motocyklu. Nesprávná instalace nebo použití kufru může ovlivnit ovládání a provoz motocyklu, a může potenciálně vést k osobnímu zranění nebo smrti. Pokud máte nějaké otázky ohledně instalace nebo použití příslušenství, vyhledejte kvalifikovanou technickou pomoc.
Vhodné pro motocykly:
Ducati 1200 Multistrada S / 18-20
Ducati 1200 Multistrada Enduro / 18-20
Ducati 950 Multistrada / 18-20
Ducati 1260 Multistrada / 19-20
Ducati 1260 Multistrada Enduro / 19-20
Ducati 950 Multistrada S / 19-20
Ducati 1200 Multistrada S Touring / 18-20
Honda CB500X / 19-22
Rekluse Torq-Drive Clutch Pack je sada vysoce výkonné manuální spojky.
Instalace je stejně snadná jako výměna lamel spojky za komponenty OEM. Technologie tenkých třecích kotoučů TorqDrive umožňuje, aby se do prostoru OEM spojky vešlo více kotoučů, snižuje se tak prokluz a poskytuje plný výkon motoru.
Poznámka: Nejedná se o náhradní spojkovou sadu pro RadiusX, RadiusCX nebo Core Manual TorqDrive.
Rekluse TorqDrive zlepšil výkon o více jak 25 % ve srovnání s původní spojkou. Je instalováno více spojkových obložení než originál a pro je zajištěn lepší přenos síly z motoru na převodovku bez prokluzu. Původní třecí obložení spojky a ocelové kotouče jsou při instalaci odstraněny a nahrazeny obložením Rekluse TorqDrive. Třecí destičky Rekluse TorqDrive používají ocelové jádro, zatímco spojkové destičky OEM používají hliník. Při zahřátí se ocelová jádra spojkových obložení Rekluse roztahují o méně než polovinu ve srovnání s hliníkovými jádry obložení OEM, což prakticky eliminuje vadnutí spojky. Během let výzkumu a testování vyvinula společnost Rekluse nejlepší třecí podložky pro motocykly z hlediska funkčnosti, přenosu síly a odolnosti. Třecí a spojkové obložení jsou trvanlivější a odolnější než jiné spojkové kotouče.
Spojka Rekluse TorqDrive pro Harley Davidson není automatická spojka, ale ručně ovládaná spojka s až o 56 % zvýšeným přenosem točivého momentu.
Toho je dosaženo použitím 31 lamel spojky namísto 18 lamel jako u standardní spojky.
Vlastnosti a výhody:
- lepší přenos síly motoru na převodovku a na hnací řetěz
- eliminuje vadnutí spojky
- lepší rozjezdy a akcelerace ze zatáček
- zvýšená životnost spojky
- zlepšení přenosu výkonu
- větší kontaktní plocha zabraňuje vychýlení spojkového koše
- snížení síly potřebné pro ovládání spojky
Vhodné pro:
Harley-Davidson FLD Switchback / 12-16
Harley-Davidson FLHR Road King / 98-16
Harley-Davidson FLHRC Road King Classic / 09-14
Harley-Davidson FLHRSE3 Screamin Eagle Road King / 07
Harley-Davidson FLHRSE4 Screamin Eagle Road King / 08
Harley-Davidson FLHT Electra Glide Standard / 98-16
Harley-Davidson FLHTC Electra Glide Classic / 07-13
Harley-Davidson FLHTCSE Screamin Eagle Electra Glide / 04
Harley-Davidson FLHTCSE2 Screamin Eagle Electra Glide 2 / 05
Harley-Davidson FLHTCU Electra Glide Ultra Classic / 14-16
Harley-Davidson FLHTCU Ultra Classic / 07-13
Harley-Davidson FLHTCUSE Screamin Eagle Ultra Classic Electra Glide / 06
Harley-Davidson FLHTCUSE2 Screamin Eagle Ultra Classic Electra Glide / 07
Harley-Davidson FLHTCUSE3 Screamin Eagle Ultra Classic Electra Glide / 08
Harley-Davidson FLHTCUSE4 CVO Ultra Classic Electra Glide / 09
Harley-Davidson FLHTCUSE5 CVO Ultra Classic Electra Glide / 10
Harley-Davidson FLHTCUSE6 CVO Ultra Classic Electra Glide / 11
Harley-Davidson FLHTCUSE7 CVO Ultra Classic Electra Glide / 12
Harley-Davidson FLHTCUTG Tri Glide Ultra Classic / 09-13
Harley-Davidson FLHTK Electra Glide Ultra Limited / 10-13
Harley-Davidson FLHTK Ultra Limited / 15-16
Harley-Davidson FLHX Street Glide / 06-16
Harley-Davidson FLHXS Street Glide Special / 14-16
Harley-Davidson FLS Softail Slim / 12-17
Harley-Davidson FLST Heritage Softail / 08-10
Harley-Davidson FLSTC Heritage Softail Classic / 98-17
Harley-Davidson FLSTF Fat Boy / 98-17
Harley-Davidson FLSTFB Fat Boy Lo / 10-17
Harley-Davidson FLSTFSE Screamin Eagle Fat Boy / 05
Harley-Davidson FLSTFSE2 Screamin Eagle Fat Boy / 06
Harley-Davidson FLSTN Softail Deluxe / 05-17
Harley-Davidson FLSTSB Cross Bones / 08-11
Harley-Davidson FLSTSE CVO Softail Convertible / 10
Harley-Davidson FLSTSE2 CVO Softail Convertible / 11
Harley-Davidson FLSTSE3 CVO Softail Convertible / 12
Harley-Davidson FLTR Road Glide / 98-09
Harley-Davidson FLTRSE3 CVO Road Glide / 09
Harley-Davidson FLTRUSE CVO Road Glide Ultra / 11-12
Harley-Davidson FLTRX Road Glide / 10-16
Harley-Davidson FLTRXSE CVO Road Glide Custom / 12
Harley-Davidson FLTRXS Road Glide Special / 15-16
Harley-Davidson FXCW Rocker / 08-09
Harley-Davidson FXCWC Rocker C / 08-11
Harley-Davidson FXD Dyna Super Glide / 98-13
Harley-Davidson FXDB Street Bob / 06-17
Harley-Davidson FXDC Super Glide Custom / 07-14
Harley-Davidson FXDF Fat Bob / 08-17
Harley-Davidson FXDFSE CVO Dyna Fat Bob / 09
Harley-Davidson FXDFSE2 CVO Dyna Fat Bob / 10
Harley-Davidson FXDL Dyna Low Rider / 98-13
Harley-Davidson FXDL Low Rider / 14-17
Harley-Davidson FXDLS Dyna Low Rider S / 17
Harley-Davidson FXDLS Low Rider Slim / 16
Harley-Davidson FXDS-Conv Dyna Convertible / 98-00
Harley-Davidson FXDSE Screamin Eagle Dyna / 07
Harley-Davidson FXDSE2 Screamin Eagle Dyna / 08
Harley-Davidson FXDWG Dyna Wide Glide / 98-17
Harley-Davidson FXDWG2 / 01
Harley-Davidson FXDWG3 / 02
Harley-Davidson FXS Blackline / 11-13
Harley-Davidson FXSB Breakout / 13-17
Harley-Davidson FXST Softail Standard / 99-11
Harley-Davidson FXSTB Night Train / 99-09
Harley-Davidson FXSTC Softail Custom / 98-10
Harley-Davidson FXSTD Softail Deuce / 00-07
Harley-Davidson FXSTDSE Screamin Eagle Softail Deuce / 03
Harley-Davidson FXSTDSE2 Screamin Eagle Softail Deuce 2 / 04
Harley-Davidson FXSTS Springer Softail / 98-06
Harley-Davidson FXSTSSE Screamin Eagle Softail Springer / 07
Harley-Davidson FXSTSSE2 Screamin Eagle Softail Springer / 08
Harley-Davidson FXSTSSE3 CVO Softail Springer / 09
Harley-Davidson Touring Road Glide Classic EFI (FLHRCI) / 99
Harley-Davidson Touring Screamin Eagle Road Glide (FLHRSE) / 00-01
Harley-Davidson Touring Screamin Eagle Road King (FLHRSE) / 02-03
Rekluse Torq-Drive Clutch Pack je sada vysoce výkonné manuální spojky.
Instalace je stejně snadná jako výměna lamel spojky za komponenty OEM. Technologie tenkých třecích kotoučů TorqDrive umožňuje, aby se do prostoru OEM spojky vešlo více kotoučů, snižuje se tak prokluz a poskytuje plný výkon motoru.
Poznámka: Nejedná se o náhradní spojkovou sadu pro RadiusX, RadiusCX nebo Core Manual TorqDrive.
Rekluse TorqDrive zlepšil výkon o více jak 25 % ve srovnání s původní spojkou. Je instalováno více spojkových obložení než originál a pro je zajištěn lepší přenos síly z motoru na převodovku bez prokluzu. Původní třecí obložení spojky a ocelové kotouče jsou při instalaci odstraněny a nahrazeny obložením Rekluse TorqDrive. Třecí destičky Rekluse TorqDrive používají ocelové jádro, zatímco spojkové destičky OEM používají hliník. Při zahřátí se ocelová jádra spojkových obložení Rekluse roztahují o méně než polovinu ve srovnání s hliníkovými jádry obložení OEM, což prakticky eliminuje vadnutí spojky. Během let výzkumu a testování vyvinula společnost Rekluse nejlepší třecí podložky pro motocykly z hlediska funkčnosti, přenosu síly a odolnosti. Třecí a spojkové obložení jsou trvanlivější a odolnější než jiné spojkové kotouče.
Spojka Rekluse TorqDrive pro Harley Davidson není automatická spojka, ale ručně ovládaná spojka s až o 56 % zvýšeným přenosem točivého momentu.
Toho je dosaženo použitím 31 lamel spojky namísto 18 lamel jako u standardní spojky.
Vlastnosti a výhody:
- lepší přenos síly motoru na převodovku a na hnací řetěz
- eliminuje vadnutí spojky
- lepší rozjezdy a akcelerace ze zatáček
- zvýšená životnost spojky
- zlepšení přenosu výkonu
- větší kontaktní plocha zabraňuje vychýlení spojkového koše
- snížení síly potřebné pro ovládání spojky
Vhodné pro:
Harley-Davidson FLDE Deluxe 107 / 18-20
Harley-Davidson FLFB Fat Boy 107 / 18-19
Harley-Davidson FLFBS Fat Boy 114 / 21-22
Harley-Davidson FLHC Heritage Classic 107 / 18-21
Harley-Davidson FLHCS Heritage Classic 114 / 21-22
Harley-Davidson FLHR Road King / 17-22
Harley-Davidson FLHRSE5 CVO Road King / 13
Harley-Davidson FLHRSE6 CVO Road King / 14
Harley-Davidson FLHRXS Road King Special / 17-22
Harley-Davidson FLHT Electra Glide Standard / 17-22
Harley-Davidson FLHTCU Electra Glide Ultra Classic / 17
Harley-Davidson FLHTCUL Electra Glide Ultra Classic Low / 15-16
Harley-Davidson FLHTCUSE8 CVO Ultra Classic Electra Glide / 13
Harley-Davidson FLHTCUTG Tri Glide Ultra / 14-22
Harley-Davidson FLHTCUTG Tri Glide Ultra Classic / 14-16
Harley-Davidson FLHTCUTGSE CVO Tri Glide / 21-22
Harley-Davidson FLHTK Ultra Limited / 17-22
Harley-Davidson FLHTKL Ultra Limited Low / 15-19
Harley-Davidson FLHTKSE CVO Limited / 14-22
Harley-Davidson FLHX Street Glide / 17-22
Harley-Davidson FLHXS Street Glide Special / 17-22
Harley-Davidson FLHXSE CVO Street Glide / 15-22
Harley-Davidson FLHXST Street Glide ST / 22
Harley-Davidson FLRT Freewheeler / 21-22
Harley-Davidson FLSB Sport Glide 107 / 18-22
Harley-Davidson FLSL Softail Slim 107 / 18-21
Harley-Davidson FLSS Softail Slim S / 16-17
Harley-Davidson FLSTFBS Fat Boy S / 16-17¨
Harley-Davidson FLSTNSE CVO Softail Deluxe / 14-15
Harley-Davidson FLTR Trike Free Wheeler / 15-20
Harley-Davidson FLTRK Road Glide Limited / 21-22
Harley-Davidson FLTRU Road Glide Ultra / 16
Harley-Davidson FLTRUSE CVO Road Glide Ultra / 15-16
Harley-Davidson FLTRX Road Glide / 17-22
Harley-Davidson FLTRXS Road Glide Special / 21-22
Harley-Davidson FLTRXSE CVO Road Glide / 18-22
Harley-Davidson FLTRXSE2 CVO Road Glide Custom / 13
Harley-Davidson FXBB Street Bob 107 / 18-20
Harley-Davidson FXBBS Street Bob 114 / 21-22
Harley-Davidson FXBR Breakout 107 / 18-19
Harley-Davidson FXB Fat Bob 107 / 18-19
Harley-Davidson FXFBS Fat Bob 114 / 21-22
Harley-Davidson FXLR Low Rider 107 / 18-20
Harley-Davidson FXLRS Low Rider S 114 / 21-22
Harley-Davidson FXSBSE CVO Softail Breakout / 13-14
Harley-Davidson FXSE CVO Pro Street Breakout / 16-17
Harley-Davidson FXST Softail Standard 107 / 21-22
Harley-Davidson FXSTC Softail Custom / 13-14
Harley-Davidson Softail FXDR / 19-20
Harley-Davidson Touring Road Glide Special (FLTRXS) / 17-20
Harley-Davidson Touring Road Glide Ultra (FLTRU) / 17-20
Harley-Davidson Trike CVO Tri Glide / 20
Sada pravého a levého bočního celohliníkového kufru s nahoru otevíracím víkem, objem 2 x 37 litrů, rozměry šxvxh = 495x387x256 mm (z čelního pohledu), nosnost 10 kg.
Kufry boční S-LINE s francouzský elegantním a moderním designem.
- kufr je vyroben z masivního leteckého hliníku
- robustní konstrukce s uzamykatelným odklápěcím víkem
- kufr disponuje hydroizolací a vnitřními popruhy pro lepší držení obsahu kufru
- možnost přidání dalších lehkých věcí na víka kufrů přes vnější popruhy
- zamykání na klíček
- boční madla
Objem: 45 litrů
Barva: černá
Přepravní nosnost: 8 kg
Rozměry (š-v-h): 53,5x39x32 cm
Balení: 1 sada (1 pár)
Upozornění: Tyto kufry jsou použitelné výhradně jako boční kufry!
Upozornění: Pravidelná kontrola a údržba je vyžadována na všech částech zavadla a jeho připevnění! Pokud je zavadalo poškozeno, nepoužívejte jej a
okamžitě demontujte z motocyklu. Kufr může být instalován různými způsoby na různé motocykly v závislosti na typu motocyklu a na zamýšleném použití a rovněž dle doporučení výrobce motocyklu. Nesprávná instalace nebo použití kufru může ovlivnit ovládání a provoz motocyklu, a může potenciálně vést k osobnímu zranění nebo smrti. Pokud máte nějaké otázky ohledně instalace nebo použití příslušenství, vyhledejte kvalifikovanou technickou pomoc.
Vhodné pro motocykly:
Ducati Multistrada 1200S / 18-20
Ducati Multistrada 1200 Enduro / 18-20
Ducati Multistrada 950 / 18-20
Ducati Multistrada 1260 / 19-20
Ducati Multistrada 1260 Enduro / 19-20
Ducati Multistrada 950S / 19-20
Ducati Multistrada 1200S Touring / 18-20
Honda CB500X / 19-22
BMW R1200GS / 17-20
BMW R1200GS Adventure / 17-20
BMW F750GS / 19-20
BMW F850GS / 19-20
BMW R1250GS / 19-20
KTM 1050 Adventure / 18-20 1
KTM 1090 Adventure / 18-20
KTM 1190 Adventure / 18-20
KTM 1290 Super Adventure R / 18-20
Triumph Tiger 800 / 11-19
Kufry boční S-LINE s francouzský elegantním a moderním designem
- kufr je vyroben z masivního leteckého hliníku
- robustní konstrukce s uzamykatelným odklápěcím víkem
- kufr disponuje hydroizolací a vnitřními popruhy pro lepší držení obsahu kufru
- možnost přidání dalších lehkých věcí na víka kufrů přes vnější popruhy
- zamykání na klíček
- boční madla
Objem: 45 litrů
Barva: hliník
Přepravní nosnost: 8 kg
Rozměry (š-v-h): 53,5x39x32 cm
Balení: 1 sada (1 pár)
Upozornění: Tyto kufry jsou použitelné výhradně jako boční kufry!
Upozornění: Pravidelná kontrola a údržba je vyžadována na všech částech zavadla a jeho připevnění! Pokud je zavadalo poškozeno, nepoužívejte jej a
okamžitě demontujte z motocyklu. Kufr může být instalován různými způsoby na různé motocykly v závislosti na typu motocyklu a na zamýšleném použití a rovněž dle doporučení výrobce motocyklu. Nesprávná instalace nebo použití kufru může ovlivnit ovládání a provoz motocyklu, a může potenciálně vést k osobnímu zranění nebo smrti. Pokud máte nějaké otázky ohledně instalace nebo použití příslušenství, vyhledejte kvalifikovanou technickou pomoc.
Vhodné pro motocykly:
Ducati Multistrada 1200S / 18-20
Ducati Multistrada 1200 Enduro / 18-20
Ducati Multistrada 950 / 18-20
Ducati Multistrada 1260 / 19-20
Ducati Multistrada 1260 Enduro / 19-20
Ducati Multistrada 950S / 19-20
Ducati Multistrada 1200S Touring / 18-20
Honda CB500X / 19-22
BMW R1200GS / 17-20
BMW R1200GS Adventure / 17-20
BMW F750GS / 19-20
BMW F850GS / 19-20
BMW R1250GS / 19-20
KTM 1050 Adventure / 18-20 1
KTM 1090 Adventure / 18-20
KTM 1190 Adventure / 18-20
KTM 1290 SuperAdventure R / 18-20
Triumph Tiger 800 / 11-19
Radiální brzdová pumpa Magura HC3 - v černém provedení.
- tělo hlavního válce je vyrobeno z vysoce kvalitní hliníkové slitiny, aby byla zajištěna lehká konstrukce kombinovaná s maximální tuhostí
- 90° plně radiální design, takže tlačný pístek a pumpa jsou v pravém úhlu k řídítkům, což má za následek snížení tření a přímější pocit při brzdění s lepší kontrolou
- Magura „HCT“ je schválena pro používání se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu v důsledku kompenzace tlaku (ABS-Kickback)
- ovládací páčka má chytrý 3-cestný nastavitelný opěrný bod (všechny 3 polohy nabízejí 90° plnou radiální aktivaci)
- jednoduché a rychlé nastavení páčky pro měkčí nebo tvrdší tlakový bod
- výklopný systém páčky snižuje sílu vyvíjenou na tělo hlavního válce v případě pádu
- těsnění pístku bylo speciálně navrženo tak, aby se zabránilo vnikání vzduchu skrz sekundární těsnění, a to díky pokročilé konstrukci těsnění, které snižuje nebo odstraní tento problém běžný u závodních motocyklů při vyšších otáčkách
- pumpa HC3 jsou dodávány s externí nádržkou s kouřovým sklem a montážní konzolou, která je navrženou tak, aby zabírala minimální prostor
- upevňovací šrouby páčky a svorky jsou vyrobeny z vysoce kvalitního titanu
Brzdové radiální pumpy MAGURA HC³ jsou dodávány kompletní "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínačem brzdových světel nebo bezpečnostním spínačem startu
Dostupné rozměry brzdových radiálních pump Magura HC3:
- průměr pístu 18mm pro brzdovou kapalinu DOT (plně schváleno ABE=německé schválení TÜV)
- průměr pístu 15mm pro brzdovou kapalinu DOT (plně schváleno ABE=německé schválení TÜV)
- průměr pístu 12mm pro brzdovou kapalinu DOT s krátká páčkou, bez spínače a bez ABE (závodní verze)
Radiální brzdová pumpa Magura HC3 - v černém provedení.
- tělo hlavního válce je vyrobeno z vysoce kvalitní hliníkové slitiny, aby byla zajištěna lehká konstrukce kombinovaná s maximální tuhostí
- 90° plně radiální design, takže tlačný pístek a pumpa jsou v pravém úhlu k řídítkům, což má za následek snížení tření a přímější pocit při brzdění s lepší kontrolou
- Magura „HCT“ je schválena pro používání se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu v důsledku kompenzace tlaku (ABS-Kickback)
- ovládací páčka má chytrý 3-cestný nastavitelný opěrný bod (všechny 3 polohy nabízejí 90° plnou radiální aktivaci)
- jednoduché a rychlé nastavení páčky pro měkčí nebo tvrdší tlakový bod
- výklopný systém páčky snižuje sílu vyvíjenou na tělo hlavního válce v případě pádu
- těsnění pístku bylo speciálně navrženo tak, aby se zabránilo vnikání vzduchu skrz sekundární těsnění, a to díky pokročilé konstrukci těsnění, které snižuje nebo odstraní tento problém běžný u závodních motocyklů při vyšších otáčkách
- pumpa HC3 jsou dodávány s externí nádržkou s kouřovým sklem a montážní konzolou, která je navrženou tak, aby zabírala minimální prostor
- upevňovací šrouby páčky a svorky jsou vyrobeny z vysoce kvalitního titanu
Brzdové radiální pumpy MAGURA HC³ jsou dodávány kompletní "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínačem brzdových světel nebo bezpečnostním spínačem startu
Dostupné rozměry brzdových radiálních pump Magura HC3:
- průměr pístu 18mm pro brzdovou kapalinu DOT (plně schváleno ABE=německé schválení TÜV)
- průměr pístu 15mm pro brzdovou kapalinu DOT (plně schváleno ABE=německé schválení TÜV)
- průměr pístu 12mm pro brzdovou kapalinu DOT s krátká páčkou, bez spínače a bez ABE (závodní verze)
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |