Radiální brzdová pumpa Magura HC3 - v černém provedení.
- tělo hlavního válce je vyrobeno z vysoce kvalitní hliníkové slitiny, aby byla zajištěna lehká konstrukce kombinovaná s maximální tuhostí
- 90° plně radiální design, takže tlačný pístek a pumpa jsou v pravém úhlu k řídítkům, což má za následek snížení tření a přímější pocit při brzdění s lepší kontrolou
- Magura „HCT“ je schválena pro používání se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu v důsledku kompenzace tlaku (ABS-Kickback)
- ovládací páčka má chytrý 3-cestný nastavitelný opěrný bod (všechny 3 polohy nabízejí 90° plnou radiální aktivaci)
- jednoduché a rychlé nastavení páčky pro měkčí nebo tvrdší tlakový bod
- výklopný systém páčky snižuje sílu vyvíjenou na tělo hlavního válce v případě pádu
- těsnění pístku bylo speciálně navrženo tak, aby se zabránilo vnikání vzduchu skrz sekundární těsnění, a to díky pokročilé konstrukci těsnění, které snižuje nebo odstraní tento problém běžný u závodních motocyklů při vyšších otáčkách
- pumpa HC3 jsou dodávány s externí nádržkou s kouřovým sklem a montážní konzolou, která je navrženou tak, aby zabírala minimální prostor
- upevňovací šrouby páčky a svorky jsou vyrobeny z vysoce kvalitního titanu
Brzdové radiální pumpy MAGURA HC³ jsou dodávány kompletní "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínačem brzdových světel nebo bezpečnostním spínačem startu
Dostupné rozměry brzdových radiálních pump Magura HC3:
- průměr pístu 18mm pro brzdovou kapalinu DOT (plně schváleno ABE=německé schválení TÜV)
- průměr pístu 15mm pro brzdovou kapalinu DOT (plně schváleno ABE=německé schválení TÜV)
- průměr pístu 12mm pro brzdovou kapalinu DOT s krátká páčkou, bez spínače a bez ABE (závodní verze)
Radiální spojková pumpa Magura HC3 - v černém provedení.
- tělo hlavního válce je vyrobeno z vysoce kvalitní hliníkové slitiny, aby byla zajištěna lehká konstrukce kombinovaná s maximální tuhostí
- 90° plně radiální design, takže tlačný pístek a pumpa jsou v pravém úhlu k řídítkům, což má za následek snížení tření a přímější pocit při brzdění s lepší kontrolou
- Magura „HCT“ je schválena pro používání se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu v důsledku kompenzace tlaku (ABS-Kickback)
- ovládací páčka má chytrý 3-cestný nastavitelný opěrný bod (všechny 3 polohy nabízejí 90° plnou radiální aktivaci)
- jednoduché a rychlé nastavení páčky pro měkčí nebo tvrdší tlakový bod
- výklopný systém páčky snižuje sílu vyvíjenou na tělo hlavního válce v případě pádu
- těsnění pístku bylo speciálně navrženo tak, aby se zabránilo vnikání vzduchu skrz sekundární těsnění, a to díky pokročilé konstrukci těsnění, které snižuje nebo odstraní tento problém běžný u závodních motocyklů při vyšších otáčkách
- pumpa HC3 jsou dodávány s externí nádržkou s kouřovým sklem a montážní konzolou, která je navrženou tak, aby zabírala minimální prostor
- upevňovací šrouby páčky a svorky jsou vyrobeny z vysoce kvalitního titanu
Spojkové radiální pumpy MAGURA HC3 jsou dodávány kompletní "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínačem
Dostupné rozměry spojkových radiálních pump Magura HC3:
- průměr pístu 15mm pro brzdovou kapalinu DOT
- průměr pístu 12mm pro minerální hydraulickou spojkovou kapalinu
Radiální spojková pumpa Magura HC3 - v černém provedení.
- tělo hlavního válce je vyrobeno z vysoce kvalitní hliníkové slitiny, aby byla zajištěna lehká konstrukce kombinovaná s maximální tuhostí
- 90° plně radiální design, takže tlačný pístek a pumpa jsou v pravém úhlu k řídítkům, což má za následek snížení tření a přímější pocit při brzdění s lepší kontrolou
- Magura „HCT“ je schválena pro používání se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu v důsledku kompenzace tlaku (ABS-Kickback)
- ovládací páčka má chytrý 3-cestný nastavitelný opěrný bod (všechny 3 polohy nabízejí 90° plnou radiální aktivaci)
- jednoduché a rychlé nastavení páčky pro měkčí nebo tvrdší tlakový bod
- výklopný systém páčky snižuje sílu vyvíjenou na tělo hlavního válce v případě pádu
- těsnění pístku bylo speciálně navrženo tak, aby se zabránilo vnikání vzduchu skrz sekundární těsnění, a to díky pokročilé konstrukci těsnění, které snižuje nebo odstraní tento problém běžný u závodních motocyklů při vyšších otáčkách
- pumpa HC3 jsou dodávány s externí nádržkou s kouřovým sklem a montážní konzolou, která je navrženou tak, aby zabírala minimální prostor
- upevňovací šrouby páčky a svorky jsou vyrobeny z vysoce kvalitního titanu
Spojkové radiální pumpy MAGURA HC3 jsou dodávány kompletní "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínačem
Dostupné rozměry spojkových radiálních pump Magura HC3:
- průměr pístu 15mm pro brzdovou kapalinu DOT
- průměr pístu 12mm pro minerální hydraulickou spojkovou kapalinu
Kompletní sada válce od italského výrobce Athena
- kompletní sada válce s novým pokovením
- nový válec disponuje novým značkovým italským nikasilem od firmy GILLARDONI (nová vysoce kvalitní povrchová vrstva uvnitř válce) - pokovení Gillardoni vykazuje velmi dlouhou životnost a minimulní opotřebení
- válce jsou vyráběny v Itálii „made in Italy” a kvalita zpracování je zcela srovnatelná s kvalitou v prvovýrobě OEM (válce Athena s pokovením Gillardoni byly osazovány v prvovýrobě motocyklů Husqvarna)
- válce jsou vyráběny na moderních CNC strojích a jejich konstrukce zdokonalena oproti originálním válcům (například zdokonalení chlazení ve vyšších otáčkách, úprava vnitřních kanálů, atd.)
- kvalitní a dokonale přesné zpracování a kvalitní povrchová úprava
- dodáváno včetně adekvátní pístní sady pro okamžité použití
- žádné další opracování či úpravy nejsou zapotřebí - vyrobeno pro jednoduchou a rychlou montáž
Většina sad obsahuje válec, hlavu, pístní sadu, těsnění pod hlavu, těsnění pod válec, svorníky a případně přívěry, spojovací materiál, další těsnění (přívěry, výfuku, gufera ventilů)
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Sady se zvětšeným obsahem jsou vyráběny za účelem dosažení nejvyššího možného výkonu, nejlepšího průběhu motoru a výkonové křivky.
Vývoj sad válce Athena a všechny testy probíhají v moderních laboratořích (při vnitřní teplotě 20°C) a jsou testovány špičkovými jezdci světové úrovně.
Tento díl nahrazuje originální válec (originální kód OEM):
Yamaha 3BN-11111-02
Yamaha 3BN-11111-01
Yamaha 3MB-1131A-00
Yamaha 3MB-11311-00
Yamaha 90116-08394
Athena P400485100010
Kompletní sada válce od italského výrobce Athena
- kompletní sada válce s novým pokovením
- nový válec disponuje novým značkovým italským nikasilem od firmy GILLARDONI (nová vysoce kvalitní povrchová vrstva uvnitř válce) - pokovení Gillardoni vykazuje velmi dlouhou životnost a minimulní opotřebení
- válce jsou vyráběny v Itálii „made in Italy” a kvalita zpracování je zcela srovnatelná s kvalitou v prvovýrobě OEM (válce Athena s pokovením Gillardoni byly osazovány v prvovýrobě motocyklů Husqvarna)
- válce jsou vyráběny na moderních CNC strojích a jejich konstrukce zdokonalena oproti originálním válcům (například zdokonalení chlazení ve vyšších otáčkách, úprava vnitřních kanálů, atd.)
- kvalitní a dokonale přesné zpracování a kvalitní povrchová úprava
- dodáváno včetně adekvátní pístní sady pro okamžité použití
- žádné další opracování či úpravy nejsou zapotřebí - vyrobeno pro jednoduchou a rychlou montáž
Většina sad obsahuje válec, hlavu, pístní sadu, těsnění pod hlavu, těsnění pod válec, svorníky a případně přívěry, spojovací materiál, další těsnění (přívěry, výfuku, gufera ventilů)
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Sady se zvětšeným obsahem jsou vyráběny za účelem dosažení nejvyššího možného výkonu, nejlepšího průběhu motoru a výkonové křivky.
Vývoj sad válce Athena a všechny testy probíhají v moderních laboratořích (při vnitřní teplotě 20°C) a jsou testovány špičkovými jezdci světové úrovně.
Tento díl nahrazuje originální válec (originální kód OEM):
KTM 90130007000
KTM 90130038000
Rekluse Torq-Drive Clutch Pack je sada vysoce výkonné manuální spojky.
Instalace je stejně snadná jako výměna lamel spojky za komponenty OEM. Technologie tenkých třecích kotoučů TorqDrive umožňuje, aby se do prostoru OEM spojky vešlo více kotoučů, snižuje se tak prokluz a poskytuje plný výkon motoru.
Poznámka: Nejedná se o náhradní spojkovou sadu pro RadiusX, RadiusCX nebo Core Manual TorqDrive.
Rekluse TorqDrive zlepšil výkon přibližně o 25 % ve srovnání s původní spojkou. Je instalováno více spojkových obložení než originál a pro je zajištěn lepší přenos síly z motoru na převodovku bez prokluzu. Původní třecí obložení spojky a ocelové kotouče jsou při instalaci odstraněny a nahrazeny obložením Rekluse TorqDrive. Třecí destičky Rekluse TorqDrive používají ocelové jádro, zatímco spojkové destičky OEM používají hliník. Při zahřátí se ocelová jádra spojkových obložení Rekluse roztahují o méně než polovinu ve srovnání s hliníkovými jádry obložení OEM, což prakticky eliminuje vadnutí spojky. Během let výzkumu a testování vyvinula společnost Rekluse nejlepší třecí podložky pro motocykly z hlediska funkčnosti, přenosu síly a odolnosti. Třecí a spojkové obložení jsou trvanlivější a odolnější než jiné spojkové kotouče.
Kapacita točivého momentu se zvýší v průměru o 25 %, zatímco ovládací síly na spojkové páčce se sníží v průměru o 10 % (obě hodnoty se liší podle modelu). Pro ochranu spojkového koše jsou použity ocelové vložky, které zabraňují vyražení koše.
Vlastnosti a výhody:
- lepší přenos síly motoru na převodovku a na hnací řetěz
- eliminuje vadnutí spojky
- lepší rozjezdy a akcelerace ze zatáček
- zvýšená životnost spojky
- zlepšení přenosu výkonu o cca 25 %
- snížení síly potřebné pro ovládání spojky o cca 10 % (v závislosti na modelu)
Součástí dodávky:
- 11 ocelových kotoučů TorqDrive (o 1 více než OEM)
- 12 třecích obložení TorqDrive (o 1 více než OEM)
- Pružiny spojky pro přítlačnou desku
- Ocelové vložky do spojkového koše
Vhodné pro:
BMW R1200GS / 13-18
BMW R1200GS Adventure / 14-18
BMW R1200R / 15-18
BMW R1200RS / 15-18
BMW R1200RT / 14-18
BMW R1200RT Police / 14-18
BMW R1250GS / 18-22
BMW R1250GS Edition 40 Years GS / 21
BMW R1250GS Adventure / 19-22
BMW R1250GS Adventure Edition 40 Years GS / 21
BMW R1250R / 18-22
BMW R1250RS / 18-22
BMW R1250RT / 18-22
Rekluse RadiusX je vysoce výkonná automatická spojka, která kombinuje technologii TorqDrive® s inovativní automatickou spojkou EXP.
TorqDrive poskytuje více spojkových lamel v menším prostoru a poskytuje vysoce výkonnou automatickou funkci v rámci zástavby do originální spojky s perfektní reakcí, výkonem a nastavením.
- poskytuje zvýšený přenos výkonu v porovnání s originální spojkou - zvýšená kapacita točivého momentu umožňuje využít plný potenciál motoru
- zvyšuje trakci a akceleraci, zdokonaluje starty a průjezd zatáček
- umožňuje široký rozsah nastavení podle požadavků jezdce či podmínek na trati (terénu)
- technologie TorqDrive® znatelně prodlužuje životnost a odolnost spojky
- Rekluse vložky do spojkového koše eliminují opotřebení spojkového koše a jeho vrubování
- zabraňuje přetížení motoru a "zašlápnutí" motoru, snižuje vadnutí spojky
- výrazně nižší čas strávený čas s nastavováním spojky
- umožňuje plné soustředění na jízdu a výběr dráhy, namísto soustředění se na spojku - zvyšuje sebedůvěru jezdce ve všech typech terénu
- plynulá a lehká funkčnost spojkové páčky plným ovládáním
- instalace nevyžaduje žádné významné zásahy a úpravy v motocyklu (disponuje stejnými prostorovými nároky jako originální spojka)
S automatickou spojkou Rekluse není problém brzdit při jakékoliv rychlosti a otáčkách motoru, neboť motor nezhasne - automatická spojka Rekluse okamžitě vystaví spojku při náhlé blokaci zadního kola. Při pádu rovněž motor nezhasne, neboť automatická spojka Rekluse se automaticky vystaví, a je tedy možno pokračovat v závodu bez nutnosti startování.
Upozornění: spojkové systémy Rekluse jsou vyvinuty pro použití s kvalitními oleji jakostní třídy JASO-MA2 (od výrobce není doporučeno použití automobilových olejů a olejů jakostní třídy JASO-MB).
Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může lišit od ilustrační fotografie):
- funkční automatický spojkový disk EXP
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- vložky do spojkového koše
- potřebný spojovací materiál
- upravený spodní pracovní spojkový válec (pro modely s hydraulickou spojkou)
Vhodné pro:
Yamaha MT-03 / 20-22
Yamaha R3 / 15-22
Rekluse RadiusX je vysoce výkonná automatická spojka, která kombinuje technologii TorqDrive® s inovativní automatickou spojkou EXP.
TorqDrive poskytuje více spojkových lamel v menším prostoru a poskytuje vysoce výkonnou automatickou funkci v rámci zástavby do originální spojky s perfektní reakcí, výkonem a nastavením.
- poskytuje zvýšený přenos výkonu v porovnání s originální spojkou - zvýšená kapacita točivého momentu umožňuje využít plný potenciál motoru
- zvyšuje trakci a akceleraci, zdokonaluje starty a průjezd zatáček
- umožňuje široký rozsah nastavení podle požadavků jezdce či podmínek na trati (terénu)
- technologie TorqDrive® znatelně prodlužuje životnost a odolnost spojky
- Rekluse vložky do spojkového koše eliminují opotřebení spojkového koše a jeho vrubování
- zabraňuje přetížení motoru a "zašlápnutí" motoru, snižuje vadnutí spojky
- výrazně nižší čas strávený čas s nastavováním spojky
- umožňuje plné soustředění na jízdu a výběr dráhy, namísto soustředění se na spojku - zvyšuje sebedůvěru jezdce ve všech typech terénu
- plynulá a lehká funkčnost spojkové páčky plným ovládáním
- instalace nevyžaduje žádné významné zásahy a úpravy v motocyklu (disponuje stejnými prostorovými nároky jako originální spojka)
S automatickou spojkou Rekluse není problém brzdit při jakékoliv rychlosti a otáčkách motoru, neboť motor nezhasne - automatická spojka Rekluse okamžitě vystaví spojku při náhlé blokaci zadního kola. Při pádu rovněž motor nezhasne, neboť automatická spojka Rekluse se automaticky vystaví, a je tedy možno pokračovat v jízdě bez nutnosti startování.
Upozornění: spojkové systémy Rekluse jsou vyvinuty pro použití s kvalitními oleji jakostní třídy JASO-MA2 (od výrobce není doporučeno použití automobilových olejů a olejů jakostní třídy JASO-MB).
Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může lišit od ilustrační fotografie):
- funkční automatický spojkový disk EXP
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- vložky do spojkového koše
- potřebný spojovací materiál
- upravený spodní pracovní spojkový válec (pro modely s hydraulickou spojkou)
Vhodné pro:
Kawasaki Ninja 650 / 06-16
Kawasaki Versys 650 / 07-22
Kawasaki Vulcan S / 15-23
Rekluse RadiusX je vysoce výkonná automatická spojka, která kombinuje technologii TorqDrive® s inovativní automatickou spojkou EXP.
TorqDrive poskytuje více spojkových lamel v menším prostoru a poskytuje vysoce výkonnou automatickou funkci v rámci zástavby do originální spojky s perfektní reakcí, výkonem a nastavením.
- poskytuje zvýšený přenos výkonu v porovnání s originální spojkou - zvýšená kapacita točivého momentu umožňuje využít plný potenciál motoru
- zvyšuje trakci a akceleraci, zdokonaluje starty a průjezd zatáček
- umožňuje široký rozsah nastavení podle požadavků jezdce či podmínek na trati (terénu)
- technologie TorqDrive® znatelně prodlužuje životnost a odolnost spojky
- Rekluse vložky do spojkového koše eliminují opotřebení spojkového koše a jeho vrubování
- zabraňuje přetížení motoru a "zašlápnutí" motoru, snižuje vadnutí spojky
- výrazně nižší čas strávený čas s nastavováním spojky
- umožňuje plné soustředění na jízdu a výběr dráhy, namísto soustředění se na spojku - zvyšuje sebedůvěru jezdce ve všech typech terénu
- plynulá a lehká funkčnost spojkové páčky plným ovládáním
- instalace nevyžaduje žádné významné zásahy a úpravy v motocyklu (disponuje stejnými prostorovými nároky jako originální spojka)
S automatickou spojkou Rekluse není problém brzdit při jakékoliv rychlosti a otáčkách motoru, neboť motor nezhasne - automatická spojka Rekluse okamžitě vystaví spojku při náhlé blokaci zadního kola. Při pádu rovněž motor nezhasne, neboť automatická spojka Rekluse se automaticky vystaví, a je tedy možno pokračovat v závodu bez nutnosti startování.
Upozornění: spojkové systémy Rekluse jsou vyvinuty pro použití s kvalitními oleji jakostní třídy JASO-MA2 (od výrobce není doporučeno použití automobilových olejů a olejů jakostní třídy JASO-MB).
Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může lišit od ilustrační fotografie):
- funkční automatický spojkový disk EXP
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- vložky do spojkového koše
- potřebný spojovací materiál
- upravený spodní pracovní spojkový válec (pro modely s hydraulickou spojkou)
Vhodné pro:
Yamaha YFZ-R7 / 21-22
Rekluse RadiusX je vysoce výkonná automatická spojka, která kombinuje technologii TorqDrive® s inovativní automatickou spojkou EXP.
TorqDrive poskytuje více spojkových lamel v menším prostoru a poskytuje vysoce výkonnou automatickou funkci v rámci zástavby do originální spojky s perfektní reakcí, výkonem a nastavením.
- poskytuje zvýšený přenos výkonu v porovnání s originální spojkou - zvýšená kapacita točivého momentu umožňuje využít plný potenciál motoru
- zvyšuje trakci a akceleraci, zdokonaluje starty a průjezd zatáček
- umožňuje široký rozsah nastavení podle požadavků jezdce či podmínek na trati (terénu)
- technologie TorqDrive® znatelně prodlužuje životnost a odolnost spojky
- Rekluse vložky do spojkového koše eliminují opotřebení spojkového koše a jeho vrubování
- zabraňuje přetížení motoru a "zašlápnutí" motoru, snižuje vadnutí spojky
- výrazně nižší čas strávený čas s nastavováním spojky
- umožňuje plné soustředění na jízdu a výběr dráhy, namísto soustředění se na spojku - zvyšuje sebedůvěru jezdce ve všech typech terénu
- plynulá a lehká funkčnost spojkové páčky plným ovládáním
- instalace nevyžaduje žádné významné zásahy a úpravy v motocyklu (disponuje stejnými prostorovými nároky jako originální spojka)
S automatickou spojkou Rekluse není problém brzdit při jakékoliv rychlosti a otáčkách motoru, neboť motor nezhasne - automatická spojka Rekluse okamžitě vystaví spojku při náhlé blokaci zadního kola. Při pádu rovněž motor nezhasne, neboť automatická spojka Rekluse se automaticky vystaví, a je tedy možno pokračovat v závodu bez nutnosti startování.
Upozornění: spojkové systémy Rekluse jsou vyvinuty pro použití s kvalitními oleji jakostní třídy JASO-MA2 (od výrobce není doporučeno použití automobilových olejů a olejů jakostní třídy JASO-MB).
Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může lišit od ilustrační fotografie):
- funkční automatický spojkový disk EXP
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- vložky do spojkového koše
- potřebný spojovací materiál
- upravený spodní pracovní spojkový válec (pro modely s hydraulickou spojkou)
Vhodné pro:
Yamaha FJ-09 / 17
Yamaha FZ-09 / 17
Yamaha MT-09 / 18-21
Yamaha Tracer 900 / 19
Yamaha Tracer 900 GT / 19-20
Yamaha XSR900 / 17-21
Yamaha Niken / 19
Yamaha Niken GT / 19-20
Rekluse RadiusX je vysoce výkonná automatická spojka, která kombinuje technologii TorqDrive® s inovativní automatickou spojkou EXP.
TorqDrive poskytuje více spojkových lamel v menším prostoru a poskytuje vysoce výkonnou automatickou funkci v rámci zástavby do originální spojky s perfektní reakcí, výkonem a nastavením.
- poskytuje zvýšený přenos výkonu v porovnání s originální spojkou - zvýšená kapacita točivého momentu umožňuje využít plný potenciál motoru
- zvyšuje trakci a akceleraci, zdokonaluje starty a průjezd zatáček
- umožňuje široký rozsah nastavení podle požadavků jezdce či podmínek na trati (terénu)
- technologie TorqDrive® znatelně prodlužuje životnost a odolnost spojky
- Rekluse vložky do spojkového koše eliminují opotřebení spojkového koše a jeho vrubování
- zabraňuje přetížení motoru a "zašlápnutí" motoru, snižuje vadnutí spojky
- výrazně nižší čas strávený čas s nastavováním spojky
- umožňuje plné soustředění na jízdu a výběr dráhy, namísto soustředění se na spojku - zvyšuje sebedůvěru jezdce ve všech typech terénu
- plynulá a lehká funkčnost spojkové páčky plným ovládáním
- instalace nevyžaduje žádné významné zásahy a úpravy v motocyklu (disponuje stejnými prostorovými nároky jako originální spojka)
S automatickou spojkou Rekluse není problém brzdit při jakékoliv rychlosti a otáčkách motoru, neboť motor nezhasne - automatická spojka Rekluse okamžitě vystaví spojku při náhlé blokaci zadního kola. Při pádu rovněž motor nezhasne, neboť automatická spojka Rekluse se automaticky vystaví, a je tedy možno pokračovat v závodu bez nutnosti startování.
Upozornění: spojkové systémy Rekluse jsou vyvinuty pro použití s kvalitními oleji jakostní třídy JASO-MA2 (od výrobce není doporučeno použití automobilových olejů a olejů jakostní třídy JASO-MB).
Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může lišit od ilustrační fotografie):
- funkční automatický spojkový disk EXP
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- vložky do spojkového koše
- potřebný spojovací materiál
- upravený spodní pracovní spojkový válec (pro modely s hydraulickou spojkou)
Vhodné pro:
Yamaha FZ-07 / 14-17
Yamaha MT-07 / 14-22
Yamaha Tenere 700 / 19-22
Yamaha XSR700 / 15-22
Rekluse RadiusX je vysoce výkonná automatická spojka, která kombinuje technologii TorqDrive® s inovativní automatickou spojkou EXP.
TorqDrive poskytuje více spojkových lamel v menším prostoru a poskytuje vysoce výkonnou automatickou funkci v rámci zástavby do originální spojky s perfektní reakcí, výkonem a nastavením.
- poskytuje zvýšený přenos výkonu v porovnání s originální spojkou - zvýšená kapacita točivého momentu umožňuje využít plný potenciál motoru
- zvyšuje trakci a akceleraci, zdokonaluje starty a průjezd zatáček
- umožňuje široký rozsah nastavení podle požadavků jezdce či podmínek na trati (terénu)
- technologie TorqDrive® znatelně prodlužuje životnost a odolnost spojky
- Rekluse vložky do spojkového koše eliminují opotřebení spojkového koše a jeho vrubování
- zabraňuje přetížení motoru a "zašlápnutí" motoru, snižuje vadnutí spojky
- výrazně nižší čas strávený čas s nastavováním spojky
- umožňuje plné soustředění na jízdu a výběr dráhy, namísto soustředění se na spojku - zvyšuje sebedůvěru jezdce ve všech typech terénu
- plynulá a lehká funkčnost spojkové páčky plným ovládáním
- instalace nevyžaduje žádné významné zásahy a úpravy v motocyklu (disponuje stejnými prostorovými nároky jako originální spojka)
S automatickou spojkou Rekluse není problém brzdit při jakékoliv rychlosti a otáčkách motoru, neboť motor nezhasne - automatická spojka Rekluse okamžitě vystaví spojku při náhlé blokaci zadního kola. Při pádu rovněž motor nezhasne, neboť automatická spojka Rekluse se automaticky vystaví, a je tedy možno pokračovat v závodu bez nutnosti startování.
Upozornění: spojkové systémy Rekluse jsou vyvinuty pro použití s kvalitními oleji jakostní třídy JASO-MA2 (od výrobce není doporučeno použití automobilových olejů a olejů jakostní třídy JASO-MB).
Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může lišit od ilustrační fotografie):
- funkční automatický spojkový disk EXP
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- vložky do spojkového koše
- potřebný spojovací materiál
- upravený spodní pracovní spojkový válec (pro modely s hydraulickou spojkou)
Vhodné pro:
KTM 690 Enduro / 08-09
KTM 690 Enduro R / 09-15
KTM 690 SMC / 09-11
KTM 690 SMC R / 12-15
Rekluse RadiusX je vysoce výkonná automatická spojka, která kombinuje technologii TorqDrive® s inovativní automatickou spojkou EXP.
TorqDrive poskytuje více spojkových lamel v menším prostoru a poskytuje vysoce výkonnou automatickou funkci v rámci zástavby do originální spojky s perfektní reakcí, výkonem a nastavením.
- poskytuje zvýšený přenos výkonu v porovnání s originální spojkou - zvýšená kapacita točivého momentu umožňuje využít plný potenciál motoru
- zvyšuje trakci a akceleraci, zdokonaluje starty a průjezd zatáček
- umožňuje široký rozsah nastavení podle požadavků jezdce či podmínek na trati (terénu)
- technologie TorqDrive® znatelně prodlužuje životnost a odolnost spojky
- Rekluse vložky do spojkového koše eliminují opotřebení spojkového koše a jeho vrubování
- zabraňuje přetížení motoru a "zašlápnutí" motoru, snižuje vadnutí spojky
- výrazně nižší čas strávený čas s nastavováním spojky
- umožňuje plné soustředění na jízdu a výběr dráhy, namísto soustředění se na spojku - zvyšuje sebedůvěru jezdce ve všech typech terénu
- plynulá a lehká funkčnost spojkové páčky plným ovládáním
- instalace nevyžaduje žádné významné zásahy a úpravy v motocyklu (disponuje stejnými prostorovými nároky jako originální spojka)
S automatickou spojkou Rekluse není problém brzdit při jakékoliv rychlosti a otáčkách motoru, neboť motor nezhasne - automatická spojka Rekluse okamžitě vystaví spojku při náhlé blokaci zadního kola. Při pádu rovněž motor nezhasne, neboť automatická spojka Rekluse se automaticky vystaví, a je tedy možno pokračovat v závodu bez nutnosti startování.
Upozornění: spojkové systémy Rekluse jsou vyvinuty pro použití s kvalitními oleji jakostní třídy JASO-MA2 (od výrobce není doporučeno použití automobilových olejů a olejů jakostní třídy JASO-MB).
Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může lišit od ilustrační fotografie):
- funkční automatický spojkový disk EXP
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- vložky do spojkového koše
- potřebný spojovací materiál
- upravený spodní pracovní spojkový válec (pro modely s hydraulickou spojkou)
Vhodné pro:
KTM 690 Enduro R / 16-18
KTM 690 SMC R / 16-18
Husqvarna 701 Enduro / 16-18
Husqvarna 701 Supermoto / 16-18
Rekluse RadiusX je vysoce výkonná automatická spojka, která kombinuje technologii TorqDrive® s inovativní automatickou spojkou EXP.
TorqDrive poskytuje více spojkových lamel v menším prostoru a poskytuje vysoce výkonnou automatickou funkci v rámci zástavby do originální spojky s perfektní reakcí, výkonem a nastavením.
- poskytuje zvýšený přenos výkonu v porovnání s originální spojkou - zvýšená kapacita točivého momentu umožňuje využít plný potenciál motoru
- zvyšuje trakci a akceleraci, zdokonaluje starty a průjezd zatáček
- umožňuje široký rozsah nastavení podle požadavků jezdce či podmínek na trati (terénu)
- technologie TorqDrive® znatelně prodlužuje životnost a odolnost spojky
- Rekluse vložky do spojkového koše eliminují opotřebení spojkového koše a jeho vrubování
- zabraňuje přetížení motoru a "zašlápnutí" motoru, snižuje vadnutí spojky
- výrazně nižší čas strávený čas s nastavováním spojky
- umožňuje plné soustředění na jízdu a výběr dráhy, namísto soustředění se na spojku - zvyšuje sebedůvěru jezdce ve všech typech terénu
- plynulá a lehká funkčnost spojkové páčky plným ovládáním
- instalace nevyžaduje žádné významné zásahy a úpravy v motocyklu (disponuje stejnými prostorovými nároky jako originální spojka)
S automatickou spojkou Rekluse není problém brzdit při jakékoliv rychlosti a otáčkách motoru, neboť motor nezhasne - automatická spojka Rekluse okamžitě vystaví spojku při náhlé blokaci zadního kola. Při pádu rovněž motor nezhasne, neboť automatická spojka Rekluse se automaticky vystaví, a je tedy možno pokračovat v závodu bez nutnosti startování.
Upozornění: spojkové systémy Rekluse jsou vyvinuty pro použití s kvalitními oleji jakostní třídy JASO-MA2 (od výrobce není doporučeno použití automobilových olejů a olejů jakostní třídy JASO-MB).
Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může lišit od ilustrační fotografie):
- funkční automatický spojkový disk EXP
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- vložky do spojkového koše
- potřebný spojovací materiál
- upravený spodní pracovní spojkový válec (pro modely s hydraulickou spojkou)
Vhodné pro:
Triumph Tiger 800 / 11-15
Triumph Tiger 800XC / 11-16
Triumph Tiger 800XCA / 16,18-19
Triumph Tiger 800XCx / 15-16,18-19
Triumph Tiger 800XR / 15-16,18-19
Triumph Tiger 800XRT/ 16,18-19
Triumph Tiger 800XRx / 15-16,18-19
Rekluse Rekluse Torq-Drive Manual Clutch je závodní manuální spojka, která s technologií vysokootáčkové spojky TorqDrive®.
- TorqDrive poskytuje více spojkových lamel v menším prostoru (místo standardních 7-8lamel je u spojky TorqDrive 12 spojkových lamel!), čímž je dosaženo větší spojovací plochy umožňuje větší přenos točivého momentu a výkonu
- při vývoji byl kladen zvláštní význam na permanentní fungování spojky, a to i při vysokých teplotách, které se vyskytují v motoru během závodu
- TorqDrive také disponuje modifikovanou dynamikou oběhu oleje - ve spojení s víkem spojky Rekluse se zvětšuje objem oleje pro zvýšení chlazení a delší životnost obložení spojky
- během je znatelný přímý přenos síly, přesný chod spojky na páce spojky a výrazně zlepšené chování při rozjezdu
- vadnutí spojky je s Rekluse TorqDrive minulostí...
- poskytuje zvýšený přenos výkonu v porovnání s originální spojkou - zvýšená kapacita točivého momentu umožňuje využít plný potenciál motoru
- kvalitní nerezové pružiny spojky zabraňují poklesu tlaku spojky při vysokých teplotách a zabraňují prokluzování spojky
- laserem řezané ocelové spojkové lamely (meziplechy) s přesnou tolerancí a poloměrem k ovladači spojky prodlužují životnost a umožňují velmi hladké zapojení a rozpojení
- technologie TorqDrive® znatelně prodlužuje životnost a odolnost spojky - spojka Rekluse TorqDrive nabízí 2-3krát delší životnost oproti originální spojce (prodloužená životnost i při závodním použití)
- umožňuje plné soustředění na jízdu a výběr dráhy, namísto soustředění se na spojku - zvyšuje sebedůvěru jezdce ve všech typech terénu
- instalace nevyžaduje žádné významné zásahy a úpravy v motocyklu
Upozornění: spojkové systémy Rekluse jsou vyvinuty pro použití s kvalitními oleji jakostní třídy JASO-MA2 (od výrobce není doporučeno použití automobilových olejů a olejů jakostní třídy JASO-MB).
Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může ličit od fotografie):
- spojkový unašeč (vnitřní spojkový koš) Rekluse Core
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- přítlačný talíř Rekluse Core
- víko spojky Rekluse
- vložky do spojkového koše
- potřebný spojovací materiál
Vhodné pro:
Harley-Davidson Sportster XL1200C Custom / 03-19
Harley-Davidson Sportster XL1200CX Roadster / 16-20
Harley-Davidson Sportster XL1200L Low / 07-11
Harley-Davidson Sportster XL1200N Nightster / 08-12
Harley-Davidson Sportster XL1200NS Iron / 18-21
Harley-Davidson Sportster XL1200R Roadster / 04-08
Harley-Davidson Sportster XL1200S Sport / 99-03
Harley-Davidson Sportster XL1200T Super Low / 15-17
Harley-Davidson Sportster XL1200X Fourty-Eight / 11-22
Harley-Davidson Sportster XL883 / 04-08
Harley-Davidson Sportster XL883C Custom / 06-09
Harley-Davidson Sportster XL883L Low / 05-10
Harley-Davidson Sportster XL883L Super Low / 11-19
Harley-Davidson Sportster XL883N Iron / 09-22
Harley-Davidson Sportster XL883R Roadster / 03
Harley-Davidson Sportster XLH1200 / 95-03
Harley-Davidson Sportster XLH883 Deluxe / 95-03
Harley-Davidson Sportster XLH883 STD / 95-03
Rekluse RadiusX je vysoce výkonná automatická spojka, která kombinuje technologii TorqDrive® s inovativní automatickou spojkou EXP.
TorqDrive poskytuje více spojkových lamel v menším prostoru a poskytuje vysoce výkonnou automatickou funkci v rámci zástavby do originální spojky s perfektní reakcí, výkonem a nastavením.
- poskytuje zvýšený přenos výkonu v porovnání s originální spojkou - zvýšená kapacita točivého momentu umožňuje využít plný potenciál motoru
- zvyšuje trakci a akceleraci, zdokonaluje starty a průjezd zatáček
- umožňuje široký rozsah nastavení podle požadavků jezdce či podmínek na trati (terénu)
- technologie TorqDrive® znatelně prodlužuje životnost a odolnost spojky
- Rekluse vložky do spojkového koše eliminují opotřebení spojkového koše a jeho vrubování
- zabraňuje přetížení motoru a "zašlápnutí" motoru, snižuje vadnutí spojky
- výrazně nižší čas strávený čas s nastavováním spojky
- umožňuje plné soustředění na jízdu a výběr dráhy, namísto soustředění se na spojku - zvyšuje sebedůvěru jezdce ve všech typech terénu
- plynulá a lehká funkčnost spojkové páčky plným ovládáním
- instalace nevyžaduje žádné významné zásahy a úpravy v motocyklu (disponuje stejnými prostorovými nároky jako originální spojka)
S automatickou spojkou Rekluse není problém brzdit při jakékoliv rychlosti a otáčkách motoru, neboť motor nezhasne - automatická spojka Rekluse okamžitě vystaví spojku při náhlé blokaci zadního kola. Při pádu rovněž motor nezhasne, neboť automatická spojka Rekluse se automaticky vystaví, a je tedy možno pokračovat v závodu bez nutnosti startování.
Výhody pro Harley Davidson:
- vylepšená manévrovatelnost při nízké rychlosti
- zastavíte na červenou, zabrzdíte, spojka Radius X se vyřadí, převod zůstane zařazený a když se rozsvítí zelená, stačí přidat plyn a rozjet se
- měkčí rozjezdy a zlepšená trakce na sypkých površích
- delší životnost spojkového obložení
- dobrý pocit na spojkové páčce. Radius X zajišťuje konzistentní ovládací síly spojkové páky ve srovnání se standardní spojkou
Upozornění: spojkové systémy Rekluse jsou vyvinuty pro použití s kvalitními oleji jakostní třídy JASO-MA2 (od výrobce není doporučeno použití automobilových olejů a olejů jakostní třídy JASO-MB).
Sada obsahuje komponenty pro daný model a rok výroby (může lišit od ilustrační fotografie):
- funkční automatický spojkový disk EXP
- sadu spojkových lamel, meziplechů a spojkových pružin
- vložky do spojkového koše
- potřebný spojovací materiál
- upravený spodní pracovní spojkový válec (pro modely s hydraulickou spojkou)
Vhodné pro:
Harley-Davidson XG500 Street 500 / 14-20
Harley-Davidson XG750 Street 750 / 14-20
Harley-Davidson XG750A Street Rod / 17-20
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |