• 872 233 produktů skladem ihned k expedici
  • Osobní odběr ve Strakonicích od 8:00 do 16:00

Díly pro Váš motocykl

Banner_navod_hledani_shodaslov

ELEKTRO

Spínací skříňka s uzamykatelným víčkem nádrže - KTM LC4 640 / 03-06 + LC4 640 Supermoto  + LC4 400
Vicma

Spínací skříňka s uzamykatelným víčkem nádrže - KTM LC4 640 / 03-06 + LC4 640 Supermoto + LC4 400

Spínací skříňky od výrobce Vicma jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální spínací skříňky. Nabízí výbornou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
- sada obsahuje ''spínačku'', zamykatelný uzávěr nádrže a dva klíče
- uzávěr nádrže přesných rozměrů vhodný jako náhrada za originální víčko (bez nutnosti úprav)

Jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů.
Nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 58411066000
KTM 58407008100

Rozměry:
- průměr těla: 33 mm
- montážní rozteč: 50 mm
- délka kabeláže: 21 cm

Skladem - Ihned expedujeme
2 085,00 Kč
Cívka indukční zapalovací - Kawasaki ER6+KLE650 + Z750+Z800+ZX9R+ZX10R+ZX12R + KLZ+GTR+ZZR + Ninja 300 + Suzuki GSF+GSX+VLR+VZR + AN650 Burgman
Tourmax

Cívka indukční zapalovací - Kawasaki ER6+KLE650 + Z750+Z800+ZX9R+ZX10R+ZX12R + KLZ+GTR+ZZR + Ninja 300 + Suzuki GSF+GSX+VLR+VZR + AN650 Burgman

Zapalovací cívka (indukční cívka) s koncovkou od japonského značkového výrobce Tour Max
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje cívky pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- plnohodnotná náhrada za originální díl - rozměry, parametry a zapojení jsou naprosto totožné
- většina typů dodávána s kabeláží pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nové cívky)

Upozornění: cívka je určena jako alternativní náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola možnosti použití viz. fotografie!

Základní funkcí zapalovací cívky je vytvořit pomocí magnetické indukce vysoké napětí pro zapalovací svíčku.
Systémy zapalování CDI  a tzv. induktivní (bateriové, tranzistorové, TI, TCI) používají rozdílné indukční cívky. Indukční cívka u magneto-tyristorového zapalování má velice nízký odpor primárního vinutí (cca. 0,3 Ohm) a indukční cívka zapalování bateriového má odpor vyšší (3,5 Ohm) a proto je nelze zaměňovat.

Tato cívka nahrazuje originální díl (OEM):
Kawasaki 21171-0005
Kawasaki 129700-3630
Suzuki 33410-47H00
Suzuki 33410-35F11

Cívky v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každá je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.

Vhodné pro motocykly:
Kawasaki Ninja300R / 13-14
Kawasaki ER-6F / 06-14
Kawasaki ER-6N / 06-14
Kawasaki KLE650 Versys / 07-14
Kawasaki Z750 / 04-11
Kawasaki Z750R / 11-12
Kawasaki Z750S / 05-06
Kawasaki Z800 / 13-15
Kawasaki ZX-9R Ninja / 98-04
Kawasaki KLZ1000 Versys / 12-14
Kawasaki Ninja1000 SX / 11-15
Kawasaki Z1000 / 03-14
Kawasaki ZX-10R Ninja / 04-10
Kawasaki ZX-12R Ninja / 00-06
Kawasaki GTR1400 / 08-14
Kawasaki ZZR1400 / 06-14
Suzuki AN650 / 03-09
Suzuki GSF1250 Bandit / 07-09
Suzuki GSF1250S Bandit / 07-09
Suzuki GSF650 Bandit / 07-11
Suzuki GSF650S Bandit / 07-08
Suzuki GSX1300 B-King / 08-10
Suzuki GSX1300R Hayabusa / 02-16
Suzuki GSX650F / 08-09
Suzuki GSXR1000 / 01-08
Suzuki GSXR600 / 97-03
Suzuki GSXR750 / 96-05
Suzuki VLR1800 Intruder / 08-11
Suzuki VZR1800 Intruder / 06-14

Skladem - Ihned expedujeme
2 089,00 Kč
Regulátor dobíjení RGU-210 Tourmax - Yamaha BT1100 Bulldog + VP125 X-City + VP250 X-City + XV1600 Wild Star + XVS125 Dragstar + XVS250 Dragstar + XVS650 Dragstar + XVS1100 Dragstar + YBR250 + YFM660 Grizzly + YFM700R Raptor + YFZ450R + YXR450+YXR660
Tourmax

Regulátor dobíjení RGU-210 Tourmax - Yamaha BT1100 Bulldog + VP125 X-City + VP250 X-City + XV1600 Wild Star + XVS125 Dragstar + XVS250 Dragstar + XVS650 Dragstar + XVS1100 Dragstar + YBR250 + YFM660 Grizzly + YFM700R Raptor + YFZ450R + YXR450+YXR660

Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé) od japonského značkového výrobce Tour Max
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje regulátory napětí pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- rozměry, parametry a zapojení jsou naprosto totožné s originálním relé - plnohodnotná náhrada za originální díl
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)

Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály.
Plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu - Made in Japan.

Nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 5BN-81960-00

Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.

Vhodné pro motocykly:
Yamaha BT1100 Bulldog / 02-06
Yamaha VP125 X-City / 07-16
Yamaha VP250 X-City / 07-16
Yamaha XV1600 Wild Star / 99-04
Yamaha XVS125 Drag Star / 04
Yamaha XVS250 Drag Star / 01-04
Yamaha XVS650 Drag Star / 98-00
Yamaha XVS650 Drag Star Classic / 98-00
Yamaha XVS1100 Drag Star / 99-02
Yamaha XV1600 Road Star
Yamaha XV1600 Road Star Silverado
Yamaha XV1700 Road Star
Yamaha YBR250 / 07-13
Yamaha YFM660FWA Grizzly / 02-08
Yamaha YFM700 Raptor / 06-20
Yamaha YXR450 Rhino
Yamaha YXR660 Rhino
Yamaha YFZ450R / 09-19
Yamaha YFZ450X
Yamaha YP125R X-Max / 06-15
Yamaha YP125RA X-Max ABS / 14-15
Yamaha YP250R X-Max / 07-15

Skladem - Ihned expedujeme
2 089,00 Kč
Regulátor dobíjení Suzuki DL650 V-Strom + DL1000 V-Strom + SV650+GSF650 Bandit + GSF1250 Bandit + SFV650 Gladius + GSR750+GSX650F+GSX1250F + GSX1300R Hayabusa + GSX1300 B-King + GSXR600+GSXR750+GSXR1000 + VL800 + VL1500 Intruder + VZ800
S-Line

Regulátor dobíjení Suzuki DL650 V-Strom + DL1000 V-Strom + SV650+GSF650 Bandit + GSF1250 Bandit + SFV650 Gladius + GSR750+GSX650F+GSX1250F + GSX1300R Hayabusa + GSX1300 B-King + GSXR600+GSXR750+GSXR1000 + VL800 + VL1500 Intruder + VZ800

Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)

Tento regulátor nahrazuje originální díl (OEM):
Suzuki 32800-02H00
Suzuki 32800-15H00
Suzuki 32800-15H10
Suzuki 32800-18H00
Suzuki 32800-21H00
Suzuki 32800-47H00
Suzuki 32800-47H10
Suzuki 32800-41F00
Suzuki 32800-41F01
Suzuki 32800-41F10
Suzuki 32800-41F11
Suzuki 32800-41G00
Suzuki 32800-41G10
Suzuki 32800-44D30
Suzuki 32800-44D31
Tourmax RGU-318

Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.

Vhodné pro motocykly:
Suzuki DL650 V-Strom / 08-19
Suzuki DL1000 V-Strom / 04-18
Suzuki SV650 / 17-21
Suzuki GSF650 Bandit / 07-16
Suzuki GSF1250 Bandit / 07-12
Suzuki SFV650 Gladius / 09-14
Suzuki GSR750 / 11-14
Suzuki GSX650F / 09-15
Suzuki GSX1250F / 10-15
Suzuki GSX1300R Hayabusa / 07-12
Suzuki GSX1300 B-King / 08-09
Suzuki GSX-R600 / 11-16
Suzuki GSX-R750 / 08-15
Suzuki GSX-R1000 / 06-15
Suzuki VL800 C800 Intruder / 07-17
Suzuki VL800 Volusia / 07-17
Suzuki VL800Z Volusia / 03-04
Suzuki VL1500 Intruder / 05-09
Suzuki VZ800 M800 Intruder / 08-15
Suzuki VZ800 M800Z Intruder / 07-09
Suzuki VL800 C50 Boulevard Cruiser / 13-18
Suzuki VL800B C50 Boulevard Cruiser BOSS / 14-15
Suzuki VL800C C50 Boulevard Cruiser / 13-14
Suzuki VL800T C50T Boulevard Touring / 13-18
Suzuki VZ800 M50 Boulevard Cruiser / 13-17

Skladem - Ihned expedujeme
2 089,00 Kč
Regulátor dobíjení RGU-209 Tourmax - Yamaha YZF-R6 + YZF-R1 + TDM850+TRX850 + YZF600R ThunderCat + SZR660+FZR600R + YP250 Majesty + YZF-R125 + XVS650 Dragstar + XT600Z Tenere + MGK+Benelli+Peugeot+Italjet
Tourmax

Regulátor dobíjení RGU-209 Tourmax - Yamaha YZF-R6 + YZF-R1 + TDM850+TRX850 + YZF600R ThunderCat + SZR660+FZR600R + YP250 Majesty + YZF-R125 + XVS650 Dragstar + XT600Z Tenere + MGK+Benelli+Peugeot+Italjet

Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé) od japonského značkového výrobce Tour Max
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje regulátory napětí pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- rozměry, parametry a zapojení jsou naprosto totožné s originálním relé - plnohodnotná náhrada za originální díl
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)

Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály.
Plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu - Made in Japan.

Nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 4JH-81960-01
Yamaha 4JH-81960-00

Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.

Vhodné pro motocykly:
Yamaha FZR600R Genesis / 94-99
Yamaha XVS650 Dragstar / 97
Yamaha XVS650 Drag Star
Yamaha XTZ660 Tenere / 94-99
Yamaha SZR660 / 95-98
Yamaha TDM850 / 96-01
Yamaha YZF-R125 / 08-09
Yamaha YZF-R6 / 99-02
Yamaha YZF600R Thunder Cat / 96-03
Yamaha YZF-R1 / 98-01
Yamaha XP500 T-Max / 01-04
Yamaha YP125R X-Max / 10-13
Yamaha YP250 Majesty / 00-07
Peugeot 125 Elyseo / 98-04
Peugeot 150 Elyseo / 00-04
Peugeot 125 Elystar / 02-07
Peugeot 150 Elystar / 02-07
Peugeot 125 Looxor / 03-05
Peugeot 125 Jet Force / 03-11
MBK YP250 Skyliner / 00-02
Italjet 250 Jupiter / 02-03
Benelli 250 Velvet / 00-07

Skladem - Ihned expedujeme
2 099,00 Kč
Baterie (akumulátor motocyklový) YTX20L-BS (12V-18Ah)
Dynavolt

Baterie (akumulátor motocyklový) YTX20L-BS (12V-18Ah)

Motobaterie AMG IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
- značka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2

Baterie YTX20L-BS patří do řady AGM - Technologie AGM - (Absorbent Glass Mat) savé skleněné mikrovlákno používá mikroporézní, vysoce porézní a odolný separátor, který zajišťuje nerozlitelnost akumulátoru a dobrý kontakt elektrolytu s deskami akumulátoru.
Baterii po zprovoznění není třeba dolévat a je odolná proti vytečení elektrolytu až do náklonu 45°.
Baterie je odolnější proti otřesům, extrémním podmínkám a podává skvělé výkony.

ETN (evropské typové číslo): 518.901.026

Napětí:                            12 V
Kapacita:                         18 Ah
Nabíjecí proud:               1,8 A
Start. proud CCA/-18°C: 280 A
Rozměry:                        D175 x Š87 x V155 mm
Hmotnost:                       6,3 kg
Typ:                                 AGM s tekutým elektrolytem
Pólování:                         pól + vpravo
Odvětrání:                       uzavřené

Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby

Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.

Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
DYNAVOLT DTX20HL-BS
DYNAVOLT DTX20L-BS
YUASA YTX20L-BS
BANNER YTX20L-BS
EXIDE ETX20H-BS
FIAMM FTX20L-BS
MOTOBATT MBTX20U
VARTA 518.901.026

Možnost použití pro:
Bombardier Outl. 400XT / 04-06
Bombardier Outl. 4002 4WD / 03-06
CAN-AM Outlander. 400 / 06-14
CAN-AM Outlander. 650 / 04-10
Honda GL1800 A Goldwing / 01-08
Honda TRX680 Rincon / 09-17
Honda  VTX1800 / 03-11
Kawasaki KZ1000 / 81-03
Kawasaki Z/ZG1000 Concours / 86-06
Kymco MXU500 / 06-14
Triumph Rocket 2300 Classic / 06-10
Triumph Thunderbird 1600 / 08-14
Yamaha XV1600A Wild Star / 99-04

Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.

Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!

!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!

Skladem - Ihned expedujeme
2 110,00 Kč
Fajfka/Botka TD T-174 - Yamaha YZF250 / 17-25 + WRF250 / 17-25
NGK

Fajfka/Botka TD T-174 - Yamaha YZF250 / 17-25 + WRF250 / 17-25

Fajfka/Botka od japonského výrobce NGK pro zapalovací svíčku

Tato díl nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 1SM-82370-00
Yamaha 1SM-82370-01

Fajfky/botky NGK disponují odrušovacími rezistory, které potlačují různé rušivé frekvence v celkovém rozsahu a zabraňují jejich šíření, čímž nedochází k negativnímu ovlivnění nebo narušení vlastností motoru (dokonalého stavu může být dosaženo použitím odrušených zapalovacích svíček).

NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
Značka NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...

Skladem - Ihned expedujeme
2 149,00 Kč
Fajfka/Botka NGK XF05EMGEK - Honda CRF450R / 17-23 + CRF450RX+CRF450X+CRF450L
NGK

Fajfka/Botka NGK XF05EMGEK - Honda CRF450R / 17-23 + CRF450RX+CRF450X+CRF450L

Fajfka/Botka od japonského výrobce NGK pro zapalovací svíčku

Tato díl nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 30700-MKE-A01

Fajfky/botky NGK disponují odrušovacími rezistory, které potlačují různé rušivé frekvence v celkovém rozsahu a zabraňují jejich šíření, čímž nedochází k negativnímu ovlivnění nebo narušení vlastností motoru (dokonalého stavu může být dosaženo použitím odrušených zapalovacích svíček).

NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
Značka NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...

Skladem - Ihned expedujeme
2 169,00 Kč
Regulátor dobíjení Suzuki VS600 Intruder / 95 + VS700GL Intruder / 86-87 + VS750GL Intruder / 88-91 + VS800GL Intruder / 92-97
S-Line

Regulátor dobíjení Suzuki VS600 Intruder / 95 + VS700GL Intruder / 86-87 + VS750GL Intruder / 88-91 + VS800GL Intruder / 92-97

Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)

Tento regulátor nahrazuje originální díl (OEM):
Suzuki 32800-38A00
Tourmax RGU-445

Parametry: 12V
- 3x konektor (1 kontakt)
- 1x konektor (5 kontaktů)

Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.

Skladem - Ihned expedujeme
2 179,00 Kč
Cívka indukční zapalovací - Yamaha MT-09 / 14-20 + XSR900 / 16-20 + Tracer 900 / 19-20
Tourmax

Cívka indukční zapalovací - Yamaha MT-09 / 14-20 + XSR900 / 16-20 + Tracer 900 / 19-20

Zapalovací cívka (indukční cívka) s koncovkou od japonského značkového výrobce Tour Max
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje cívky pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- plnohodnotná náhrada za originální díl - rozměry, parametry a zapojení jsou naprosto totožné
- většina typů dodávána s kabeláží pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nové cívky)

Upozornění: cívka je určena jako alternativní náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola možnosti použití viz. fotografie

Základní funkcí zapalovací cívky je vytvořit pomocí magnetické indukce vysoké napětí pro zapalovací svíčku.
Systémy zapalování CDI  a tzv. induktivní (bateriové, tranzistorové, TI, TCI) používají rozdílné indukční cívky. Indukční cívka u magneto-tyristorového zapalování má velice nízký odpor primárního vinutí (cca. 0,3 Ohm) a indukční cívka zapalování bateriového má odpor vyšší (3,5 Ohm) a proto je nelze zaměňovat.

Tato cívka nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 1RC-82310-00

Cívky v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každá je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.

Skladem - Ihned expedujeme
2 195,00 Kč
Cívka indukční zapalovací - Yamaha MT-10 / 17-22 + MT10
Tourmax

Cívka indukční zapalovací - Yamaha MT-10 / 17-22 + MT10

Zapalovací cívka (indukční cívka) s koncovkou od japonského značkového výrobce Tour Max
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje cívky pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- plnohodnotná náhrada za originální díl - rozměry, parametry a zapojení jsou naprosto totožné
- většina typů dodávána s kabeláží pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nové cívky)

Upozornění: cívka je určena jako alternativní náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola možnosti použití viz. fotografie!

Základní funkcí zapalovací cívky je vytvořit pomocí magnetické indukce vysoké napětí pro zapalovací svíčku.
Systémy zapalování CDI  a tzv. induktivní (bateriové, tranzistorové, TI, TCI) používají rozdílné indukční cívky. Indukční cívka u magneto-tyristorového zapalování má velice nízký odpor primárního vinutí (cca. 0,3 Ohm) a indukční cívka zapalování bateriového má odpor vyšší (3,5 Ohm) a proto je nelze zaměňovat.

Tato cívka nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha B67-82310-00

Cívky v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každá je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.

Skladem - Ihned expedujeme
2 195,00 Kč
Regulátor dobíjení Honda FX650 Vigor / 99-00 + SLR650 / 97-98
Tourmax

Regulátor dobíjení Honda FX650 Vigor / 99-00 + SLR650 / 97-98

Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé) od japonského značkového výrobce Tour Max
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje regulátory napětí pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- rozměry, parametry a zapojení jsou naprosto totožné s originálním relé - plnohodnotná náhrada za originální díl
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)

Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvalitní díly pro profesionály.
Plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu - Made in Japan.

Nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 31600-MAK-000
Tourmax RGU-152

Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.

Skladem - Ihned expedujeme
2 199,00 Kč
Regulátor dobíjení Honda CBR600RR / 03-06 + CBR900RR / 00-01
S-Line

Regulátor dobíjení Honda CBR600RR / 03-06 + CBR900RR / 00-01

Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)

Nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 31600-MEE-003
Honda 31600-MEE-872
Honda 31600-MEE-871
Honda 31600-MCJ-641
Shindengen SH678C13
Shindengen SH678FA

Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.

Skladem - Ihned expedujeme
2 225,00 Kč
Cívka indukční zapalovací - Yamaha MT07 / 14-21 + MT09 / 21-23 + XSR700 / 16-21 + XTZ700 Tenere / 20-21 + Tracer700+Tracer7 / 16-21 + Tracer9 / 21-23 + Niken9
Tourmax

Cívka indukční zapalovací - Yamaha MT07 / 14-21 + MT09 / 21-23 + XSR700 / 16-21 + XTZ700 Tenere / 20-21 + Tracer700+Tracer7 / 16-21 + Tracer9 / 21-23 + Niken9

Zapalovací cívka (indukční cívka) s koncovkou od japonského značkového výrobce Tour Max
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje cívky pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- plnohodnotná náhrada za originální díl - rozměry, parametry a zapojení jsou naprosto totožné
- většina typů dodávána s kabeláží pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nové cívky)

Upozornění: cívka je určena jako alternativní náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola možnosti použití viz. fotografie!

Základní funkcí zapalovací cívky je vytvořit pomocí magnetické indukce vysoké napětí pro zapalovací svíčku.
Systémy zapalování CDI  a tzv. induktivní (bateriové, tranzistorové, TI, TCI) používají rozdílné indukční cívky. Indukční cívka u magneto-tyristorového zapalování má velice nízký odpor primárního vinutí (cca. 0,3 Ohm) a indukční cívka zapalování bateriového má odpor vyšší (3,5 Ohm) a proto je nelze zaměňovat.

Tato cívka nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 1WS-82310-00

Cívky v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každá je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.

Skladem - Ihned expedujeme
2 245,00 Kč
Cívka indukční zapalovací - Yamaha XTZ1200 Super Tenere / 10-19
Tourmax

Cívka indukční zapalovací - Yamaha XTZ1200 Super Tenere / 10-19

Zapalovací cívka (indukční cívka) s koncovkou od japonského značkového výrobce Tour Max
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje cívky pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- plnohodnotná náhrada za originální díl - rozměry, parametry a zapojení jsou naprosto totožné
- většina typů dodávána s kabeláží pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nové cívky)

Upozornění: cívka je určena jako alternativní náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola možnosti použití viz. fotografie!

Základní funkcí zapalovací cívky je vytvořit pomocí magnetické indukce vysoké napětí pro zapalovací svíčku.
Systémy zapalování CDI  a tzv. induktivní (bateriové, tranzistorové, TI, TCI) používají rozdílné indukční cívky. Indukční cívka u magneto-tyristorového zapalování má velice nízký odpor primárního vinutí (cca. 0,3 Ohm) a indukční cívka zapalování bateriového má odpor vyšší (3,5 Ohm) a proto je nelze zaměňovat.

Tato cívka nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 23P-82310-00

Cívky v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každá je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.

Skladem - Ihned expedujeme
2 259,00 Kč
Regulátor dobíjení Honda CB750A HondaMatic + GL1000 Goldwing + GL1100 Goldwing + GL1100A GoldWing Aspencade + GL1100D GoldWing Deluxe + GL1100I GoldWing Interstate + GL1200 GoldWing
S-Line

Regulátor dobíjení Honda CB750A HondaMatic + GL1000 Goldwing + GL1100 Goldwing + GL1100A GoldWing Aspencade + GL1100D GoldWing Deluxe + GL1100I GoldWing Interstate + GL1200 GoldWing

Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)

Tento regulátor nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 31700-371-000
Honda 31600-463-008
Honda 31600-MG9-010
Honda 31600-MG9-000
Tourmax RGU-102

Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.

Honda CB750A HondaMatic (A0-A2 SOHC) / 76-78
Honda GL1000 Goldwing / 75-79
Honda GL1000 GoldWing LTD / 76
Honda GL1100 Goldwing / 80-83
Honda GL1100A GoldWing Aspencade / 82-83
Honda GL1100D GoldWing Deluxe / 80-83
Honda GL1100I GoldWing Interstate / 80-83
Honda GL1200 GoldWing / 84
Honda GL1200A GoldWing Aspencade / 84-87
Honda GL1200I GoldWing Interstate / 84-87

Skladem - Ihned expedujeme
2 299,00 Kč
Objednejte do pátku, 13 hod. a zboží obdržíte v pondělí.
Potřebujete zboží ještě dnes?
Vyzvědnětě si jej osobně na naší prodejně ve Strakonicích v době od 8 do 16h.
Platí pouze pro zboží označené skladem.
Doprava zdarma
při nákupu nad 2 200,00 Kč
Platí pro maloobchodní prodej do ČR
Chcete dostávat informace z našeho obchodu?

872 233 kusů zboží skladem ihned k expedici, 59 260 produktů v nabídce
14 dnů na vrácení a výměnu zakoupeného zboží
30 let zkušeností s prodejem náhradních dílů a příslušenství na všechny druhy motocyklů
Vlastní prodejna ve Strakonicích, kde si můžete zboží ihned osobně vyzvednout
Dlouhá historie firmy - na trhu od roku 1996.
Oficiální zastoupení více jak 50 značek pro Českou republiku
Odborná pomoc při výběru náhradních dílů a příslušenství na motocykly a čtyřkolky
Věrnostní program za každý nákup
ONLINE Live Chat každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin s proškoleným technikem

Motodíly od A do Z

 

 

 

MTZ Mototechnika s.r.o.

Telefon:  601 303 001  /  601 303 002

               601 303 003  /  601 303 004

E-mail: info@mototechnika.cz

Prodejna:

U Blatenského mostu 1482
(průmyslová zóna Kání Vrch)
386 01 Strakonice

Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod.

Informace

Kontakt a prodejna

Články, novinky

Doprava a platba

Obchodní podmínky

Reklamační řád

Výměna / Vrácení zboží

Ochrana osobních údajů

FAQ - Časté dotazy

Nastavení Cookies

O společnosti

Zastupované značky

Všechny prodávané značky

Velkoobchod

Profil společnosti

Historie společnoti

Podporujeme

Zapůjčení nýtovačky

Velikosti oblečení

Zboží bylo přidáno do košíku

Pokračovat Přejít do košíku