• 872 273 produktů skladem ihned k expedici
  • Osobní odběr ve Strakonicích od 8:00 do 16:00

Díly pro Váš motocykl

Banner_navod_hledani_shodaslov

ELEKTRO

Regulátor dobíjení Honda CBR1000RR Fireblade / 08-13 + CBF1000F / 10-12 + FJS400 / 09-11+FJS600 + NSA700 (DN-01) / 08-09 + NSS250 / 08-11 + VFR800 Crossrunner / 11-14 + NC700X / 12-14
S-Line

Regulátor dobíjení Honda CBR1000RR Fireblade / 08-13 + CBF1000F / 10-12 + FJS400 / 09-11+FJS600 + NSA700 (DN-01) / 08-09 + NSS250 / 08-11 + VFR800 Crossrunner / 11-14 + NC700X / 12-14

Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)

Tento regulátor nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 31600-KVZ-631
Tormax RGU-437

Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.

Skladem - Ihned expedujeme
2 299,00 Kč
Regulátor dobíjení Yamaha XVS650 Dragstar / 01-06 + XVS650 V-Star / 01-11 + FZS1000 Fazer / 01-05 + YZF-R7 / 99 + FZ1 Fazer / 01-05
Arrowhead

Regulátor dobíjení Yamaha XVS650 Dragstar / 01-06 + XVS650 V-Star / 01-11 + FZS1000 Fazer / 01-05 + YZF-R7 / 99 + FZ1 Fazer / 01-05

Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé) od americké značky Arrowhead
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)

Parametry:
- 12V
- 1x konektor (5 kontaktů)

Nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 5FL-81960-00
Yamaha 5KP-81960-00
Arrowhead 230-58199
Arrowhead AYA6039

Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.

Značka Arrowhead Electrical Products vyrábí široký sortiment elektrických komponentů a jejich součástí. Sortiment zahrnuje startéry motoru, startovací kartáče, startovací uhlíky, alternátory, statory, regulátory pro motocykly, čtyřkolky a vodní skútry. Díky 45 letým zkušenostem disponují všechny výrobky vysokou kvalitou a zpracováním.

Skladem - Ihned expedujeme
2 299,00 Kč
Startér kompletní - Yamaha YZFR125 / 08-18 + WR125R+WR125X / 09-17 + MT125 / 15-19 + Beta RR125 + Fantic + HM-Moto +  Motorhispania + Rieju + Hyosung
Arrowhead

Startér kompletní - Yamaha YZFR125 / 08-18 + WR125R+WR125X / 09-17 + MT125 / 15-19 + Beta RR125 + Fantic + HM-Moto + Motorhispania + Rieju + Hyosung

Kompletní startér od americké značky Arrowhead
- druhovýrobní vysoce kvalitní startéry, které poskytnou vysokou spolehlivost a požadovaný výkon
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
- při instalaci není potřeba žádných změna či úprav
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce
- izolovaná armatura pro ochranu proti nečistotám a korozi
- pryžová těsnění na horní a spodní straně jednotky zajišťují suchý provoz s prodlouženou životností
- vybaveny kvalitními měděnými pouzdry, izolovanými armaturami, kvalitními jehlovými ložisky a vysoce kvalitními elektromagnety s měděným vinutím pro vyšší točivý moment při startu
- startéry Arrowhead nabízejí dlouhou životnost a vysoký výkon

Upozornění: Startéry v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy startéru či kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu.

Tento startér nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 5D7-81890-00
Yamaha 5D7-H1800-01
Yamaha 5D7-H1890-00
Yamaha 5D7-H1890-01
Hyosung YM0209
Hyosung MSM-081-N2
Beta 021.07.000.0000
Beta 021070000000

Značka Arrowhead Electrical Products vyrábí široký sortiment elektrických komponentů a jejich součástí. Sortiment zahrnuje startéry motoru, startovací kartáče, startovací uhlíky, alternátory, statory, regulátory pro motocykly, čtyřkolky a vodní skútry. Díky 45 letým zkušenostem disponují všechny výrobky vysokou kvalitou a zpracováním.

Vhodne pro motocykly:
Yamaha YZF-R125 / 08-19
Yamaha WR125R / 09-14
Yamaha WR125X / 09-14
Yamaha MT125 / 14-19
Beta RR125 / 13-20
Husqvarna SMS125 / 10-13
Husqvarna TE125 / 10-13
Fantic Enduro 125
Fantic Motard 125
Fantic Caballero 125
HM-Moto CRE Baja 125
HM Moto CRMF125
HM Moto CSF125
Hyosung XRX125
Hyosung 125 Enduro
Motorhispania 125 KN1
Motorhispania 125 KN2
Motorhispania RX125
Rieju Marathon 125
Rieju RS3 125
Rieju Marathon 125

Skladem - Ihned expedujeme
2 315,00 Kč
Cívka indukční zapalovací - Yamaha FJR1300A / 13-20 + FJR1300 / 13-17
Tourmax

Cívka indukční zapalovací - Yamaha FJR1300A / 13-20 + FJR1300 / 13-17

Zapalovací cívka (indukční cívka) s koncovkou od japonského značkového výrobce Tour Max
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje cívky pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- plnohodnotná náhrada za originální díl - rozměry, parametry a zapojení jsou naprosto totožné
- většina typů dodávána s kabeláží pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nové cívky)

Upozornění: cívka je určena jako alternativní náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola možnosti použití viz. fotografie!

Základní funkcí zapalovací cívky je vytvořit pomocí magnetické indukce vysoké napětí pro zapalovací svíčku.
Systémy zapalování CDI  a tzv. induktivní (bateriové, tranzistorové, TI, TCI) používají rozdílné indukční cívky. Indukční cívka u magneto-tyristorového zapalování má velice nízký odpor primárního vinutí (cca. 0,3 Ohm) a indukční cívka zapalování bateriového má odpor vyšší (3,5 Ohm) a proto je nelze zaměňovat.

Tato cívka nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 1MC-82310-00

Cívky v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každá je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.

Skladem - Ihned expedujeme
2 325,00 Kč
Baterie (akumulátor motocyklový) LFP01 (12,8V-2Ah) Lithium LiFePO4
Dynavolt

Baterie (akumulátor motocyklový) LFP01 (12,8V-2Ah) Lithium LiFePO4

Motobaterie IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic, Lithium
- začka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2

Lithiová (LiFePO4) baterie LFP01 má dlouhou životnost (více jak 2000 nabíjecích cyklů).
Je 3x lehčí než běžná olověná baterie, přesto je schopná poskytnout překvapivě vyšší výkon i při opakovaném startování a nižších teplotách.  
Je odolná vůči vibracím a pádům - může být uložena v libovolné poloze.
Je možné ji dobíjet v jakémkoli stavu nabití moderní nabíječkou bez automatického desulfatačního režimu! Samovybíjecí efekt u těchto článků prakticky neexistuje.
Neobsahuje žádné kyseliny ani těžké kovy, je nevýbušná a nehořlavá.

Napětí:                            12,8 V
Kapacita:                         2 Ah
Energie:                          24Wh
Start. proud CCA/-18°C: 120 A
Rozměry:                        D92 x Š52 x V90 mm
Hmotnost:                       0,5 kg
Typ:                                 LiFePO4
Pólování:                         pól + vpravo

Obsah balení: akumulátor (baterie),šroubky na připojení

Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.

Tato baterie nahrazuje originální díl (OEM):
KTM 79011153000
KTM 79111053000
Husqvarna 79011153000
Husqvarna 79111053000
Honda 31500-MKE-D61

Nahrazuje baterie typu YTZ5S, YTX4L-BS, YTX5L-BS

Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
EXIDE ELTZ5S
SKYRICH HJTX5L-FP
LANDPORT ML-LFP01
MOTOBATT MPLX4U-P

Možnost použití pro:
Honda CRF250R+CRF450R+RX + KTM 250SXF+350SXF+450SXF + 250EXCF+350EXCF+450EXCF+500EXCF + 150EXC+250EXC+300EXC + Husqvarna FC250+FC350+FC450 + FE250+FE350+FE450+FE501 + TE125+TE150+TE250+TE300

Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie LiFePO4!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu. Lithiové baterie jsou velmi náchylné na stav vybití, tzn. při použití v nízkém stavu nabití (nulová hranice je 10V) se velmi rychle poškodí, a to nevratně. Nenechte vybít akumulátor pod 10V hranici a pečlivě kontrolujte jeho stav nabití po každé jízdě. Vyvarujte se ponechání vybité baterie bez údržby (nabití), což může být důvodem pro ztrátu záruky a důvod neuznání reklamace.

Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.

Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!

!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!

Skladem - Ihned expedujeme
2 339,00 Kč
Cívka indukční zapalovací - Yamaha YZF-R6 / 08-16 + YZF R6
Tourmax

Cívka indukční zapalovací - Yamaha YZF-R6 / 08-16 + YZF R6

Zapalovací cívka (indukční cívka) s koncovkou od japonského značkového výrobce Tour Max
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje cívky pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- plnohodnotná náhrada za originální díl - rozměry, parametry a zapojení jsou naprosto totožné
- většina typů dodávána s kabeláží pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nové cívky)

Upozornění: cívka je určena jako alternativní náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola možnosti použití viz. fotografie!

Základní funkcí zapalovací cívky je vytvořit pomocí magnetické indukce vysoké napětí pro zapalovací svíčku.
Systémy zapalování CDI  a tzv. induktivní (bateriové, tranzistorové, TI, TCI) používají rozdílné indukční cívky. Indukční cívka u magneto-tyristorového zapalování má velice nízký odpor primárního vinutí (cca. 0,3 Ohm) a indukční cívka zapalování bateriového má odpor vyšší (3,5 Ohm) a proto je nelze zaměňovat.

Tato cívka nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 13S-82310-00

Cívky v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každá je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.

Skladem - Ihned expedujeme
2 345,00 Kč
Baterie (akumulátor motocyklový) LFP7Z (12,8V-2,4Ah) Lithium LiFePO4
IntAct

Baterie (akumulátor motocyklový) LFP7Z (12,8V-2,4Ah) Lithium LiFePO4

Motobaterie IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic, Lithium
- začka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2

Lithiová (LiFePO4) baterie LFP7Z má dlouhou životnost (více jak 2000 nabíjecích cyklů).
Je 3x lehčí než běžná olověná baterie, přesto je schopná poskytnout překvapivě vyšší výkon i při opakovaném startování a nižších teplotách.  
Je odolná vůči vibracím a pádům - může být uložena v libovolné poloze.
Je možné ji dobíjet v jakémkoli stavu nabití moderní nabíječkou bez automatického desulfatačního režimu! Samovybíjecí efekt u těchto článků prakticky neexistuje.
Neobsahuje žádné kyseliny ani těžké kovy, je nevýbušná a nehořlavá.

Napětí:                            12,8 V
Kapacita:                         2,4 Ah
Energie:                          28,8 Wh
Start. proud CCA/-18°C: 144 A
Rozměry:                        D107 x Š56 x V85 mm
Hmotnost:                       0,5 kg
Typ:                                 LiFePO4
Pólování:                         pól + vpravo

Obsah balení: akumulátor (baterie)

Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.

Tato baterie nahrazuje originální díl (OEM):
KTM 58511053000
Honda 31500-KPH-B31

Nahrazuje baterie typu: YTZ7S, YTX7L-BS, TTZ7-S

Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
LANDPORT ML-LFP7
BS BSLI-02
EXIDE ELTZ5S
SKYRICH HJTZ7S-FP

Možnost použití pro:
HONDA Air Blade 110 / 08
HONDA Click 110 / 08
HONDA Supra 110 / 08
HONDA Wave 110 / 08
KTM EXC 250 / 03-
KTM EXC Racing 250 / 03-05
KTM EXC Racing 400 / 03-05
KTM EXC Racing 450 / 03-05
KTM EXC Racing 525 / 03-
KTM EXC Racing 530 / 03-05
SUZUKI E-Starter 110
SUZUKI E-Starter 125
YAMAHA AF115 115
YAMAHA AT135 Cast 135
YAMAHA JT135,T135Fl / 07
YAMAHA FZ150 150
YAMAHA YTZF-R15 175

Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu. Lithiové baterie jsou velmi náchylné na stav vybití, tzn. při použití v nízkém stavu nabití (nulová hranice je 10V) se velmi rychle poškodí, a to nevratně. Nenechte vybít akumulátor pod 10V hranici a pečlivě kontrolujte jeho stav nabití po každé jízdě. Vyvarujte se ponechání vybité baterie bez údržby (nabití), což může být důvodem pro ztrátu záruky a důvod neuznání reklamace.

Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.

Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!

!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!

Skladem - Ihned expedujeme
2 349,00 Kč
Regulátor dobíjení Kawasaki KMX125 + KLF220 Bayou + KLE250 + KLR600 + KLR650 + KLX650 + KLR650 Tengai + GPZ750A Unitrak + VN1500 Vulcan + Suzuki DR650SE + XF650 Freewind + Yamaha XC125 Cygnus X + YP125 Majesty + YP180 Majesty + XP500 T-Max
Arrowhead

Regulátor dobíjení Kawasaki KMX125 + KLF220 Bayou + KLE250 + KLR600 + KLR650 + KLX650 + KLR650 Tengai + GPZ750A Unitrak + VN1500 Vulcan + Suzuki DR650SE + XF650 Freewind + Yamaha XC125 Cygnus X + YP125 Majesty + YP180 Majesty + XP500 T-Max

Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé) od americké značky Arrowhead
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)

Parametry:
- 12V
- 1x konektor (6 kontaktů)

Nahrazuje originální díl (OEM):
Kawasaki 21066-1052
Kawasaki 21066-1039
Kawasaki 21066-1038
Kawasaki 21066-0027
Kawasaki 21066-1089
Kawasaki 21066-1055
Kawasaki 21066-1101
Kawasaki 21066-2004
Kawasaki 21066-1034
Kawasaki 21066-2056
Kawasaki 21066-1091
Kawasaki 21066-1088
Suzuki 32800-32E00
Yamaha 4HM-81960-00
Yamaha 5ML-81960-00
Yamaha 4HM-81960-01
Yamaha 4JH-81960-01
Yamaha 5VX-81960-00
Yamaha 5SL-81960-00
Yamaha 4JH-81960-00
Shindengen SH548-12
Arrowhead AKI6017
Arrowhead ESP2065
Arrowhead 230-58133

Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KLF110 Mojave E / 87-88
Kawasaki AR125 / 84-91
Kawasaki KDX125 / 90-99
Kawasaki KMX125 / 86-02
Kawasaki KLF185 Bayou / 85-88
Kawasaki KMX200 / 87-91
Kawasaki KDX220 / 94-99
Kawasaki KLF220 Bayou / 88-02
Kawasaki ER250 / 88
Kawasaki EX250 Ninja / 08-12
Kawasaki KLE250 / 93-01
Kawasaki KLF250 Bayou / 03-11
Kawasaki KLR250 (KL250) / 85-05
Kawasaki KLX250S / 09-14
Kawasaki KLX250SF / 09-10
Kawasaki KR250 (KR-1) / 88-89
Kawasaki KR250 (KR-1R) / 89-90
Kawasaki KR250 (KR-1S) / 89-901
Kawasaki Z250 Scorpion (EX250) / 88
Kawasaki ZR250 Balius / 91-96
Kawasaki ZR250 Balius II / 97-07
Kawasaki ZXR250 (ZX250) / 89-91
Kawasaki KAF300 Mule 500 / 94-96
Kawasaki KAF300 Mule 520 / 00-02
Kawasaki KAF300 Mule 550 / 97-04
Kawasaki KEF300 Lakota / 95-00
Kawasaki KEF300 Lakota Sport / 01-04
Kawasaki KLF300 Bayou / 86-98
Kawasaki KLF300 Bayou 4x4 / 89-98
Kawasaki GPZ305 (EX305) / 83-94
Kawasaki Z305CSR (KZ305) / 88
Kawasaki Z305LTD (KZ305) / 87-88
Kawasaki FX400R (ZX400) / 86-90
Kawasaki GPX400R (ZX400) / 87
Kawasaki GPZ400 (ZX400) / 85-88
Kawasaki GPZ400R (ZX400) / 89
Kawasaki Z400F II (ZX400) / 85-88
Kawasaki ZL400 Eliminator / 94-95
Kawasaki ZL400 Eliminator LX / 88-90
Kawasaki ZL400 Eliminator SE / 88-90
Kawasaki ZR400 Xanthus / 92-95
Kawasaki ZR400 Zephyr / 89-93
Kawasaki ZX400 / 85-06
Kawasaki ZX400 ZX-4 / 88
Kawasaki ZXR400 (ZX400) / 89-99
Kawasaki ZXR400R (ZX400) / 89-99
Kawasaki ZZ-R400 (ZX400) / 93-06
Kawasaki GPX500R (ZX500) / 88-90
Kawasaki GPZ500R (ZX500) / 85-87
Kawasaki KLR500 (KL500) / 87-89
Kawasaki KLR500 Tengai (KL500) / 89-90
Kawasaki ZX500 Ninja / 85-90
Kawasaki ZZ-R500 (ZX500) / 93-94
Kawasaki KAF540 Mule 2010
Kawasaki KAF540 Mule 2020
Kawasaki KAF540 Mule 2030
Kawasaki GPZ550 (ZX550) / 84-89
Kawasaki ZR550 Zephyr / 90-93
Kawasaki ZX550 / 84-89
Kawasaki KLR600 (KL600) / 84-94
Kawasaki GPX600R (ZX600) / 88-97
Kawasaki GPZ600R (ZX600) / 85-89
Kawasaki GPZ600RX (ZX600) / 87
Kawasaki ZL600 Eliminator / 86-97
Kawasaki ZX600 Ninja / 85-89
Kawasaki ZX600 Ninja R / 88-97
Kawasaki ZX600 Ninja RX / 87
Kawasaki ZX600 Ninja (ZX-6) / 90-05
Kawasaki ZX600 Ninja (ZX-6R) / 95-97
Kawasaki ZZ-R600 (ZX600) / 90-05
Kawasaki KAF620 Mule 2500 / 95-00
Kawasaki KAF620 Mule 2500E / 94
Kawasaki KAF620 Mule 2510 / 95-00
Kawasaki KAF620 Mule 2520
Kawasaki KLR650 (KL650) / 87-14
Kawasaki KLR650 Tengai (KL650) / 89-91
Kawasaki KLX650 / 93-96
Kawasaki KLX650R / 93-01
Kawasaki VN700 Vulcan / 85
Kawasaki ZN700 LTD Shaft / 84-85
Kawasaki GPZ750 Unitrack (ZX750) / 83-87
Kawasaki GT750 (Z750) / 93-94
Kawasaki VN750 Vulcan / 86-06
Kawasaki Z750 (GT750) / 93-94
Kawasaki ZR750 Zephyr / 91-02
Kawasaki ZR750 (ZR-7) / 99-03
Kawasaki ZR750 (ZR-7S) / 01-05
Kawasaki ZX750 Ninja / 83-87
Kawasaki ZN1100 LTD Shaft / 84-85
Kawasaki ZN1300 Voyager SE / 83-88
Kawasaki VN1500 Vulcan / 87-96
Kawasaki VN1500 Vulcan L / 94-97
Kawasaki VN1500 Vulcan SE / 87-92

MuZ 500 Silverstar
MuZ 600/660 Scorpion

Suzuki DR650SE / 96-13
Suzuki XF650 Freewind / 97-01
Suzuki DR800S / 96-97

Yamaha XC125 Cygnus X / 04-11
Yamaha XC125 Vity / 08-10
Yamaha XN125 Teo's / 03-11
Yamaha YB125 SPD / 08
Yamaha YBR125 / 07-09
Yamaha YP125 Majesty / 02-11
Yamaha YP125 X-Max / 10-11
Yamaha YW125 BW's Zuma / 10-11
Yamaha YZF-R125  / 08-10
Yamaha XN150 Teo's / 03-11
Yamaha YP150 Majesty / 02
Yamaha YP180 Majesty / 03-07
Yamaha YP250 Majesty / 96-01
Yamaha YP250 X-Max / 10-11
Yamaha SRX400 / 96
Yamaha XP500 T-Max / 01-07
Yamaha XP500 T-Max ABS / 05-07
Yamaha FZ6-N Fazer / 04-07
Yamaha FZ6-NA Fazer / 07
Yamaha FZ6-NAHG Fazer / 07-09
Yamaha FZ6-NHG Fazer / 07-09
Yamaha FZ6-NS Fazer / 05-06
Yamaha FZ6-R Fazer / 09-10
Yamaha FZ6-S Fazer / 04-07
Yamaha FZ6-SA Fazer / 06-07
Yamaha FZ6-SAHG Fazer / 07-09
Yamaha FZ6-SHG Fazer / 07-09
Yamaha FZ6-SS Fazer / 06
Yamaha FZR600R Genesis / 94-99
Yamaha XJ6F / 10
Yamaha XJ6N / 10
Yamaha XJ6N ABS / 10
Yamaha XJ6S / 09-10
Yamaha XJ6S ABS / 09-10
Yamaha XJ600N Diversion / 96-02
Yamaha XJ600S Diversion / Seca II / 96-02
Yamaha YZF-R6 / 99-05
Yamaha YZF-R6S / 03-09
Yamaha YZF600R Thunder Cat / 95-07
Yamaha XVS650 Drag Star / 97
Yamaha SZR660 / 95-98
Yamaha XT660R / 04-11
Yamaha XT660X / 04-11
Yamaha XTZ660 Tenere / 94-98
Yamaha TDM850 / 96-01
Yamaha YZF-R1 / 98-01

Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.

Značka Arrowhead Electrical Products vyrábí široký sortiment elektrických komponentů a jejich součástí. Sortiment zahrnuje startéry motoru, startovací kartáče, startovací uhlíky, alternátory, statory, regulátory pro motocykly, čtyřkolky a vodní skútry. Díky 45 letým zkušenostem disponují všechny výrobky vysokou kvalitou a zpracováním.

Skladem - Ihned expedujeme
2 355,00 Kč
Baterie (akumulátor motocyklový) YTX20CH-BS (12V-18Ah)
Dynavolt

Baterie (akumulátor motocyklový) YTX20CH-BS (12V-18Ah)

Motobaterie AMG IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
- značka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2

Baterie YTX20CH-BS patří do řady AGM - Technologie AGM - (Absorbent Glass Mat) savé skleněné mikrovlákno používá mikroporézní, vysoce porézní a odolný separátor, který zajišťuje nerozlitelnost akumulátoru a dobrý kontakt elektrolytu s deskami akumulátoru.
Baterii po zprovoznění není třeba dolévat a je odolná proti vytečení elektrolytu až do náklonu 45°.
Baterie je odolnější proti otřesům, extrémním podmínkám a podává skvělé výkony.

ETN (evropské typové číslo): 518.908.027

Napětí:                            12 V
Kapacita:                         18 Ah
Nabíjecí proud:               1,8 A
Start. proud CCA/-18°C: 280 A
Rozměry:                        D150 x Š87 x V161 mm
Hmotnost:                       5,25 kg
Typ:                                 AGM s tekutým elektrolytem
Pólování:                         pól + vlevo
Odvětrání:                       uzavřené

Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby

Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.

Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
DYNAVOLT DTX20CH-BS-C
YUASA YTX20CH-BS
BANNER YTX20CH-BS
EXIDE YTX20CH-BS
FIAMM FTX20CH-BS
MOTOBATT MBTX16U
VARTA 518.908.027

Možnost použití pro:
Honda XL1000V Varadero / 03-11
Honda XL1000V Varadero ABS / 03-11
Kawasaki VN2000 Vulcan / 04-09
Kawasaki ZR 1100 Zephyr / 92-97
Suzuki GSX750R / 04-09
Suzuki VLR1800R Intruder / 08-12
Suzuki VZR1800M Intruder / 06-14

Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.

Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!

!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!

Skladem - Ihned expedujeme
2 374,00 Kč
Cívka indukční zapalovací - Yamaha YZF-R1 / 12-14 + YZF R1
Tourmax

Cívka indukční zapalovací - Yamaha YZF-R1 / 12-14 + YZF R1

Zapalovací cívka (indukční cívka) s koncovkou od japonského značkového výrobce Tour Max
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje cívky pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- plnohodnotná náhrada za originální díl - rozměry, parametry a zapojení jsou naprosto totožné
- většina typů dodávána s kabeláží pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nové cívky)

Upozornění: cívka je určena jako alternativní náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola možnosti použití viz. fotografie!

Základní funkcí zapalovací cívky je vytvořit pomocí magnetické indukce vysoké napětí pro zapalovací svíčku.
Systémy zapalování CDI  a tzv. induktivní (bateriové, tranzistorové, TI, TCI) používají rozdílné indukční cívky. Indukční cívka u magneto-tyristorového zapalování má velice nízký odpor primárního vinutí (cca. 0,3 Ohm) a indukční cívka zapalování bateriového má odpor vyšší (3,5 Ohm) a proto je nelze zaměňovat.

Tato cívka nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 1KB-82310-00

Cívky v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každá je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.

Skladem - Ihned expedujeme
2 395,00 Kč
Regulátor dobíjení RGU-147 - Honda CBR1100XX Blackbird / 01-07
S-Line

Regulátor dobíjení RGU-147 - Honda CBR1100XX Blackbird / 01-07

Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)

Tento regulátor nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 31600-MAT-D51
Honda 31600-MAT-D50
Tourmax RGU-147

Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.

Skladem - Ihned expedujeme
2 399,00 Kč
Cívka indukční zapalovací - Honda CB600F Hornet + CBF600+CBF1000+CBR600+CBR1000+CB1000+CB1100SF + VT750 Shadow + VT1100 Shadow + VT1300+VTX1800 + ST1300 Pan European + FJS400+FJS600 Silver Wing
Tourmax

Cívka indukční zapalovací - Honda CB600F Hornet + CBF600+CBF1000+CBR600+CBR1000+CB1000+CB1100SF + VT750 Shadow + VT1100 Shadow + VT1300+VTX1800 + ST1300 Pan European + FJS400+FJS600 Silver Wing

Zapalovací cívka (indukční cívka) od japonského značkového výrobce Tour Max
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje cívky pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- plnohodnotná náhrada za originální díl - rozměry, parametry a zapojení jsou naprosto totožné s originálním relé
- většina typů dodávána s kabeláží pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nové cívky)

Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvalitní díly pro profesionály.
Plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu - Made in Japan.

Tato cívka nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 30510-KT7-003
Honda 30510-KT7-013
Honda 30510-KT7-023
Honda 30510-MCC-003
Honda 30510-MG8-003
Honda 30510-MG8-770
Honda 30510-MM5-003
Honda 30510-MM8-003
Honda 30510-MW0-003
Honda 30530-MG8-003
Honda 30530-MG8-770

Cívky v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každá je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.

Vhodné pro motocykly:
Honda CB600F Hornet / 03-15
Honda CB900F Hornet / 02-07
Honda CB1000R / 08-16
Honda CB1100SF X-Eleven (X-11) / 00-03
Honda CBR1100XX Super Blackbird / 97-07
Honda CBF600S/N / 04-13
Honda CBF1000 / 06-12
Honda CBF1000F / 10-14
Honda CBR600F / 91-98
Honda CBR600F / 11-13
Honda CBR900RR / 92-99
Honda CBR1000RR Fireblade / 08-10
Honda FJS400 Silver Wing / 09-13
Honda FJS600 Silver Wing / 03-19
Honda VT750C Shadow / 04-15
Honda VT750DC Black Widow / 00-03
Honda VT1100C Shadow / 01-05
Honda VT1300C / 10-20
Honda VTX1300 / 03-09
Honda VTX1800 / 02-08
Honda ST1300 Pan European / 03-18

Skladem - Ihned expedujeme
2 425,00 Kč
Stator generátoru zapalování (kompletní) se snímačem otáček pro Suzuki RM125 / 96-00
Arrowhead

Stator generátoru zapalování (kompletní) se snímačem otáček pro Suzuki RM125 / 96-00

Kompletní stator generátoru zapalování se snímačem otáček klikového hřídele 12V od americké značky Arrowhead
- druhovýrobní vysoce kvalitní statory, které nabízejí vysokou spolehlivost a požadovaný výkon
- stator generátoru Arrowhead poskytuje stálý výkon v celém rozsahu provozu
- vysoká odolnost vinutí statoru vůči průrazu při vysokých teplotách
- drát vinutí s elektroizolačním lakem prvotřídní kvality nabízí vynikající proudovou zatížitelnost a odolnost vůči teplu
- konstrukce s redukcí tepla prodlužuje životnost
- kvalitní izolace kabelů proti opotřebení pro dlouhou životnost
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
- při instalaci není potřeba žádných změna či úprav
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce
- statory Arrowhead nabízejí dlouhou životnost a vysoký výkon

Upozornění: Statory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy startéru či kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu.

Používá se pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním. Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního.
Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.

Tento stator nahrazuje originální díl (OEM):
Suzuki 32101-36E10
Suzuki 32101-36E20
Suzuki 32101-36E30
Arrowhead 340-58163

Značka Arrowhead Electrical Products vyrábí široký sortiment elektrických komponentů a jejich součástí. Sortiment zahrnuje startéry motoru, startovací kartáče, startovací uhlíky, alternátory, statory, regulátory pro motocykly, čtyřkolky a vodní skútry. Díky 45 letým zkušenostem disponují všechny výrobky vysokou kvalitou a zpracováním.

Skladem - Ihned expedujeme
2 439,00 Kč
Regulátor dobíjení - Aprilia Atlantic+Scarabeo+Sport City + Derbi GP1 + Gilera Nexus+Fuoco + Peugeot Geopolis+Satelis+Citystar + Piaggio Beverly+Carnaby + Vespa X7+X8+X9 + GTS125+GTS250 + Malaguti Madison+Spidermax+Blog+Centro
S-Line

Regulátor dobíjení - Aprilia Atlantic+Scarabeo+Sport City + Derbi GP1 + Gilera Nexus+Fuoco + Peugeot Geopolis+Satelis+Citystar + Piaggio Beverly+Carnaby + Vespa X7+X8+X9 + GTS125+GTS250 + Malaguti Madison+Spidermax+Blog+Centro

Regulátor dobíjení (regulátor napětí / relé dobíjení) pro motocykly, skútry a čtyřkolky
Plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu.

Parametry 12V

Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.

Vhodné pro motocykly:
Aprilia 250 Atlantic / 07-08
Aprilia 400 Atlantic / 07-09
Aprilia 500 Atlantic / 02-10
Aprilia 250 Scarabeo / 07-12
Aprilia 300 Scarabeo / 09-13
Aprilia 400 Scarabeo / 07-09
Aprilia 500 Scarabeo / 02-06
Aprilia Sport City / 06-09
Aprilia Sport City / 08-14
Aprilia SR125 Motard / 12-16
Aprilia SR300 Max / 11-16
Derbi GP1 250 / 07-10
Derbi 250 Rambla / 08-09
Derbi 300 Rambla / 10-13
Gilera 125 Nexus / 09-15
Gilera 250 Nexus / 06-08
Gilera 300 Nexus / 08-15
Gilera 500 Nexus / 04-12
Gilera 500 Fuoco / 07-19
Peugeot 125 Citystar / 11-17
Peugeot 125 RS Citystar / 13-19
Peugeot 125 Geopolis / 07-13
Peugeot 125 RS Geopolis / 08-13
Peugeot 250 Geopolis / 06-12
Peugeot 300 Geopolis / 10-18
Peugeot 300 RS Geopolis / 11-14
Peugeot 400 Geopolis / 07-13
Peugeot 400 RS Geopolis / 08-13
Peugeot 125 Satelis / 06-17
Peugeot 125 Satelis Urban / 12-17
Peugeot 125 RS Satelis / 08-18
Peugeot 500 Satelis / 07-13
Piaggio 250 Beverly / 05-11
Piaggio 300 Beverly / 09-10
Piaggio 400 Beverly / 06-12
Piaggio 500 Beverly / 02-14
Piaggio 250 Carnaby / 08-09
Piaggio 300 Carnaby / 09-13
Piaggio MP3 125 / 07-11
Piaggio MP3 250 / 06-10
Piaggio MP3 400 / 07-12
Piaggio MP3 500 / 12-13
Vespa GTS 125 / 09-19
Vespa GTS 250 / 05-16
Vespa GTS 300 / 08-17
Vespa XEVO 250 / 07-16
Vespa XEVO 400 / 07-11
Piaggio X7 250 / 08-09
Piaggio X8 250 / 06-08
Piaggio X8 400 / 06-11
Piaggio X9 500 / 00-07
a další ...

Skladem - Ihned expedujeme
2 449,00 Kč
Regulátor dobíjení RGU-225 Tourmax - Yamaha XJ6 / 09-15 + XJ6 Diversion / 09-15 + XT660R+XT660X / 04-16 + YZF-R6 / 03-05
Tourmax

Regulátor dobíjení RGU-225 Tourmax - Yamaha XJ6 / 09-15 + XJ6 Diversion / 09-15 + XT660R+XT660X / 04-16 + YZF-R6 / 03-05

Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé) od japonského značkového výrobce Tour Max
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje regulátory napětí pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- rozměry, parametry a zapojení jsou naprosto totožné s originálním relé - plnohodnotná náhrada za originální díl
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)

Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály.
Plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu - Made in Japan.

Nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 5SL-81960-00

Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.

Vhodné pro motocykly:
Yamaha XJ6 600N / 09-15
Yamaha XJ6 600S Diversion / 09-15
Yamaha XJ6 600F Diversion / 10-15
Yamaha XT660R / 04-16
Yamaha XT660X / 04-16
Yamaha YZF-R6 600 / 03-05

Skladem - Ihned expedujeme
2 449,00 Kč
Regulátor dobíjení Kawasaki	ZR400 Zephyr / 94-95 + ZR400 Zephyr X / 96-08 + ZR400G Zephyr / 96-01 + ER500 (ER-5) / 97-05 + ZR550B Zephyr / 96-99
Tourmax

Regulátor dobíjení Kawasaki ZR400 Zephyr / 94-95 + ZR400 Zephyr X / 96-08 + ZR400G Zephyr / 96-01 + ER500 (ER-5) / 97-05 + ZR550B Zephyr / 96-99

Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé) od japonského značkového výrobce Tour Max
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje regulátory napětí pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- rozměry, parametry a zapojení jsou naprosto totožné s originálním relé - plnohodnotná náhrada za originální díl
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)

Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvalitní díly pro profesionály.
Plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu - Made in Japan.

Nahrazuje originální díl (OEM):
Kawasaki 21066-1098
Tourmax RGU-418

Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.

Skladem - Ihned expedujeme
2 499,00 Kč
Objednejte do pátku, 13 hod. a zboží obdržíte v pondělí.
Potřebujete zboží ještě dnes?
Vyzvědnětě si jej osobně na naší prodejně ve Strakonicích v době od 8 do 16h.
Platí pouze pro zboží označené skladem.
Doprava zdarma
při nákupu nad 2 200,00 Kč
Platí pro maloobchodní prodej do ČR
Chcete dostávat informace z našeho obchodu?

872 273 kusů zboží skladem ihned k expedici, 59 260 produktů v nabídce
14 dnů na vrácení a výměnu zakoupeného zboží
30 let zkušeností s prodejem náhradních dílů a příslušenství na všechny druhy motocyklů
Vlastní prodejna ve Strakonicích, kde si můžete zboží ihned osobně vyzvednout
Dlouhá historie firmy - na trhu od roku 1996.
Oficiální zastoupení více jak 50 značek pro Českou republiku
Odborná pomoc při výběru náhradních dílů a příslušenství na motocykly a čtyřkolky
Věrnostní program za každý nákup
ONLINE Live Chat každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin s proškoleným technikem

Motodíly od A do Z

 

 

 

MTZ Mototechnika s.r.o.

Telefon:  601 303 001  /  601 303 002

               601 303 003  /  601 303 004

E-mail: info@mototechnika.cz

Prodejna:

U Blatenského mostu 1482
(průmyslová zóna Kání Vrch)
386 01 Strakonice

Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod.

Informace

Kontakt a prodejna

Články, novinky

Doprava a platba

Obchodní podmínky

Reklamační řád

Výměna / Vrácení zboží

Ochrana osobních údajů

FAQ - Časté dotazy

Nastavení Cookies

O společnosti

Zastupované značky

Všechny prodávané značky

Velkoobchod

Profil společnosti

Historie společnoti

Podporujeme

Zapůjčení nýtovačky

Velikosti oblečení

Zboží bylo přidáno do košíku

Pokračovat Přejít do košíku