Ocelové ventily TKRJ/Vesrah jsou vyrobeny z vysoce kvalitní oceli (Premium Grade Steel) dle přesných specifikací OEM a splňují přesné rozměry a tolerance.
Jsou vyrobeny japonským výrobcem, který dodává do prvovýroby většiny značek japonských výrobců motocyklů, a jsou tedy plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), jenž nabízí efektivnější nákladový poměr než originální díl.
Nahrazuje originální díl (OEM):
Suzuki 12912-05211
Suzuki 12912-05210
Rozměry:
- průměr dříku: 5,5mm
- délka: 89,3mm
- průměr kloboučku/talířku: 26mm
Balení obsahuje 1 kus
Ocelové ventily TKRJ/Vesrah jsou vyrobeny z vysoce kvalitní oceli (Premium Grade Steel) dle přesných specifikací OEM a splňují přesné rozměry a tolerance.
Jsou vyrobeny japonským výrobcem, který dodává do prvovýroby většiny značek japonských výrobců motocyklů, a jsou tedy plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), jenž nabízí efektivnější nákladový poměr než originální díl.
Nahrazuje originální díl (OEM):
Suzuki 12912-24400
Suzuki 12912-05210
Rozměry:
- průměr dříku: 5,5mm
- délka: 89,3mm
- průměr kloboučku/talířku: 26mm
Balení obsahuje 1 kus
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 35mm
- výška "H" = 7 / 9mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Toto gufero nahrazuje originální gufero OEM:
Suzuki 09289-22008
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky PROX
- jehlová ložiska PROX jsou vyráběna přesně podle OEM parametrů v Japonsku stejným výrobcem, který dodává do prvovýroby japonských i evropských značek
- osazeny vysoce kvalitně zpracovanými jehlami, které disponují dlouhou životností a nízkým koeficientem tření
- klec vyrobena z legované oceli nejvyšší kvality, jenž díky tepelné úpravě a legování disponuje tvrdším povrchem
- plnohodnotná náhrada za originální díl ("Made in Japan")
- vnitřní průměr "A" = 19mm
- vnější průměr "B" = 24mm
- šířka "C" = 24,8mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki 13033-1055
Písty AY32150 jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
Parametry pístu:
A = 40,00 mm
B = 50,50 mm
C = 10 mm
D = 20,20 mm
E = -
F = -
G = -
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Vhdné pro italské skútry a další skútry:
Aprilia Ditech 50
Aprilia Area 51 / 98-00
Aprilia Gulliver 50 / 96-19
Aprilia Rally 50 LC / 96-99
Aprilia Sonic 50 GP LC / 98-08
Aprilia SR50 Netscaper LC / 97-99
Aprilia SR50 Racing LC / 97-99
Aprilia SR50 Replica LC / 94-96
Aprilia SR50 Stealth LC / 97-99
Aprilia Scarabeo 50
Aprilia Rally 50
Aprilia Amico 50
Adly Her Chee Blizzard 50
Adly Her Chee Rapido 50
Adly Her Chee Noble 50
Adly Her Chee Pangher 50
Adly Her Chee Silver Fox 50
Aeon Revo 50
Aeon Cobra 50
Benelli 491 Racing / 98-01
Benelli 491 RR 50 LC / 99-03
Benelli 491 Sport 50 LC / 97-01
Benelli K2 50 LC / 98-01
Beta ARK 50 LC / 02-06
Beta ARK 50 LC / 97-98
Beta ARK 50 LC / 99-02
Beta ARK X-Type 50 LC / 03-05
Beta Eikon 50 LC / 03-05
Beta Eikon 50 LC / 98-02
Beta Eikon Team 50 LC / 06-07
Beta Chrono 50
Dinli DL601
Dinli DL603
Gilera 50 Runner
Gilera SP50 / SP70
Derbi GP1 50
Derbi DNA 50
Herkules ATV50
Herkules Vanguard 50
Herkules Matador 50
Italjet Dragster 50 LC / 98-02
Italjet Scoop 50
Italjet Pista 50
Italjet Yankee 50
KTM ARK 50 LC
KTM Chrono 50
KTM Quadra 50
KTM Tempo 50
Kreidler Flory 50
Malaguti Ciak 50
Malaguti Centro 50
Malaguti Yesterday 50
Malaguti F10 Jet Line
Malaguti F10 Wap
Malaguti F12 Phantom 50 LC / 94-99
Malaguti F12 Phantom 50R II
Malaguti F12 Phantom 50 TDS
Malaguti F12 Phantom 50 Digit / 02-06
Malaguti F15 Firefox 50 LC / 96-98
Malaguti F15 Firefox TDS 50 LC / 98-01
Malaguti F15 Firefox TDS Digital 50 LC / 02-07
MBK MachG 50 LC
MBK Flipper 50
MBK Fizz 50
MBK Evolis 50
MBK Forte 50
MBK Stunt 50
MBK Ovetto 50
MBK Nitro 50 LC / 97-12
MBK Nitro II 50 / 13-18
MBK Nitro Naked 50 LC / 05-12
MBK Nitro Naked II 50 LC / 13-18
Motowell Magnet RS
Motowell Crogen RS
Renault Campus 50 LC / 02-03
Renault F1 50 LC / 01-03
Rieju First 50 LC / 95-99
Yamaha Aerox 50 LC / 02-12
Yamaha Aerox 50 LC / 97-02
Yamaha Aerox II 50 LC / 13-17
Yamaha Aerox Naked II 50 LC / 13-17
Yamaha Axis 50
Yamah Greeze 50
Yamaha Jog RR 50 LC
Yamaha Zuma 50
Yamaha Neos 50
Yamaha Slider 50
Yamaha BWs 50
Yamaha Zest 50
Vespa Zip 50
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Ocelové ventily jsou vyrobeny japonským výrobcem, který dodává do prvovýroby většiny značek japonských výrobců motocyklů, a jsou tedy plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 14711-KCM-000
Rozměry:
- průměr dříku (A): 5,5mm
- délka (L): 93,3mm
- průměr kloboučku/talířku (D): 29mm
Balení obsahuje 1 kus
Ocelové ventily jsou vyrobeny japonským výrobcem, který dodává do prvovýroby většiny značek japonských výrobců motocyklů, a jsou tedy plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 14711-KGA-B00
Rozměry:
- průměr dříku (A): 5mm
- délka (L): 93,4mm
- průměr kloboučku/talířku (D): 29mm
Balení obsahuje 1 kus
Ocelové ventily jsou vyrobeny japonským výrobcem, který dodává do prvovýroby většiny značek japonských výrobců motocyklů, a jsou tedy plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 14721-KCM-000
Rozměry:
- průměr dříku (A): 5,5mm
- délka (L): 92,6mm
- průměr kloboučku/talířku (D): 24mm
Balení obsahuje 1 kus
Ocelové ventily jsou vyrobeny japonským výrobcem, který dodává do prvovýroby většiny značek japonských výrobců motocyklů, a jsou tedy plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 14721-KGA-B00
Rozměry:
- průměr dříku (A): 5mm
- délka (L): 92,3mm
- průměr kloboučku/talířku (D): 25mm
Balení obsahuje 1 kus
Ocelové ventily jsou vyrobeny japonským výrobcem, který dodává do prvovýroby většiny značek japonských výrobců motocyklů, a jsou tedy plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 1B9-E2121-00
Yamaha 1B9-E2121-01
Rozměry:
- průměr dříku (A): 4,5mm
- délka (L): 85mm
- průměr kloboučku/talířku (D): 17mm
Balení obsahuje 1 kus
Vhodné pro motocykly:
Yamaha WR125R
Yamaha WR125X
Yamaha YP125R XMAX
Yamaha YP125R Skycruiser
Yamaha YZF-R125
Yamaha MT125
Ocelové ventily PROX jsou vyrobeny z vysoce kvalitní oceli (Premium Grade Steel) dle přesných specifikací OEM a splňují přesné rozměry a tolerance.
Jsou vyrobeny japonským výrobcem, který dodává do prvovýroby většiny značek japonských výrobců motocyklů, a jsou tedy plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), jenž nabízí efektivnější nákladový poměr než originální díl.
Nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 5H0-12121-00
Yamaha 5H0-12121-01
Yamaha 5XT-12121-00
Rozměry:
- průměr dříku (A): 6mm
- délka (L): 92,55mm
- průměr kloboučku/talířku (D): 28,5mm
Balení obsahuje 1 kus
Ložiska japonského výrobce Nachi, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 28mm
- vnější průměr "B" = 68mm
- šířka "C" = 18mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = 63/28
Sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně. Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Závodní motorový olej nejvyšší kvality je založen na nejnovější revoluční technologii aditiv N-TECH®
Součástí technologie aditiv N-TECH® je nový plně syntetický základový olej API skupiny V. Tento základový olej prvotřídní kvality s dosud nevídanými vlastnostmi byl nedávno vyroben jako aditivum motorového oleje pro motocykly.
Tato aditivní technologie poskytuje velké množství výhod:
- zajišťuje rychlý a efektivní přenos vysokého tepla pro nejlepší možné chlazení;
- zajišťuje rychlé uvolnění vzduchu pro optimální funkci všech hydraulických komponentů a systémů a plný tlak oleje
- zabraňuje tepelné oxidaci a zabraňuje usazování uhlíku;
- přispívá k nižšímu tření, což má za následek nižší spotřebu paliva a vyšší výkon;
- optimálně odolný proti škodlivým účinkům paliva E10;
- vysoká ochrana proti opotřebení převodovky;
- umožňuje správný koeficient tření pro hladký chod spojky;
- zabraňuje prokluzování spojky i u vysoce vyladěných motorů s vysokým točivým momentem.
100% syntetický čtyřtaktní motorový olej - The Ultimate Racing Oil
Opravdu závodní olej určený pro nejvyšší úroveň závodní činnosti založený na směsi nejkvalitnějších základových olejů, které jsou dostupné na trhu. Vysoký poměr PAO (polyalfaolefinů) a syntetických esterů zajišťuje bezkonkurenční kvalitu a výkon.
Výběr nejlepších základových olejů v kombinaci s revolučním systémem aditiv N-TECH® zvyšuje výkon a minimalizuje opotřebení.
SAE 5W-50 zajišťuje vyšší viskozitu, a proto vyšší odolnost vůči ředění od paliva.
Olej SPR+ byl speciálně vyvinutý pro extrémní závodní podmínky a starty. Kombinuje maximální spolehlivost s optimálním výkonem spojky za mokra, což zvyšuje přilnavost a výkon spojky.
OPRAVDOVÝ ZÁVODNÍ OLEJ PUTOLINE N-TECH SPR+ "THE ULTIMATE RACING OIL" určený pro extrémní závodní podmínky - například pro Rally Dakar.
Základní vlastnosti motorového oleje Putoline N-TECH SPR+:
- viskozita = 5W50
- klasifikace = ULTIMATE RACING
- výkonností specifikace = ULTIMATE RACING
- hustota = 0,858 kg/l
- index viskozity = 173
- bod vznícení = 234 °C
- bod tuhnutí = -45 °C
Objem: 1litr
Putoline Oil je světoznámý dodavatel širokého sortimentu olejů, maziv a přípravků pro údržbu.
Specializuje se a vyrábí pouze a výhradně výrobky pro motocykly, skútry a čtyřkolky, což značku Putoline činí jedinečnou mezi opravdovými prvovýrobci olejů!
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu a dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Značka je součástí koncernu KroonOil, který vyrábí oleje již od roku 1906. Díky podpoře vlastních laboratoří a velkého technologického zázemí si značka Putoline klade za cíl neustále zdokonalovat své výrobky za pomoci nejmodernější technologií, což má i ve svém mottu "Putoline Oil, Driven by Technology!".
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 30mm
- vnější průměr "B" = 62mm
- šířka "C" = 16mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Lapování vnitřního povrchu motocyklových válců ...
- vyrovnání vnitřního průměru opotřebovaného válce pro osazení novým větším pístem
- při chodu motoru se pohybem pístu opotřebovává vnitřní povrch válce a původní dokonalý válcovitý tvar se mění v soudečkový - tedy uprostřed válce je největší rozměr
- jedná se nejlepší a nejjistější řešení při osazení válce novým pístem (například při výměně z prvního rozměru A na druhý rozměr B), protože dojde k vyrovnání vnitřního průměru válce, čímž dojde ke snížení rizika možné závady, neboť nový píst díky lapování začne fungovat jako v novém originálním válci
- další výhodou je zachování původního nikasilového pokovení (pokud válec není opotřebován nad povolený průměr)
- vhodné pouze pro válce s nikasilovou povrchovou úpravou (litinové válce nebo litinové vložky se nelapují)
- lapování je možné pouze v rozmezí od o 0,005-0,02mm - více opotřebené válce lapovat nejde a je potřeba provést nové pokovení (nikasil)
- kompletní repase pro přímou montáž zpět do motocyklu (lapování, měření a kontrola)
Cena lapování je závislá na stavu válce (velká ovalita válce, nerovný povrch válce, demontáž částí a další vícepráce).
Jedná se o nadstadardní službu v rámci komplexní pomoci a zákaznického servisu při opravě motoru, kterou LZE OBJEDNAT POUZE SPOLEČNĚ S PÍSTNÍ SADOU - repasi provádíme pouze společně se zakoupením dílů na www.mototechnika.cz (nelze objednat samostatně bez dílů).
!!! ZÁSADY PŘED LAPOVÁNÍM !!!
Před odesláním Vašeho válce do naší firmy:
- kompletně odstrojte válec (svorníky, přívěra, centrážní čepy, pouzdra, apod.) - neodmontované díly za poplatek před opravou demontujeme a po opravě zašleme zpět, ale v případě ztráty nebo poškození neneseme za tyto díly odpověnost - zasíláte je na vlastní riziko!!
- zevrubně umyjte válec od oleje a nečistot
- zašlete starý píst jako vzor pro nový píst
!!! ZÁSADY PO NIKASILU !!!
Před montáží vylapovaného válce:
- vyperte válec v technickém benzínu
- vyfoukejte stlačeným vzduchem
- vnitřní povrch válce namažte motorovým olejem do benzínu
- proveďte kontrolu vůle zámků pístních kroužků
- hlavu dotahujte momentovým klíčem a postupujte dle manuálu výrobce motocyklu
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 56mm
- šířka "C" = 16mm
- axiální vůle ložiska = SH2
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = 6322SH2 Specialized Bearing
Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku