Sada těsnění vyrobena z kvalitních materiálů a ve velmi dobrém zpracování na základě přesných specifikací a parametrů
- pro motor 250cc 4takt
- vrtání válce 65,50mm
Sada obsahuje komponenty pro generální opravu celého motoru
- těsnění pod hlavu
- těsněné pod válec (vrtání 65,5mm)
- těsnění pod napínák rozvodového řetězu
- těsnění víka zapalování
- těsnění mezi kartery
- těsnění víka spojky
- těsnění víka vačky
Vhodné pro motocykl a čtyřkolky čínské výroby:
Pitbike
Dirtbike
ATV
Loncin
X Motos
Kayo
Zongshen
typ motoru 166 FMM
typ motoru CB250
a další 4T s motory 250 ccm vzduchem chlazené
Písty AY32180 jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
Parametry pístu:
A = 47,00 mm
B = 50,50 mm
C = 10 mm
D = 20,20 mm
E = -
F = -
G = -
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Vhodné pro italské skútry a další skútry:
Aprilia Ditech 50
Aprilia Area 51 / 98-00
Aprilia Gulliver 70 / 96-19
Aprilia Rally 50 LC / 96-99
Aprilia Sonic 50 GP LC / 98-08
Aprilia SR50 / SR70 Netscaper LC / 97-99
Aprilia SR50 / SR70 Racing LC / 97-99
Aprilia SR50 / SR70 Replica LC / 94-96
Aprilia SR50 / SR70 Stealth LC / 97-99
Aprilia Scarabeo 50
Aprilia Rally 50
Aprilia Amico 50
Adly Her Chee Blizzard 50
Adly Her Chee Rapido 50
Adly Her Chee Noble 50
Adly Her Chee Pangher 50
Adly Her Chee Silver Fox 50
Aeon Revo 50
Aeon Cobra 50
Benelli 491 Racing / 98-01
Benelli 491 RR 50 LC / 99-03
Benelli 491 Sport 50 LC / 97-01
Benelli K2 50 LC / 98-01
Beta ARK 50 LC / 02-06
Beta ARK 50 LC / 97-98
Beta ARK 50 LC / 99-02
Beta ARK X-Type 50 LC / 03-05
Beta Eikon 50 LC / 03-05
Beta Eikon 50 LC / 98-02
Beta Eikon Team 50 LC / 06-07
Beta Chrono 50
Dinli DL601
Dinli DL603
Gilera 50 Runner
Gilera SP50 / SP70
Derbi GP1 50
Derbi DNA 50
Herkules ATV70
Herkules Vanguard 50
Herkules Matador 50
Italjet Dragster 50 LC / 98-02
Italjet Scoop 50
Italjet Pista 50
Italjet Yankee 50
KTM ARK 50 LC
KTM Chrono 50
KTM Quadra 50
KTM Tempo 50
Kreidler Flory 50
Malaguti Ciak 50
Malaguti Centro 50
Malaguti Yesterday 50
Malaguti F10 Jet Line
Malaguti F10 Wap
Malaguti F12 Phantom 50 LC / 94-99
Malaguti F12 Phantom 50R II
Malaguti F12 Phantom 50 TDS
Malaguti F12 Phantom 50 Digit / 02-06
Malaguti F15 Firefox 50 LC / 96-98
Malaguti F15 Firefox TDS 50 LC / 98-01
Malaguti F15 Firefox TDS Digital 50 LC / 02-07
MBK MachG 50 LC
MBK Flipper 50
MBK Fizz 50
MBK Evolis 50
MBK Forte 50
MBK Stunt 50
MBK Ovetto 50
MBK Nitro 50 LC / 97-12
MBK Nitro II 50 / 13-18
MBK Nitro Naked 50 LC / 05-12
MBK Nitro Naked II 50 LC / 13-18
Motowell Magnet RS
Motowell Crogen RS
Renault Campus 50 LC / 02-03
Renault F1 50 LC / 01-03
Rieju First 50 LC / 95-99
Yamaha Aerox 50 LC / 02-12
Yamaha Aerox 50 LC / 97-02
Yamaha Aerox II 50 LC / 13-17
Yamaha Aerox Naked II 50 LC / 13-17
Yamaha Axis 50
Yamah Greeze 50
Yamaha Jog RR 50 LC
Yamaha Zuma 50
Yamaha Neos 50
Yamaha Slider 50
Yamaha BWs 50
Yamaha Zest 50
Vespa Zip 50
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty AX81531 jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
Parametry pístu:
A = 47,25 mm
B = 50,50 mm
C = 10 mm
D = 20,20 mm
E = -
F = -
G = -
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Vhodné pro italské skútry a další skútry:
Aprilia Ditech 50
Aprilia Area 51 / 98-00
Aprilia Gulliver 70 / 96-19
Aprilia Rally 50 LC / 96-99
Aprilia Sonic 50 GP LC / 98-08
Aprilia SR50 / SR70 Netscaper LC / 97-99
Aprilia SR50 / SR70 Racing LC / 97-99
Aprilia SR50 / SR70 Replica LC / 94-96
Aprilia SR50 / SR70 Stealth LC / 97-99
Aprilia Scarabeo 50
Aprilia Rally 50
Aprilia Amico 50
Adly Her Chee Blizzard 50
Adly Her Chee Rapido 50
Adly Her Chee Noble 50
Adly Her Chee Pangher 50
Adly Her Chee Silver Fox 50
Aeon Revo 50
Aeon Cobra 50
Benelli 491 Racing / 98-01
Benelli 491 RR 50 LC / 99-03
Benelli 491 Sport 50 LC / 97-01
Benelli K2 50 LC / 98-01
Beta ARK 50 LC / 02-06
Beta ARK 50 LC / 97-98
Beta ARK 50 LC / 99-02
Beta ARK X-Type 50 LC / 03-05
Beta Eikon 50 LC / 03-05
Beta Eikon 50 LC / 98-02
Beta Eikon Team 50 LC / 06-07
Beta Chrono 50
Dinli DL601
Dinli DL603
Gilera 50 Runner
Gilera SP50 / SP70
Derbi GP1 50
Derbi DNA 50
Herkules ATV70
Herkules Vanguard 50
Herkules Matador 50
Italjet Dragster 50 LC / 98-02
Italjet Scoop 50
Italjet Pista 50
Italjet Yankee 50
KTM ARK 50 LC
KTM Chrono 50
KTM Quadra 50
KTM Tempo 50
Kreidler Flory 50
Malaguti Ciak 50
Malaguti Centro 50
Malaguti Yesterday 50
Malaguti F10 Jet Line
Malaguti F10 Wap
Malaguti F12 Phantom 50 LC / 94-99
Malaguti F12 Phantom 50R II
Malaguti F12 Phantom 50 TDS
Malaguti F12 Phantom 50 Digit / 02-06
Malaguti F15 Firefox 50 LC / 96-98
Malaguti F15 Firefox TDS 50 LC / 98-01
Malaguti F15 Firefox TDS Digital 50 LC / 02-07
MBK MachG 50 LC
MBK Flipper 50
MBK Fizz 50
MBK Evolis 50
MBK Forte 50
MBK Stunt 50
MBK Ovetto 50
MBK Nitro 50 LC / 97-12
MBK Nitro II 50 / 13-18
MBK Nitro Naked 50 LC / 05-12
MBK Nitro Naked II 50 LC / 13-18
Motowell Magnet RS
Motowell Crogen RS
Renault Campus 50 LC / 02-03
Renault F1 50 LC / 01-03
Rieju First 50 LC / 95-99
Yamaha Aerox 50 LC / 02-12
Yamaha Aerox 50 LC / 97-02
Yamaha Aerox II 50 LC / 13-17
Yamaha Aerox Naked II 50 LC / 13-17
Yamaha Axis 50
Yamah Greeze 50
Yamaha Jog RR 50 LC
Yamaha Zuma 50
Yamaha Neos 50
Yamaha Slider 50
Yamaha BWs 50
Yamaha Zest 50
Vespa Zip 50
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty AX81533 jsou vyráběny z kvalitního materiálu s vhodnou tepelnou roztažností a obráběné z jednoho kusu na moderních CNC strojích.
Parametry pístu:
A = 47,75 mm
B = 50,50 mm
C = 10 mm
D = 20,20 mm
E = -
F = -
G = -
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Vhodné pro italské skútry a další skútry:
Aprilia Ditech 50
Aprilia Area 51 / 98-00
Aprilia Gulliver 70 / 96-19
Aprilia Rally 50 LC / 96-99
Aprilia Sonic 50 GP LC / 98-08
Aprilia SR50 / SR70 Netscaper LC / 97-99
Aprilia SR50 / SR70 Racing LC / 97-99
Aprilia SR50 / SR70 Replica LC / 94-96
Aprilia SR50 / SR70 Stealth LC / 97-99
Aprilia Scarabeo 50
Aprilia Rally 50
Aprilia Amico 50
Adly Her Chee Blizzard 50
Adly Her Chee Rapido 50
Adly Her Chee Noble 50
Adly Her Chee Pangher 50
Adly Her Chee Silver Fox 50
Aeon Revo 50
Aeon Cobra 50
Benelli 491 Racing / 98-01
Benelli 491 RR 50 LC / 99-03
Benelli 491 Sport 50 LC / 97-01
Benelli K2 50 LC / 98-01
Beta ARK 50 LC / 02-06
Beta ARK 50 LC / 97-98
Beta ARK 50 LC / 99-02
Beta ARK X-Type 50 LC / 03-05
Beta Eikon 50 LC / 03-05
Beta Eikon 50 LC / 98-02
Beta Eikon Team 50 LC / 06-07
Beta Chrono 50
Dinli DL601
Dinli DL603
Gilera 50 Runner
Gilera SP50 / SP70
Derbi GP1 50
Derbi DNA 50
Herkules ATV70
Herkules Vanguard 50
Herkules Matador 50
Italjet Dragster 50 LC / 98-02
Italjet Scoop 50
Italjet Pista 50
Italjet Yankee 50
KTM ARK 50 LC
KTM Chrono 50
KTM Quadra 50
KTM Tempo 50
Kreidler Flory 50
Malaguti Ciak 50
Malaguti Centro 50
Malaguti Yesterday 50
Malaguti F10 Jet Line
Malaguti F10 Wap
Malaguti F12 Phantom 50 LC / 94-99
Malaguti F12 Phantom 50R II
Malaguti F12 Phantom 50 TDS
Malaguti F12 Phantom 50 Digit / 02-06
Malaguti F15 Firefox 50 LC / 96-98
Malaguti F15 Firefox TDS 50 LC / 98-01
Malaguti F15 Firefox TDS Digital 50 LC / 02-07
MBK MachG 50 LC
MBK Flipper 50
MBK Fizz 50
MBK Evolis 50
MBK Forte 50
MBK Stunt 50
MBK Ovetto 50
MBK Nitro 50 LC / 97-12
MBK Nitro II 50 / 13-18
MBK Nitro Naked 50 LC / 05-12
MBK Nitro Naked II 50 LC / 13-18
Motowell Magnet RS
Motowell Crogen RS
Renault Campus 50 LC / 02-03
Renault F1 50 LC / 01-03
Rieju First 50 LC / 95-99
Yamaha Aerox 50 LC / 02-12
Yamaha Aerox 50 LC / 97-02
Yamaha Aerox II 50 LC / 13-17
Yamaha Aerox Naked II 50 LC / 13-17
Yamaha Axis 50
Yamah Greeze 50
Yamaha Jog RR 50 LC
Yamaha Zuma 50
Yamaha Neos 50
Yamaha Slider 50
Yamaha BWs 50
Yamaha Zest 50
Vespa Zip 50
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 39mm
- šířka "C" = 9mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Tyto pístní sady jsou vyráběny na Taiwanu výrobcem, jehož výrobky jsou prodávány pod různými druhovýrobními značkami.
Jsou vyrobeny z kvalitních materiálů a jsou ekvivalentním řešením pro přenos hnací energie motoru a dosažení plné úrovně výkonu.
Poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Přesná technologie výroby a kvalitní materiály zaručují adekvátní pevnost, odolnost a rozměrovou stálost.
Použitá jehlová ložiska jsou vyráběna přesně podle originální specifikace a parametrů a poskytují dobrou užitnou hodnotu.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM:
ČZ
Jawa
Rozměry pístu:
A = 58,25 mm
B = 86 mm
C = 16 mm
D = 35 mm
E=
F=
G=
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Vhodné pro motocykly:
ČZ 175/505 rikša
ČZ 175/501 ''Prase''
ČZ 175/502 skútr ''Prase''
ČZ 175/450
ČZ 175/470 Sport
ČZ 175/477 Posilube
ČZ 175/487
Jawa ČZ 175/356
Tyto pístní sady jsou vyráběny na Taiwanu výrobcem, jehož výrobky jsou prodávány pod různými druhovýrobními značkami.
Jsou vyrobeny z kvalitních materiálů a jsou ekvivalentním řešením pro přenos hnací energie motoru a dosažení plné úrovně výkonu.
Poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Přesná technologie výroby a kvalitní materiály zaručují adekvátní pevnost, odolnost a rozměrovou stálost.
Použitá jehlová ložiska jsou vyráběna přesně podle originální specifikace a parametrů a poskytují dobrou užitnou hodnotu.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM:
ČZ
Jawa
Rozměry pístu:
A = 58,50 mm
B = 86 mm
C = 16 mm
D = 35 mm
E=
F=
G=
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Vhodné pro motocykly:
ČZ 175/505 rikša
ČZ 175/501 skútr ''Prase''
ČZ 175/502 skútr ''Prase''
ČZ 175/450
ČZ 175/470 Sport
ČZ 175/477 Posilube
ČZ 175/487
Jawa ČZ 175/356
Tyto pístní sady jsou vyráběny na Taiwanu výrobcem, jehož výrobky jsou prodávány pod různými druhovýrobními značkami.
Jsou vyrobeny z kvalitních materiálů a jsou ekvivalentním řešením pro přenos hnací energie motoru a dosažení plné úrovně výkonu.
Poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Přesná technologie výroby a kvalitní materiály zaručují adekvátní pevnost, odolnost a rozměrovou stálost.
Použitá jehlová ložiska jsou vyráběna přesně podle originální specifikace a parametrů a poskytují dobrou užitnou hodnotu.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM:
ČZ
Jawa
Rozměry pístu:
A = 58,75 mm
B = 86 mm
C = 16 mm
D = 35 mm
E=
F=
G=
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Vhodné pro motocykly:
ČZ 175/505 rikša
ČZ 175/501 skútr ''Prase''
ČZ 175/502 skútr ''Prase''
ČZ 175/450
ČZ 175/470 Sport
ČZ 175/477 Posilube
ČZ 175/487
Jawa ČZ 175/356
Tyto pístní sady jsou vyráběny na Taiwanu výrobcem, jehož výrobky jsou prodávány pod různými druhovýrobními značkami.
Jsou vyrobeny z kvalitních materiálů a jsou ekvivalentním řešením pro přenos hnací energie motoru a dosažení plné úrovně výkonu.
Poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Přesná technologie výroby a kvalitní materiály zaručují adekvátní pevnost, odolnost a rozměrovou stálost.
Použitá jehlová ložiska jsou vyráběna přesně podle originální specifikace a parametrů a poskytují dobrou užitnou hodnotu.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM:
ČZ
Jawa
Rozměry pístu:
A = 59,00 mm
B = 86 mm
C = 16 mm
D = 35 mm
E=
F=
G=
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Vhodné pro motocykly:
ČZ 175/505 rikša
ČZ 175/501 skútr ''Prase''
ČZ 175/502 skútr ''Prase''
ČZ 175/450
ČZ 175/470 Sport
ČZ 175/477 Posilube
ČZ 175/487
Jawa ČZ 175/356
Spodní jehlová ložiska od značky Prox jsou vysoce kvalitní japonská jehlová ložiska pro nejtěžší provoz a použití v závodních podmínkách
- jehlová ojničním ložiska do spodního oka ojnice na klikové hřídeli s dokonalou tolerancí
- disponují přesným tvarem a počtem jehel jako originální díly
- rozměrově přesné a technologicky precizně zpracované jehly dokonale přenáší radiální sílu i při vyšším zatížení
- nabízí hladký provoz a odolávají vyšším otáčkám
- vysoká kvalita zpracování, dokonalá konstrukce klece pro vyšší zatížení, dokonalá struktura materiálu pro dlouhou životnost i v náročných podmínkách použití
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 29mm
- šířka "C" = 17mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki 13034-1070
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Universální tuningový karburátor 19mm s manuálním sytičem
- pro 4taktní motocykly 125-150cc
Rozměry:
- vnitřní průměr sání: 19mm
- rozteč šroubů pro přírubu sání: 48mm
- vnější průměr pro filtr/airbox: 35mm
- celková délka karburátoru: 71mm
Ložiska japonského výrobce NTN, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 56mm
- šířka "C" = 16mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 91001-KSE-671
Sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně. Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ložiska japonského výrobce Nachi, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 28mm
- vnější průměr "B" = 72mm
- šířka "C" = 18mm
- axiální vůle ložiska =
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = 28BCS18 Specialized Bearing
Sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně. Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ložiska japonského výrobce Nachi, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 28mm
- vnější průměr "B" = 72mm
- šířka "C" = 18mm
- axiální vůle ložiska =
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení ložiska = z jedné strany zakryté, 28BCS18-RS Specialized Bearing
Sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně. Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Ložiska německého výrobce SKF, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl.
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 56mm
- šířka "C" = 12mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = BB1-3096 Specialized Bearing
Sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně.
Ložiska SKF poskytují vysoce kvalitní zpracování s vysokou přesností, poskytují nízké tření a umožňují vysoké rychlosti otáčení při současném snížení hluku, tepla, spotřeby energie a opotřebení. Ložiska SKF jsou nákladově efektivní alternativou a jejich konstrukce a výroba se řídí národními nebo mezinárodními rozměrovými normami. Široký sortiment valivých ložisek zahrnuje ložiska odpovídající a vyhovující mnoha výkonovým potřebám v motocyklech, čtyřkolách.
Ložiska japonského výrobce NTN, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 30mm
- vnější průměr "B" = 62mm
- šířka "C" = 16mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně. Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku