• 868 441 produktů skladem ihned k expedici
  • Osobní odběr ve Strakonicích od 8:00 do 16:00

Díly pro Váš motocykl

MOTOR

Olej motorový motocyklový Putoline N-TECH SPR+ 5W50 (balení 1L)
Putoline Oil

Olej motorový motocyklový Putoline N-TECH SPR+ 5W50 (balení 1L)

Závodní motorový olej nejvyšší kvality je založen na nejnovější revoluční technologii aditiv N-TECH®
Součástí technologie aditiv N-TECH® je nový plně syntetický základový olej API skupiny V. Tento základový olej prvotřídní kvality s dosud nevídanými vlastnostmi byl nedávno vyroben jako aditivum motorového oleje pro motocykly.
Tato aditivní technologie poskytuje velké množství výhod:
- zajišťuje rychlý a efektivní přenos vysokého tepla pro nejlepší možné chlazení;
- zajišťuje rychlé uvolnění vzduchu pro optimální funkci všech hydraulických komponentů a systémů a plný tlak oleje
- zabraňuje tepelné oxidaci a zabraňuje usazování uhlíku;
- přispívá k nižšímu tření, což má za následek nižší spotřebu paliva a vyšší výkon;
- optimálně odolný proti škodlivým účinkům paliva E10;
- vysoká ochrana proti opotřebení převodovky;
- umožňuje správný koeficient tření pro hladký chod spojky;
- zabraňuje prokluzování spojky i u vysoce vyladěných motorů s vysokým točivým momentem.

100% syntetický čtyřtaktní motorový olej - The Ultimate Racing Oil
Opravdu závodní olej určený pro nejvyšší úroveň závodní činnosti založený na směsi nejkvalitnějších základových olejů, které jsou dostupné na trhu. Vysoký poměr PAO (polyalfaolefinů) a syntetických esterů zajišťuje bezkonkurenční kvalitu a výkon.
Výběr nejlepších základových olejů v kombinaci s revolučním systémem aditiv N-TECH® zvyšuje výkon a minimalizuje opotřebení.
SAE 5W-50 zajišťuje vyšší viskozitu, a proto vyšší odolnost vůči ředění od paliva.
Olej SPR+ byl speciálně vyvinutý pro extrémní závodní podmínky a starty. Kombinuje maximální spolehlivost s optimálním výkonem spojky za mokra, což zvyšuje přilnavost a výkon spojky.

OPRAVDOVÝ ZÁVODNÍ OLEJ PUTOLINE N-TECH SPR+ "THE ULTIMATE RACING OIL" určený pro extrémní závodní podmínky - například pro Rally Dakar.

Základní vlastnosti motorového oleje Putoline N-TECH SPR+:
- viskozita = 5W50
- klasifikace = ULTIMATE RACING
- výkonností specifikace = ULTIMATE RACING
- hustota = 0,858 kg/l
- index viskozity = 173
- bod vznícení = 234 °C
- bod tuhnutí = -45 °C

Objem: 1litr

Putoline Oil je světoznámý dodavatel širokého sortimentu olejů, maziv a přípravků pro údržbu.
Specializuje se a vyrábí pouze a výhradně výrobky pro motocykly, skútry a čtyřkolky, což značku Putoline činí jedinečnou mezi opravdovými prvovýrobci olejů!
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu a dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Značka je součástí koncernu KroonOil, který vyrábí oleje již od roku 1906. Díky podpoře vlastních laboratoří a velkého technologického zázemí si značka Putoline klade za cíl neustále zdokonalovat své výrobky za pomoci nejmodernější technologií, což má i ve svém mottu "Putoline Oil, Driven by Technology!".

Skladem - Ihned expedujeme
535,00 Kč
Ložisko 6206-C3 (rozměry: 30x62x16 mm) Koyo
Koyo

Ložisko 6206-C3 (rozměry: 30x62x16 mm) Koyo

Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.

- vnitřní průměr "A" = 30mm
- vnější průměr "B" = 62mm
- šířka "C" = 16mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové

Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí. 
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.

Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.

Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.

Skladem - Ihned expedujeme
539,00 Kč
Lapování motocyklového válce - 2takt+4takt od 50 do 660cc (pouze válce s nikasilem)
MTZ

Lapování motocyklového válce - 2takt+4takt od 50 do 660cc (pouze válce s nikasilem)

Lapování vnitřního povrchu motocyklových válců ...
- vyrovnání vnitřního průměru opotřebovaného válce pro osazení novým větším pístem
- při chodu motoru se pohybem pístu opotřebovává vnitřní povrch válce a původní dokonalý válcovitý tvar se mění v soudečkový - tedy uprostřed válce je největší rozměr
- jedná se nejlepší a nejjistější řešení při osazení válce novým pístem (například při výměně z prvního rozměru A na druhý rozměr B), protože dojde k vyrovnání vnitřního průměru válce, čímž dojde ke snížení rizika možné závady, neboť nový píst díky lapování začne fungovat jako v novém originálním válci
- další výhodou je zachování původního nikasilového pokovení (pokud válec není opotřebován nad povolený průměr)
- vhodné pouze pro válce s nikasilovou povrchovou úpravou (litinové válce nebo litinové vložky se nelapují)
- lapování je možné pouze v rozmezí od o 0,005-0,02mm - více opotřebené válce lapovat nejde a je potřeba provést nové pokovení (nikasil / nicasil)
- kompletní repase pro přímou montáž zpět do motocyklu (lapování, měření a kontrola)
Cena lapování je závislá na stavu válce (velká ovalita válce, nerovný povrch válce, demontáž částí a další vícepráce).

Jedná se o nadstadardní službu v rámci komplexní pomoci a zákaznického servisu při opravě motoru, kterou LZE OBJEDNAT POUZE SPOLEČNĚ S PÍSTNÍ SADOU - repasi provádíme pouze společně se zakoupením dílů na www.mototechnika.cz (nelze objednat samostatně bez dílů).

!!! ZÁSADY PŘED LAPOVÁNÍM !!!
Před odesláním Vašeho válce do naší firmy:
- kompletně odstrojte válec (svorníky, přívěra, centrážní čepy, pouzdra, apod.) - neodmontované díly za poplatek před opravou demontujeme a po opravě zašleme zpět, ale v případě ztráty nebo poškození neneseme za tyto díly odpověnost - zasíláte je na vlastní riziko!!
- zevrubně umyjte válec od oleje a nečistot
- zašlete starý píst jako vzor pro nový píst

!!! ZÁSADY PO LAPOVÁNÍ !!!
Před montáží vylapovaného válce:
- vyperte válec v technickém benzínu
- vyfoukejte stlačeným vzduchem
- vnitřní povrch válce namažte motorovým olejem do benzínu
- proveďte kontrolu vůle zámků pístních kroužků
- hlavu dotahujte momentovým klíčem a postupujte dle manuálu výrobce motocyklu

Skladem - Ihned expedujeme
550,00 Kč
Ložisko 6322-SH2-9TC4 (rozměry: 22x56x16 mm) Koyo
Koyo

Ložisko 6322-SH2-9TC4 (rozměry: 22x56x16 mm) Koyo

Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.

- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 56mm
- šířka "C" = 16mm
- axiální vůle ložiska = SH2
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = 6322SH2 Specialized Bearing

Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí. 
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.

Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.

Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.

Skladem - Ihned expedujeme
555,00 Kč
Ložisko 6328-C3 (rozměry: 28x68x18 mm) Koyo
Koyo

Ložisko 6328-C3 (rozměry: 28x68x18 mm) Koyo

Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.

- vnitřní průměr "A" = 28mm
- vnější průměr "B" = 68mm
- šířka "C" = 18mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = 63/28

Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí. 
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.

Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.

Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.

Skladem - Ihned expedujeme
559,00 Kč
Pístní sada 39,00 mm (čep průměr 12mm) - Jawa Pionýr-závodní+Honda Bali50+De Luxe50 +Dio50+New Tact50+SFX50+SGX50+SRX50+SKY50 + Daelim Message+S-five+Tapo + Kymco DJ50+Fever+People50+Scout50+Super9 + SYM Pure + Peugeot Rapido50+SC50
WM Moto Parts

Pístní sada 39,00 mm (čep průměr 12mm) - Jawa Pionýr-závodní+Honda Bali50+De Luxe50 +Dio50+New Tact50+SFX50+SGX50+SRX50+SKY50 + Daelim Message+S-five+Tapo + Kymco DJ50+Fever+People50+Scout50+Super9 + SYM Pure + Peugeot Rapido50+SC50

Pístní sada pro motocykly 50cc. Dodáváno jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.

Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Pionýr

Rozměry pístu:
A = 39,00mm
B = 53,50mm
C = 12mm
D = 22mm
E=
F=
G=16mm

Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.

Skladem - Ihned expedujeme
559,00 Kč
Pístní sada 39,25 mm (čep průměr 12mm) - Jawa Pionýr-závodní+Honda Bali50+De Luxe50 +Dio50+New Tact50+SFX50+SGX50+SRX50+SKY50 + Daelim Message+S-five+Tapo + Kymco DJ50+Fever+People50+Scout50+Super9 + SYM Pure + Peugeot Rapido50+SC50
WM Moto Parts

Pístní sada 39,25 mm (čep průměr 12mm) - Jawa Pionýr-závodní+Honda Bali50+De Luxe50 +Dio50+New Tact50+SFX50+SGX50+SRX50+SKY50 + Daelim Message+S-five+Tapo + Kymco DJ50+Fever+People50+Scout50+Super9 + SYM Pure + Peugeot Rapido50+SC50

Pístní sada pro motocykly 50cc. Dodáváno jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.

Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Pionýr

Rozměry pístu:
A = 39,25mm
B = 53,50mm
C = 12mm
D = 22mm
E=
F=
G=16mm

Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.

Skladem - Ihned expedujeme
559,00 Kč
Pístní sada 39,50 mm (čep průměr 12mm) - Jawa Pionýr-závodní+Honda Bali50+De Luxe50 +Dio50+New Tact50+SFX50+SGX50+SRX50+SKY50 + Daelim Message+S-five+Tapo + Kymco DJ50+Fever+People50+Scout50+Super9 + SYM Pure + Peugeot Rapido50+SC50
WM Moto Parts

Pístní sada 39,50 mm (čep průměr 12mm) - Jawa Pionýr-závodní+Honda Bali50+De Luxe50 +Dio50+New Tact50+SFX50+SGX50+SRX50+SKY50 + Daelim Message+S-five+Tapo + Kymco DJ50+Fever+People50+Scout50+Super9 + SYM Pure + Peugeot Rapido50+SC50

Pístní sada pro motocykly 50cc. Dodáváno jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.

Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Pionýr

Rozměry pístu:
A = 39,50mm
B = 53,50mm
C = 12mm
D = 22mm
E=
F=
G=16mm

Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.

Skladem - Ihned expedujeme
559,00 Kč
Pístní sada 39,75 mm (čep průměr 12mm) - Jawa Pionýr-závodní+Honda Bali50+De Luxe50 +Dio50+New Tact50+SFX50+SGX50+SRX50+SKY50 + Daelim Message+S-five+Tapo + Kymco DJ50+Fever+People50+Scout50+Super9 + SYM Pure + Peugeot Rapido50+SC50
WM Moto Parts

Pístní sada 39,75 mm (čep průměr 12mm) - Jawa Pionýr-závodní+Honda Bali50+De Luxe50 +Dio50+New Tact50+SFX50+SGX50+SRX50+SKY50 + Daelim Message+S-five+Tapo + Kymco DJ50+Fever+People50+Scout50+Super9 + SYM Pure + Peugeot Rapido50+SC50

Pístní sada pro motocykly 50cc. Dodáváno jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.

Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Pionýr

Rozměry pístu:
A = 39,75mm
B = 53,50mm
C = 12mm
D = 22mm
E=
F=
G=16mm

Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.

Skladem - Ihned expedujeme
559,00 Kč
Pístní sada 40,00 mm (čep průměr 12mm) - Jawa Pionýr-závodní+Honda Bali50+De Luxe50 +Dio50+New Tact50+SFX50+SGX50+SRX50+SKY50 + Daelim Message+S-five+Tapo + Kymco DJ50+Fever+People50+Scout50+Super9 + SYM Pure + Peugeot Rapido50+SC50
WM Moto Parts

Pístní sada 40,00 mm (čep průměr 12mm) - Jawa Pionýr-závodní+Honda Bali50+De Luxe50 +Dio50+New Tact50+SFX50+SGX50+SRX50+SKY50 + Daelim Message+S-five+Tapo + Kymco DJ50+Fever+People50+Scout50+Super9 + SYM Pure + Peugeot Rapido50+SC50

Pístní sada pro motocykly 50cc. Dodáváno jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.

Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Pionýr

Rozměry pístu:
A = 40,00mm
B = 53,50mm
C = 12mm
D = 22mm
E=
F=
G=16mm

Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.

Skladem - Ihned expedujeme
559,00 Kč
Pístní sada 40,25 mm (čep průměr 12mm) - Jawa Pionýr-závodní+Honda Bali50+De Luxe50 +Dio50+New Tact50+SFX50+SGX50+SRX50+SKY50 + Daelim Message+S-five+Tapo + Kymco DJ50+Fever+People50+Scout50+Super9 + SYM Pure + Peugeot Rapido50+SC50
WM Moto Parts

Pístní sada 40,25 mm (čep průměr 12mm) - Jawa Pionýr-závodní+Honda Bali50+De Luxe50 +Dio50+New Tact50+SFX50+SGX50+SRX50+SKY50 + Daelim Message+S-five+Tapo + Kymco DJ50+Fever+People50+Scout50+Super9 + SYM Pure + Peugeot Rapido50+SC50

Pístní sada pro motocykly 50cc. Dodáváno jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.

Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Pionýr

Rozměry pístu:
A = 40,25mm
B = 53,50mm
C = 12mm
D = 22mm
E=
F=
G=16mm

Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.

Skladem - Ihned expedujeme
559,00 Kč
Pístní sada 40,75 mm (čep průměr 12mm) - Jawa Pionýr-závodní+Honda Bali50+De Luxe50 +Dio50+New Tact50+SFX50+SGX50+SRX50+SKY50 + Daelim Message+S-five+Tapo + Kymco DJ50+Fever+People50+Scout50+Super9 + SYM Pure + Peugeot Rapido50+SC50
WM Moto Parts

Pístní sada 40,75 mm (čep průměr 12mm) - Jawa Pionýr-závodní+Honda Bali50+De Luxe50 +Dio50+New Tact50+SFX50+SGX50+SRX50+SKY50 + Daelim Message+S-five+Tapo + Kymco DJ50+Fever+People50+Scout50+Super9 + SYM Pure + Peugeot Rapido50+SC50

Pístní sada pro motocykly 50cc. Dodáváno jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.

Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Pionýr

Rozměry pístu:
A = 40,75mm
B = 53,50mm
C = 12mm
D = 22mm
E=
F=
G=16mm

Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.

Skladem - Ihned expedujeme
559,00 Kč
Ložisko ojnice jehlové pro pístní čep Prox (rozměry 20x25x29mm)
Prox

Ložisko ojnice jehlové pro pístní čep Prox (rozměry 20x25x29mm)

Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky PROX
- jehlová ložiska PROX jsou vyráběna přesně podle OEM parametrů v Japonsku stejným výrobcem, který dodává do prvovýroby japonských i evropských značek
- osazeny vysoce kvalitně zpracovanými jehlami, které disponují dlouhou životností a nízkým koeficientem tření
- klec vyrobena z legované oceli nejvyšší kvality, jenž díky tepelné úpravě a legování disponuje tvrdším povrchem
- plnohodnotná náhrada za originální díl ("Made in Japan")

- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 25mm
- šířka "C" = 29mm

Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 91008-KA5-003

Skladem - Ihned expedujeme
561,00 Kč
Ložisko 6232C3 (rozměry: 32x65x17 mm)
Koyo

Ložisko 6232C3 (rozměry: 32x65x17 mm)

Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.

- vnitřní průměr "A" = 32mm
- vnější průměr "B" = 65mm
- šířka "C" = 17mm
- axiální vůle ložiska = C3
- typ ložiska = jednořadé kuličkové

Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí.
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.

Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.

Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.

Skladem - Ihned expedujeme
565,00 Kč
Karburátor cplt 4taktní - čínské skútry+čínské čtyřkolky s motorem 50+80+110+150cc
S-Line

Karburátor cplt 4taktní - čínské skútry+čínské čtyřkolky s motorem 50+80+110+150cc

Kompletní karburátor 19mm
- s mechanickým sytičem, který lze ovládat i lankem
- pro 4taktní motocykly a čtyřkolky s motorem o objemu 50-80-110-150cc bez palivového ventilu

Rozměry:
- vnitřní průměr sání: 19mm
- rozteč šroubů příruby 48mm
- vnější průměr pro filtr/airbox: 35mm
- celková délka karburátoru: 71mm

Skladem - Ihned expedujeme
575,00 Kč
Ložisko 6206-C4 (rozměry: 30x62x16 mm) Koyo
Koyo

Ložisko 6206-C4 (rozměry: 30x62x16 mm) Koyo

Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
Nabízí inovativní řešení výrobcům zařízení, strojů a vozidel, a klade důraz na kvalitní provedení a dokonalou aplikaci.
Ložiska KOYO jsou prémiová a nejkvalitnější ložiska na trhu s dokonalou kvalitou, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísnou kvalitou ve všech stupních výroby a důkladnou výstupní kontrolou.

- vnitřní průměr "A" = 30mm
- vnější průměr "B" = 62mm
- šířka "C" = 16mm
- axiální vůle ložiska = C4
- typ ložiska = jednořadé kuličkové

Upozornění - Ložiska KOYO mohou být dodávána v provedení s kovovou nebo plastovou klecí, neboť výrobce u některých typů kuličkových ložisek postupně přechází k produkci ložisek převážně s plastovou klecí. 
Ložiska s plastovou klecí jsou vyvíjena na základě požadavků z automobilového i motocyklového odvětví, kdy jsou tato ložiska upřednostňována hlavně z důvodu lepších funkčních vlastností oproti ložiskům s ocelovou klecí.

Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.

Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.

Skladem - Ihned expedujeme
579,00 Kč
Objednejte dnes, 13 hod. a zboží obdržíte zítra.
Potřebujete zboží ještě dnes?
Vyzvědnětě si jej osobně na naší prodejně ve Strakonicích v době od 8 do 16h.
Platí pouze pro zboží označené skladem.
Doprava zdarma
při nákupu nad 2 200,00 Kč
Platí pro maloobchodní prodej do ČR
Chcete dostávat informace z našeho obchodu?

868 441 kusů zboží skladem ihned k expedici, 58 968 produktů v nabídce
14 dnů na vrácení a výměnu zakoupeného zboží
30 let zkušeností s prodejem náhradních dílů a příslušenství na všechny druhy motocyklů
Vlastní prodejna ve Strakonicích, kde si můžete zboží ihned osobně vyzvednout
Dlouhá historie firmy - na trhu od roku 1996.
Oficiální zastoupení více jak 45 značek pro Českou republiku
Odborná pomoc při výběru náhradních dílů a příslušenství na motocykly a čtyřkolky
Věrnostní program za každý nákup
ONLINE Live Chat každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin s proškoleným technikem

Motodíly od A do Z

 

 

 

MTZ Mototechnika s.r.o.

Telefon:  601 303 001  /  601 303 002

               601 303 003  /  601 303 004

E-mail: info@mototechnika.cz

Prodejna:

U Blatenského mostu 1482
(průmyslová zóna Kání Vrch)
386 01 Strakonice

Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod.

Informace

Kontakt a prodejna

Články, novinky

Doprava a platba

Obchodní podmínky

Reklamační řád

Výměna / Vrácení zboží

Ochrana osobních údajů

FAQ - Časté dotazy

Nastavení Cookies

O společnosti

Zastupované značky

Všechny prodávané značky

Velkoobchod

Profil společnosti

Historie společnoti

Podporujeme

Zapůjčení nýtovačky

Velikosti oblečení

Zboží bylo přidáno do košíku

Pokračovat Přejít do košíku